Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Made in Vilnius 2025.03.10
    Bus papildomai ribojamas eismas Kalvarijų gatvėje: uždaromos net trys eismo juostos
    UAB „Grinda“ informuoja, jog nuo kovo 15 d. Vilniuje prasidės laikini eismo ribojimai Kalvarijų gatvėje, ties Broniaus Laurinavičiaus skveru. Šie pokyčiai būtini dėl lietaus nuotekų tinklų rekonstrukcijos darbų. Eismo apribojimai vyks dviem etapais ir tęsis iki kovo 31 d.

    I etapas (kovo 15–17 d.)
    • Bus užtvertos trys eismo juostos.
    • Laikinai uždaromas įvažiavimas/išvažiavimas iš Verkių gatvės į Kalvarijų gatvę. Vis dėlto, privažiuoti prie Verkių g. esančių namų bus galima per Žalgirio gatvę.
    • Laikinai naikinama Žalgirio g. stotelė.
    Autobusai, važiuojantys 35, 36, 66, 144 ir 145 maršrutais, vietoje Žalgirio g. stotelės stos Pramogų arenos stotelėje.

    II etapas (kovo 18–31 d.)
    • Kalvarijų gatvėje, ties Broniaus Laurinavičiaus skveru, bus uždarytos dvi eismo juostos kryptimi į Santariškes.

    https://madeinvilnius.lt/transportas...eismo-juostos/
    Paskutinis taisė Romas; 2025.03.11, 08:00. Priežastis: [quote] [/quote]

    Comment


      Vakar (ketvirtadienis, 17:45) užmačiau tokią situaciją Ozo g.:
      Click image for larger version  Name:	IMG_1459.jpg Views:	0 Size:	1,94 MB ID:	2206522

      Reikėjo kelių minučių suprasti, kas čia tiksliai vyksta:
      • Tolumoje didžiulė eilė kairiam posūkiui link Ozo prekybos centro. Kuomet ši eilė pasiekia tiltą, gatvė stoja visiškai, nes antra juosta tampa irgi nebepravažiuojama.
      • Iš Ozo g. per dvi juostas (A ir bendro eismo) bandoma pasukti į dešinę į Geležinio Vilko g.
      • Šis srautas dar papildomai kertasi dobile su atvažiuoančiais nuo G. VIlko g. į Ozo g.
      • VT juda kaip išmano, nes A juosta nebefunkcionuoja
      • Kamštis pagal Google Maps dar ir toliau nei Buivydiškių g.
      • 19h vis dar buvo identiška situacija
      Vėliau supratau, kad šita situacija grečiausiai ne kasdienė, o dėl tuo metu vykusių varžybų.

      Nežinau net koks sprendimas būtų tinkamas gerinti tokią situaciją, bet viena pagrindinių gatvių neturėtų taip strigti dėl vykstančio renginio.
      • A juostai galbūt netinkama dabartinė vieta ir kelti ją per vidurį gatvės ar kaip minimum atskirti fiziškai, kad joje nebūtų automobilių ir būtų kuo mažiau įtakojama bet kokių eismo trikdžių. Bet kadangi per A juostą vyksta daug persirikiavimų, išvengti joje automobilių taip kaip padaryta dabar neįmanoma.
      • Vis dėl to, akivaizdžiausia, kad į vieną tašką per tiek laiko privačių automobilių tilpti negali. Jei tik būtų iš toliau atvažiuojantiems padarytos P+R aikštelės miesto pakraščiuose nuo kurių galėtų važiuoti renginių autobusai. Ar kaip minimum parduodant bilietus labai aiškiai kominkuoti sudėtingą parkavimo situaciją vietoje ir pateikti patogias atvykimo alternatyvas, kas dalį tikrai paskatintų pasirinkti kitus keliavimo būdus.
      Lygiai tokia pati fignia būna Lasivės prospekte, ant Lazdynų tilto ir Savanorių prospekte (kertiniame miesto mazge) per Knygų mugę, kai dėl milžiniškos automobilių eilės prisiparkuoti visiškai blokuojami pagrindiniai keliai.

      Comment


        Ten A juosta turėtų arba eit viduriu, arba prasidėt jau už šito dobilo. Ne kartą teko spręst rebusą kur stot jei nebetelpi į lėtėjimo juostą nusukt į GV. Su visa pagarba lochavozų keleiviams, būtų visiškai nelogiška stovėt antroj (pirmoj) juostoj, kad tik neblokuot debiliškai padarytos A juostos ir sprendimas būdavo stovėt kartu su visais A juostoj...

        Comment


          Nieko nėra patikimiau kaip atskira gatvė VT, blogiausiu atveju-atskiros VT juostos gatvės viduryje. Visa kita tik ant popieriaus gerai atrodo.

          Comment


            Kameros, kurios fiksuoja A juostos pažeidimus.

            Comment


              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
              Kameros, kurios fiksuoja A juostos pažeidimus.
              Su tokia debiliška infrastruktūra kaip Ozo gatvėj ir kameros nepadės.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Su tokia debiliška infrastruktūra kaip Ozo gatvėj ir kameros nepadės.
                Nes kažkieno, atsakingų už infrastruktūra mieste, matymas ir žinios įstrigusios 3 dešimtmečius atgal, bei įsivaizduoja, kad dobilo lapo sankryža yra vienintelis galimas sankryžos tipas. T.y. sankryža, kuri miesto ir didelio eismo intensyvumo sąlygomis neveikia - vienintelis galimas sprendimas. Blogiausia, kad tai toliau tiražuojama. Pvz. Ozo - Ukmergės g. sankryža ir dabar rekonstruojant planuojama paversti pilna dobilo lapo sankryža, vietoje to, kad paieškoti kitų, efektyvesnių ir šiuolaikiškesnių sprendimų. Kaip kažkas prieš 40 metu nubraižė miesto strateginiuose planuose, taip toliau ir daroma, visiškai negalvojant, kad laikai, poreikiai, galimybės ir kt. jau seniausiai pasikeitė.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                  Nes kažkieno, atsakingų už infrastruktūra mieste, matymas ir žinios įstrigusios 3 dešimtmečius atgal, bei įsivaizduoja, kad dobilo lapo sankryža yra vienintelis galimas sankryžos tipas. T.y. sankryža, kuri miesto ir didelio eismo intensyvumo sąlygomis neveikia - vienintelis galimas sprendimas. Blogiausia, kad tai toliau tiražuojama. Pvz. Ozo - Ukmergės g. sankryža ir dabar rekonstruojant planuojama paversti pilna dobilo lapo sankryža, vietoje to, kad paieškoti kitų, efektyvesnių ir šiuolaikiškesnių sprendimų. Kaip kažkas prieš 40 metu nubraižė miesto strateginiuose planuose, taip toliau ir daroma, visiškai negalvojant, kad laikai, poreikiai, galimybės ir kt. jau seniausiai pasikeitė.
                  Perkėlus A juostą į vidurį ir panaikinus kairį posūkį į Ozą ir dobilo sankryža nebebūtų problema.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Perkėlus A juostą į vidurį ir panaikinus kairį posūkį į Ozą ir dobilo sankryža nebebūtų problema.
                    A juostos klausimą tai išspręstų. Bet jei žiūrint plačiau, lieka daug konfliktinių taškų su pėsčiaisiais/dviratininkais, o taip pat dėl trumpų persirikiavimo juostų ir konfliktinio taško, išlieka pagrindinio srauto stabdymai dėl užvažiuojančių ir nuvažiuojančių per nuovažas. Juo labiau VT sustojimai peronuose gatvės viduryje yra neatrastas pasaulis pas mus.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                      A juostos klausimą tai išspręstų. Bet jei žiūrint plačiau, lieka daug konfliktinių taškų su pėsčiaisiais/dviratininkais, o taip pat dėl trumpų persirikiavimo juostų ir konfliktinio taško, išlieka pagrindinio srauto stabdymai dėl užvažiuojančių ir nuvažiuojančių per nuovažas. Juo labiau VT sustojimai peronuose gatvės viduryje yra neatrastas pasaulis pas mus.
                      Atsiradus pilno ilgio Šiaurinei gal ir bus įmanoma kažką keist. Bet be to tai abejoju ar yra holistiškai geresnių sprendimų už nekosmines sumas.

                      Comment



                        Made in Vilnius 2025.06.23
                        Dar vienoje Vilniaus gatvėje – eismo ribojimai
                        Dėl rekonstruojamų susidėvėjusių šilumos tiekimo tinklų birželio 23–30 dienomis bus ribojamas pėsčiųjų ir dviračių eismas Rinktinės gatvės atkarpoje tarp H. Manto ir Trimitų gatvių.
                        Laikotarpiu nuo liepos 7 iki 24 dienos toje pačioje atkarpoje bus apribotas automobilių eismas – važiuojamoji dalis bus visiškai uždaryta transportui.

                        https://madeinvilnius.lt/transportas...smo-ribojimai/
                        Dalinai sutvarkius Kalvarijų gatvę tarp Šeimyniškių ir Žalgirio gatvių Rinktinės gatvės uždarymas neturėtų sukelti problemų.
                        EDIT Vis dėlto toje Kalvarijų gatves atkarpoje dėl nebaigto dangų remonto eismas yra sudėtingas.
                        Paskutinis taisė Romas; 2025.06.25, 18:11. Priežastis: Patikslinta

                        Comment


                          Vakar pajudėjo Verkių gatvės ir sankryžos su Kareivių gatve sankryžos projektas.
                          Važiuojant nuo centro pusės Verkių gatve jau po vakarinio piko:
                          - prieš sankryžą su Lakūnų gatve (ties "Ogmios miestu") susiaurėjimas iki vienos juostos;
                          - tarp Lakūnų ir Kareivių gatvių: kairė / vakarinė pusė (link centro) uždaryta. Iš buvusių trijų juostų link Kareivių gatvės parko liko dvi - po vieną į abi puses. Posūkis į kairę link Kuro aparatūros draudžiamas, bet bent pusė vairuotojų suko pažeisdami nuorodas (kol ten pažeidėjų nepradėjo gaudyti).
                          Šiaip eismas Verkių gatvėje link Kareivių gatvės labai sulėtėjęs ir po darbo ten geriau nevažiuoti. Dalis eismo persikėlė į Lukšio gatvę - ten pastebimai pagausėjo mašinų.
                          - tarp Kareivių gatvės ir Verkių g. 39 ("Hanerio sodų") vienpusis eismas link Verkių / Žvalgų g. gatvių. Kairėje (vakarinėje) Verkių g. pusėje dirba ekskavatorius.- tarp Verkių g. 39 ir žieduko prie autobusų parko: dvipusis esimas, kad "Hanerio sodų" gyventojai galėtų patekti namo iš abiejų pusių (bent kolkas).
                          Kažkoks sudvejintas autobusas važiavo nuo autobusų parko link Kareivių g. ir įstrigo prie "plytos". Apsisukti jam vietos nėra, gal bandys prašokti po ženklu iki Kareivių gatvės.

                          Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                          Verkių g. Apsisukinėja autobusas piko metu..
                          Laišką vvt gavo su nuotraukomis.
                          Dar gerai, kad toje vietoje tarp Verkių 39, 50 ir 52 nebėra vakarykščio sudvejinto autobuso.
                          Ir be tokių važinėjimų prieš eismą ten problemų pakanka

                          Šiaurės miestelis ir Ogmios miestas penktadienį yra užsikimšę nuo pusiaudienio:
                          - Verkių gatvės susiaurinta prieš Kareivių gatvę
                          - Lukšio gatvės pralaidumo yra labai menkas, nes išsukimas į Kalvarijų gatvę yra su slalomo elementais ir per ciklą pravažiuoja vos kelios mašinos.
                          - Žirmūnų - Kareivių gatvėje kamštis link Kareivių gatvės buvo jau ryte apie 10:00, o po darbo ten visada yra kamščiai.

                          Comment


                            Sveiki gerbiami kolegos. Manyčiau bus geresnių žinovų, ar tikrai yra būtinybė laikyti tuos ženklus ribojant eismą Kalvarijų ties posūkiu į Ozo kairėn ir taip sukuriant papildomą šikną eisme. Tiesiog px visiems eksvaldo kunigaikštystėje? Tai ne duobė metrinė kokia:
                            Click image for larger version  Name:	Screenshot.jpg Views:	0 Size:	136,0 kB ID:	2207547
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Kai susitinka VMSA ir Grinda vyksta tokios bezabrazijos

                              Comment


                                Duobė gal ne metrinė, bet per panašią nežymėtą perskridau Žirmūnų gatvėj. Net ir neviršydama greičio galvojau ratą pamesiu.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Duobė gal ne metrinė, bet per panašią nežymėtą perskridau Žirmūnų gatvėj. Net ir neviršydama greičio galvojau ratą pamesiu.
                                  Toje vietoje nelabai įmanoma lėkti dėl amžinų kamščių. Galima 30 ženklą pastatyti, bet ne visą eilę blokuoti prieš pat tokią sąnkryžą.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Toje vietoje nelabai įmanoma lėkti dėl amžinų kamščių. Galima 30 ženklą pastatyti, bet ne visą eilę blokuoti prieš pat tokią sąnkryžą.
                                    Vakare ten visai tuščia. Nors ir vidury dienos šią trumpą savaitę miestas jau pustuštis be mamobusų. O su 30 ženklais tai dar šalia ir ekipažo reiktų, kad jis galiotų :/

                                    Comment

                                    Working...
                                    X