Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Tuomet sveikinimus perduoda autobusų operatoriai, kurie visi važiuos trumpiau nei šis traukinys. Dabar lenkai su lokomotyvo keitimu susitvarko Bialystoke per 25 min. Suwalkuose galima susitvarkyti per 10 min. Tai jau kaip ir 34 min susitaupytų. Tarp kitko, kodėl lokomotyvo nekeičia Sokolkoj? Jau gi nuo ten elektrifikuota yra.
    Man rodos Balstogėje yra depas, tai tiesiog nėra reikalo varinėti lokomotyvų nuo/iki Sokulkos jeigu galima juos pakeisti Balstogėje, kur ir šiaip sustojimas būtų ilgesnis negu minutė Sokulkoje.

    Šiaip dvejopi jausmai dėl šito maršruto. Iš vienos pusės, smagu, kad pagaliau grįžta normalus dieninis susisiekimas geležinkeliais su Lenkija. Iš kitos pusės, tas ilgas važiavimo laikas neatrodo gerai. Kaunas-Varšuva-Vroclavas su saugiu 45min persėdimu iš autobuso į traukinį Varšuvoje gaunasi 11h vs šito traukinio 12.5h, kur vistiek reikia persėsti. Vis dėlto, kol dėl neaiškių priežasčių nėra normalių nenaktinių autobusų reisų iš Lietuvos į Varšuvą, tol traukinys turės pranašumą tame, kad elementariai nereikės miegoti autobuse. O ir šiaip šitos problemos kažkaip kardinaliai neišspręsi kol lenkai nesusitvarkys geležinkelio tarp Balstogės ir Lietuvos sienos.

    Visgi lieka daug klausimų dėl laiko taupymo. Kodėl Balstogėje taip ilgai užtruks lokomotyvo keitimas? Kodėl negalima PKP vagonų varyti iki pat Kauno, sutaupant keliolika persėdimo Mockavoje minučių, jei jiems vistiek teks nakvoti Lietuvoje? Kodėl LTG ir PKP negali pasiekti susitarimo, kad LTG 1435mm vėžės M62 galėtų važiuoti iki pat Suvalkų ir ten jau iš kitos sąstato pusės būtų prijungtas PKP lokomotyvas ir atvirkščiai, kas leistų sutaupyti laiko krypties keitimui (čia gal jau kažkas iš techninės pusės galėtų geriau paaiškinti, tai sorry jei nusišnekėjau)? Manau, pasistengus galima kokias 40min išspausti, kas Kaunas-Varšuva atkarpoje gerokai priartintų prie autobuso važiavimo laiko.

    Bet all in all, smagu, kad bent jau toks maršrutas bus, ir dar gerai pritaikytas prie toliau į Centrinę Europą važiuojančių traukinių. O ir pats Vroclavas svarbus miestas tiek verslo prasme, tiek kaip turistinis objektas, tai susisiekimas su juo irgi nuteikia pozityviai.
    Paskutinis taisė Elis; 2021.10.17, 21:15.

    Comment


      Parašė Elis Rodyti pranešimą
      Kodėl negalima PKP vagonų varyti iki pat Kauno, sutaupant keliolika persėdimo Mockavoje minučių, jei jiems vistiek teks nakvoti Lietuvoje?
      Esu tikras, kad PKP vagonų važiuos iki Kauno, šiaip ir buvo sakyta/parašyta žiniasklaidose: Vilnius - Varšuva su vienu persėdimu Kaune. Lenkų tvarkaraščiai dar nepilni, yra daug traukinių kuri tik važiuoja iki pasienio stotį pagal naujus tvarkaraščius. Manau kad keleti EC-traukiniai Varšuva - Praga/Viena rodoma irgi tik iki Bohumyno.

      Dėl stovėjimo laikai Balstogėje ir Suvalkuose jūs visai teisingi: aišku kad laiko reikia, bet ne tiek daug. Bet gal tai irgi trasų problemas tarp Balstogės ir Sacuvalkų, nežinau, bet gali būti.

      Comment


        Šiaip nesuprantama, ar išvis tvarkarščiais po grafikų keitimo gruodžio mėn. galima pasitikėti... Nes įvedus maršrutą Suwalki - Warszawa visi traukiniai važiuos bent 15 min ilgiau. Jeigu su persėdimais, tai beveik visi labai nepatogūs. Ir paskutinis traukinys išvyksta net 11.43, kai dabar išvyksta 17.15.

        Comment


          Parašė Petr Rodyti pranešimą
          Šiaip nesuprantama, ar išvis tvarkarščiais po grafikų keitimo gruodžio mėn. galima pasitikėti... Nes įvedus maršrutą Suwalki - Warszawa visi traukiniai važiuos bent 15 min ilgiau. Jeigu su persėdimais, tai beveik visi labai nepatogūs. Ir paskutinis traukinys išvyksta net 11.43, kai dabar išvyksta 17.15.
          Gali būti, kad dar ne visi traukiniai yra įvesti į sistemą.

          Comment


            Lenkija rekonstruoja visą 1520 mm geležinkelio kelią nuo sienos su Baltarusija (Kuznica, Peterburgo - Varšuvos buvusi linija) iki Geniušių. Darbai vyksta jau porą metų. Nenutrūko jie ir prasidėjus karui Ukrainoje. Linija rekonstruota net už Sokulkos Varšuvos link ir liko tik keli kilometrai iki Geniušių. Ten socialistiniais laikais buvo didelė perkrovimo stotis. Teritorija valoma, seni stoties infrastruktūros likučiai pašalinti. Pagal planus ten turėtų įrengti naują perkrovimo stotį. Kokiems kroviniams nesidomėjau. Kaip minėjau, darbai vyksta net ir esant dabartinei įtemptai situacijai. Čia peršasi keli variantai - pirmas, nepaisant visko, reikia įsisavinti pinigus, o kas bus, tas bus. Antras, Lenkija visgi rengiasi prekybai su Rusija, Baltarusija netolimoje ateityje. Pas mus gi jau karštos galvos siūlo išardyti 1520 mm geležinkelį.

            Sokulka. Vaizdas vakarų kryptimi. Viduryje nuotraukos rekonstruotas 1520 mm kelias. Pats dešinysis kelias su semaforu - iš Suvalkų.



            Sokulkos stoties pastatas. Pirmasis kelias - 1520 mm. Kelias su peronu, nes buvo laikai, kai iki čia atvažiuodavo traukinys Vilnius - Sokulka. Tai buvo 80-ųjų pabaiga, 90-ųjų pradžia. Važinėjo D1 (internete kažkada buvau radęs prastos kokybės nuotrauką su D1 traukiniu. Iš jos buvo sunku suprasti, ar tai Sokulka, bet buvo parašyta, kad fotografuota Sokulkoje), taip pat plackartiniai su lokomotyvu.



            1990 m. Iš TSRS tarptautinių traukinių tvarkaraščio. Iš https://timetableworld.com/timetables.php



            Sokulkos stotyje vyksta skaldos pakrovimas. 15D-038 - modernizuotas TEM2.



            Tarp Sokulkos ir Geniušių. Geniušių link. 1520 mm bėgiai dar neišlyginti.



            Ten pat, vaizdas Sokulkos link.



            Geniušių keleivinis peronas. Dešiniau - stoties rekonstrukcijos darbai.



            Geniušiai - teritorijos valymas nuo senos perkrovimo stoties infrastruktūros likučių.



            Bevaikštant pravažiavo PKP Energetykos kelio mašina, skirta kontaktinio tinklo priežiūrai.



            Vakarinis Geniušių stoties galas.

            Paskutinis taisė Al1; 2022.07.22, 18:15.

            Comment


              Norėtumėt į Nidą patekti traukiniu?
              O į Hel važiuoja, net ir IC.

              Teko pasitrinti kelias dienas aplink Trojmieščjie ir pasidžiaugti PKP servisu. Nevarykit per daug ant LTG, gali būti ir šiek tiek blogiau

              Papildymas:
              Wladyslawovo, keleiviai laukia traukinio link Gdynia / Gdansk. Kitoje platformos pusėje atvyks traukinys link Hel.
              Šoniniame kelyje laukia sąstatas Wladyslawovo - Hel.
              Click image for larger version

Name:	IMG_20220807_124200_res.jpg
Views:	838
Size:	133,8 kB
ID:	1983818
              Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.08.08, 17:23.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                Norėtumėt į Nidą patekti traukiniu?
                O į Hel važiuoja, net ir IC.

                Teko pasitrinti kelias dienas aplink Trojmieščjie ir pasidžiaugi PKP servisu. Nevarykit per daug ant LTG, gali būti ir šiek tiek blogiau
                Teko 2017-2018 metais nemažai pasinaudoti traukiniais tame regione. Gan įspūdinga patirtis

                -Trojmiasto SKM yra neįtikėtinai confusing. Ne kartą esu įlipęs į ne tą traukinį ir nuvaręs į kitą miesto galą, arba įlipęs į traukinį kuris man reikalingoje stotyje net nestoja. Gdynia Cisowa stotyje irgi dar reikia pavargti kol surandi kaip persėsti į SKM.
                -Nežinau ar dar dabar jie yra, bet 2017-ųjų rugpjūtį Hel-Gdynia maršrutu teko važiuoti tokiuose dviaukščiuose vagonuose, kuriuose pasijaučiau kaip kokiuose 1970-uosiuose. Kokius 40 metų nematę remonto, duris reikia rankom su nemažai jėgos stumti kad atidarytum... Visai retro kelionė pasijautė
                -Kitais metais iš Jastarnios į Gdynią važiavom traukiniu tikėdamiesi išvengti tų nuolatinių kamščių tarp Gdynios ir Władysławowo... Traukinys dėl neaiškių priežasčių kokią valandą stovėjo Władysławowe ir laiko visiškai nesutaupėm
                -Iki šiol nesuprantu, kaip ta gausybė IC traukinių, važiuojančių iš visos Lenkijos ir net Bohumino Čekijoje, bei nemažai regioninių traukinių pasidalina tą mažytę Helo stotį. PKP planavimas šiuo atvžvilgiu tikrai legendinis.

                O šiaip visai mielai atrodo tuo pusiasaliu važinėjantys traukiniai, ir gan patogu, ypač jei atvažiuoji iš kažkur toliau ilgesniam laikui. Lietuvai reikėtų Karaliaučių pirma atsikovoti kad tokį geležinkelį turėt
                Paskutinis taisė Elis; 2022.08.08, 19:56.

                Comment


                  Parašė Elis Rodyti pranešimą
                  -Kitais metais iš Jastarnios į Gdynią važiavom traukiniu tikėdamiesi išvengti tų nuolatinių kamščių tarp Gdynios ir Władysławowo... Traukinys dėl neaiškių priežasčių kokią valandą stovėjo Władysławowe ir laiko visiškai nesutaupėm
                  Miesto maršrutinis autobusas iš Hel į Wladyslowavo vėlavo tik 2 valandas (visas maršrutas trunka apie valandą) - kamštukas ties žiedu.
                  Traukinys tuo tarpu vėlavo tik 15 minučių.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                    Norėtumėt į Nidą patekti traukiniu?
                    O į Hel važiuoja, net ir IC.

                    Teko pasitrinti kelias dienas aplink Trojmieščjie ir pasidžiaugti PKP servisu. Nevarykit per daug ant LTG, gali būti ir šiek tiek blogiau
                    PKP su LTG nėra ko ir lyginti. LTG nenaudai.

                    Comment


                      Parašė Elis Rodyti pranešimą

                      Teko 2017-2018 metais nemažai pasinaudoti traukiniais tame regione. Gan įspūdinga patirtis

                      -Trojmiasto SKM yra neįtikėtinai confusing. Ne kartą esu įlipęs į ne tą traukinį ir nuvaręs į kitą miesto galą, arba įlipęs į traukinį kuris man reikalingoje stotyje net nestoja. Gdynia Cisowa stotyje irgi dar reikia pavargti kol surandi kaip persėsti į SKM.
                      -Nežinau ar dar dabar jie yra, bet 2017-ųjų rugpjūtį Hel-Gdynia maršrutu teko važiuoti tokiuose dviaukščiuose vagonuose, kuriuose pasijaučiau kaip kokiuose 1970-uosiuose. Kokius 40 metų nematę remonto, duris reikia rankom su nemažai jėgos stumti kad atidarytum... Visai retro kelionė pasijautė
                      -Kitais metais iš Jastarnios į Gdynią važiavom traukiniu tikėdamiesi išvengti tų nuolatinių kamščių tarp Gdynios ir Władysławowo... Traukinys dėl neaiškių priežasčių kokią valandą stovėjo Władysławowe ir laiko visiškai nesutaupėm
                      -Iki šiol nesuprantu, kaip ta gausybė IC traukinių, važiuojančių iš visos Lenkijos ir net Bohumino Čekijoje, bei nemažai regioninių traukinių pasidalina tą mažytę Helo stotį. PKP planavimas šiuo atvžvilgiu tikrai legendinis.
                      Aš nežinau, kaip ten galima susipainioti, jei SKM yra atskira nuo PKP sistema. Ten net keliai atskiri, naudojami tik SKM. Platforomos irgi. Kai kurie SKM važiuoja kaip ekpsresai ar pusiau ekspresai ir nestoja visose stotyse ir platformose.

                      Parašė Elis Rodyti pranešimą

                      Lietuvai reikėtų Karaliaučių pirma atsikovoti kad tokį geležinkelį turėt
                      Utopija. Niekas tokiais lankais nevažinėtų. Ir daugybės poilsiautojų ten tikrai nereikia.



                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                        Aš nežinau, kaip ten galima susipainioti, jei SKM yra atskira nuo PKP sistema. Ten net keliai atskiri, naudojami tik SKM. Platforomos irgi. Kai kurie SKM važiuoja kaip ekpsresai ar pusiau ekspresai ir nestoja visose stotyse ir platformose.
                        Tai mes daugiausiai ir susipainiojom būtent su tais skirtingais maršrutais, važiuojančiais arba lanku pro Gdansko oro uostą, arba ekspresiniais kurie pvz. Sopote stoja tik centrinėje stotyje. Stotyse, kur tie maršrutai susikerta (kaip Gdansk Wrzeszcz) jie atskirai nenumeruojami kiek pamenu (bent jau stočių švieslentėse), tenka žiūrėti į traukinio tipą. Mūsų žioplumas, pripažįstu, bet ne iš vieno tiek užsieniečio, tiek ten negyvenančio lenko irgi yra tekę girdėti, kad SKM sunkoka suprasti pirmą kartą ten atvažiavus.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Be abejo, žymiai geriau kai tie poilsiautojai į Nidą atvažiuoja nuosavais automobiliais.
                          Nebūtų tos linijos vien dėl saugomos teritorijos statuso, ten būtų beveik neįmanoma nutiesti geležinkelio nepadarant žalos saugomoms teritorijoms. Aš ir pats tik pajuokavau dėl Kuršių Nerijos linijos, Lenkijos Helo pusiasalyje visiškai kitokia situacija tiek su paveldu, tiek su reljefu, tiek su gamtine aplinka, o ir geležinkelis ten buvo nutiestas 1879 m., kai tokių paveldo normų nebuvo, didelis klausimas ar ir ten dabar nutiestų. Man rodos ten net apie antrą track nekalbama dėl šitų sumetimų, nors matant, kiek ten vasarą važinėja traukinių, logikos nutiesti būtų.

                          Comment


                            Parašė Elis Rodyti pranešimą
                            Nebūtų tos linijos vien dėl saugomos teritorijos statuso, ten būtų beveik neįmanoma nutiesti geležinkelio nepadarant žalos saugomoms teritorijoms. Aš ir pats tik pajuokavau dėl Kuršių Nerijos linijos, Lenkijos Helo pusiasalyje visiškai kitokia situacija tiek su paveldu, tiek su reljefu, tiek su gamtine aplinka, o ir geležinkelis ten buvo nutiestas 1879 m., kai tokių paveldo normų nebuvo, didelis klausimas ar ir ten dabar nutiestų. Man rodos ten net apie antrą track nekalbama dėl šitų sumetimų, nors matant, kiek ten vasarą važinėja traukinių, logikos nutiesti būtų.
                            Norėti kol kas nedraudžiama

                            Dėl antro kelio - visas pusiasalis yra apie 35 km, pakeliui - 5 stotys su pralankomis. Musų uostą aptarnauja prastesnis ruožas nei šį kurortinį miestuką. Ir plius reiktų antro kelio nuo Gdynia/ Reda, kas dar prideda apie 30 km. Ten ne Maskvos metro su savo 5 minučiu intervalais

                            Comment


                              Atnaujinau nuotraukas pernai metų reportaže Varšuva - Čyževas. Pradžia čia
                              https://www.miestai.net/forumas/foru...58#post1909158

                              ir keli kiti pranešimai

                              Tolimesnis tęsinys bus.
                              Paskutinis taisė Al1; 2022.08.23, 21:31.

                              Comment


                                Taigi, praeitą kartą baigiau Volominu Slonečna rytiniu kelyno galu, kuriame baigiasi 4 kelių ruožas, ėjęs nuo Zielionkos. Toliau jau tik dvikelis.

                                Zagosciniecas, eilinė tipinė stotelė ties pervaža. Pažymėtina, kad toliau beveik visos stotelės bus tokio pat tipo - pervaža (jei yra) ir peronai abiem kryptimis įrengti iš abiejų pervažos pusių, t.y., traukinai, važiuojantys abiem kryptimis sustoja prieš pervažą.
                                Belostoko krypties peronas.



                                Varšuvos krypties peronas stovint ant paties perono.



                                P+R aikštelė prie stotelės.



                                Kita stotelė - Dobčynas. Varšuvos krypties peronas su pavilijonu.



                                Belostoko krypties peronas.



                                Vaizdas Belostoko link.



                                Comment


                                  Geležinkelį Varšuva - Belostokas kerta geležinkelio linija Mazovijos Minskas - Legionovo, kuris turi jungtį ir su Tlušču.

                                  Ties Jasienica Mazoviecka stotele, vaizdas Varšuvos link. Iki RB tiesimo stotelės peronai buvo ties pervaža, dabar Belostoko krypties peronas siekia viaduką.



                                  Jasienica Mazoviecka, nuo Belostoko krypties perono galo pervažos link.



                                  Varšuvos krypties peronas su senu paviljonu ir kasa.



                                  Kiek kitu rakursu, kad matytųsi ir keliai.



                                  Nuo pervažos, Belostoko krypties peronas ir viadukas.



                                  Už Jasienicos Mazovieckos teka Cienka. Naujas tiltas per ją.



                                  Tipinis namelis ties pervaža, važiuojant prie tilto per Cienką.




                                  Comment


                                    Kita stotis - Tluščas. Stoties kelynas pilnai pakeistas. Du aklikeliai, vaizdas Varšuvos link maždaug nuo buvusio pėsčiųju tilto vietos.



                                    Su priartinimu.



                                    Pėsčiųjų tilto neliko, įrengta požeminė perėja, jungianti abi miesto puses, o ne tik peronus ir stotį.




                                    Vazidas nuo pirmojo perono Belostoko link.



                                    Varšuvos link.



                                    Belostoko link.



                                    Iš viso yra trys dvipusiai peronai. Du peronai ilgi, skirti sustoti ir tolimojo susisiekimo traukiniams, trečiasis trumpesnis. Vaizdas nuo pirmojo perono Varšuvos link.



                                    Nuo pirmojo perono Belostoko link. Tolumoje matosi Koleje Mazowieckie geležinkelio depas.



                                    Varšuvos link.



                                    Senasis stoties pastatas.



                                    Senasis stoties pastatas. Planuose statyti naują stoties pastatą kažkur čia. Galbūt nugriaunat ir seną.



                                    Peronų paviljonas.



                                    Varšuvos link.



                                    Newag 222M-002 į Varšuvą Vschodnią. Keista, kad elektrifikuotoje linijoje naudojama dyzelinė automotrisė...



                                    Tęsinys bus.

                                    Comment


                                      Noriu trumpai papasakot apie savo kelionę į Berlyną traukiniais. Nežinau, ar čia tinkamiausia tema, bet didesnę kelionės dalį vežė PKP. Lenkiškų traukinių bilietus pirkau iš anksto PKP svetainėje.

                                      Išvykau iš Lentvario stoties rugpjūčio 15 d. 12:45. Škodos dviaukštis EJ575. Kondicionavimas, ekranas su informacija ir žemėlapiu, Wifi, gražūs vaizdai pro plačius antro aukšto langus. 6 minučių persėdimas Kaune, ir Pesa 620M automotrise jau riedu link Marijampolės. Tenai išsilanksčiau Bromptoną ir iki 8 vakaro per karščius ir stiproką priešpriešinį-šoninį vėją pasiekiau Suvalkus.

                                      Škoda:
                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20220815_125446.jpg Views:	8 Size:	2,03 MB ID:	1987305
                                      Motrisė:Click image for larger version  Name:	IMG_20220815_134301.jpg Views:	8 Size:	1,15 MB ID:	1987306

                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20220815_144628.jpg Views:	8 Size:	2,44 MB ID:	1987307

                                      Pernakvojęs sėdau į 6:57 traukinį į Varšuvą. PKP Intercity 18103 Podlasiak. Šitame irgi buvo wifi, ekranai su kelionės info, žemėlapiu, bet wifi realiai neveikė, o ir OSM tile'ai žemėlapiui dažniausiai nesikrovė. Traukinys iš Suvalkų buvo beveik pilnas. Jokio kavos ar užkandų serviso nebuvo. Ekrane įvažiuojant į kiekvieną stotį rodė aktualią vėlavimo informaciją. Kažkur tarp Balstogės ir Varšuvos susikaupė 5 minučių vėlavimas, paskui šiek tiek sutrumpėjo, galų gale į Warszawa Centralna įriedėjom su 5 minučių vėlavimu. Traukinys pasiekdavo 170 km/h greitį. Varšuvoj turėjau 30 minučių persėdimą, su vėlavimu liko 25 minutės. Spėjau nugriebt kavos su kruasanu ir pasinaudot mokamu tuliku. Suvalkai–Varšuva užtruko 5 valandas.

                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20220816_070217.jpg Views:	8 Size:	1,51 MB ID:	1987308
                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20220816_105957.jpg Views:	8 Size:	1,47 MB ID:	1987309
                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20220816_115313.jpg Views:	8 Size:	1,93 MB ID:	1987310
                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20220816_115315.jpg Views:	8 Size:	1,79 MB ID:	1987311

                                      PKP EIC44 Sprewa/Spree (Express Intercity, DB marketinamas kaip EC44 – Eurocity) traukinys į Berlyną buvo, šiaip, panašaus komforto kaip prieš tai buvęs IC: kėdės gal platesnės, bet wifi ir ekranų nėra. Stipriau pasdabdžius po triukšmo ir vibracijos salone jautėsi kažkoks įkaitusios geležies ar degančių kaladėlių kvapas. Duoda dovanų vandens buteliuką ir parduoda gėrimus ir užkandžius, be to, yra vagonas–restoranas. Traukinys važiavo 160 km/h greičiu. Publika stipriai pasikeitė: iš Suvalkų į Varšuvą daugiausia buvo lenkai, o į Berlyną aplink jau buvo daug rusakalbių iš Ukrainos, Baltarusijos. Iki Vokietijos sienos atvažiavom daugmaž pagal tvarkaraštį, bet ant sienos stojom pusvalandžiui. Matyt, keitė lokomotyvą, nes kokiai 10 minučių buvo išsijungęs kondicionavimas. Frankfute/O įlipo policija ir ėmė sistematiškai tikrinti dokumentus. B***t, dar niekad kertant vidinę Šengeno sieną manęs taip neklausinėjo. Galvojau, pamatys ES ID kortelę ir praeis, kaip visada, bet klausinėjo ko važiuoju, pas ką, kada grįšiu, ar turiu viešbučio rezervaciją. Pasijutau kaip praeitam amžiuj. Brrrr.
                                      Į Berlyną atvažiavom pusvalandžiu vėliau tvarkaraščio, buvo besimėtančių žmonių, praleidusių savo 15 minučių jungtį.


                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20220816_123601.jpg Views:	8 Size:	1,53 MB ID:	1987312Click image for larger version  Name:	IMG_20220816_185601.jpg Views:	8 Size:	2,08 MB ID:	1987313

                                      Abu lenkiški antros klasės vagonai buvo panašaus išdėstymo: vidury vagono kairėj ir dešinėj po staliuką, o nuo jų į abu galus "airline style" kėdės. Po kiekviena kėde yra 240V rozetė. Rezervuojant leidžia prašyti staliuko, lango arba praėjimo vietos, bet, aišku, kai vagone tik 2 staliukai, gauti be šansų. Dviračių vietų nemačiau. Bagažo rackai vagono galuose tarptautiniam traukiny buvo užimti, žmonės dėjo sunkius lagaminus į lentynas virš kėdžių, o tarpmiestiniam užteko vietos. Traukiny į Berlyną buvo ir kitoks vagonas: kupė po 6 vienas su stiklinėm pertvarom, pirma klasė su 2+1 kėdėm.

                                      Po keleto dienų važiavau antgal, viskas iš esmės taip pat. Pirmas traukinys vėlavo gal 5 minutėm, bet Warszawa Centralna užteko laiko kavutei, antras vėlavo gal 15 minučių, bet kai tos dienos galinė stotelė tai pofig. Pernakvojau Suvalkuose, parmyniau į Marijampolę, parvažiavau namo su 50 minučių pertrauka Kauno centre. Turėdamas dviratuką maloniai praleidau laiką, Laisvės alėjoj išgėriau kavos, pabandžiau taką palei Nemuną.

                                      EC45 lokomotyvas Siemens Taurus (Berlin Ostbahnhof):
                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20220819_094738.jpg Views:	7 Size:	1,61 MB ID:	1987314

                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20220819_104326.jpg Views:	7 Size:	851,1 kB ID:	1987315
                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20220819_104625.jpg Views:	7 Size:	820,5 kB ID:	1987316
                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20220819_213952.jpg Views:	7 Size:	2,12 MB ID:	1987317
                                      Kainavo:

                                      * Lentvaris – Marijampolė 12€ (2 val)
                                      * Suwałki – Warszawa Centralna 10€ (5 val)
                                      * Warszawa – Berlin (6 val) 52€ likus mažiau 2 d, 26€ perkant iš anksto. Pirma klasė 2x brangiau.

                                      Atgal tas pats.

                                      Bendrai paėmus labai nustebino kelionės traukiniu komfortas. Visai kas kita, nei lėktuvu, automobiliu ar autobusu. Du kartus po 5-6 valandas galėjau susikaupti ir padirbti. 4G interneto buvo pakankamai darbo reikmėms, bet nepakankamai pvz. video streaminimui. Ta 12 valandų kelionė visai neišsunkė, išlipęs nejutau jokio nuovargio. Jei turėtume naktinį traukinį į Varšuvą, tai būtų toks patogus, ekologiškas ir ekonomiškas būdas pasiekti Vakarų Europą... Dar, sakyčiau, mūsų Škodos EJ575 pagal komfortą nenusileidžia lenkų IC/EIC traukiniams.
                                      Paskutinis taisė alga; 2022.08.25, 02:01.

                                      Comment


                                        Ant sienos su Vokietija lokomotyvo nekeičia, nes iki pat Berlyno traukia lenkų elektrovežis. Jis matyti nuotraukoje Berlyno stotyje grįžtant į Lenkiją. Kondicionieriai neveikė, nes buvo keičiamas maitinimo tipas kontaktiniame tinkle (iš DC 3kV į 15 kV 16,7 Hz) ir taip pat elektrovežyje. Bet ar tam tikrai reikia 10 minučių, tai klausimas... Bet kokiu atveju tas stovėjimas ant sienos pusvalandį yra ne pagal tvarkaraštį. Ir labai nervina, nes, kiek teko važiuoti, nieko daugiau nevyksta be maitinimo srovės keitimo...

                                        Comment


                                          Tęsiu toliau.
                                          Ševnicos stotelė. Čia įrengtas pravažiavimas po geležinkeliu.



                                          Belostoko krypties peronas.



                                          Varšuvos krypties peronas.



                                          Kita stotelė - Urliai (Urle). Varšuvos krypties peronas nuo pėsčiųjų perėjos (pervažos čia nėra).



                                          Belostoko krypties peronas.



                                          Pėsčiųjų perėja.



                                          Urliuose vietoj pervažos įrengtas pravažiavimas po geležinkeliu.



                                          Už poros šimtų metrų teka Livecas ir per jį pastatytas naujas tiltas. Reikia paminėti, kad visi tiltai, įskaitant ir didžiuosius per upes, rekonstruojant linija nugriauti ir jų vietose pastatyti nauji tiltai.



                                          Pravažiavo traukinys į Varšuvą.


                                          Paskutinis taisė Al1; 2022.08.25, 12:31.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X