Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Pagėgiai-Tauragė-Radviliškis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė laimutis Rodyti pranešimą
    Pagėgių geležinkelio stotis. Apie 1930 m. iš A.Miškinio rinkinio

    Atvaizdas
    Tuo metu dvikalbiai užrašai netrukdė...

    Comment


      Tuo metu buvo Klaipėdos krašto autonomija, kurioje oficialiai buvo įteisinta vokiečių kalba. Lietuva buvo priversta nusileisti dėl tarptautinio spaudimo.

      Comment


        Intensyviai vyksta ir uosto naudojamo alternatyvaus geležinkelio Radviliškis–Pagėgiai–Klaipėda rekonstrukcija. Pertvarkomi tiltai, viadukai, keičiami ir bėgiai. 2020 metais šia atšaka planuojama gabenti apie 25 mln. tonų krovinių per metus.
        http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#ixzz2Kis6848S
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Paulius fon Hindenburgas Lauksargiuose po geležinkelio stoties rekonstrukcijos. 1916 m.



          www.europeana1914-1918.eu

          Comment


            Šviestuvas dujinis?
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Vaizdas iš karo Rytuose. Geležinkelio stotis Lauksargiuose. 1915 m.

              ebay.de

              Comment


                Mažytis video

                Comment


                  Įdomu, ar vyksta tranzitas Sovetsko-Radviliškio ruožu ir toliau į Rusiją, Latviją ir pan.?
                  Jei vyksta - tuomet kokia kryptimi toliau - Joniškio ar Obelių?

                  Comment


                    Gal kas turite kokios informacijos apie, buvusią tarpukaryje šiame ruože, Nemakščių stotį? Joje buvo ir artilerijos sandėliai. Girdėjau, kad yra ir šios stoties nuotrauka. Dėkoju.

                    Comment


                      Nuotraukų be abejo turėtų būti, bet internete kol kas nei vienos neaptikta (nebent blogai ieškoma).

                      Užtat radau www.limis.lt pirmosios Tauragės stoties nuotrauką. Pirmojo pasaulinio karo metų. Pastatas tipinis, tokie dar išlikę Jonaitiškiuose, Žarniuose (šalia Jonaitiškių), Tytuvėnuose.

                      Comment


                        Vokiečiai Pirmojo pasaulinio karo metais nutiesė geležinkelį nuo Lauksargių iki Šilėnų, tam, kad būtų geležinkelio susisiekimas iš Prūsijos su Ryga. Daugpilio link buvo važiuojama per Kauną, Radviliškį (į patį Radviliškį neužsukant, nes buvo nutiestas jungiamasis kelias tarp Kaišiadorių - Radviliškio ir Radviliškio Kalkūnų linijų) ar Vilnių.

                        Jonaitiškio stotis tikriausiai atsirado tarpukaryje, kai buvo nutiesta jungiamoji linija Radviliškio link. Nors ten išlikęs tipinis Lauksargių - Šilėnų linijoje vokiečių statytas namas, kuriame buvo įkuriamos stotys. Panašus, kaip aukščiau esančiame pranešime nuotraukoje su Tauragės stotimi.



                        Pradedu nuo šiaurinio Jonaitiškio stoties galo. Vaizdas Šilėnų, Radviliškio link.



                        Ten pat, vaizdas Jonaitiškio stoties link.



                        Kiek kitu rakursu.



                        Kiek paėjus į šiaurę (Šilėnų, Radviliškio link), vaizdas Jonaitiškio link.



                        Vaizdas į priekį. Tolumoje jau matosi, kur išsiskiria keliai į Šilėnus ir Radviliškį.



                        Radviliški dešinėn, Šilėnai tiesiai ir paskui kairėn.



                        Einu keliu Šilėnų link. Kiek paėjus, vaizdas Jonaitiškio pusėn.



                        Čia buvo Žarnių stotis. Išlikęs vokiečių Pirmojo pasaulinio karo metu statytas tipinis stoties pastatas.







                        Einu toliau, vaizdas atgal, Jonaitiškio link.



                        Už kelių šimtų metrų nuo buv. Žarnių stoties yra tiltelis per Banko kanalą. Ties tilteliu Jonaitiškio link.



                        Tiltelis per Banko kanalą. Kažkoks tipinis tarpukario pabaigos ar pokarinis projektas. Analogiškų esu matęs ir kelio tiltelių ir net didesnių.



                        Paskutinis taisė Al1; 2015.05.04, 10:32.

                        Comment


                          Linija prisišlieja prie Radviliškio - Šiaulių ruožo ties Mankiškių stotele ir toliau lygiagrečiai eina iki Šilėnų.





                          Seniau čia būta dar ir perono Šilėnų - Pagėgių linijai.



                          Mankišių stotelė Šiaulių link.





                          Nuo stotelės galo Radviliškio link.

                          Comment


                            Jungiamoji linija Radviliškio link. Ji taip pat kerta Banko kanalą. Bet per jį jau kur kas didesnis tiltas.



                            Dar ir dviems keliams skirtas.



                            Jonaitiškio link.



                            Radviliškio link.



                            Jungiamoji linija prisišlieja prie Šiaulių - Radviliškio ruožo ties Kutiškiais ir eina lygiagrečiai iki Durpyno, kuris šiaip jau yra Radviliškio stoties ribose. Tarpukaryje taip nebuvo. Nebuvo nei Durpyno, nei Kutiškių stotelės dabartinėje vietoje. Buvo Kutiškių blokpostas ar pan. ties Kutiškių pervaža.

                            Nuo dabartinės Kutiškių stotelės perono galo Šiaulių (dešinėn) ir Jonaitiškių (kairėn) link.



                            Naujas stotelės paviljonas



                            Gyvenamasis namas ant kurio stotelės pavadinimas.



                            Peronai, vaizdas Radviliškio link.

                            Paskutinis taisė Al1; 2015.05.04, 10:35.

                            Comment


                              Požerūnų geležinkelio stotis, apie 1916 -1918 m.


                              ebay.de

                              Comment


                                Šilėnų geležinkelio stotyje, apie 1941-1944 m.

                                ebay.de

                                Comment


                                  Netoli Pagėgių apvirto krovininis traukinys

                                  Sekmadienio popietę Pagėgių savivaldybėje, netoli Genių kaimo, apvirto statybines medžiagas gabenęs traukinys. Pirminiais duomenimis, sužeistų nėra.Tauragės policijos pareigūnai portalui lrytas.lt patvirtino, kad apie 14 val. apvirto krovininis traukinys. Pirminiais duomenimis, apvirto 22 vagonai.
                                  <...>
                                  Plačiau lryte.

                                  Comment


                                    Internete atsirado tarpukario Viduklės geležinkelio stoties pastato nuotrauka. Pasirodo, stotis buvo medinė ir didelė.



                                    https://raseiniunaujienos.lt

                                    Comment


                                      Kiek įmanoma tiksliai baigtas pildyti Didžiojo geležinkelio žiedo projektas. Ruože Pagėgiai - Tauragė - Šiauliai (būtent taip aš jį dariau) papildyta I ir II pasaulinio karo geležinkelių schemose rastos stotys. Visos stotys ir stotelės nustatytos beveik tiksliai (išskyrus Pumpurų). Du taškus reikės dar perfotografuoti - atsirado dar viena stotis bei dar viena stotis buvo kitoje vietoje. Pati sudėtingiausia situacija taip ir išliko tarp Tauragės ir Batakių - stotys ir stotelės stumdytos kelis kartus, pavadinimai suvelti. Šis projektas padarytas remiantis traukinių grafikais, visa įmanoma topografija. Nuspaudę ant taško rasite ne tik vietos fotografiją, bet ir pagrindimą kodėl taip yra (arba grafikas arba topografija), išskyrus labai jau aiškias stotis. Turite klausimų ir pastabų - rašykite klauskite. Viską rasite nuspaudę žemiau pateiktą nuorodą.

                                      https://www.google.com/maps/d/viewer...913381405&z=14

                                      Comment

                                      Working...
                                      X