Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė sausuolis75 Rodyti pranešimą
    Nesu buvęs nei viename Rusijos miestelyje ar kaimelyje, todėl negaliu tiksliai pasakyti kas gi ten pas juos tokio 'baisaus", kad jie žavisi tokiu Estijos miesteliu.
    Rusija didelė, kontrastų daug galima surasti.
    Tiesa sakant, nors miestas piktinasi Baltarusija, bet Rusijos "glubinkoje" iš esmės yra blogiau nei pas kaimynus. Ir pradedant keliais...
    Paskutinis taisė Sula; 2013.08.26, 10:29.

    Comment


      #82
      Parašė miestas
      Piktinasi?
      Nuo kada realybės konstatavimas yra piktinimasis?
      Šiaip gi, dar žiūrint kurią Rusiją turėsit omeny.
      Krasnodaro, Belgorodo sritys, Leningrado, žinoma Maskvos, Tiumenės sritys (ypač neftegazodoleriais pertekę naftininkų miestai) ir kt. Rusijos provincijos dalys atrodo daug geriau už Baltarusiją. Galima pradėti kad ir nuo architektūros kokybės, aplinkos sutvarkymo. Šiaip Rusija jau modernesnė už sovietmečio liūne besiturškiančią Belorossiją, tik kad ir daug didesnė, tad ir įvairaus chaoso, vaizdinės taršos vizualiai daugiau. Taip pat prie to prisideda milijonai visokių imigrantų iš Azijos, ko Belorossijoj dar kol kas beveik nėra (iki kito Lukošenos eksperimento su visokiais kinais, iraniečiais ir arabais).
      Šiaip, transporto (bent jau kelių) adekvatumo prasme Baltarusija yra kur kas geresnėje būklėje, nei Rusija.

      Comment


        #83
        Parašė miestas
        Tačiau baltarusiai gali tik pasvajoti apie tokius objektus kaip Rygos aplinkkelis su daugybe estakadų, visiška fantastika jiems būtų ir Peterburgo aplinkkelis ar tokio lygio keliai kaip iš Kaliningrado nutiestas iki oro uosto. Svajonėse jie regėjo ir ultramodernius rusų tiltus.
        Minskas turi pilną apšviestą 6 juostų žiedą, plius dar M1 greitkelis eina šalia kaip antras aplinkkelis, o Rygos aplinkkelis paprastas dviejų eismo juostų neapšviestas kelias, net ne visur estekados yra, tik žiedai arba paprastos šviesaforinės sankryžos. Beto pati gatvių būklė žymiai geresnė Minske.
        Paskutinis taisė Lettered; 2013.08.27, 17:27.
        Flickr

        Comment


          #84
          O kokio "lygio" tie keliai pas mus? Be visokių sarkazmų ir hiperbolių ar būtų galima paaiškinti, kuo tiksliai Minsko žiedinis aplinkkelis yra blogesnis už neišbaigtą Vilniaus aplinkkelį (kuris, beje, tikriausiai niekada ir nebus vientisas žiedas)? Kuo jis mažiau adekvatus? Būtent kaip vientisas ir funkcionalus kelias, atliekantis konkrečią funkciją, o ne kažkokia individuali estakada ar tunelis?

          Nereikia priimti neteisingai. Nesu (manau, ir Lettered tikrai nėra) Baltarusijos ir, juo labiau, jos režimo advolatas, bet kaip racionaliam ir smalsiam žmogui, tiesiog įdomu žinoti, kaip viskas yra be jokio politinio angažuotumo.

          Dabar gi tu kalbi taip, lyg ten viskas būtų kaip vienas didels Černobylis. Nors visos nuotraukos, žemėlapiai ir daugumos žmonių pasakojimai suponuoja, kad taip nėra.

          Suprantu jaunatvišką politinę angažaciją ir idealizmą, bet tas varymas ant Baltarusijos, kad ten neva absoliučiai viskas yra labai blogai ir bet kuris eilinis namas ar kelas Vilniuje ar Rygoje jiems yra "kosminė svajonė", dvelkia kone Šiaurės Korėjos režimo pareiškimais apie tai, kodėl Pchenjane nėra elektros (nes Amerikonai atjungė ir taip engia darbo liaudį).

          Come on, kodėl nepažvelgus į tai iš mažiau šališkos perspėektyvos?

          - Taip, Baltarusijos ekonomika yra neaiškios būklės ir gyvenimo lygis ten gerokai žemesnis, nei Lietuvoje (maždaug trečdaliu ar 50%). Visgi reikia pastebėti, kad paskutiniu metu bandoma pritraukti investicijų ir tai pavyksta;
          - Paslaugų lygis, spėju, ten panašus, kaip pas mus kokiais 1997 t.y. kai dauguma su servisais susijusių įstaigų dar tebebuvo smarkiai sovietiškos, bet jau buvo viena kita Vakarietiška, kuri suprato, kam reikalingas geras servisas;
          - Keliai Baltarusijoje yra neblogi ir čia Lietuvos turbūt nereiktų priešpastatinėti, nes iš principo nieko doro įrodyti nepavyks;
          - Sostinės gatvių ir aplinkos sutvarkymas Minske, ko gero, yra geresnis, nei Vilniuje ar Kaune.

          O kai rodai kažkokią atsitiktinę nuotrauką, kuri atrodo panašiai į eilinį Lietuvos miestelį, ir rėki, kad, žiūrėk, ten blogiau, nei Uzbekistanas, tai atrodo nerimtai. Galbūt ten iš tikrųjų yra, kaip tu sakai, bet tada prašome rodyti aiškius įrodymus ir faktus, o ne atsikalbinėti hiperbolėmis apie Marso kolonizavimus. Jeigu tik tokie argumentai, tai galima pagalvoti, kad kitokių argumentų nėra ir visos tos kalbos apie tai, kaip ten viskas žiauriai sucks, yra iš piršto laužtos.
          Paskutinis taisė John; 2013.08.28, 17:35.

          Comment


            #85
            Parašė John Rodyti pranešimą
            O kokio "lygio" tie keliai pas mus? Be visokių sarkazmų ir hiperbolių ar būtų galima paaiškinti, kuo tiksliai Minsko žiedinis aplinkkelis yra blogesnis už neišbaigtą Vilniaus aplinkkelį (kuris, beje, tikriausiai niekada ir nebus vientisas žiedas)? Kuo jis mažiau adekvatus? Būtent kaip vientisas ir funkcionalus kelias, atliekantis konkrečią funkciją, o ne kažkokia individuali estakada ar tunelis?
            Siūlau nusiraminti, parūkyti (jei tai darot), o tada pagooglinti Lietuvos žemėlapį. Koks dar žiedas, jidrištvajrogės?
            O gal ponas John ketina atkurti LDK? Tada žiedas būtų prasmingas.

            Viešpatie aukštielninkas! Jau atsibodo šitie nuolatiniai kliedesiai ir kartojimai.

            Joks Baltarusijos kelias neturi tokių parametrų, taikomų priemonių kaip Vilniaus ar Rygos aplinkkelis, kiti nauji projektai ar rekonstruoti keliai.

            Net naujai pagal Gostus statomi Baltarusijoje keliai tik pastatyti jau yra morališkai ir techniškai pasenę mažiausiai keliasdešimt metų. Kelyje Minskas-Gardinas baltarusiai 6 metus stato kokio 100 m. ilgio "estakadą", bet nesugeba užbaigti dėl techninių įgūdžių stokos, vietoje normalios estakados kaip prie Spaudos rūmų, kokios ten reikėtų, pila žemės pylimus, o vidury inkalinėja dviejų sekcijų paprastą viaduką. Apgailėtina.

            Gardine pastatė "vidinį aplinkkelį". Statė kelis metus, nors ten buvo paprasta gatvytė su gal dviem trumpučiais viadukais.

            Minske statė "vidinį žieduką", stenėjo gal keletą metų, nors kelias savo parametrais ir tech. priemonėm niekuo neišsiskiria. Į jo statybas lično keliskart vyko pats A.G. Nepraleido progos ir prieš savo valdomą televiziją pakalbėti kaip afihienai, žestačiaišiai Baltarusijos Sostinė kyla, kokie Kinijos lygio keliai statomi, kad net Mao pavyduliautų. Apskritai, per metus Minske pastatoma vidutiniškai po 1 viaduką. Neturi jie nei lėšų, nei inžinierių, galinčių suprojektuoti tinkamai, nei statybinių kompanijų, galinčių deramai atlikti sudėtingus kelių tiesimo darbus. Parametrai - sovietiniai.
            O koks nors Britanijos pilietis, toli nuo šių realijų, toliau porins abstrakčias nesąmones, įtikinėdamas "kvailus litofcus" iš klestinčios Baltarusijos pasimokyt.

            Parašė John Rodyti pranešimą
            Nereikia priimti neteisingai. Nesu (manau, ir Lettered tikrai nėra) Baltarusijos ir, juo labiau, jos režimo advolatas, bet kaip racionaliam ir smalsiam žmogui, tiesiog įdomu žinoti, kaip viskas yra be jokio politinio angažuotumo.
            Jau buvo paaiškinta. Tačiau ir vėl grįžta prie žiedinių aplinkkelių ir nusišnekėjimų, kad Baltarusijos keliai geresni nei Lietuvos.

            Parašė John Rodyti pranešimą
            Dabar gi tu kalbi taip, lyg ten viskas būtų kaip vienas didels Černobylis. Nors visos nuotraukos, žemėlapiai ir daugumos žmonių pasakojimai suponuoja, kad taip nėra.
            Esu ten buvęs daug kartų, matęs daugelį projektų iš arti. Gi Pilypas iš Kanapių iš ūkanotojo Albiono, kuris ten niekada nebuvęs, pradeda aiškinti kažkokias abstrakčias nesąmones apie Izraelius, arabus ir Gazos sektorius, taip neva pagrįsdamas, kad kelių lygis (ir apskritai visko lygis) ten yra labai aukštas. Pažvengiau.

            Parašė John Rodyti pranešimą
            Suprantu jaunatvišką politinę angažaciją ir idealizmą, bet tas varymas ant Baltarusijos, kad ten neva absoliučiai viskas yra labai blogai ir bet kuris eilinis namas ar kelas Vilniuje ar Rygoje jiems yra "kosminė svajonė", dvelkia kone Šiaurės Korėjos režimo pareiškimais apie tai, kodėl Pchenjane nėra elektros (nes Amerikonai atjungė ir taip engia darbo liaudį).
            Suprantu Tavo, kaip truputį jaunatviškai ir idealistiškai komunistuojančio, norą ir svajonę, matyti ir piešti Baltarusiją rožinėm nugalėjusio komunizmo spalvom, klestinčiais kolūkiais, kylančiais gamyklų bokštų kaminais ir nuostabiais daugiabučių kvartais, laimingais proletarais, triūsiančiais darbo liaudies labui šeštadieninėse talkose, idealius greitkelius su šešiaaukštėm estakadom nuo Minsko iki pat Homelio. Deja, galiu Tave nuvilti. Baltarusija nė kiek nepanaši į Kiniją, labiau jau į Šiaurės Korėją. Ir panešės į ją vis labiau.

            Parašė John Rodyti pranešimą
            - Taip, Baltarusijos ekonomika yra neaiškios būklės ir gyvenimo lygis ten gerokai žemesnis, nei Lietuvoje (maždaug trečdaliu ar 50%). Visgi reikia pastebėti, kad paskutiniu metu bandoma pritraukti investicijų ir tai pavyksta;
            - Paslaugų lygis, spėju, ten panašus, kaip pas mus kokiais 1997 t.y. kai dauguma su servisais susijusių įstaigų dar tebebuvo smarkiai sovietiškos, bet jau buvo viena kita Vakarietiška, kuri suprato, kam reikalingas geras servisas;
            - Keliai Baltarusijoje yra neblogi ir čia Lietuvos turbūt nereiktų priešpastatinėti, nes iš principo nieko doro įrodyti nepavyks;
            - Sostinės gatvių ir aplinkos sutvarkymas Minske, ko gero, yra geresnis, nei Vilniuje ar Kaune.
            Čia faktai ar neaiškūs išvedžiojimai?
            Toli gražu ne su viskuo galima sutikti. Iš kur raukti du paskutinieji punktai? Ar tik ne iš Komsomolskaya Pravda, parduodamos viename iš Belsojūzdruk kioskų nuošaliame Baltarusijos raj-centre [rojaus centre]?

            Parašė John Rodyti pranešimą
            O kai rodai kažkokią atsitiktinę nuotrauką, kuri atrodo panašiai į eilinį Lietuvos miestelį, ir rėki, kad, žiūrėk, ten blogiau, nei Uzbekistanas, tai atrodo nerimtai. Galbūt ten iš tikrųjų yra, kaip tu sakai, bet tada prašome rodyti aiškius įrodymus ir faktus, o ne atsikalbinėti hiperbolėmis apie Marso kolonizavimus. Jeigu tik tokie argumentai, tai galima pagalvoti, kad kitokių argumentų nėra ir visos tos kalbos apie tai, kaip ten viskas žiauriai sucks, yra iš piršto laužtos.
            Reikia supasti, kad vos už 30 kilometrų nuo Vilniaus jau prasideda visai kita, Azijinė civilizacija, kuri kuo toliau, tuo labiau tiek vizualiai, tiek galiausiai ir kultūriškai, valdymo, mentaliteto, statybos, paslaugų lygio prasme vis labiau panešės į Uzbekistaną, Tukrmėnistaną ir Co. negu į Šiaurės Europos šalis ir panašu jog pavieniai pro-Europietiškai nusiteikę romantikai-baltarusiai jau negali to pakeisti, juoba vis mažiau galės ateity.

            Tokia tikrovė ir jokios emocingos niekada ten nebuvusio Britanijoj gyvenančio asmens žinutės to nepakeis.

            Comment


              #86

              O tai kuo tas aplinkkelis tiksliai blogesnis mano mašinai, taip ir nepaaiškinai. Ar ten yra kažkokių didelių duobių ar kitokių kliūčių, dėl kurių juo važiuoti yra blogiau, nei Vilniaus aplinkkeliu? Kalbos apie civilizacijas, parūkymus, komunistavimus, mistinius parametrus (kokius? Kaip jie tiksliai įtakoja adekvatumą?) ir apeliavimą į John (ar bet ko kito pašnekovo) gyvenamąją vietą, nesiskaito. Beje, pastebėjau, kad tie, kas visiškai nebetori jokių argumentų, beveik visada ima apeliuoti į tai, kur žmogus gyvena.

              Tai prašom

              1. parametras x. Jis įtakoja automobilių judėjimo greitį ir charakteristikas tokiu ir tokiu būdu ir dėl to jis yra tiek ir tiek blogesnis/geresnis.
              2. parametras y...
              3. Parametraz z...

              Tie išvedžiojimai ir frazeologizmai nedaro jokio įspūdžio ir tik švaisto ekrano lauką. Jei rašai kažką apie kelius, tai rašyk konkrečiai, aiškia, papunkčiui ir su konkrečiais parametrais ir kriterijais, bei kaip jie įtakoja automobilių eismą. Nes kitaip galima pagalvoti, kad tiesiog mali š.

              P.S. Baltarusija manęs nelabai domina. Kažkokia nyki vieta Lietuvos pašonėje ir tiek. Tiesiog pasisakau ne Baltarusiją, bet prieš niekuo nepagrįstas kalbas, kurios, kol kas, kaip matau, yra traukiamos tiesiog iš oro be absoliučiai jokio empirinio pagrindo, o tik kažkokiais emociniais pabambėjimais ir pasispjaudymais. Nesakau, kad taip nėra (nebuvau, nemačiau), bet jei turi daug konkrečios informacijos, tai būtų gerai, kad ją čia visą ir pateiktum, kad ir kitiems pasidarytų aiškiau.
              Paskutinis taisė John; 2013.08.30, 03:45.

              Comment


                #87
                Parašė John Rodyti pranešimą

                O tai kuo tas aplinkkelis tiksliai blogesnis mano mašinai, taip ir nepaaiškinai. Ar ten yra kažkokių didelių duobių ar kitokių kliūčių, dėl kurių juo važiuoti yra blogiau, nei Vilniaus aplinkkeliu? Kalbos apie civilizacijas, parūkymus, komunistavimus, mistinius parametrus (kokius? Kaip jie tiksliai įtakoja adekvatumą?) ir apeliavimą į John (ar bet ko kito pašnekovo) gyvenamąją vietą, nesiskaito. Beje, pastebėjau, kad tie, kas visiškai nebetori jokių argumentų, beveik visada ima apeliuoti į tai, kur žmogus gyvena.

                Tai prašom

                1. parametras x. Jis įtakoja automobilių judėjimo greitį ir charakteristikas tokiu ir tokiu būdu ir dėl to jis yra tiek ir tiek blogesnis/geresnis.
                2. parametras y...
                3. Parametraz z...

                Tie išvedžiojimai ir frazeologizmai nedaro jokio įspūdžio ir tik švaisto ekrano lauką. Jei rašai kažką apie kelius, tai rašyk konkrečiai, aiškia, papunkčiui ir su konkrečiais parametrais ir kriterijais, bei kaip jie įtakoja automobilių eismą. Nes kitaip galima pagalvoti, kad tiesiog mali š.

                P.S. Baltarusija manęs nelabai domina. Kažkokia nyki vieta Lietuvos pašonėje ir tiek. Tiesiog pasisakau ne Baltarusiją, bet prieš niekuo nepagrįstas kalbas, kurios, kol kas, kaip matau, yra traukiamos tiesiog iš oro be absoliučiai jokio empirinio pagrindo, o tik kažkokiais emociniais pabambėjimais ir pasispjaudymais. Nesakau, kad taip nėra (nebuvau, nemačiau), bet jei turi daug konkrečios informacijos, tai būtų gerai, kad ją čia visą ir pateiktum, kad ir kitiems pasidarytų aiškiau.


                Atrodo buvo daug kartų sakyta, bet...

                Parametras. Kelias Minskas (1,9 mln. gyv.) - Gardinas (0,35 mln. gyv.). Dviejų juostų (trūksta pinigų). Keturšalė nereguliuojama sankryža, kur nuolatinės avarinės situacijos kasdien, kas valandą, kas minutę. Ką darytų pas mus? Mažiau naudojamoje sankryžoje - žiedas. Ten žiedų nenaudoja. Be to, toje konkrečioje vietoje labiau tinka skirtingų lygių sankryža. Ok, statom. 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, staatom, staatom, staatom, sankryžą mes staatoom!
                , gerai, statot. Kas čia per nesąmonė? Žemės pylimas, wtf. Supila užvažiavimą ant 15 m. žemės kalno. Pavažiuoji žemės kalnu 200 m. Oba! Va kur sankryža. Paprastas viadukas. Vėl žemės sanpilas. Nusileidžiam. Važiuojam toliau. Tai jofana, ką, negalima buvo normalios estakados per metus atlieti? Reikėjo 6 metus pilti 6 aukštų namo dydžio žemės pylimus? Pasirodo, negalima. Vietinis DRSU (ДОРОЖНОЕ РЕМОНТНО-СТРОИТЕЛЬНОЕ УПРАВЛЕНИЕ; ГРОДНООБЛДОРСТРОЙ), prižiūrintis kelią, neturi jokių techninių priemonių atlikti tokius darbus kaip ir niekas kitas Baltarusijoj, o buržuazinių reakcionierių lenkų ar lietuvių nė už ką nekvies!
                Paskutinis taisė miestas; 2013.08.30, 07:38.

                Comment


                  #88
                  Gerai, važiuojam toliau. Palei Gardiną prasideda tokia atseit autostrada.
                  Važiuoti vienas malonumas. 100km/h. Dantys barška, stiklai dreba, mašina šokinėja. Kaip ant arklio, nio, nio! Dovydas Gardiniškis skuba į Hiadzimyno pilį ant Harodničiankos. Nors kai kur jau ir bangelės kaip Naručio ežerėly. Čia apie kelio kokybę. Neduobėtas, tiesiog asfalto kokybė. Skaldos privarė, sukietino dangą atseit. Kas čia? Oba. Puška traktoriukas. Į kolchozą važiuoja. Oba, vieno lygio sankryža. Normaaliai. Oba, pėstieji per pėsčiųjų perėjas ganosi. Kaip mano vairavimo instruktorius rėkdavo: žiūrėk, kėglis!
                  Na gerai, superinis, saugus, malonus kelias, tokio visoje UK nėra, bet gal skiriąmąją juostą reikėjo padaryti truputį platesnę nei 1,5m. metro? Kažkaip nelabai malonu važiuot. O atitvarus sunku sudėt tarp priešpriešinio transporto, o atšvaitus nuo akinimo, o nuo žvėrių tvoras ir praėjimus po keliu?

                  Gostai yra gostai. Kas kam neaišku?

                  Comment


                    #89
                    /\ Atrodo, kad kai kas labai mėgsta šnekėti apie dalykus, apie kuriuos turi gana miglotą supratimą, nes turbūt niekad neiškiša nosies iš savo kaimo.

                    Pora minėtos "atseit autostrados" nuotraukų.
                    M6 iš Gardino į Lydą




                    Gerai, kad atsirado proga atgaivinti seną temą

                    Comment


                      #90
                      Parašė miestas Rodyti pranešimą
                      , gerai, statot. Kas čia per nesąmonė? Žemės pylimas, wtf. Supila užvažiavimą ant 15 m. žemės kalno. Pavažiuoji žemės kalnu 200 m. Oba! Va kur sankryža. Paprastas viadukas. Vėl žemės sanpilas. Nusileidžiam. Važiuojam toliau. Tai jofana, ką, negalima buvo normalios estakados per metus atlieti? Reikėjo 6 metus pilti 6 aukštų namo dydžio žemės pylimus? Pasirodo, negalima.
                      Gal būtų galima nuotraukų šito inžinerinio "šedevro"? Labai įdomu pasidarė

                      Comment


                        #91
                        Parašė Romas
                        /\ Atrodo, kad kai kas labai mėgsta šnekėti apie dalykus, apie kuriuos, turi gana miglotą supratimą, nes turbūt niekad neiškiša nosies iš savo kaimo.

                        Pora minėtos "atseit autostrados" nuotraukų.
                        M6 iš Gardino į Lydą
                        Atvaizdas


                        Atvaizdas


                        Gerai, kad atsirado proga atgaivinti seną temą
                        matosi koks nelygus asfaltas net iš nuotraukos isižiurejus.
                        Bet tik tiek, jokios cia tragedijos. Buna ir daug blogiau gi.
                        Vilnius-Kaunas prieš rekonstrukcija buves panašiai toks.
                        Norint kad butu "eurostandart" reikietu tik asfalta nuardyti sena, skalda sudet is naujo ir sulygint naujoviškai(bus "tik" koks 1 metras storio), paklot nauja asfalta, sudet apsauginius atitvarus, ženklus susmaigstyt ir linijas skiriamasias papaišyt... panašiai maždaug kaip nauja kelia tiest nuo nulio...
                        Jei neremia ES ar "muitiniusajuzas" tai vargu bau ar apsimoka kišt tonas šlamančių. Važiuoja VAZai ir Passatai "ant 90" ir tegu sau toliau rieda.
                        Paskutinis taisė evvt; 2013.08.31, 12:16.

                        Comment


                          #92
                          Būtent tokių argumentų ir tikėčiausi tokoje diskusijose. Nuotraukos tikrai tinka. Matosi, kas yra kas.

                          Beje, M6, jeigu Gūlgiaus žemėlapiai nemeluoja, nėra autostrada. Tiesiog 2+2 kelias. Būtų įdomu pamatyti nuotraukų/video su M1 ir Minsko KAD. Tokiu būdų būtų galima apsieiti be politikos ir pilstymo iš tuščio į kiaurą.

                          Comment


                            #93
                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            video su M1
                            Tokių yra:
                            http://www.youtube.com/results?searc...be.4BVK8zG-lHU

                            Comment


                              #94
                              MKAD`as:


                              Ne pats geriausias video įspūdžiui susidaryti, bet geresnio neradau.
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                #95
                                Parašė represser Rodyti pranešimą
                                Gal būtų galima nuotraukų šito inžinerinio "šedevro"? Labai įdomu pasidarė
                                http://wikimapia.org/#lat=54.435338&...&l=&ifr=1&m=bs
                                Cia wikimapia (Bing) nuotraukose yra bendras vaizdas. Geresnio neradau
                                Siaip keistas sprendimas, be to turbut ir ne pats pigiausias...

                                Comment


                                  #96
                                  Latvijos, Rusijos, Ukrainos greičiausiai. Iš dalies Lenkijos.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė miestas
                                    Kurių aplinkinių? Lietuvos, Latvijos, Rusijos, Ukrainos, Lenkijos?
                                    Latvijos (kartais) ir Ukrainos (beveik visada) keliai yra išvis tragiški. Lenkai gerina asfalto kokybę, bet kažkodėl dažnai nemegsta platinti kelią.
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Būtent tokių argumentų ir tikėčiausi tokoje diskusijose. Nuotraukos tikrai tinka. Matosi, kas yra kas.

                                      Beje, M6, jeigu Gūlgiaus žemėlapiai nemeluoja, nėra autostrada. Tiesiog 2+2 kelias. Būtų įdomu pamatyti nuotraukų/video su M1 ir Minsko KAD. Tokiu būdų būtų galima apsieiti be politikos ir pilstymo iš tuščio į kiaurą.
                                      M1:


                                      M2:


                                      MKAD:
                                      Flickr

                                      Comment


                                        #99
                                        M6. Gardinas - Lyda (Hrodna - Lida)

                                        2x2 kelias nuo Gardino iki Skidelio / Skidliaus. Hrodna - Skidzel / Skidal






                                        Socialinė reklama "Eismo saugimas priklauso tik nuo mūsų"






                                        Skidelis (Skidlius). Sankryža su P41 keliu

                                        Comment


                                          M6. Gardinas - Lyda (Hrodna - Lida)

                                          Likusi 2x2 atkarpa. Žemėlapyje 2x2 pažymėta tik iki Skidelio / Skidliaus.
                                          Bet jau 2010 metais ji buvo nutiesta iki vidurio tarp Skidelio ir Ščiučino.








                                          Comment

                                          Working...
                                          X