Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lentvario geležinkelio pervaža
Collapse
X
-
Visi sklypai pažymėtoje vietoje yra privatūs ir nepigūs. O ir visuomenės poreikiams sunkiai paimsi, kai tas poreikis diskutuotinas.
- 1 patinka
-
Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
Pirminiame variante buvo laikina pervaža bet kai paskaičiavo' kad per para pravažiuoja apie 200 traukinių ir pervaža bus atidaryta apie 2 val. paroje tos minties atsisakyta. Bus tvarkoma Dzūkų g. dalis kaip privažiuomoji ir paleis viešąjį transportą,mokyklinius autobusiukus iš Kilimų rajono iki tunelio ir tas pats iš kitos pusės o apvažiuoti teks per Žarijų g. Vilniuje arba per Kariotiškes.
Komentuoti:
-
Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
Atsisakyta laikinosios pervažos , FB bendruomenės grupėje ta tema su moteriškemis pasikapojome,jos visada būdavo nepatenkintos, užėjo merė ir visus sutaikė pasakė kaip ir kas bus,tad aš geriau pakentėsiu 22 mėnesius. Daug kas iš lentvariecių pirks paspirtukus.
Viešo derinimo su visuomene metu (žiemą) jau buvo aišku, kad pervažą uždarys. O ir nelabai įsivaizduoju, kaip galėtų tuo pačiu metu veikti pervaža ir vykti tunelio statybos. Tai būtų įmanoma tik tunelį įrenginėjant kitoje vietoje.
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąViso bus 3 etapai. I etapas - pasirengimas pervažos uždarymui. II etapas - tunelio įrengimas. III etapas - baigiamasis.
II etapo metu automobilių ir pesčiųjų eismas per pervažą draudžiamas. Patekimas į kitoje gelezinkelio pusėjė esančią miesto dalį galimas tik pesčiomis per stotyje įrengtą tunelį arba automobiliu apvažiuojant per kitas galimas geležinkelio kirtimo vietas, o jos artimiausios yra važiuojant per Kariotiškes - Trakus arba Vilnių A4 keliu.
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Tai jau projekto derinimo stadijoje buvo skelbta, kad darbai vyks etapais ir didžioji dalis darbų bus atliekama uždarius pervažą automobiliams ir užtikrininat tik nepertraukiamą traukinių eismą. Pirkimo dokumentuose nematau, kad būtų kas tuo klausimų pasikeitę, pataisykit jei klystu.
Viso bus 3 etapai. I etapas - pasirengimas pervažos uždarymui. II etapas - tunelio įrengimas. III etapas - baigiamasis.
II etapo metu automobilių ir pesčiųjų eismas per pervažą draudžiamas. Patekimas į kitoje gelezinkelio pusėjė esančią miesto dalį galimas tik pesčiomis per stotyje įrengtą tunelį arba automobiliu apvažiuojant per kitas galimas geležinkelio kirtimo vietas, o jos artimiausios yra važiuojant per Kariotiškes - Trakus arba Vilnių A4 keliu.
Ir apie tai jau buvo diskutuota šiame forume, bet moderatorius mėgta pranešimus pratrinti arba tarp temų pramėtyti ir tenka vėl iš naujo apie tą patį diskutuot
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokie 60 metų? Automobilizacija prasidėjo apie 2000, tada ir atsirado problemos. Pėstiesiems, važinėjantiems į Vilnių traukiniu pervaža nebuvo problema.
Visgi 2 metus kentėti per daug. Jau geriau apsieiti be viaduko. Negi negalima buvo suplanuoti kitaip?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Turbūt turi omenyje, kad tuose planuose rodoma laikina pervaža, o pirkimo dokumentuose lyg ir nebelieka reikalavimo užtikrinti auto eismą?
Viso bus 3 etapai. I etapas - pasirengimas pervažos uždarymui. II etapas - tunelio įrengimas. III etapas - baigiamasis.
II etapo metu automobilių ir pesčiųjų eismas per pervažą draudžiamas. Patekimas į kitoje gelezinkelio pusėjė esančią miesto dalį galimas tik pesčiomis per stotyje įrengtą tunelį arba automobiliu apvažiuojant per kitas galimas geležinkelio kirtimo vietas, o jos artimiausios yra važiuojant per Kariotiškes - Trakus arba Vilnių A4 keliu.
Ir apie tai jau buvo diskutuota šiame forume, bet moderatorius mėgta pranešimus pratrinti arba tarp temų pramėtyti ir tenka vėl iš naujo apie tą patį diskutuot
Paskutinis taisė Nitro; 2020.05.20, 13:09.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Koks konkrečiai transportas poną domina? Dviratis, automobilis, sunkvežimis? Kuo netinka planai nurodyti pora pranešimų aukščiau?
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGal galėtum vis dėlto pasakyti, kokie galimi apvažiavimo maršrutai, kai neveiks pervaža, nerašydamas "per aplinkui"
Komentuoti:
-
Prieš darant pėsčiųjų tunelį buvo kalbų ir apie pervažos vietoje antrą tunelį. Pėsčiųjų eismo ir per pervažą būdavo nemažai. Nemažai krypčių stoties tunelis visiškai nepatogu. Autobusai taip pat prie pervažos stringa.
Dar ankstyvais dutūkstantaisiais yra tekę lipt tarp vagonų pervažoje.
Komentuoti:
-
Taigi ir atsirado pėsčiųjų tunelis stotyje. Ne pervažoje, o stotyje, kur kur kas didesnis žmonių judėjimas. Kai buvo atlikta elektrifikacija (1975 m.), stoties kelynas buvo kardinaliai perdarytas, sustoję traukiniai jau niekaip neužstatydavo pervažos.
Komentuoti:
-
Kacapistano laikais lygiai taip pat sėkmingai problema buvo. Buvo mažiau mašinų - buvo daugiau pėsčiųjų. Aišku mažiau saugojosi nei dabar ir bėgiodavo tarp traukinių (pakelkit ranką kas nelindo tarp vagonų užstačiusių pervažą). Bet nuo to problema ir tunelio poreikis nebuvo mažesni. Ir kalbos apie tunelį, pasak giminių, dar gūdžiais šešiasdešimtaisiais buvo.
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąPer aplinkui.
Komentuoti:
-
Kokie 60 metų? Automobilizacija prasidėjo apie 2000, tada ir atsirado problemos. Pėstiesiems, važinėjantiems į Vilnių traukiniu pervaža nebuvo problema.
Visgi 2 metus kentėti per daug. Jau geriau apsieiti be viaduko. Negi negalima buvo suplanuoti kitaip?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDidelės kilpos gausis. Iš kitos pusės turėtų greičiau vykti darbai, jei pervaža nemaišys. Bet turint omenyje, kaip realiai viskas vyksta, tai Lentvario laukia ne mažesnis nei planuota, o gal ir dar ilgesnis gyvenimas be tiesioginio susisiekimo, išskyrus pėsčiomis.
Komentuoti:
-
Didelės kilpos gausis. Iš kitos pusės turėtų greičiau vykti darbai, jei pervaža nemaišys. Bet turint omenyje, kaip realiai viskas vyksta, tai Lentvario laukia ne mažesnis nei planuota, o gal ir dar ilgesnis gyvenimas be tiesioginio susisiekimo, išskyrus pėsčiomis.
Komentuoti:
Komentuoti: