Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Pagėgiai-Tauragė-Radviliškis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Jie turi TGM3, išsinuomotas iš UAB "Gargždų geležinkelis".
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #22
      Čia reklamos stendai.

      Comment


        #23
        Reklamos? Trys atramos iš gelžbetonio, kurios yra prie viaduko atramų.

        Comment


          #24
          Tikrausiai norejo tiesti siauraji geležinkeli, nes išlike begiai ties Jurbaka. Jūrava – kaimas Jurbarko rajone , 3 km į rytus nuo Žukų , dešiniajame Giluvė s upės ... nutiestas siaurasis geležinkelis Pagėgiai - Smalininkai . ...

          Comment


            #25
            Parašė siemenser20 Rodyti pranešimą
            Tikrausiai norejo tiesti siauraji geležinkeli, nes išlike begiai ties Jurbaka. Jūrava – kaimas Jurbarko rajone , 3 km į rytus nuo Žukų , dešiniajame Giluvė s upės ... nutiestas siaurasis geležinkelis Pagėgiai - Smalininkai . ...
            Kažkaip nelogiškai skamba, aš labiau tikėčiau, kad ten senojo geležinkelio tilto atramos, o prie pat jo ir pastatė dabartinį
            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

            Comment


              #26
              Dė senų tai kažkaip irgi neįtikinama. Nors tokia versija pamačius kyla primiausiai. Pagal 1984 m. duomenis sudarytame tarybiniame topografiniame žemėlapyje ten net pervažos nėra. Gal atramos, skirtos buvusiai, o gal tik planuotai šiluminei trasai?

              Comment


                #27
                Jonaitiškių geležinkelio stotis, kuri yra Radviliškis-Pagėgiai linijoje.
                2010-10-22

                1. Stoties pastatas


                2. Peronas
                Paskutinis taisė Romas; 2010.10.24, 21:34. Priežastis: Pataisytas vietovardis

                Comment


                  #28
                  Aprašinėdamas Pagėgių - Lauksargių ruožą minėjau, kad Griežpelkių stotis neišliko.

                  www.flickr.com radau vokišką atvirutę su linkėjimais iš Griežpelkių. Vienoje iš trijų nuotraukų yra su stotimi. Iškirpau ją.

                  Comment


                    #29
                    Parašė copper Rodyti pranešimą
                    Jonaitiškių geležinkelio stotis, kuri yra Radviliškis-Pagėgiai linijoje.
                    2010-10-22


                    2. Peronas
                    http://img149.imageshack.us/i/pa220106.jpg
                    Kokio galo čia reikalingas tas gražus atnaujintas peronas?

                    Comment


                      #30
                      Na jis dar neatnaujintas...

                      Comment


                        #31
                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                        Kokio galo čia reikalingas tas gražus atnaujintas peronas?
                        Nieko ten išskirtinio, naujos plytelės ir tiek. Budėtojos pasitinka pravažiuojančius traukinius, vaikšto darbuotojai ir pan. Bet kokiu atveju perono nenuardysi, nors ir neliko keleivinio susisiekimo.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #32
                          Visame ruože nuo Pagėgių iki Kutiškių tik Tytuvėnuose yra naujas peronas. Bet jis atnaujintas kompleksiškai atliekant stoties pastatų renovaciją. Pagėgiuose taip pat, naujas, bet tik pirmasis. Rekonstruotas atliekant stoties pastato remontą. Visose kitose veikiančiose stotyse (Tauragėje, Batakiuose, Viduklėje) peronai seni. Jonaitiškyje tik atnaujintas - senasis peronas sutrumpintas, paklotos naujos plytelės. Peronas per trumpas trivagoniam traukiniui. Uždarytose stotyse peronai išardyti, išskyrus Šienlaukį.

                          Comment


                            #33
                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Visame ruože nuo Pagėgių iki Kutiškių tik Tytuvėnuose yra naujas peronas. Bet jis atnaujintas kompleksiškai atliekant stoties pastatų renovaciją. Pagėgiuose taip pat, naujas, bet tik pirmasis. Rekonstruotas atliekant stoties pastato remontą. Visose kitose veikiančiose stotyse (Tauragėje, Batakiuose, Viduklėje) peronai seni. Jonaitiškyje tik atnaujintas - senasis peronas sutrumpintas, paklotos naujos plytelės. Peronas per trumpas trivagoniam traukiniui. Uždarytose stotyse peronai išardyti, išskyrus Šienlaukį.
                            Nereiktų ir trivagonio - eksperimentiniam maršrutui Tauragė - Šiauliai arba Tauragė - Klaipėda pilnai pakaktų ir PESA, o po metų matytųsi, ar reikalingas toks reisas, ar ne

                            Comment


                              #34
                              Pirma ruožą sutvarkyti reikia, nes niekas nebildės 40-80 km/h greičiu.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #35
                                Fotoreportažas Jonaitiškis - Viduklė

                                Jonaitiškių naujasis stoties pastatas.



                                Stotyje 6 keliai. Trijuose iš jų stovi nenaudojami vagonai. Vaizdas Kutiškių/Mankiškių link. Nuo Jonaitiškio į šiaurę išsišakoja du keliai - vienas į Kutiškius, Radviliškio link, kitas į Mankiškius, Šiaulių link.





                                Čia tikriausiai buvęs senasis stoties pastatas.



                                Ties Jonaitiškių kaimo pabaiga. Žvilgsnis Jonaitiškių stoties link.



                                Ties Dvarininkų pervaža.



                                Dvarininkų stotis. Pastatyta tarpukaryje, uždaryta apie 196x.







                                Gal nepažeisiu autorinių teisių, kad paskelbsiu gabaliuką žemėlapio iš DVD disko "Tarpukario Lietuvos topografiniai žemėlapiai", išleisto VDA leidyklos 2010 m.



                                Beje, nepriklausomoje Lietuvoje atstatinėjant Lauksargių - Kutiškių ruožą, buvo panaikinta nemažai kreivių maksimaliai ištiesinant geležinkelį. Vokiečiai skubėjo tiesdami geležinkelį. Jie rinkosi nors ir ilgesnio ruožo su kreivėmis statybą, bet kad tik reikėtų atlikinėti mažesnė apimties žemės darbus.

                                Prieš Jonaitiškį nuo Dvarininkų pusės buvo nedielis vingis, kuris tarpukaryje atstatant ruožą buvo ištiesintas. Vokiškas tarpukario žemėlapis.



                                Visgi ortofotonuotraukoje ta vieta matyti.



                                Beje, tarp Dvarininkų ir Čiutelių ties Polekėle irgi tikriausia būta ištiesintos kreivės. Bet ortofotonuotraukoje namatyti. Galbūt melioracijos metu viską sulygino.

                                Čiutelių stoties vieta. Belikę tik buvusio perono ir kelyno apšvietimo stulpai. Pastato nėra.



                                Nebent namas dešinėje priklausė geležinkeliams...



                                Tarpukario žemėlapyje iš DVD disko Čiutelių stotis yra pažymėta kitoje vietoje nei ta, kuri uždaryta po 1990-ujų ir kurios vietos nuotraukas pateikiau. T.y. tarpukaryje stotis buvo kokiu puskilometriu šiauriau, prie pervažos. Pokario topografiniame žemėlapyje toje vietoje pavaizduota Čiutelių pralanka. Septintojo dešimtmečio žemėlapyje jau nauja stotis šiek tiek piečiau. O iki pralankos tuomet buvo atvesta iš Tyrulių siaurojo atšaka. Vėliau ji buvo perkelta į pietus ir sujungė Rėkyvos, Tyrulių ir Tytuvėnų sistemas.

                                Dabar senosios tarpukarios stoties vietoje laukai. Tą patvirtina ir ortofotonuotrauka. Mėlynai pažymėjau senosios stoties vietą.



                                Tęsinys bus.
                                Paskutinis taisė Al1; 2010.11.11, 21:53.

                                Comment


                                  #36
                                  Jonaitiškiuose kartais neklausė, kad paštą atvežei?

                                  Ir jei nepaslaptis kokią dieną (datą) fotografuota?

                                  Comment


                                    #37
                                    Neklausė. O kodėl turėtų? Fotografuota spalio 16 d.

                                    Comment


                                      #38
                                      Aš kai buvau, tai manęs paklausė gal paštą atvežei
                                      Ten toks jausmas kaip į privatų kiemą atvažiavus.

                                      Comment


                                        #39
                                        Aš į paštininką nepanašus.

                                        Comment


                                          #40
                                          Tęsiu toliau.
                                          Kaip minėjau, piečiau Čiutelių, tiksliau tarp Čiutelių ir Sidarų platusis geležinkelis kirtosi su siaurojo durpynų geležinkelio linija, jungiančia Sulinkių ir Tyrulių sistemas. Siaurasis geležinkelis buvo pravestas per iškasa po plačiuoju geležinkeliu. Dabar siaurojo geležinkelio linijos nebėra, iškasa užtvenkta. Plačiojo geležinkelio viadukas, žinoma, niekur nedingo. Matyti, kad statant viaduką buvo galvojama apie antrąjį kelią.



                                          Kaip gretbėgis ant viaduko panaudotas lenkiškas bėgis.



                                          Žvilgsnis ties viaduku Čiutelių link.




                                          Sidarai. Buvusios stoties pastatas. Pastatas tarpukario laikų. 1962 m. schemoje Sidarai pažymėti jau kaip stotelė.









                                          Paskutinis taisė Al1; 2010.11.12, 20:36.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X