Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Vis dėlto glumina BNS agentūroje dirbantys beraščiai.
    Nuo kada Ašmena tapo "Ošmianais"....

    BNS / VZ.LT 2021.04.01
    EIB sustabdė Minską su Vilniumi jungiančios automagistralės finansavimą
    Europos investicijų bankas (EIB) sustabdė Baltarusijos automagistralės M7 Minskas-Ošmianai-Lietuvos pasienis rekonstrukcijos projekto finansavimą.
    Apie tai pranešė Gardino srities gubernatorius Vladimiras Karanikas.
    „Šio projekto finansavimas EIB lėšomis sustabdytas. Baltarusijos vyriausybė ieško papildomų finansavimo šaltinių“, – portalas „grodnonews.by“ cituoja Gardino srities gubernatorių.

    2019-ųjų liepą EIB ir Baltarusijos vyriausybė pasirašė 110 mln. Eur vertės, 29 metų trukmės paskolos sutartį greitkelio M7 pertvarkymui ir pasienio su Lietuva kontrolės punkto pralaidumo didinimui.
    Planuota, kad įgyvendinus projektą padidės Baltarusijos tranzito galimybės, o pasienio ties Medininkais su Lietuva kontrolės punkto Kamennij Loge pralaidumas išaugs keturis kartus, iki 2.000 automobilių per parą.

    Anksčiau Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas (ERPB) taip pat skelbė įšaldantis bendradarbiavimą Baltarusija

    https://www.vz.lt/transportas-logist...es-finansavima

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Antras pavyzdys chronologine seka (pėstiesiems užsidega žalias kartu su pagrindiniu žaliu, tačiau sekcija ir prieš ir po to dega):

    Click image for larger version

Name:	image_96641.jpg
Views:	268
Size:	288,9 kB
ID:	1783590

    Click image for larger version

Name:	image_96642.jpg
Views:	266
Size:	294,2 kB
ID:	1783591
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.02.16, 17:23.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Baltarusija man tokia neigiama egzotika su įdomiais šviesoforais. Ačiū už info Jei yra daugiau foto ar net video, pasidalinkit palyginimui su mūsų sistema.
    Pirmasis pavyzdys chronologine seka:

    Click image for larger version

Name:	116202018154.jpg
Views:	270
Size:	305,7 kB
ID:	1783578

    Click image for larger version

Name:	116202018210.jpg
Views:	274
Size:	307,6 kB
ID:	1783580
    Click image for larger version

Name:	116202018227.jpg
Views:	374
Size:	304,5 kB
ID:	1783579

    Click image for larger version

Name:	116202018238.jpg
Views:	273
Size:	305,2 kB
ID:	1783581

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Šįkart specialiai progomis stebėjau kaip valdomos sankryžos, tai pamačiau fenomenalių pavyzdžių: tarkim išilgai eisiantiems pėstiesiems žalias uždegamas keliom sekundėm vėliau nei pagrindinis žalias automobiliams be sekcijų. Kad pėstieji sudvejotų žengti į judrią sankryžą

    Taip pat pilna vakariniu bei nakties metu geltonai mirksinčių šviesoforų.
    Baltarusija man tokia neigiama egzotika su įdomiais šviesoforais. Ačiū už info Jei yra daugiau foto ar net video, pasidalinkit palyginimui su mūsų sistema.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

    Kad atvirkščiai viskas paprasta ir suprantama, dega rodykle - važiuoji, nedega stovi. O ne tai kad privažiaves dar turi nagrineti kokios ten kombinacijos dega, ar ten pagrindinis blinas paprastas ar stebuklingas. Už tai kad Baltarusijoj su šia tema gaunasi intuityvu dedu jiems pliusa.
    Intuityvu, kai pripratęs prie tarybinių KET ir reikia persiorientuoti į pasaulyje įprastus šviesoforo signalus. Sunku, kai esi pripratęs, kad nedeganti rodyklė kažką draudžia.

    Beje, pagal foto matosi, kad papildoma sekcija greičiausiai degė su raudonu ir lieka toliau degti su žaliu. Žodžiu, nepertraukiamai. Pirmoje foto dega raudonas signalas pėstiesiems, nors posūkis į dešinę leidžiamas. Antroje jau žalias ir pėstiesiems. O tai reiškia, kad pėsčiajam nesuteikiama galimybė laisvai įžengti į pėsčiųjų perėją. Automobiliai suka be sustojimo.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    signalų valdymą padarė dar sudėtingesnį
    Kad atvirkščiai viskas paprasta ir suprantama, dega rodykle - važiuoji, nedega stovi. O ne tai kad privažiaves dar turi nagrineti kokios ten kombinacijos dega, ar ten pagrindinis blinas paprastas ar stebuklingas. Už tai kad Baltarusijoj su šia tema gaunasi intuityvu dedu jiems pliusa.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Baltarusija, Minskas. Šviesoforų įrengimo tvarka.

    Kitaip nei pas mus, ten kartu su papildoma sekcija gali būti leidžiamas pėsčiųjų eismas išilgai. Tuo pačiu vietomis tai pabrėžiama gan unikalia sekcija su žmogeliuku (mirksinti).

    Click image for larger version

Name:	115202016720.jpg
Views:	351
Size:	328,1 kB
ID:	1783392

    Click image for larger version

Name:	11520201679.jpg
Views:	356
Size:	317,5 kB
ID:	1783393
    Baltarusija suprato, kad tarybinis KET punktas, draudžiantis važiuoti papildomos sekcijos kryptimi, kol ji neįjungta, yra ydingas, nes neleidžia kartu naudoti ir apsaugoto, ir neapsaugoto posūkio. Tačiau vietoje to, kad šio punkto atsisakytų, signalų valdymą padarė dar sudėtingesnį. Tokie šviesoforai, beje, pradėti naudoti ir Rusijoje.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Inovatyviausia posovietinė respublika

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Click image for larger version

Name:	image_96620.jpg
Views:	303
Size:	328,1 kB
ID:	1783416Click image for larger version

Name:	image_96621.jpg
Views:	302
Size:	317,5 kB
ID:	1783417

    Baltarusija, Minskas. Šviesoforų įrengimo tvarka.

    Kitaip nei pas mus, ten kartu su papildoma sekcija gali būti leidžiamas pėsčiųjų eismas išilgai. Tuo pačiu vietomis tai pabrėžiama gan unikalia sekcija su žmogeliuku (mirksinti).

    Click image for larger version  Name:	115202016720.jpg Views:	1 Size:	328,1 kB ID:	1783392

    Click image for larger version  Name:	11520201679.jpg Views:	1 Size:	317,5 kB ID:	1783393
    Paskutinis taisė Romas; 2020.02.15, 20:06. Priežastis: Kopija iš temos "Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    SB.by 2020.01.29
    Baltarusijoje vasarą prasidės kelio M-7 Minskas–Vilnius rekonstrukcija
    — Самый главный проект этого года — реконструкция дороги М-7 Минск — Вильнюс и пункта пропуска «Каменный Лог». Средства на его реализацию выделил Европейский инвестиционный банк. Работы на этом объекте начнутся летом, завершить его мы должны до 1 мая 2021 года. Запланирована полная модернизация этой дороги, поэтому водителей ожидают некоторые неудобства. Транзитный грузовой транспорт планируем вывести на объездные дороги, предложим несколько маршрутов. Легковому транспорту тоже будем предлагать маршруты объезда, но и по М-7 они смогут проехать: дорога будет перекрываться частями. Основные работы на магистрали мы сделаем уже в этом году, а последние корректировки — в апреле — мае следующего года.

    RU https://www.sb.by/articles/transport...nego-dnya.html
    LT: https://sputniknews.lt/society/20200...strukcija.html

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vietiniai keliai Baltarusijoje žymimi raide N (kirilica H)
    Bresto srityje nuo N1 iki N 1999, Vitebsko sr. - 2000...3999, Homelio sr. - 4000...5999, Gardino sr. 6000...7999, Minsko sr. 8000...9999 ir Mogiliovo (Mogiliavo) sr - nuo 10000

    Gardino sritis. Kelias H-6054 Gardinas-Sapockin-(Kapčiamiestis)
    Foto 2019.04



    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Pakenčiamas tas BelToll, bet labai labai labai gaila laiko. Jei kortos nepakrenta, kokia valanda out registruojantis ir dar keliolika min išsiregistruojant.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė DArnas Rodyti pranešimą

    Dėl metalizuotų stiklų tai reikia tiesiog labai atidžiai prasitikrinti savo mašiną su duotu aparačiuku ir apskritai sekti instrukcijom, t.y. jei pravažiuojant pro mokėjimo postą nepasigirsta signalas, stoti ir aiškintis. Tas signalas tikrai aiškiai girdisi. Aptarnavimas Beltoll punktuose irgi pasirodė kokybiškas, beje, grąžinus aparatą pinigai į sąskaitą sukrito jau sekančią dieną, nors žadėjo, kad gali užtrukti ir 3 d.d.
    Dėl parašų visiškai sutinku. Aš jau buvau susitaikęs, kad po tiekos parašų neteksiu teisės į savo mašiną ar dar blogiau
    Man buvo įdomiau, keičiant sutartį pinigus už aparatą grąžino į mano kortelę, o pinigus iš sąskaitos į giminaičio kortelę, kuriam buvau skolinės mašiną ir jis vieną kartą pildė sąskaitą (tai nebuvo nei pirmas, nei paskutinis pildymas) ir operatorė to įtakoti negali. Dabar aš visas savo kortelės pakeičiau, tai nelabai įsivaizduoju kur grąžins, kai ateis laikas.
    Dėl aptarnavimo, tai bendrai per paskutinius metus ženkliai pagėrejo beveik visur.

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą

    Sistema dabar jau kaip ir normaliai veikia, aišku būna problemų su metalizuotais stiklais, kurie slopina signalą ir pasieny reikia mokėti šimtus eurų, bet čia ne toks dažnas atvejis. Bet sakykim perkabint aparačiuką iš vienos mašinos į kitą man užėmė vos ne pusvalandį (dar su pusvalandžių eilėje), nes reikia iš pradžių uždaryti seną sutartį, po to pasirašyti naują, Moteriškė, kuri tą daro, negali atsakyti į jokį biški sudėtingesnį klausimą, o ir parašų sutartyje daugiau, nei man teko padėti perkant išsimokėtinai būtą
    Dėl metalizuotų stiklų tai reikia tiesiog labai atidžiai prasitikrinti savo mašiną su duotu aparačiuku ir apskritai sekti instrukcijom, t.y. jei pravažiuojant pro mokėjimo postą nepasigirsta signalas, stoti ir aiškintis. Tas signalas tikrai aiškiai girdisi. Aptarnavimas Beltoll punktuose irgi pasirodė kokybiškas, beje, grąžinus aparatą pinigai į sąskaitą sukrito jau sekančią dieną, nors žadėjo, kad gali užtrukti ir 3 d.d.
    Dėl parašų visiškai sutinku. Aš jau buvau susitaikęs, kad po tiekos parašų neteksiu teisės į savo mašiną ar dar blogiau

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė DArnas Rodyti pranešimą

    Teko pasinaudoti tuo aparatu. Iš pradžių baisu, bet iš tiesų nieko ten nėra labai baisaus. Bet, pritariu, nesąmonė.
    Sistema dabar jau kaip ir normaliai veikia, aišku būna problemų su metalizuotais stiklais, kurie slopina signalą ir pasieny reikia mokėti šimtus eurų, bet čia ne toks dažnas atvejis. Bet sakykim perkabint aparačiuką iš vienos mašinos į kitą man užėmė vos ne pusvalandį (dar su pusvalandžių eilėje), nes reikia iš pradžių uždaryti seną sutartį, po to pasirašyti naują, Moteriškė, kuri tą daro, negali atsakyti į jokį biški sudėtingesnį klausimą, o ir parašų sutartyje daugiau, nei man teko padėti perkant išsimokėtinai būtą

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Biski gaila kad BY keliai skirti tik patiems baltarusams ir rusams. Nes ta ju sistema su keliu mokescio aparato nuoma... na ji tiesiog sako "nevaziuokit pas mus". As irgi rinksiuos traukini.
    Teko pasinaudoti tuo aparatu. Iš pradžių baisu, bet iš tiesų nieko ten nėra labai baisaus. Bet, pritariu, nesąmonė.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Vieno lygio pėsčiųjų perėjos tokiame kelyje atrodo dar blogiau nei vieno lygio apsisukimas

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    ... bet atitvaro tarp gatvės ir pėsčiųjų tako įrengt nesugebėjo. Vietoj to plastikiniai stulpeliai. Pas mus tą pačią funkciją atlieka žali plastikiniai paaukštinimai virš metalinio atitvaro.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Apsisukimas tokiam kelyje. Bravo, tikriausiai mokosi iš mūsų LAKD
    Bet vienoje vietoje jie mus aplenkė, nes įrengė betoninį atitivarą skiriamojoje juostoje. Pas mus labai trūksta tokių sudubliuotų atitvarų su augmenija tarp jų. Būtų galima be problemų važiuoti su ilgosiomis šviesomis nakti ir neakinti priešpriešinio eismo.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Biski gaila kad BY keliai skirti tik patiems baltarusams ir rusams. Nes ta ju sistema su keliu mokescio aparato nuoma... na ji tiesiog sako "nevaziuokit pas mus". As irgi rinksiuos traukini.

    Komentuoti:

Working...
X