Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    M6. Gardinas - Lyda (Hrodna - Lida)

    Rekonstruota atkarpa iki Ščiučino (Ščučyn)












    2013 m. pavasarį kelias M6 prie Ščiučino atrodė taip:
    Autorius Andrei Mikhailau, 2013.05.15

    Panoramio nuotrauka iš https://maps.google.lt/

    Comment


      M6. Gardinas - Lyda (Hrodna - Lida)

      Foto 2010.05
      Atkarpa nuo Ščiučino iki Lydos


      Įspėjimas apie radarų kontrolę


      Senas trantas su sovietiniais Gardino srities numeriais GK




      Dar viena rekonstruojama atkarpa


      Ščiučino ir Lydos rajonų riba


      Vaizdas į kamštį nuo degalinės






      Posūkis į Lydą ir Vilnių
      Paskutinis taisė Romas; 2013.09.01, 21:43.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą

        Senas trantas su sovietiniais Gardino sities numeriais GK
        Sovietiniais laikais išsišifruodavo taip: Golodnyj Krai

        Comment


          Ten vienoj foto matosi vaz 21011(13) su isvis senais juodais tarybiniais numeriais, keista, kad pas juos leidziami jie dar.

          Comment


            Koks skirtumas vairuotojui, po asfaltu betono ir armatūros raizgalynė ar žvyras, svarbu, kad asfaltas lygus būtų.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Tas viadukas

              http://s13.ru/archives/33248

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Apie Minsko kelius nelabai yra ką kalbėti. Adekvatumo prasme jie visiškai krauna ne tik bet kuriam iš Baltijos šalių miestų, bet apskritai daugumai Europos miestų, net neišskiriant tokių vietų, kaip Miunchenas ar Berlynas. Standartų prasme, taip, Baltarusija atrodo panašiau į SSRS laikų Lietuvą, negu į Nyderlandus, bet, iš principo, tai yra minor dalykas, kuris nepakeičia fundamentalų, kurie leidžia didinti eismo capacity ir vidutinį važiavimo greitį.

                Visos Baltarusijos kelių sistema, panašu, kad irgi yra adekvatesnė (=geresnė) už Lietuvos arba, blogiausiu atveju, yra panašiame lygyje.
                Būtų galima suprasti ir pateisinti jei šitas nesąmones rašytų koks nors žiauriai užkompleksavęs ir užsiangažavęs gudų patriotas–"litvinistas", bet kiek netikėta kai tokias visiškas pievas rimtai tuo tikėdamas rašo lietuvis, gyvenantis Londone.

                Comment



                  Baltarusijos Polesėje atsirado sunkumų su susieikimu.
                  Kelyje P-88 1985 metais buvo pastatytas 888 metrų ilgio tiltas per Pripetės upę tarp Žitkovičių (Žytkavičy) ir Turovo (Turaŭ).
                  Prieš porą metų jis buvo rekonstruotas.
                  Pernai gruodžio 7 d. jis įlinko ir eismas tiltu buvo uždarytas metams.
                  https://auto.tut.by/news/road/572079.html

                  Vietoje tilto buvo pastatytas pontonas, pavasarį valdžia ketina atidaryti keltų perkėlą.
                  Dėl šaltos žiemos užšalo upės.

                  Pelkėtoje vietovėje kitų tiltų nėra. Vietoj 20 km tiesaus kelio aplink reikia važiuoti 200-250 km.


                  Keleivių susiekimo improvizacijos (yra ir filmas)

                  Tut.by 2018.02.27
                  Люди в ковше экскаватора, катера не ходят.
                  В Житковичском районе переправы через Припять больше нет


                  https://news.tut.by/society/582904.html

                  Comment


                    Sugriuvusio tilto vietoje bus statomas naujas tiltas. Gyventojams nereikės keliauti ekskavatoriaus kaušuose

                    Naša niva 2018.03.01
                    Лукашэнка даручыў пабудаваць новы мост паміж Жыткавічамі і Туравам
                    Lukašenka pavedė pastatyti naują tiltą tarp Žytkovičių ir Turovo


                    https://nn.by/?c=ar&i=205565

                    Comment


                      Fantastiški Polesės video vaizdai iš drono
                      Sugriuvusio tilto per Pripetės upę vieta kelyje P-88 tarp Žitkovičių (Žytkavičy) ir Turovo (Turaŭ).


                      Po ledonešio tilto vietoje kariškai pastatė laikiną pontoninį tiltą. Sunkusis transportas keliamas keltais
                      Praėjusį antradienį Gudijoje buvo minima Radovnica / Radaŭnicą (artimųjų kapų lankymo diena), kuri yra išeiginė.

                      Naša niva Наша Ніва 2018.04
                      Дабрацца на Радаўніцу: перад часовай пераправай цераз Прыпяць утварыліся гіганцкія чэргі ВІДЭА З ДРОНА
                      Kelionės per Radaŭnicą: prie laikinos Pripetės perkėlos susidarė milžiniškos eilės (video iš drono)



















                      https://www.facebook.com/10000218695...4111664005049/

                      https://nn.by/?c=ar&i=208135

                      Comment


                        Rekonstruota kelio M6 Minskas - Gardinas 13,3 km Ščiučino rajone.
                        Atrodo, tai ta pati atkarpa, kurios rekonstrukcija buvo fotografuota prieš 8 metus.
                        Atidarymas - prieš lapkričio 7-ąją, kaip anais laikais.

                        tut.by 2018.09.25
                        На М6 открывают для движения первый обновленный участок трассы
                        Читать полностью:
                        Участок обновленной дороги протяженностью 13,3 км находится в Щучинском районе. Всего под реконструкцию попало более 153 км М6, из которых 120 — в Гродненской области. Полностью обновленную магистраль введут в эксплуатацию к 7 ноября.
                        Читать полностью: https://auto.tut.by/news/road/609179.html
                        https://auto.tut.by/news/road/609179.html

                        Comment


                          Apsisukimas tokiam kelyje. Bravo, tikriausiai mokosi iš mūsų LAKD
                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            Biski gaila kad BY keliai skirti tik patiems baltarusams ir rusams. Nes ta ju sistema su keliu mokescio aparato nuoma... na ji tiesiog sako "nevaziuokit pas mus". As irgi rinksiuos traukini.

                            Comment


                              Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                              Apsisukimas tokiam kelyje. Bravo, tikriausiai mokosi iš mūsų LAKD
                              Bet vienoje vietoje jie mus aplenkė, nes įrengė betoninį atitivarą skiriamojoje juostoje. Pas mus labai trūksta tokių sudubliuotų atitvarų su augmenija tarp jų. Būtų galima be problemų važiuoti su ilgosiomis šviesomis nakti ir neakinti priešpriešinio eismo.

                              Comment


                                ... bet atitvaro tarp gatvės ir pėsčiųjų tako įrengt nesugebėjo. Vietoj to plastikiniai stulpeliai. Pas mus tą pačią funkciją atlieka žali plastikiniai paaukštinimai virš metalinio atitvaro.

                                Comment


                                  Vieno lygio pėsčiųjų perėjos tokiame kelyje atrodo dar blogiau nei vieno lygio apsisukimas

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Biski gaila kad BY keliai skirti tik patiems baltarusams ir rusams. Nes ta ju sistema su keliu mokescio aparato nuoma... na ji tiesiog sako "nevaziuokit pas mus". As irgi rinksiuos traukini.
                                    Teko pasinaudoti tuo aparatu. Iš pradžių baisu, bet iš tiesų nieko ten nėra labai baisaus. Bet, pritariu, nesąmonė.

                                    Comment


                                      Parašė DArnas Rodyti pranešimą

                                      Teko pasinaudoti tuo aparatu. Iš pradžių baisu, bet iš tiesų nieko ten nėra labai baisaus. Bet, pritariu, nesąmonė.
                                      Sistema dabar jau kaip ir normaliai veikia, aišku būna problemų su metalizuotais stiklais, kurie slopina signalą ir pasieny reikia mokėti šimtus eurų, bet čia ne toks dažnas atvejis. Bet sakykim perkabint aparačiuką iš vienos mašinos į kitą man užėmė vos ne pusvalandį (dar su pusvalandžių eilėje), nes reikia iš pradžių uždaryti seną sutartį, po to pasirašyti naują, Moteriškė, kuri tą daro, negali atsakyti į jokį biški sudėtingesnį klausimą, o ir parašų sutartyje daugiau, nei man teko padėti perkant išsimokėtinai būtą

                                      Comment


                                        Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą

                                        Sistema dabar jau kaip ir normaliai veikia, aišku būna problemų su metalizuotais stiklais, kurie slopina signalą ir pasieny reikia mokėti šimtus eurų, bet čia ne toks dažnas atvejis. Bet sakykim perkabint aparačiuką iš vienos mašinos į kitą man užėmė vos ne pusvalandį (dar su pusvalandžių eilėje), nes reikia iš pradžių uždaryti seną sutartį, po to pasirašyti naują, Moteriškė, kuri tą daro, negali atsakyti į jokį biški sudėtingesnį klausimą, o ir parašų sutartyje daugiau, nei man teko padėti perkant išsimokėtinai būtą
                                        Dėl metalizuotų stiklų tai reikia tiesiog labai atidžiai prasitikrinti savo mašiną su duotu aparačiuku ir apskritai sekti instrukcijom, t.y. jei pravažiuojant pro mokėjimo postą nepasigirsta signalas, stoti ir aiškintis. Tas signalas tikrai aiškiai girdisi. Aptarnavimas Beltoll punktuose irgi pasirodė kokybiškas, beje, grąžinus aparatą pinigai į sąskaitą sukrito jau sekančią dieną, nors žadėjo, kad gali užtrukti ir 3 d.d.
                                        Dėl parašų visiškai sutinku. Aš jau buvau susitaikęs, kad po tiekos parašų neteksiu teisės į savo mašiną ar dar blogiau

                                        Comment


                                          Parašė DArnas Rodyti pranešimą

                                          Dėl metalizuotų stiklų tai reikia tiesiog labai atidžiai prasitikrinti savo mašiną su duotu aparačiuku ir apskritai sekti instrukcijom, t.y. jei pravažiuojant pro mokėjimo postą nepasigirsta signalas, stoti ir aiškintis. Tas signalas tikrai aiškiai girdisi. Aptarnavimas Beltoll punktuose irgi pasirodė kokybiškas, beje, grąžinus aparatą pinigai į sąskaitą sukrito jau sekančią dieną, nors žadėjo, kad gali užtrukti ir 3 d.d.
                                          Dėl parašų visiškai sutinku. Aš jau buvau susitaikęs, kad po tiekos parašų neteksiu teisės į savo mašiną ar dar blogiau
                                          Man buvo įdomiau, keičiant sutartį pinigus už aparatą grąžino į mano kortelę, o pinigus iš sąskaitos į giminaičio kortelę, kuriam buvau skolinės mašiną ir jis vieną kartą pildė sąskaitą (tai nebuvo nei pirmas, nei paskutinis pildymas) ir operatorė to įtakoti negali. Dabar aš visas savo kortelės pakeičiau, tai nelabai įsivaizduoju kur grąžins, kai ateis laikas.
                                          Dėl aptarnavimo, tai bendrai per paskutinius metus ženkliai pagėrejo beveik visur.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X