Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lentvario geležinkelio pervaža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nitro
    replied
    Visi sklypai pažymėtoje vietoje yra privatūs ir nepigūs. O ir visuomenės poreikiams sunkiai paimsi, kai tas poreikis diskutuotinas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

    Pirminiame variante buvo laikina pervaža bet kai paskaičiavo' kad per para pravažiuoja apie 200 traukinių ir pervaža bus atidaryta apie 2 val. paroje tos minties atsisakyta. Bus tvarkoma Dzūkų g. dalis kaip privažiuomoji ir paleis viešąjį transportą,mokyklinius autobusiukus iš Kilimų rajono iki tunelio ir tas pats iš kitos pusės o apvažiuoti teks per Žarijų g. Vilniuje arba per Kariotiškes.
    Dabartinė pervaža juk irgi pagal tokį skaičiavimą būna atidaryta 2 val. per parą. Galėtų laikiną pervažą padaryti kad ir taip:

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

    Atsisakyta laikinosios pervažos , FB bendruomenės grupėje ta tema su moteriškemis pasikapojome,jos visada būdavo nepatenkintos, užėjo merė ir visus sutaikė pasakė kaip ir kas bus,tad aš geriau pakentėsiu 22 mėnesius. Daug kas iš lentvariecių pirks paspirtukus.
    Pirminiuose planuose ir tunelis turėjo būti kitoje vietoje, tad nesakyčiau, kad kažko buvo atsisakyta - tiesiog projektuotojai išnagrinėjo galimus variantus ir pasirinko tinkamiausią užsakovui.

    Viešo derinimo su visuomene metu (žiemą) jau buvo aišku, kad pervažą uždarys. O ir nelabai įsivaizduoju, kaip galėtų tuo pačiu metu veikti pervaža ir vykti tunelio statybos. Tai būtų įmanoma tik tunelį įrenginėjant kitoje vietoje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Viso bus 3 etapai. I etapas - pasirengimas pervažos uždarymui. II etapas - tunelio įrengimas. III etapas - baigiamasis.

    II etapo metu automobilių ir pesčiųjų eismas per pervažą draudžiamas. Patekimas į kitoje gelezinkelio pusėjė esančią miesto dalį galimas tik pesčiomis per stotyje įrengtą tunelį arba automobiliu apvažiuojant per kitas galimas geležinkelio kirtimo vietas, o jos artimiausios yra važiuojant per Kariotiškes - Trakus arba Vilnių A4 keliu.
    Ačiū, pagaliau pavyko išspausti daugiau nei "per aplinkui".

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Tai jau projekto derinimo stadijoje buvo skelbta, kad darbai vyks etapais ir didžioji dalis darbų bus atliekama uždarius pervažą automobiliams ir užtikrininat tik nepertraukiamą traukinių eismą. Pirkimo dokumentuose nematau, kad būtų kas tuo klausimų pasikeitę, pataisykit jei klystu.

    Viso bus 3 etapai. I etapas - pasirengimas pervažos uždarymui. II etapas - tunelio įrengimas. III etapas - baigiamasis.

    II etapo metu automobilių ir pesčiųjų eismas per pervažą draudžiamas. Patekimas į kitoje gelezinkelio pusėjė esančią miesto dalį galimas tik pesčiomis per stotyje įrengtą tunelį arba automobiliu apvažiuojant per kitas galimas geležinkelio kirtimo vietas, o jos artimiausios yra važiuojant per Kariotiškes - Trakus arba Vilnių A4 keliu.

    Ir apie tai jau buvo diskutuota šiame forume, bet moderatorius mėgta pranešimus pratrinti arba tarp temų pramėtyti ir tenka vėl iš naujo apie tą patį diskutuot
    Atsisakyta laikinosios pervažos , FB bendruomenės grupėje ta tema su moteriškemis pasikapojome,jos visada būdavo nepatenkintos, užėjo merė ir visus sutaikė pasakė kaip ir kas bus,tad aš geriau pakentėsiu 22 mėnesius. Daug kas iš lentvariecių pirks paspirtukus.

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kokie 60 metų? Automobilizacija prasidėjo apie 2000, tada ir atsirado problemos. Pėstiesiems, važinėjantiems į Vilnių traukiniu pervaža nebuvo problema.
    Visgi 2 metus kentėti per daug. Jau geriau apsieiti be viaduko. Negi negalima buvo suplanuoti kitaip?
    Pirminiame variante buvo laikina pervaža bet kai paskaičiavo' kad per para pravažiuoja apie 200 traukinių ir pervaža bus atidaryta apie 2 val. paroje tos minties atsisakyta. Bus tvarkoma Dzūkų g. dalis kaip privažiuomoji ir paleis viešąjį transportą,mokyklinius autobusiukus iš Kilimų rajono iki tunelio ir tas pats iš kitos pusės o apvažiuoti teks per Žarijų g. Vilniuje arba per Kariotiškes.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Turbūt turi omenyje, kad tuose planuose rodoma laikina pervaža, o pirkimo dokumentuose lyg ir nebelieka reikalavimo užtikrinti auto eismą?
    Tai jau projekto derinimo stadijoje buvo skelbta, kad darbai vyks etapais ir didžioji dalis darbų bus atliekama uždarius pervažą automobiliams ir užtikrininat tik nepertraukiamą traukinių eismą. Pirkimo dokumentuose nematau, kad būtų kas tuo klausimų pasikeitę, pataisykit jei klystu.

    Viso bus 3 etapai. I etapas - pasirengimas pervažos uždarymui. II etapas - tunelio įrengimas. III etapas - baigiamasis.

    II etapo metu automobilių ir pesčiųjų eismas per pervažą draudžiamas. Patekimas į kitoje gelezinkelio pusėjė esančią miesto dalį galimas tik pesčiomis per stotyje įrengtą tunelį arba automobiliu apvažiuojant per kitas galimas geležinkelio kirtimo vietas, o jos artimiausios yra važiuojant per Kariotiškes - Trakus arba Vilnių A4 keliu.

    Ir apie tai jau buvo diskutuota šiame forume, bet moderatorius mėgta pranešimus pratrinti arba tarp temų pramėtyti ir tenka vėl iš naujo apie tą patį diskutuot
    Paskutinis taisė Nitro; 2020.05.20, 13:09.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Koks konkrečiai transportas poną domina? Dviratis, automobilis, sunkvežimis? Kuo netinka planai nurodyti pora pranešimų aukščiau?
    Turbūt turi omenyje, kad tuose planuose rodoma laikina pervaža, o pirkimo dokumentuose lyg ir nebelieka reikalavimo užtikrinti auto eismą?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal galėtum vis dėlto pasakyti, kokie galimi apvažiavimo maršrutai, kai neveiks pervaža, nerašydamas "per aplinkui"
    Koks konkrečiai transportas poną domina? Dviratis, automobilis, sunkvežimis? Kuo netinka planai nurodyti pora pranešimų aukščiau?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Prieš darant pėsčiųjų tunelį buvo kalbų ir apie pervažos vietoje antrą tunelį. Pėsčiųjų eismo ir per pervažą būdavo nemažai. Nemažai krypčių stoties tunelis visiškai nepatogu. Autobusai taip pat prie pervažos stringa.

    Dar ankstyvais dutūkstantaisiais yra tekę lipt tarp vagonų pervažoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi ir atsirado pėsčiųjų tunelis stotyje. Ne pervažoje, o stotyje, kur kur kas didesnis žmonių judėjimas. Kai buvo atlikta elektrifikacija (1975 m.), stoties kelynas buvo kardinaliai perdarytas, sustoję traukiniai jau niekaip neužstatydavo pervažos.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Kacapistano laikais lygiai taip pat sėkmingai problema buvo. Buvo mažiau mašinų - buvo daugiau pėsčiųjų. Aišku mažiau saugojosi nei dabar ir bėgiodavo tarp traukinių (pakelkit ranką kas nelindo tarp vagonų užstačiusių pervažą). Bet nuo to problema ir tunelio poreikis nebuvo mažesni. Ir kalbos apie tunelį, pasak giminių, dar gūdžiais šešiasdešimtaisiais buvo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Per aplinkui.
    Gal galėtum vis dėlto pasakyti, kokie galimi apvažiavimo maršrutai, kai neveiks pervaža, nerašydamas "per aplinkui"

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokie 60 metų? Automobilizacija prasidėjo apie 2000, tada ir atsirado problemos. Pėstiesiems, važinėjantiems į Vilnių traukiniu pervaža nebuvo problema.
    Visgi 2 metus kentėti per daug. Jau geriau apsieiti be viaduko. Negi negalima buvo suplanuoti kitaip?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    20? Labiau per kokius 60

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Didelės kilpos gausis. Iš kitos pusės turėtų greičiau vykti darbai, jei pervaža nemaišys. Bet turint omenyje, kaip realiai viskas vyksta, tai Lentvario laukia ne mažesnis nei planuota, o gal ir dar ilgesnis gyvenimas be tiesioginio susisiekimo, išskyrus pėsčiomis.
    Žmonės pasiplanuos persiplanuos kasdienius maršrutus ir pakentės vardant ilgametės problemos išsprendimo. Ne paslaptis, kad vietiniai išvis netiki, kad kokia nors rekonstrukcija prasidės, nes pažadų per dvidešimt metų pridalinta, o realių darbų nė kiek.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Didelės kilpos gausis. Iš kitos pusės turėtų greičiau vykti darbai, jei pervaža nemaišys. Bet turint omenyje, kaip realiai viskas vyksta, tai Lentvario laukia ne mažesnis nei planuota, o gal ir dar ilgesnis gyvenimas be tiesioginio susisiekimo, išskyrus pėsčiomis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Per aplinkui.
    Ačiū už konkretumą

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Per aplinkui.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kaip reikės važinėti?

    Komentuoti:

Working...
X