Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • trilobitas
    replied
    II-ojo pasaulinio karo Jonavos tiltų nuotraukos

    Geležinkelio tiltas





    Ir karo metu sugriautas automobilių tiltas



    Daugiau nuotraukų čia
    Paskutinis taisė digital; 2025.04.25, 17:31. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Mokslas ir technika" 1980m.



    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Jei Aukštaitijos siaurukas buvo kuriamas ir naudojamas daugmaž šalies ūkiui kelti, tai vidurio ir pietų Lietuvos siaurojo geležinkelio trasos kurtos priešų. Siaurukas turėjo padėti sėkmingiau vykdyti grobikiškus Pirmojo pasaulinio karo planus arba palengvinti plėšti mūsų šalį t.y. išvežti gamtinius turtus.
    Anot A.Miškinio nuotraukoje „Rusų karo belaisviai tiesia geležinkelį Kazlų Rūdos miške“. Žinoma vokiečiai ne infrastruktūrą plėtė, o skubėjo kuo daugiau medienos išvilkti.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Geležinkelininkas" 1938m. Rugsėjo 1 d. Nr. 16





    Paskutinis taisė AutoLiet; 2015.01.02, 10:51. Priežastis: Išleidimo datos patikslinimas

    Komentuoti:


  • vidoq
    replied
    DP-4, Minskas-Vilnius-Riga. Filmukas - http://www.ctv.by/tvprogram/~news=59112





    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Geležinkelininkas" 1936m.







    Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.11.12, 17:00.

    Komentuoti:


  • Inspiron
    replied
    [QUOTE=AutoLiet;596947]DP Vilniaus geležinkelio stotyje. Žurnalas "Švyturys" 1951m.

    ech laikai būdavo kažkada

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    DP Vilniaus geležinkelio stotyje. Žurnalas "Švyturys" 1951m.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tada buvo žinoma.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tačiau tuomet straipsnyje būtų parašyta, kad iš broliškų socialistinių (ar liaudies demokratijos) šalių. O jei rašo, kad iš tarybinių, tai turo omenyje TSRS.
    Tai ir šiais laikais ne visada žinoma kas turima tame omenyje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tačiau tuomet straipsnyje būtų parašyta, kad iš broliškų socialistinių (ar liaudies demokratijos) šalių. O jei rašo, kad iš tarybinių, tai turo omenyje TSRS.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Nu kiek žinau Vengrija 1949 m. patapo Vengrijos Liaudies Respublika, nors komunizmas ten ėmė viršų dar 1947 m.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Gal kam Vengrija 1949 metais ir buvo tarybinė...
    http://ru.wikipedia.org/wiki/Дизель-поезд_ДП

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš tarybinių gamyklų... Tose tarybinėse gamyklose tik pritaikyti rusiškai vėžei.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Švyturys " 1949m.



    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1935m.





    http://www.epaveldas.lt/

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    O gal nespalvotoje nuotraukoje ER9M?
    ER9M buvo 378 - 400, 501 - 589.
    Atskirai buvo tarpinės sekcijos (motorinis ir prikabinamas vagonai 02-03) 645 - 662.
    Ir askiros galvos 4006-4021, 5004 - 5037.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne. Nes visų ER9 numeracija ištisinė, nepriklausanti nuo raidės po 9.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    O gal nespalvotoje nuotraukoje ER9M?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Žurnalas "Švyturys" 1975m.

    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Dabar šis ER9P-375 Čitoje.


    http://pfoto-rzd.com/details.php?ima...rolc8gtrsjhja1

    Komentuoti:

Working...
X