Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Pagėgiai-Tauragė-Radviliškis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Radviliškis-Sovietskas ir rinktinis sudaro tikrai daug mažesnį srautą nei traukiniai Radviliškis-Klaipėda ar atvirkščiai.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #82
      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      Radviliškis-Sovietskas ir rinktinis sudaro tikrai daug mažesnį srautą nei traukiniai Radviliškis-Klaipėda ar atvirkščiai.
      Jeigu būčiau ne tik užmetęs akį į grafiką, o atidžiau pasižiūrėjęs... Mano klaida Išties, traukiniai per aplinkui leidžiami kur kas dažniau, nei man pasirodė. Ir dar yra Klaipėda-Tauragė prekinis maršrutas.

      Va, rodos, teisybė atstatyta.

      Comment


        #83
        Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
        Ir dar yra Klaipėda-Tauragė prekinis maršrutas.
        Juo važiuoja Rimkų manevrinis-išvežiojamasis šilumvežis. Dažniausiai grūdų sezono metu kartą ar porą per savaitę, o paskui tyla. Tiesa yra užfiksuota ir M62K iš tos pusės į Rimkus atvažiavusi ir su grūdovežiais dingusi atgal
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #84
          Keista, galvojau čia traukinių srautas didelis... Bent prekinių. Maniau, kad keturi per dieną pralekia

          Comment


            #85
            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Geležinkelio ruožo Radviliškis-Pagėgiai atnaujinimui skirta 70 mln. litų ES paramos
            http://www.gelsistemos.lt/gelezinkel...tu-es-paramos/
            Matomai šie atnaujinimo darbai jau vyksta. Vakar Viduklės stotyje stovėjo daug įvairios kelio remonto technikos ir pagalbinių vagonų. Keletas foto (2011.04.30)


            Comment


              #86
              http://www.15min.lt/naujiena/pinigai...iau-194-131016

              Rekonstravus geležinkelio ruožą traukiniai važiuos greičiau.

              Geležinkelio ruožo Radviliškis-Pagėgiai atnaujinimui skirta 70 mln. litų iš Europos Sąjungos


              "Jo teigimu, suremontavus minėtą geležinkelio ruožą, keleivius vežantys traukiniai juo galės važiuoti 120 km/val. greičiu, o krovinius vežantys traukiniai – 90 km/val. greičiu. „Dabar keleivius vežantys traukiniai važiuoja daugiausiai 100 km/val. greičiu. Kai kuriose vietose traukinių greitis sumažintas net iki 60 km/val.“, – kalbėjo V.Mikelionis."

              Kokie ten keleiviniai traukiniai šiuo metu iš viso važiuoja?

              Comment


                #87
                Turbūt dešimtmetis kai nėra jokių, o tų kurie ir galėjo važiuoti 120km/h visi 20 metų...
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #88
                  Tai vat, tai ir keista kai oficialus asmuo svaigsta kažkas apie keleivinius traukinius šiame ruože. O gal žurnalistai klausė apie kitą ruožą, tik įdėjo prie šio straipsnio

                  Comment


                    #89
                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                    Tai vat, tai ir keista kai oficialus asmuo svaigsta kažkas apie keleivinius traukinius šiame ruože. O gal žurnalistai klausė apie kitą ruožą, tik įdėjo prie šio straipsnio
                    O kaip kitaip pagrįsti lėšų būtinybę.
                    Skirstant ES lėšas dėmesys kreipiamas į visuomeninius poreikius - šiuo atveju keleivius (šiame kontekste jie tampa nebe nuostolingi).

                    Comment


                      #90
                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Turbūt dešimtmetis kai nėra jokių, o tų kurie ir galėjo važiuoti 120km/h visi 20 metų...
                      Kas jau sakė, kad nevažiuoja, turistiniai tai važiuoja

                      Comment


                        #91
                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                        Tai vat, tai ir keista kai oficialus asmuo svaigsta kažkas apie keleivinius traukinius šiame ruože. O gal žurnalistai klausė apie kitą ruožą, tik įdėjo prie šio straipsnio
                        Arba p.Mikelionis ne labai tiksliai išsireiškė, arba žurnalistai ne taip suprato. Po remonto bus pakoreguotas LG gen.direktoriaus įsakymas dėl didžiausio leistinio greičio. Įsakymu nustatomas greitis kaip prekiniams, taip ir keleiviniams traukiniams. Taip kad teisingiau būtų keleiviniai traukiniai galeTŲ važinėti 120 km/h. Beje, šia atkarpa važinėja prie keleivinių traukinių priskiriamas LG valdžios "komisinis" traukinis - bent dukart metuose jis ten apsilanko.
                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                        Comment


                          #92
                          Pagaliau suradau laiko pratęsti šios temos geležinkelio linijos ruožo nuo tilto per Šešuvį (beje, moteriška giminė: Šešuvis, Šešuvies ir t.t., analogiškai kaip Neris), ties kuriuo baigiau pernai rudenį, iki Tauragės "tyrimą".

                          Bet pradžioje užsukau į Viduklę.







                          Geležinkelio tiesimo ir remonto technika. Dar kelios nuotraukos bus vėliau temoje apie kelio mašinas, drezinas ir kt.



                          Taigi, tęsiu toliau nuo tilto per Šešuvį. Visai prie tilto yra pervaža. Ties pervaža Tauragės link.



                          Tauragės link, tik šiek tiek paėjus keliu nuo pervažos.



                          Čia būta Sugintų pralankos o gal ir stotelės. Vietinis gyventojas sakė, kad stoties nebuvo. Pralanka egzistavo Antrojo pasaulinio karo metais ir kelis metus pokaryje.
                          Sugintų pralankos ar stotelės vietą pažymėjau ortofotonuotraukoje.



                          Tauragės link.



                          Viduklės link.

                          Paskutinis taisė Al1; 2011.06.07, 07:36.

                          Comment


                            #93
                            Kita stotelė ar stotis Tauragės link - Mosteikiai. Taip ji vadinasi tarybinėse geležinkelių schemose. Tačiau tarpukaryje išleistame tarybiniame topografiniame žemėlapyje, sudarytame pagal vokiečių Pirmojo pasaulinio karo duomenis, yra Eržvilko stotis. Tose vietose nieko, kas įrodytų stoties vietą, neišlikę. Mosteikių stotelė ar stotis panaikinta apie 1950 metus, jei tikėti schemomis, anksčiau už Sugintų pralanką.



                            Maždaug čia turėjo būti Mosteikių (Eržvilko) stotis ar stotelė. Žvilgsnis link Tauragės



                            Į priešingą pusę, bet šiek tiek paėjus (apie 300 m) Viduklės link.



                            Ties Mosteikių pervaža. Žvilgsnis link Tauragės.



                            Ten pat, Viduklės link ir, jei tikėti žemėlapiais, čia buvo Mosteikių (Eržvilko) stotis.

                            Paskutinis taisė Al1; 2011.06.07, 07:37.

                            Comment


                              #94
                              Einant nuo Mosteikių pervažos geležinkeliu Tauragės link.



                              Žvilgsnis į priešingą pusę. Tolumoje matosi minėta pervaža.



                              Dar paėjus - tiltas per Upyną.





                              Seno tilto liekanos.

                              Comment


                                #95
                                Kita stotis, kuri pažymėta tarpukario tarybiniame topografiniame žemėlapyje, o taip pat ir vokiškuose pirmojo pasaulinio karo bei lenkiškuose tarpukario žemėlapiuose, sudarytuose pagal vokiškus žemėlapius, yra Leonavo stotis. Tarybinėse karo metų ir vėlesnė schemose tokios stoties nėra. Gali būti, kad ši stotis egzistavo tik Pirmojo pasaulinio karo metu, o prie Lietuvos jos jau nebuvo.
                                Tačiau paėjau iki tos vietos, kur maždaug turėjo būti ši stotis.

                                Einu geležinkeliu nuo tilto per Upyną. Visos nuotraukos Tauragės link.





                                Kažkur maždaug čia turėjo būti stotis.





                                Dar paėjus į priekį, Tauragės link.



                                Šiai dienai viskas. Tęsinys bus.

                                Comment


                                  #96
                                  Tikėtina, jog stotelė Leonavas Tarpukario Lietuvoje vis tik buvo.
                                  Šaltinis Lietuvos Geležinkelių žemėlapis (apie 1930, gal truputį anksčiau, M1:1000000).
                                  Fragmentas:

                                  Bendras žemėlapio vaizdas:

                                  Vizas žemėlapis peržiūrai (nuoroda).
                                  http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.

                                  Comment


                                    #97
                                    Taip, buvo. 1923 m. tvarkaraštyje figūruoja kaip sustojimo vieta Leonava. Tačiau Viduklės ir Varlaukio nėra.

                                    Tvarkaraštis iš http://www.epaveldas.lt/vbspi/biReco...RecordId=31208

                                    Visgi vietą, atrodo, identifikavau daugiau mažiau teisingai. Galbūt stotelė galėjo būti kiek arčiau tilto per Upyną - maždaug ties ta vieta, kuri yra pirmojoje pranešimo Nr. 89 nuotraukoje.

                                    Dar įdomu tame tvarkaraštyje, kad Tytuvėnai - pagal kilometražą maždaug atitinka - vadinosi Pagryžoviu.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2011.06.05, 21:48.

                                    Comment


                                      #98
                                      Tęsiu toliau. Varlaukis. Žvilgsnis Viduklės link.



                                      Stoties pastatas.









                                      Stoties tualetas.



                                      Varlaukyje seniau būta atšakos į miestelio pramoninius objektus - sandėlius ir turbūt betono mazgą.

                                      Ortofotonuotraukoje atšakos pylimo liekanos matosi gerai. Bet dar anksčiau tikriausiai būta ir atšakos, kurios ortofotonuotraukoje nesimato, bet kuri pagal viską turėjo būti. Ją pažymėjau mėlynai.

                                      Paskutinis taisė Al1; 2011.06.07, 19:56.

                                      Comment


                                        #99
                                        Toliau, Tauragės link. Einu link tilto per Trišiūkštę. Žvilgsnis atgal, Varlaukio stoties link.



                                        Tiltas per Trišiūkštę.





                                        Lybiškių stotis buvo ortofotonuotraukoje pavaizduotoje vietoje.



                                        Vaizdas link Tauragės. Stoties būta kairėje pusėje. Išlikęs perono apšvietimo stulpas. Taip pat kairėje nėra griovio - buvusio perono vieta.



                                        Žvilgnis atgal, Varlaukio link.





                                        Paskutinis taisė Al1; 2011.06.07, 20:12.

                                        Comment


                                          Maždaug už kilometro nuo buvusios Lybiškių stoties Tauragės link yra buvęs geležinkelio gyvenamasis namas. Ten ir dabar gyvena vieno geležinkelyje dirbančio žmogaus šeima. Žvelgiant buv. Lybiškių stoties link.




                                          Tauragės link.



                                          Čia man pasisekė "pagauti" traukinį.





                                          Toliau paėjus Tauragės link yra pervaža. Žvilgsnis Lybiškių link. Matosi, kad seniau čia būta stoties kelyno pradžios - vingis ne šiaip sau.



                                          Dar paėjus už pervažos Tauragės link - pralaida. Ja teka Kertenys.



                                          Tęsinys bus.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2011.06.07, 20:23.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X