Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Švyturys" 1975m.







    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lyginant su garvežiais, kelio apžvelgimo kampas nepalyginamai didesnis.

    Atnaujintas puslapis su DP traukiniais.
    http://rt200.narod.ru/dp.html

    Nuotraukos

    http://rt200.narod.ru/dpphoto.html

    Interjeras

    http://rt200.narod.ru/dpphoto2.html

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, kodėl mašinisto kabinos langai tokie nedideli ir su "grotom"? Atrodo kaip šarvuotis

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Taut. Rodyti pranešimą
    Čia "trofėjinis"?
    Daugiau apie ДП traukinius: http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%...4_%D0%94%D0%9F

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Trofėjinis.

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Čia "trofėjinis"?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Švyturys" 1956m.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vilkaviškis tikriausiai. Bet kad Mažeikiai, tai mažai tikėtina.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ghmmm, netikėtai užtikau dvi fotografijas, susijusęs su geležinkeliu. Viena iš jų :

    http://www.flickr.com/photos/6581730...in/set-486575/

    Rašo, kad tai Mežeikių stotis... Ar taip gali būti ?

    O čia Vilkaviškis, na bet galima gal patikėti tuom...

    http://www.flickr.com/photos/6581730...in/set-486575/

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    Senas sovietinis traukinio talonėlis.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Daug ten smulkmenų, pagrindinis autorės šaltinis - Stasiukaitienės knyga, kurioje kas antrame puslapyje yra klaida. Iš principo - reikėtų paskaityti bent išvadas, ir klausimų daugiau nekils.

    Komentuoti:


  • Mazgelis
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Matę, mergaitė bando laužti geležinkelio istorijos specialistę, tačiau nusigrybavimas į pievas totalus
    tiesa sakant norejau isgirsti nuomone, nes man visuma nelabai nepatiko. O kame nusigrybavimas?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Mazgelis Rodyti pranešimą
    gal kas dar nera mates siokio tokio aprasymo apie istorija. Iliustracijos patiko
    http://www.ziemgala.lt/saugykla/pdf/5_taparauskaite.pdf
    Matę, mergaitė bando laužti geležinkelio istorijos specialistę, tačiau nusigrybavimas į pievas totalus

    Komentuoti:


  • Mazgelis
    replied
    gal kas dar nera mates siokio tokio aprasymo apie istorija. Iliustracijos patiko
    http://www.ziemgala.lt/saugykla/pdf/5_taparauskaite.pdf

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Švyturys" 1968m.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Važiavimo priemiestiniais traukiniais taisyklės
    Iš 1978-79 m. Vilniaus geležinkelio apygardos priemiestinių traukinių eismo tvarkaraščio.





    Iš ten pat. Iliustracija, koks VT buvo pigus. Visus metus neribotai galima buvo važinėti iš Vilniaus į Trakus ir atgal tik už 16 rublių! Dabar toks bilietas turbūt virš pusantro tūkstančio litų kainuoja. O tiek per mėnesį daug kas iš važinėjančių traukiniais neuždirba. Tuo tarpu 16 rublių tebuvo 10-20 proc. vieno mėnesio algos...



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    "Simmering" firmos.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Viena iš šešių Austrijoje 1934m. pirktų automatricų. Jos buvo sunumeruotos A1-A6.



    KAVB
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.07.31, 10:05.

    Komentuoti:


  • Mazgelis
    replied
    aciu, kad parasei, nezinojau nesikabineki geriau prie nieku.

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Tam yra citavimo funkcija.

    Komentuoti:

Working...
X