Šios istorinės dienos Lentvaris laukė ne vieną dešimtmetį ❗️❗️❗️. Rytoj, spalio 6-ąją, 15 val. bus įkasta simbolinė kapsulė, kuri pažymės prasidėjusią Lentvario geležinkelio pervažos rekonstrukcijos ir požeminio tunelio statybą. Istorinių statybų starto vietoje dalyvaus susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevič, Trakų rajono savivaldybės merė Edita Rudelienė, Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius, bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Mantas Bartuška, kitų įmonių, institucijų, dirbusių ties šiuo projektu, atstovai. Kapsulės įkasimo ir tuo pačiu pervažos rekonstrukcijos bei tunelio statybos starto proga kviečiami dalyvauti ir Lentvario bei rajono gyventojai !
Šio projekto įgyvendinimo rangos darbų sutartis buvo pasirašyta rugsėjo 15 d. Sutarties vertė – 20,7 mln. eurų. Darbai turi būti atlikti per 9 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo.
Projektas bus įgyvendinamas pagal VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos, Trakų rajono savivaldybės ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ partnerystės sutartį, pasirašytą 2020 m. rugpjūčio 19 d. Jis finansuojamas Kelių priežiūros ir plėtros programos ir Europos Sąjungos investicijų lėšomis.
2020 m. spalio 15 d. prasideda Lentvario geležinkelio pervažos tunelio statybos darbai.
Nuo 2020 m. spalio 15 d. iki 2021 m. kovo 15 d. bus ribojamas eismas Fabriko ir Vokės gatvių atkarpose pagal pateiktą schemą. Sodų ir Pietų gatvėse nustatomas vienpusis transporto judėjimas.
Tai technologinė pertrauka yra traukinių eismui, o ne automobilių. Kaip suprasti? 3 mėnesius dėl viaduko statybos bus rimtų geležinkelio eismo apribojimų? Tai kodėl tada tai neįsiskaito į 9 mėnesių viaduko statybos trukmę? Juk viskas vyks lygiagrečiai, o ne nuosekliai.
Kaip suprasti kasmetinė net 3 mėnesių technologinė pertrauka? Kuriais čia metais net 3 mėnesius vykdoma technologinė pertrauka labiausiai apkrautoje Lietuvos geležinkelio vietoje?
Na, kelių statybos projektai eina žiemos miego nuo gruodžio vidurio iki kovo vidurio ar panašiai. Geležinkelio eismo planavo nenutraukt niekada, tik automobiliams pervažą planavo uždaryt porai metų (pagal PP aptarimo su visuomene medžiagą). Tai dabartiniai 9+3 mėnesiai yra maloni staigmena.
Kaip suprasti kasmetinė net 3 mėnesių technologinė pertrauka? Kuriais čia metais net 3 mėnesius vykdoma technologinė pertrauka labiausiai apkrautoje Lietuvos geležinkelio vietoje?
VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašė sutartį su rangovu dėl Lentvario geležinkelio pervažos rekonstrukcijos ir tunelio valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė 4,95 km naujos statybos. Sutarties vertė – 20,7 mln. eurų su PVM. Darbai turi būti atlikti per 9 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo. Į šį terminą kasmetinė 3 mėnesių technologinė pertrauka neįskaičiuota.
Informuojame, kad 2020 m. spalio 3 d. nuo 18 val. iki spalio 4 d. 11 val. remonto darbams bus uždaroma geležinkelio pervaža Lentvaryje. Prie pervažos nuo rugsėjo 28 d. bus įrengti info stendai apie pervažos uždarymą.
Komentuoti: