Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Didžiulė klaida buvo be saiko platinti Naująją gatvę. Tada automatiškai ir sankryžoje atsiranda daug juostų, ilgiau užtrunka mašinoms pravažiuoti ir pan. Pėstiesiems irgi nepatogu kirsti dvi plačias gatves ir ilgai laukti – stoties iškėlimas yra dar viena klaida. Todėl, kai jau šitiek nesąmonių pridaryta, šviesoforininkai nedaug ką gali ir pagerinti. Belieka tik naikinti vieną perėją ir versti spaudinėti mygtukus

    Deja, tenka sutikti su kitais – pigios išeities nėra.
    1. Įgilinto turbo žiedo su pėsčiųjų viadukais turbūt neišeitų padaryti, nes šalia Gulbynė, o ir šiaip mažai vietos.
    2. Teoriškai būtų galima nutiesti Audėjų g. tęsinį iki Punsko gatvės ir šituo nauju aplinkkeliu nukreipti visą sunkvežimių eismą. Tokia gatvė buvo numatyta bendrajame plane. Tada Naujosios ir Putinų g. sankryža būtų mažiau apkrauta ir galbūt būtų įmanoma sutrumpinti laukimo laikus, nors abejoju. Dar tuo pačiu galbūt sumažinant juostų skaičių, nors tai vargiai įmanoma, turint omeny žmonių mentalitetą.
    3. Paradoksalu, bet geriausias sprendimas tikriausiai būtų išnaikinti pėsčiuosius Jeigu autobusų stotis būtų iškelta atgal į centrą, sankryžoje ženkliai sumažėtų pėsčiųjų. Automobilistai toliau lauktų po 3 minutes. Tačiau pėstiesiems nereikėtų laukti 13 minučių arba vaikščioti ratais kvadratais ir spaudinėt mygtukų.​
    Vienas žiedo variantas - iškelti visą važiuojamąja dalį bent 2 metrais virš dabartinio lygio (reljefas gan tinkamas Naująjai g. nuo centro ir Kalniškės g.), daryti pėsčiųjų požeminės perėjos 1 metru žemiau dabartinio gatvės lygio. Nes pėsčiųjų tiltai pėstiesiems labai nepatogu. Požeminės perėjos dabartiniame gatvės lygyje būtų žemiau Gulbynės vandens lygio, vadinasi, jas reikėtų metro statybų metodais hidroizoliuoti, kas brangiai kainuotų ne tik pastatyti, bet eksploatuoti. Tačiau visa ta ne pigus malonumas.
    Geriausias variantas, aišku, būtų autobusų stoties grąžinimas į miesto centrą. Pėsčiųjų būtų kur kas mažiau.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.01, 20:31.

    Comment


      Aš nekvescionuoju sprendimo įrengti pėsčiųjų mygtukus. Aš stebiuosi sprendimu nespausti mygtuko, nors matai, kad jis yra, ir laukti žalio. Žalias išvis galėjo neužsidegti. Tai, kad po 11 min. jis įsijungė, atsitiktinumas, nes kai kurie programuotojai suprogramuoja, kad nenuspaudus mygtuko, kas kažkiek laiko žalias vis tiek užsidega. Bet tikrai ne visur taip daro.

      Comment


        Tai ar pėsčiųjų mygtukas tokioje sankryžoje ką duotų? Ten daug ciklų ir pėsčiųjų ciklo iškritimas, tik daugiau bardako sukeltų. Nes nėra grynai pėsčiųjų ciklo visoms perėjoms sankryžoje. Kai kažkuriose perėjose dega pėsčiųjų ciklas, tuo metu leidžiami posūkiai tam tikromis kryptimis. Ką pakeistų pėsčiųjų ciklo nebuvimas nepaspaudus mygtuko? Tiesiai važiuoti neišeitų, tik kažkur tai sukti. Pagrindiniai automobilių srautai yra tiesiai Naująją g. abiem kryptimis, tiesiai iš Kalniškės į Putinų g. ir priešinga kryptimi. Sukimas iš Naujosios į Putinų g. ir priešinga kryptimi, sukimas iš Naujosios į Kalniškės g. ir priešinga kryptimi. Kiti posūkiai mažiau apkrauti. Tiesa, autobusai, važiuojantys į Kauną, išvažiavę iš AS turi apsisukinėti sankryžoje.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

          Ten, kur pakankamai dideli pėsčiųjų srautai, šviesoforas visada geriau. Pėstiesiems geriau, kai mašinos visiškai sustoja, o ne laukti, kol teiksis sustoti. Kitiems vairuotojams pėstysis nereguliuojamoje perėjoje ne argumentas. Raudonas šviesoforas yra papildomas argumentas.
          O ta sankryža pakankamai nemažai pėsčiųjų kerta. Taip, nevienodai, daugiausiai eina Ulonų g. galo perėja. Mažiausiai Pulko g. miško link.
          Žiūrint koks žiedas. Prie poliklinikos toks žiedas, kad ne visada būtina mažinti greitį ir galima žiedą prašokti net nesukiojant barankos tiesiai, nekreipiant dėmesio į juostas žiede. Nes taip jau įrengtas žiedas atvažiuojant nuo centro ir važiuojant tiesiai Naująją g. Kažkas panašaus gali būti ir Santaikos, Pulko, Ulonų g. kryptimi Santaikos g. - Ulonų g. Priešinga - ne.
          Lietuvoje didelė problema yra nebaudžiamumas, dabar yra tiek kamerų visur, kad nesunku kontroliuoti, kur kas nesustojo praleisti, kas pravažiavo pro raudoną, kas kirto ištisinę ar telefonas rankoje. Kai sustatė vidutinio greičio matavimo prietaisus, ten 90% vairuotojų važiuoja apie 10 km/h mažesniu greičiu nei leistinas maksimalus, nes bijo viršyti ir gauti baudą. Taip ir čia, žinotų kad nesunkiai gali gauti baudą, paisytų taisyklių. Toks jau lietuvių mentalitetas, kad taisyklių reikia paisyti ne dėl saugumo, ne dėl savęs, o kad negautum baudos.
          Kita priemonė yra iškilios pėsčiųjų perėjos ("gulintys policininkai").
          Naujosios žiedo ties poliklinika problemą bando spresti jau gal ketvirtą kart perbraižydami juostas, tai kai darys sekantį dažymą galėtų suleisti bortelius kaip yra daugumoje turbo žiedų ir jau nebūtų skraidymo tiesiai nepristabdžius.

          Click image for larger version

Name:	119909832_1836992463119966_9094945205790237757_o.png?_nc_cat=101&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=f0dgbh0r8JoAX88zuPZ&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=d260b3b66837d516998131f18ce0a8bb&oe=5FEAFD39.png
Views:	1384
Size:	363,1 kB
ID:	1843379

          Comment


            Gal žalia išvis būtų neįsijungusi. Paspaudžiau mygtuką pralaukęs 11 minučių, tada po 2,5 min. įsijungė žalia. Gal žalia iš tikrųjų užsidega kas 13 minučių, gal dar rečiau, o gal taip būna tik šita kryptimi ir ne piko metu (buvo vakaras, perėja per Putinų g.).
            Nespaudžiau mygtuko specialiai Dažniausiai mygtukas būna tik priedas arba placebas, bet ne būtinybė. Natūralu, kad ne visi žmonės spaudžia. Todėl ir nutariau paeksperimentuoti. Bet kokiu atveju, su tokiomis sankryžomis žmonės tik skatinami persėsti į automobilius.

            O dėl Poliklinikos žiedo – neaišku, ar tarp bortelių įtilptų dideli autobusai. Nes man atrodo, kad ten ganėtinai siauros juostos.
            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Tai kad pėsčiųjų mygtukas veikia tik paprastose perėjose, ne sankryžoje. Sankryžoje esantys pėsčiųjų mygtukai 99 proc. yra įrengti tik kaip psichologinis dalykas, jie niekaip neįtakoja šviesoforų. Kad pėstieji nesugalvotų bėgti per gatvę (nes tenka ilgai laukti, kol praeis ilgas ciklas ir pagaliau užsidegs žalias pėstiesiems), o paspaudę mygtuką lauktų žalio signalo pereiti.
              Ar tikrai? Po žalių lentelių nukabinimo, 99% sankryžų, kaip ir minima ši prie autobusų stoties, jeigu pėstysis nepaspaus mygtuko, tai vairuotojams užsidegs papildoma rodyklė leidžianti sukti į dešine. jeigu paspaus, tada vairuotojams bus galima važiuoti tiesiai ir į kairę, bet į dešinę ne kol degs pestiesiems žalias šviesoforas.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                Čia kur tokia sankryža? Pagrindiniame žaliame signale yra rodyklės tiesiai ir į kairę?
                šioje sankryžoje visomis kryptimis yra po atskirą rodyklę, čia tik bendrai, nenorėjau smulkintis, nes čia buvo teigiančių, kad sukantiems į dešinę niekaip neįtakoja pėsčiųjų mygtukas.
                Aš tą puikiai žinau nes esu turėjas ne vieną keleivį ir neįmanoma nediskutuoti apie šią sankryžą kai tu važiuoji ne piko metu ir stovi ten kelias minutes vienas sankryžoje ir lauki kol praeis visi ciklai. Tai vieni klausia kaip čia yra, kad kartais posūkis į dešinę užsidega kartu su srautu tiesiai, o kartais pirmiau tiesiai, o tik paskui į dešinę, tai aš jiems atsakau, kad čia įtakoja pėstieji, jeigu jie paspaudė mygtuką ir užsidegė jiems signalas, tada automobiliams neleidžia sukti į dešinę.
                Man dažniausiai tenka šią sankryžą įveikinėti iš Kauno pusės tiesiai link centro, tai jei matau, kad jau tiesiai dega raudona, o į dešinę dar žalia rodyklė, tai suku į dešinę už 50m apsisuku Kalniškės gatvėje ir jau į Naujają g. dega žalia rodyklė. Nereikia stovėti ir laikyti oro.
                Click image for larger version

Name:	gulbyne.JPG
Views:	1855
Size:	136,7 kB
ID:	1844307

                Comment


                  Prieš Kalėdas atidarytas Likiškėlių, Kernavės ir Sudvajų sankryžos žiedas. Darbai dar nebaigti, bet važiuojamoji dalis faktiškai baigta, dar liko sutvarkyti iki galo šaligatvius ir aplinką.
                  Taip pat jau prieš kelias savaites atidarytas Pulko, Rūtų ir Gardino g. žiedas.
                  Pulko, Santaikos ir Ulonų g. žiedu prieš Kalėdas sumažėjus srautams, atidarytas eismas abiem kryptimis vienu metu ir eismas vyksta jau žiedu, o ne kaip sankryža. Iki darbų pabaigos dar toli, asfalto irgi nėra. Galima važiuoti į Pulko ir iš Pulko g. centro kryptimi, o miško kryptimi Pulko g. ties sankryža dar uždaryta.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Kokiam Alytui užtektų 0,5 juostos gatvių? 10 kart mažesnis už Vilnių.
                    Bėda, kad šitas argumentas visada pasitelkiamas prieštaraujant viešojo transporto gerinimui - "Vilnius per mažas, todėl nereikia tramvajaus/didelių autobusų etc.". Bet tik tokį argumentą panaudok diskutuodamas ar galėtų gatvės būti siauresnės ir toks argumentas tampa nebetinkamas, nes tiesiog nebetinkamas.

                    Ir taip, Alytui greičiausiai visur pakaktų 1+1 juostos gatvių, jei tik ten nėra intensyvaus krovininio eismo.
                    Paskutinis taisė index; 2021.01.22, 20:03.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą
                      Ir taip, Alytui greičiausiai visur pakantų 1+1 juostos gatvių, jei tik ten nėra intensyvaus krovininio eismo.
                      Pavyzdys: 7 juostos, ir visos tuščios vidury baltos dienos https://goo.gl/maps/ZyeixcAE63XSVzST7

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                        Pavyzdys: 7 juostos, ir visos tuščios vidury baltos dienos https://goo.gl/maps/ZyeixcAE63XSVzST7
                        Atrodo kaip beprasmiškiausias infrastruktūros objektas, iš tikro, ypač kai abiejuose gatvės galuose ji susiaurėja.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Alytus iš viso yra urbanistikos katastrofa

                          Comment


                            Palygink su Vilniumi ir neatrodys. Blogiausia, kas įvyko, tai po 90-ųjų miesto plėtra individualiais kvartailais į pakraščius - už TV bokšto, Pirmajame Alytuje.

                            Parašė index Rodyti pranešimą

                            Atrodo kaip beprasmiškiausias infrastruktūros objektas, iš tikro, ypač kai abiejuose gatvės galuose ji susiaurėja.
                            Kur susiaurėja? Kur? Nereikia čia kaišioti nuotraukų ties sankryža, kur papildomos juostos posūkiams yra gerai. Aišku 3+3 Naujoji gatvė tai nesąmonė. Bet 1+1 Naujoji gatvė nuo centro iki Gulbynės netenkino poreikių dar tarybiniais metais. O krovininio eismo (tranzitinio) ja ir tuomet nebuvo.​
                            Paskutinis taisė Al1; 2021.01.26, 12:05.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Palygink su Vilniumi ir neatrodys. Blogiausia, kas įvyko, tai po 90-ųjų miesto plėtra individualiais kvartailais į pakraščius - už TV bokšto, Pirmajame Alytuje.



                              Kur susiaurėja? Kur? Nereikia čia kaišioti nuotraukų ties sankryža, kur papildomos juostos posūkiams yra gerai. Aišku 3+3 Naujoji gatvė tai nesąmonė. Bet 1+1 Naujoji gatvė nuo centro iki Gulbynės netenkino poreikių dar tarybiniais metais. O krovininio eismo (tranzitinio) ja ir tuomet nebuvo.​
                              pilnai butu uzteke 2 plius 2 su medziais ir skiriamaja juosta.. nes dabar tai tragedija vaizdelis...
                              "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                              - George W. Bush President of the USA

                              Comment


                                Būtų, bet senos gatvės nelietė, o lygiagrečiai nutiesė naują dar tokią pat gatvę. Tada pertvarkė eismą. Aš irgi galvojau, kad darys 2+2, bet padarė ką padarė. Tada buvo po įstojimo į ES ir krizės geri metai - pinigų lietus, darbų kainos dar ne tokios didelės ir išsipūtusios.

                                Comment


                                  Stebėdavau tos gatvės statybas per palydovą, tai ryškiai jausdavosi didybės ir pompastikos prieskonis. Čia kaip didelė mašina trūkumų kompensavimui

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Būtų, bet senos gatvės nelietė, o lygiagrečiai nutiesė naują dar tokią pat gatvę. Tada pertvarkė eismą. Aš irgi galvojau, kad darys 2+2, bet padarė ką padarė. Tada buvo po įstojimo į ES ir krizės geri metai - pinigų lietus, darbų kainos dar ne tokios didelės ir išsipūtusios.
                                    nes galvojo kad 100 000 gyventoju bus o beliko 45000, urbanizmo skyle.. ir kaip nepagalvojo apie patoguma miestieciams?
                                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                    - George W. Bush President of the USA

                                    Comment


                                      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                      nes galvojo kad 100 000 gyventoju bus o beliko 45000, urbanizmo skyle.. ir kaip nepagalvojo apie patoguma miestieciams?
                                      Net 100 000 miestui 3+3 gal daugoka.

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                        Net 100 000 miestui 3+3 gal daugoka.
                                        Taigi buvo nueita lengviausiu keliu. Senoje važiuojamojoje dalyje išėjo 3 pilnos juostos (1,5+1,5), tai jie antrą ruožą irgi tokį patį nutiesė. O dėl skylių ir tragedijų, tai nereikia sutirštint spalvų. Naujosios g. platinimas – turbūt vienintelis nesąmoningas projektas. Bet bendro sutvarkymo lygio kitiems miestams tik pavydėt, niekur nesurasi išbyrėjusių šaligatvių, nenuleistų bortų beveik nelikę.
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                          nes galvojo kad 100 000 gyventoju bus o beliko 45000, urbanizmo skyle.. ir kaip nepagalvojo apie patoguma miestieciams?
                                          Jau tada nebuvo iliuzijų apie 100 tūkstančių, kai buvo masinio bėgimo iš Lietuvos metai ir Alytuje jau tada buvo apie 60 tūkst. nuo 78 tūkst. 1991 m. Apie kokį patogumą? 3+3 pertekliniai. Bet 2+2 patogiau? Nei kiek. Buvo pinigų ir darė. Dabar taip nebedarytų, nes jau pinigai taip nebebyra.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2021.01.28, 08:05.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X