Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno geležinkelio tunelis
Collapse
X
-
Buvo žiūrima į ateitį, o tunelis, Kauno stotis ir tiltai buvo siaura vieta. Aplinkkelis vienkelis, nes per Kauną irgi vyko eismas. Bet ant užtvankos yra dviems keliams atramos įrengtos. Būtų padarę antrą kelią, kai jo būtų prireikę. Neprireikė, pakako to, kas buvo. Galiausiai juk tada dar buvo išnaudojamas kelias į Kaliningradą per Pagėgius. Dabar per Pagėgius srautas - tik trupiniai.Paskutinis taisė Al1; 2021.01.10, 22:01.
- 3 patinka
-
O apylanka per HE buvo tiesta būtent su idėja srautus didinti ar tiesiog norėta nukreipti triukšmą nuo Kauno ? Ir kodėl tiestas vienkelis o ne dvikelis ?Parašė Al1 Rodyti pranešimąNet jei po karo nebūtų atsisakę, vis tiek būtų tekę vėliau atsisakyti ir tiesti apvažiavimą. Nes Panerių tunelis siauresnis už Kauno ir jei du keliai tilpo, tai didėjant gabaritams jau būtų nebetilpę. Ypač elektrifikuojant ruožą. Kaune tunelį išgelbėjo tik apylanka per HE. Jei ne ji, tai augant srautams ir gabaritams, būtų tekę tunelį kažkaip apeiti.
Komentuoti:
-
Kiek žinau, tai kažkada po antrojo pasaulinio karo tunelis įgriuvo ir po to jo nebeatstatė.Parašė Sula Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl atsisakė senos, tiesesnės trasos?
Kas įdomu, kad Panerių tunelis iš esmės yra Kauno geležinkelio tunelio dvynys.
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas galėtų pasakyti kodėl Kauno geležinkelio tunelyje bėgiai nesuvirinti?
Komentuoti:
-
Čia ta foto link rytų kaip suprantu , dar nebuvo 3 mergelių tiltoParašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Pastebėjimas dar,link Kauno gel stoties važiuojant nuo Dainų slėnio aiškiai matyti,kad tunelio fasada- prieigos yra darytos iš stoties pusės,o atkreipiat dėmėsį,kad nuo Dainų slėnio paliktas tas senas betonas baltos spalvos prieš jo rekonstrukciją.
Komentuoti:
-
Ačiū Dievui, kad tokių išvadų nepriėjo vykdant rekonstrukciją, būtų užstrigę ilgam laikui.Parašė groundzer Rodyti pranešimąVPT: 80 mln. Lt kainavusi Kauno geležinkelio tunelio renovacija vykdyta pažeidžiant įstatymą
http://verslas.delfi.lt/automoto/vpt....d?id=53766191
Komentuoti:
-
VPT: 80 mln. Lt kainavusi Kauno geležinkelio tunelio renovacija vykdyta pažeidžiant įstatymą
http://verslas.delfi.lt/automoto/vpt....d?id=53766191
Komentuoti:
-
Šiais laikais elektriniai traukiniai, bet kokiu atveju, pro tunelį nepralįstų, jei būtų antrasis kelias, tai niekas ir nesirūpina. Galų gale, ne taip jau smarkiai jis užkemša traukinių judėjimą, kad būtų verta vargti.
Komentuoti:
-
Kažkada forume buvo rašyta, kad apie 1965 metus tunelyje įvyko garvežių susidūrimas, dėl to vėliau ir padarė tik vieną kelią.Parašė Mørtã Rodyti pranešimą1945 m. buvo du keliai, dabar tik vienas. Kodel?
Komentuoti:
-
Apie tai jau buvo rašyta forume. Du keliai buvo iki traukinių avarijos tunelyje 196x. Tik tada susiprato, kad po sprogdinimų ir atstatymų tunelis susiaurėjo.Parašė Mørtã Rodyti pranešimą1945 m. buvo du keliai, dabar tik vienas. Kodel?
Komentuoti:




Komentuoti: