Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A3] Vilnius - Minskas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • balietis
    replied
    Jeigu eilė iš Lietuvos pusės, tai tikriausiai stabdo Baltarusijos muitininkai. Man rodos, kad visada labiau tikrina tos šalies muitinė, į kurią bandai įvažiuoti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2013.04
    Eilė link sienos nutįsusi virš 10 km, iki sankryžos su senuoju Minsko plentu (dab. Rukainiai - Medininkai).
    Kadangi spauda nieko apie eiles nerašo, vadinasi būna ir didesnių eilių - turbūt iki Nemėžio ar dar toliau.







    Vairuotojų patogumui 10 km ruože pastatyti keli šiukšlių konteineriais










    Savičiūnų kryžkelė


    DHL






    Sankryža su senuoju Minsko plentu ties Rukainiais


    Atrodo labai keista, kad Lietuvoje kovojama už žmogaus teises, bet Vilniaus pašonėje be jokio teismo kelioms dienoms įkalinti vairuotojai mažai kam rūpi.
    Negi per 20 metų neįmanoma kaip nors padidinti pasienio punktų pralaidumo?..

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2013.04
    Medininkų kryžkelė






    Vaizdas sienos link


    Ta "fūrų" eilė atrodo įspūdingai


    Komentuoti:


  • Lioshas
    replied
    VZ info apie A3 ruozo (22 km-33 km) rekonstrukcija:

    http://vz.lt/article/2013/3/29/eurov...ertes-uzsakyma

    „Eurovia Lietuva“ ir „Lemminkainen Lietuva“ gavo 43,6 mln. Lt vertės užsakymą
    2013.03.29, 13:06

    Ūkio subjektų grupė, kurią sudaro Prancūzijos kapitalo bendrovė "Eurovia Lietuva" ir Suomijos kapitalo bendrovė "Lemminkainen Lietuva", gavo 43,6 mln. Lt vertės užsakymą rekonstruoti transeuropinį kelią Vilnius-Minskas.

    Lietuvos automobilių kelių direkcija pranešė, kad trečiadienį su minėta ūkio subjektų grupe buvo pasirašyta rangos sutartis. Pasak direkcijos, 80% sutarties vertės numatoma finansuoti Europos Sąjungos (ES) lėšomis.

    Konkurso laimėtojas iki kitų metų kovo mėnesio rekonstruos kelio dangą ruože nuo 22 iki 33 kilometro Vilniaus rajone. Planuojama, kad darbai bus baigti iki 2014 m. kovo mėnesio.

    Konkurse taip pat dalyvavo bendrovės „Panevėžio keliai“,„Kauno tiltai“ ir „Fegda“.

    Komentuoti:


  • dyko
    replied
    Čia gal kažkokia paslėpta darbopartijos reklama?

    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Štai tokius šviestuvūs žadama statyti kai kur.

    Atvaizdas

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Tokie stovi Bubiuose, šalia Šiaulių.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Štai tokius šviestuvūs žadama statyti kai kur.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    P.S. gal galima būtų gauti nuoroda į daugiau brėžinių?
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

    Transeuropinio tinklo kelio E28 (Vilnius–Minskas) plėtra
    Reikėjo paspausti ant pavadinimo

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Galėtu būti kokiu 10 km nuo pasienio kelias 3-jų juostų, nes eilės sunkvežimių tai pravažiuoti labai sunku, o dar pridės daugiau saugumo salelių, tai net nežinau kaip prasilenksim. Nebent tarpus palikinės prie sankryžų vairuotojai eilėse.

    Na o Nemėžyje požeminės perėjos labai irgi trūksta.

    P.S. gal galima būtų gauti nuoroda į daugiau brėžinių?
    Paskutinis taisė Resutas; 2012.10.24, 19:38.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Platinti viso kelio tikrai neapsimoka- juk automobilių srautai nėra pakankamai dideli, kad reikėtų platinti.

    Šiuo atveju:
    Medininkų posto pralaidumas berods 3000 automobilių per parą.
    problemos sprendimas yra paties pasienio punkto pralaidumo didinimas. Taip pat Šumsko pasienio punktas galėtų veikti visą parą (berods dabar jis naudojamas su apribojimais).

    O Nemėžyje reikėtų pastatyti pėsčiųjų viaduką ir greitį bus galima padidinti iki 80 km/h. Kad padidinti dar labiau- reikės jau iškelti ir autobusų stoteles bei pastatyti atitvarus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Ta rekonstrukcija - turbūt tik tam, kad būtų panaudoti ES pinigai.
    Yra dvi taisytinos vietos - nemotyvuotas greičio ribojimas Nemėžyje ir susiaurėjantis kelias, kai vilkikai kartais stovi 7-10 km eilėse prie pasienio.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Pasienio posto praleidumo tikrai nežinau, bet jei kalba eina apie ruožą, kuris bus rekonstruotas.......
    VĮ Transporto ir kelių tyrimo instituto duomenimis, vidutinis metinis paros
    eismo intensyvumas (VMPEI) valstybinės reikšmės magistralinio kelio A3 Vilnius–Minskas ruože nuo
    21,86 iki 32,91 km 2010 m. sudarė 5 030 aut./parą.
    P.S. Pagal 2007 m. duomenis srautas, netoli pasienio posto, buvo išvis tik 2282 VMPEI.
    Paskutinis taisė Xedos; 2012.10.23, 20:12.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Bent šioje rekonstrukcijoje - ne. Bet juk ir srautas ganėtinai mažas, tik 5 030 aut./parą.
    Medininkų posto pralaidumas berods 3000 automobilių per parą.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Bent šioje rekonstrukcijoje - ne. Bet juk ir srautas ganėtinai mažas, tik 5 030 aut./parą.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Kaip supratau, tai platinimo į 3 ar 4 juostas nebus?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Panašu, kad planuojama A3 rekonstrukcija.

    Transeuropinio tinklo kelio E28 (Vilnius–Minskas) plėtra

    Remiantis VĮ Transporto ir kelių tyrimo instituto duomenimis ir atliktais lauko tyrimais, vidutinis
    metinis paros eismo intensyvumas (VMPEI) A3 kelyje yra 3 361 aut./parą, iš jų krovininių transporto
    priemonių VMPEI siekia 886 aut./parą. Taigi sunkusis transportas projektuojamame ruože sudaro apie
    1/4 bendro automobilių skaičiaus. Vyrauja dideli 5-ašiai vilkikai, sudarantys iki 80 proc. viso krovininių
    automobilių skaičiaus. VĮ Transporto ir kelių tyrimo instituto duomenimis, vidutinis metinis paros
    eismo intensyvumas (VMPEI) valstybinės reikšmės magistralinio kelio A3 Vilnius–Minskas ruože nuo
    21,86 iki 32,91 km 2010 m. sudarė 5 030 aut./parą.
    Kelio danga šiuo metu yra prastos būklės: betonas padengtas plonu, daug kur nusitrynusiu asfalto
    sluoksniu, ypač pradedant 27 km iki ruožo pabaigos. Rekonstravimo projektas parengtas pagal II kategorijos
    parametrus. Kadangi esama sankasa labai plati (taikomai II techninei kategorijai per plati), šlaitai
    lėkštinami 1:4 nuolydžiu. Kelio dangos tipas keičiamas iš betono į asfalto dangą. Kelio plokštės bus
    suskaldomos, pafrezuojamas ir palyginamas betonas, ant viršaus klojamas asfaltas.
    Ruožas 21.86 km - 32.91 km



    Keletas brėžinių. (Paspauskite, kad padidėtų)












    Paskutinis taisė Xedos; 2012.10.23, 18:34.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diskusija apie miesto ribas iškelta į seniai užmirštą temą Vilniaus ribos

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Kvailai atrodo rodyklė "Vilnius 8km" ir iš karto už jos didelis skydas VILNIUS.



    Reikia tą ženklą perkelti už skydo ir rašyti "CENTRAS 8 km". Kažkaip mūsų kelininkai su logika nedraugauja...

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė copper Rodyti pranešimą
    Čia tas ženklas "50" tik parodo kokia betvarkė yra su ženklais . Jugi gyvenvietės ženklas "Nemėžis" baltame fone ir taip draudžia važiuoti daugiau 50 km/h, tai kam dar tas "50"?
    Kur tu matai ženklą 50? Pasakymas „Nemėžyje greitis ribojamas iki 50 km/h“ ir reiškia, kad gyvenvietės ženklas "Nemėžis" yra baltame, o ne mėlyname fone.

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Čia tas ženklas "50" tik parodo kokia betvarkė yra su ženklais . Jugi gyvenvietės ženklas "Nemėžis" baltame fone ir taip draudžia važiuoti daugiau 50 km/h, tai kam dar tas "50"?

    Magistraliniame kelyje perėja (vieno lygio t.y. paprasta) gali būti įrengta, jei kerta gyvenvietę. Taip buvo A12-ame, kai uždėjo ženklą "Aukštelkė", kad galėtų įrengti pereją.

    Bet tokie ribojimai tokioje erdvėje atrodo absurdiškai.

    Komentuoti:

Working...
X