Įsipareigojimas per trumpesnį laiką pastatyti gali būti visiškai nerealus ir specialiai sutrumpintas, siekiant laimėti konkursą (kaip ir sumažintos kainos, kai po to realiai reikia dar nemažai damokėti).
Šiuo atveju -- vargu. Kokius 6 kartus buvo atidedamas pasiūlymų priėmimo laikas, matyt, didelės konkurencijos šitam konkurse nebuvo.
O kitais atvejais suprojektuoja darbų terminus, bet realia gaunasi 1,5 ar 2 kartus ilgiau. Ir tai ne dėl finansavimo ar kažkokių tai ypatingų nenumatytų darbų. Įsipareigojimas per trumpesnį laiką pastatyti gali būti visiškai nerealus ir specialiai sutrumpintas, siekiant laimėti konkursą (kaip ir sumažintos kainos, kai po to realiai reikia dar nemažai damokėti). O kaip bus realiai, pamatysime.
Aš puikiai suprantu, kad gali netikėtų kliūčių atsirasti, bet faktas, kad projektuojant numatyti 22 mėnesiai, o statytojas planuoja tilpti į 12 visgi vertas paaiškinimo. Ar projektuotojai taip skaičiuot nemoka, ar statytojas optimistas.
Įdomūs pasikeitimai terminuose. Projektavimo metu suskaičiuota statybos darbų trukmė - 22 mėnesiai. O Tilsta įsipareigojo užbaigti statybas per 12 mėnesių.
Gal taip išsamiai nepaaiškinsiu kaip LKAD, projektuotojai ar geležinkelio atstovai,bet pabandysiu.Pradėjus darbus, reikės sumažinti traukinių kelių(bėgių) skaičių. Dalis bėgių nusiims nes vyks darbai,ant likusių vyks traukinių eismas. Taip pat bus sumažintas traukinių greitis vykstant darbams,o jų kaip rašiau apie 200 į parą. Lietuvos geležinkeliai suskaičiavo, traukinių perspektyvas,techninio transporto judėjimo srautus, pervažos uždarymo laiką ir t.t. rezultatai būtų tokie, kad įrengus laikiną pervažą,per ją važiuoti kai kuriais etapais, čia aš apie paros laiką, nebūtų įmanoma nes ji būtų pastoviai uždaryta, kaip minejau apie 2 val. paroje tik atidaryta. O tai reiškia kad investavus apie 1,5 mln € į tą pervažą laukiamo rezultato nebūtų. Manau pradžioje bus sutvarkyta Dzūkų g. Kur eismas vyks tokia kilpa ir bus įrengti parkingai automobiliams ir autobusams. O laikinų nepatogumų bus,to neišvengsime.
Komentuoti: