Na matai, visa bėda, kad tie Pašyšiai gal 5 km nuo geležinkelio...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių istorija
Collapse
X
-
Nuoroda iš Druskininkų temos.
http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/8187
Keleivinis traukinys (turbūt iš Vilniaus) su vengrišku manevriniu šilumvežiu VME1.
Comment
-
1928 m. knygutėje apie pirmąjį Lietuvos geležinkelių dešimtmetį rašoma, kad bus įrengiama centralizacija Šiauliuose. Kokia - neminima. Kaune, manau, galėjo būti įrengta elektrinė. Ar bent jau elektromechaninė. Dar centralizuotas iešmų valdymas galėjo būti Virbalyje, Radviliškyje. Virbalyje galbūt buvo jau ir caro laikais, galbūt netgi Kaune. Galbūt dar buvo Pagėgiuose.
Comment
-
Buvo "užsilenkę" dyzeliukų varikliai, ar dar kokios priežastys?Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNuopolio metai, tampydavo dyzeliukus ČME3 ir M62. Bet keleivių kiek... Šitas iš Skuodo, ar Mažeikių, jei tais metais dar važiuodavo. O šilumvežis jau modernizuotas. Šviesoforai prožektoriniai dar.
Comment
-
D1-494 - buvęs estų. Ir D1-533. Apie 1992 metus LG daug dyzeliukų D1 pirko iš estų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąD1-494 ir DR1A-276 Vilniuje 1992 m.Paskutinis taisė Zorro; 2012.11.27, 12:12.
Comment
-
Važiuodavo į Mažeikius per Latviją ir 97 m. O kas dėl nuopuolio, tai žiūrint kokioje srityje. Keleivių pervežime nuopuolio tuomet dar nebuvo, nors lyginant su 1989 m. dalies traukinių jau nebuvo. Užtat koks dabar keleivių vežimo nuopuolis, lyginant net ir su kokiais 2000-aisiais...Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNuopolio metai, tampydavo dyzeliukus ČME3 ir M62. Bet keleivių kiek... Šitas iš Skuodo, ar Mažeikių, jei tais metais dar važiuodavo. O šilumvežis jau modernizuotas. Šviesoforai prožektoriniai dar.Paskutinis taisė Al1; 2012.11.27, 19:25.
Comment
-
Tikriausiai varikliai.Parašė disident Rodyti pranešimąBuvo "užsilenkę" dyzeliukų varikliai, ar dar kokios priežastys?
Comment
-
Tik aišku atvirkščiai. Iš esmės pradėjo mažėt keleivių ir tuomet prasidėjo maršrutų likvidavimas. Pagrindinių keleivių mažėjimo priežasčių reikėtų ieškoti emigracijos problemoje ir gyventojų pragyvenimo lygio kilime. t.y. tuo metu LT ekonomika pradėjo sparčiai lipti į burbulą. Visuomenės sluoksnis, kuris važinėdavo viešuoju transportu, jau galėjo sau leisti netik nusipirkti automobilį, bet ir pastoviai juo važinėti, kiti išvyko į vakarus uždarbiauti.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąDidesnis nuopolis keleivių pervežime prasidėjo 2004-2005 m. - kai likviduota eilę maršrutų.
Comment
-
Tai kad būtent atvirkščiai viskas vyko. Pirmiausia ėmė mažėti maršrutų (ne tik traukinių, bet ir autobusų, miesto VT), nors važiuoti poreikis buvo. Pradžioje maršrutų mažėjo dėl ekonominės blokados, po to dėl detalių, kuro trūkumo. Netrukus prisidėjo masiniai darbuotojų atleidimai, prichvatizacija ir įmonių žlugimai, ko pasekoje daugeliui žmonių, važinėjusių į darbą į miestus iš kaimų ir vakarais atgal, atkrito reikalas važinėti. Toliau jau viskas sukosi uždarame rate: valdžios požiūriu VT nuostolingas ir maršrutus masiškai uždarinėjo. O važiuoti poreikis visgi buvo. Be to susisiekimo kokybė prastėjo, nes technika seno, atnaujinimas beveik nevyko. Kol galiausiai apie 1998-99 m. įvyko persilaužimas automobilizacijoje - ji įgavo pagreitį. O emigracijos faktorius ėmė veikti maždaug nuo 2005 m.
Comment
-
Pridėčiau dar ir natūralius procesus: jaunesnės kartos žmonės gavę darbą mieste pasistengė susirasti ir būstą mieste. Tuo tarpu senosios kartos mieste dirbę kaimo žmonės tiesiog ėmė po truputį išeidinėt į pensiją.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad būtent atvirkščiai viskas vyko. Pirmiausia ėmė mažėti maršrutų (ne tik traukinių, bet ir autobusų, miesto VT), nors važiuoti poreikis buvo. Pradžioje maršrutų mažėjo dėl ekonominės blokados, po to dėl detalių, kuro trūkumo. Netrukus prisidėjo masiniai darbuotojų atleidimai, prichvatizacija ir įmonių žlugimai, ko pasekoje daugeliui žmonių, važinėjusių į darbą į miestus iš kaimų ir vakarais atgal, atkrito reikalas važinėti. Toliau jau viskas sukosi uždarame rate: valdžios požiūriu VT nuostolingas ir maršrutus masiškai uždarinėjo. O važiuoti poreikis visgi buvo. Be to susisiekimo kokybė prastėjo, nes technika seno, atnaujinimas beveik nevyko. Kol galiausiai apie 1998-99 m. įvyko persilaužimas automobilizacijoje - ji įgavo pagreitį. O emigracijos faktorius ėmė veikti maždaug nuo 2005 m.
Comment









Comment