Už šios knygos atsiradimą reikia labiausiasi padėkoti Kauno geležinkelių infrastruktūros vadovams. Manau jie padarė labai reikalingą visiems mums darbą.
Knygoje išsamiai aprašomi tunelio projektavimo, statybos, eksploatavimo bei renovavimo darbai. Pateikti brėžiniai ir iliustracijos atskleis, kokie sudėtingi buvo vykdomi darbai. Fotogalerija leis pasigrožėti naujai renovuotu tuneliu.
Tunelio atidarymo proga AB "Lietuvos geležinkeliai" filialas "Kauno geležinkelių infrastruktūra" išleido knygą "KAUNO GELEŽINKELIO TUNELIS":
Knygoje išsamiai aprašomi tunelio projektavimo, statybos, eksploatavimo bei renovavimo darbai. Pateikti brėžiniai ir iliustracijos atskleis, kokie sudėtingi buvo vykdomi darbai. Fotogalerija leis pasigrožėti naujai renovuotu tuneliu.
Kauno geležinkelio tunelis – vienas iš dviejų geležinkelio tunelių Lietuvoje, vienintelis veikiantis geležinkelio tunelis Baltijos šalyse.
Tunelis pradėtas statyti 1859 gegužės 15 d., statybos trūko 2,5 metų.
Tunelio ilgis - 1280 m.
Įgyvendinant renovacijos projektą nuo 2008 m. vasario 1 d. buvo nutrauktas traukinių eismas tuneliu.
Ir štai, praėjus lygiai 150 metų nuo jo statybų ir apskritai visos Lietuvos geležinkelių pradžios - 2009 metais, naujai renovuotu Kauno geležinkelio tuneliu vėl bus atidarytas traukinių eismas.
Komentuoti: