Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Situacija iš esmės pasikeitė. Krovinių didelių srautų neliko. Keleiviniai ne visomis linijos važiuoja. Kokia prasmė? Suprantamas elektrifikuotos linijos iki Tartu pratęsimas. Bet dėl jos keisti visos elektrifikacijos nėra prasmės. Kitur, jei tik dėl keleivių, paprasčiau pirkti (kaip planuoja LTG) elektrinius-akumuliatorinius traukinius.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Estai nusimatė elektrifikacijos programą, pagal kurią 25kV AC iki 2028m. bus elektrifikuoti praktiškai visi neelektrifikuoti geležinkeliai, išskyrus Valga-Koidula ir GoRail linijas. Tallinn-Aegvidu ruože 3V DC taip pat bus pakeista į 25V AC.
    https://www.evr.ee/files/Electrifica...-2020-2028.pdf

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vikipedijoje rašoma, kad Estijos Elron užsakė 6 vnt. Škoda RegioPanter traukinių (ta pati serija, kaip ir Latvijos perkami), kurie bus pagaminti 2024 m. Dar 10 traukinių gali būti užsakyta papildomai. Kas įdomiausia, bent kaip rašo Vikipedija, kad užsakomi traukiniai yra dvisisteminiai, t.y. nuolatinės 3 kV ir kintamos 25 kV. Beje, Latvijos tokie yra, nes ten buvo planuotas elektrifikacijos tipo keitimas, kuris atidėtas neribotam laikui. O kam estas reikalingi traukiniai su dvigubu maitinimu? Negi planuojamas elektrifikacijos keitimas?

    https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0...Ev#RegioPanter

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Traukiniai šiais laikais lengvi.
    Paskutinis taisė digital; 2022.03.18, 17:20. Priežastis: tarp youtube tagų ne URL, o [YOUTUBE]VUnA1Lcu-A4[/YOUTUBE]

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kol Lietuvoje LG su chebra gimdo gamtinėmis dujomis varomą lokomotyvą jau turbūt trečius metus, Estijoje seną GE lokomotyvą perdarė į varomą gamtinėmis dujomis.

    https://trainpix.org/photo/305514/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė PoDV
    Aš tai į užsienio infrastruktūros projektus bent jau sėdėdamas internete paprastai pavydžiai nežiūriu. Tas pats ir šiuo atveju. Smagu dėl Hapsalu, kad turės elektrifikuotą geležinkelį, bus paskata Druskininkams

    Jei pavydžiu, tai dėl bendros situacijos. Gaila, Lietuvos situaciją su bendra ūkine būkle vis dar laikau neigiama. Tai viena nedaugelio ES šalių, kurią taip vertinu. Estija, nors ir sovietizuota, bet rodo kokybinius infrastruktūros vesternizacijos (vadinkim) rezultatus, panašu dar ir dėl to, kad nauji logiški sprendimai ateidinėjo kažkur bent 10 m. anksčiau nei pas mus (subjektyviai vertinant). Kas iš esmės pas mus ateina tik dabar, bet kol kas žengiami tik pirmi nevisai tvirti žingsniai, ypač tai priklauso nuo susidomėjimo urbanistika visuomenėje Tai nenustebčiau, kad kokiais 2030-2035 m. ta elektrifikuota linija į Druskininkus atsiras pagal Estijos šiandieninį pavyzdį

    ...bet psichologiškai žiūrint, jei kažko gailim, tai visų pirma gailime savęs Kaip žmonės, esame savanaudžiai šlykštukai
    Kas dėl geležinkelių, tai nieko gero toje Estijoje prieš 10-20 metų nebuvo, priešingai, privatizacija buvo afera, kuri valstybei kainavo labai daug. Iš kitos pusės, valstybė galėjo nieko nedaryti ir pasakyti, kad taip rinka išsprendė. Nudvėsė geležinkeliai, tai nudvėse. Bet to neįvyko. Latvijoje ar Lietuvoje nebuvo jokio draskymosi ir privatizacijos ir geležinkeliai nei kiek neblogesni. Uždarytų linijų ir ten, ir pas mus yra. Lietuvoje geležinkeliai dirba visoje šalyje, Latvijoje, deja, tik Rygos regione ir keli reisai į Daugpilį. Estijoje geležinkeliai užpirko naujus traukinius, tai ir Lietuva ar Latvija tą patį daro. Estijoje tarybiniai elektriniai traukiniai ir dyzeliniai traukiniai buvo seniausi, todėl ir pakeitė. Pas mus, latvius naujesni, tai dar važinėja. Latvijoje dar ir gamintojas yra, tai gali atlikti gamyklinį remontą ir pratęsti eksploataciją. Deja, RVR irgi jau bankrutavo.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.12, 17:23.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
    Aš irgi vakar netyčia pamačiau šį video, apšalęs. Estija, kur gyventojų skaičius ir tankumas pagal biurokratų daineles visiškai netinkama jokiems geležinkeliams ir štai, "naujus" kelius stato, elektrifikuoja. Labai įdomus ekonominis pagrindimas ar politinis? Gal kas ką žino, kodėl keleivinis geležinkelis Estijoje ne tik, kad gyvuoja, bet ir dar plečiasi?
    Kinijai geležinkeliai irgi neatsiperka, tai ko ji investuoja? Geležinkelių manau išvis beveik pasaulyje nebūtų, jei jie tik verslui statyti būtų.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Pardavė geležinkelio liniją, pinigus kažkas įsisavino. Tada išardė ir pardavė bėgius, o pinigus kažkas įsisavino. Paskui liniją atpirko, pinigus kažkas įsisavino. Dabar tiesia bėgius , o pinigus kažkas įsisavina. Svarbiausia viso zakonno.
    Tai taip, geriau nieko neveikti ir burbėti

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
    Aš irgi vakar netyčia pamačiau šį video, apšalęs. Estija, kur gyventojų skaičius ir tankumas pagal biurokratų daineles visiškai netinkama jokiems geležinkeliams ir štai, "naujus" kelius stato, elektrifikuoja. Labai įdomus ekonominis pagrindimas ar politinis? Gal kas ką žino, kodėl keleivinis geležinkelis Estijoje ne tik, kad gyvuoja, bet ir dar plečiasi?
    Ir viešasis transportas bendrai yra geresnis nei Lietuvoje. Kodėl? Todėl, kad valstybinė politika kitokia. Taip, su geležinkelių privatizacija ten padaryta afera. Bet klaidos taisomos. Valstybės lėšomis.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Pardavė geležinkelio liniją, pinigus kažkas įsisavino. Tada išardė ir pardavė bėgius, o pinigus kažkas įsisavino. Paskui liniją atpirko, pinigus kažkas įsisavino. Dabar tiesia bėgius , o pinigus kažkas įsisavina. Svarbiausia vsio zakonno.
    Paskutinis taisė Tomas; 2019.12.12, 17:07.

    Komentuoti:


  • Vilnius
    replied
    Aš irgi vakar netyčia pamačiau šį video, apšalęs. Estija, kur gyventojų skaičius ir tankumas pagal biurokratų daineles visiškai netinkama jokiems geležinkeliams ir štai, "naujus" kelius stato, elektrifikuoja. Labai įdomus ekonominis pagrindimas ar politinis? Gal kas ką žino, kodėl keleivinis geležinkelis Estijoje ne tik, kad gyvuoja, bet ir dar plečiasi?

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Hapsalu - kurortinis miestelis, mažesnis už Druskininkus, Turba išvis bažnytkaimis su 900 gyventojų. Ir jie sugeba atsistatyti elektrifikuotas linijas. O mes net nesvajojam? Paleidus elektrifikuotą traukinį 140km/h į Druskininkus, jis būtų ne tik konkurencingas autobusams, bet ir automobiliams.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Estijoje po truputį atstatinėjama linija į Hapsalu. Praėjusį sekmadienį (nuo naujojo grafiko įvedimo) atidarytas pirmas tarpstotis nuo Rysiperės iki Turbos.

    Kainavo 7,72 mln. eurų. Kol kas tai tik 7 km, greitis 140 km/h, elektrifikuota (iki išardymo buvo neelektrifikuota).

    Keleivinis susisiekimas nutrauktas 1995 m., linija privatizuota ir išardyta (2004 m.). Iki Turbos važiuos 11 porų elektrinių traukinių.



    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.09, 17:43.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Rogfast or the Rogaland Fixed Link is a sub-sea road tunnel under construction <...> will be a world record with respect to its 27-kilometre (17 mi) length <...> highway along the west coast of Norway and it will link the cities of KristiansandStavangerHaugesundBergen.

    <...>... As of August 2018, the cost of the project is calculated to be <...> (about €1.73 billion).Construction on the tunnel began on 4 January 2018, after being approved by the Norwegian Parliament in May 2017, and it is planned to be finished in 2025–26.
    Taip brangu, bet panašu nėra neįmanoma.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kai kažkas (šiuo atveju ES) davė pinigų, tai ir nutiesė. Bet ką lyginame. Tas kelias aptarnauja ne 6 milijonus, o dešimtis milijonų, tai pati Lenkija,a Lietuva, Latvija, Estija, Baltarusija, didelė Rusijos Europinė dalis. O ką aptarnautų tunelis? Štai tarp Italijos ir Prancūzijos kiek metų jau tiesiamas geležinkelio tunelis per kalnus? ES finansuoja? Tai kad nelabai. Todėl ir stringa, ypač kai italai tai nori tai nenorti to tunelio finansuoti...
    Paskutinis taisė Al1; 2019.08.25, 21:08.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
    O estai cia paskaluoja del 80km tunelio tarp 2 saliu kur gyventoju skaicius nevirsyja 6 mln. Zodziu nieko ten nebus ir net neverta i tai kreipti demesi, paprasciausiai kazkas norejo padaryti sau reklamos.
    Na tunelį ne kitais metais gi statys.
    Technologijos tobulėja, automatizaciją pridėkim - tikrai nieko neįmanomo nėra.
    Norvegija įspūdingus tunelius stato savo salynuose aplink Bergeną ir Stavangerį.

    PS
    Jei kas 2002 būtų pasakęs, kad Lenkijoje po 20 m. bus nuo LT/PL sienos iki PL/SK ar PL/DE sienos 4/6 juostos, irgi nelabai kas tikėtų. O susiėmė - ir bus..

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Kazkokia nesamone del tuo tunelio is Helsinkio i Tallina. Cia nekaip negali pradet statybu Fehmarn tunelio https://en.wikipedia.org/wiki/Fehmarn_Belt_Fixed_Link kuris sudaro tik 18km ir duotu didziule itaka rysiui tarp DE,DK, SE bei NO. O estai cia paskaluoja del 80km tunelio tarp 2 saliu kur gyventoju skaicius nevirsyja 6 mln. Zodziu nieko ten nebus ir net neverta i tai kreipti demesi, paprasciausiai kazkas norejo padaryti sau reklamos.
    Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.08.15, 08:23. Priežastis: link added

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Galvoju, jei tai būtų Norvegija vietoj Suomijos, kuri mėgsta visur ir bet kur vystyti brangius infrastruktūros projektus, tai atrodytų šiek tiek realistiškiau.
    Nu ne, jei būtų Norvegija vietoj Estijos būtent

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Vietoj 2 valandų dabar. Ir kirstų ne per pusvalandį, o matyt visgi arčiau valandos.

    5 milijardų, be abejo, į tai niekas neinvestuos. Kiniečių TouchStone fondas, kuris yra niekam nežinomas 3rd tier fondas, matyt paminėjo savo įsitraukimą reklaminiais tikslais. Gana primityvu, bet jiems tinka toks publicity ir jie matyt buvo teisūs. Apie juos jau parašė ir Bloomberg ir daug kitų šaltinių. O tai kažkiek kelia jų akcijas jiems aktualiose rinkose kokiam nors vietinės reikšmės projekte kokiam nors Uzbekistane. Juokingiausiai aišku atrodo estai. Truputį primena Nigerijos princo siūlomus perleisti milijonus, jei tik sumokėsi 100 Dolerių aptarnavimo mokestį
    Galvoju, jei tai būtų Norvegija vietoj Suomijos, kuri mėgsta visur ir bet kur vystyti brangius infrastruktūros projektus, tai atrodytų šiek tiek realistiškiau.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Toks mixed feelings projektas. Iš vienos pusės atrodo kiek utopiška sujungt tokiu projektu tokį užkampį (atsiprašau, jei ne taip išsireiškiau), bet iš kitos pusės tai dvejų valstybių sostinės, o būtų visai faina ir estukams, ir mums per pusvalandį kirsti Suomijos įlanką vietoj kažkiek ten valandų
    Vietoj 2 valandų dabar. Ir kirstų ne per pusvalandį, o matyt visgi arčiau valandos.

    5 milijardų, be abejo, į tai niekas neinvestuos. Kiniečių TouchStone fondas, kuris yra niekam nežinomas 3rd tier fondas, matyt paminėjo savo įsitraukimą reklaminiais tikslais. Gana primityvu, bet jiems tinka toks publicity ir jie matyt buvo teisūs. Apie juos jau parašė ir Bloomberg ir daug kitų šaltinių. O tai kažkiek kelia jų akcijas jiems aktualiose rinkose kokiam nors vietinės reikšmės projekte kokiam nors Uzbekistane. Juokingiausiai aišku atrodo estai. Truputį primena Nigerijos princo siūlomus perleisti milijonus, jei tik sumokėsi 100 Dolerių aptarnavimo mokestį

    Komentuoti:

Working...
X