Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Draudimai fotografuoti geležinkelius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vectron
    replied
    Parašė John
    Nelzia po tomu što nelzia. Što iščio neponiatna?
    Kitaip tariant, kai kas vis dar gyvena SSRS. Kitokiu priezasciu sugalvoti sunku.
    Pritariu. Sovietinis mąstymas.

    Beje, teko girdėti, kad Vilniuje apsauga "vaiko" iš stoties vietinius geležinkelių entuziastus, kurie fotografuoja traukinius. Tuo tarpu užtikę užsienietį fotografą ir išgirdę "I am a tourist, I don't understand in Lithuanian" - atstoja ir nueina savo keliais.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    /\ o ka? stotyse negalima?
    Vilniaus stotyje jau maždaug treji metai kabo lentelės, kad draudžiama filmuoti ir fotografuoti. Žodžiu įspėja, kad nefotografuoti ir kai kuriose stotyse netoli Vilniaus.

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    /\ o ka? stotyse negalima?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    /\ is kur man zinoti kas yra paslaptis, o kas nera? manau negalima fotkinti tik tam, kur yra pazymeta zenklu, ar paprastai parasyta kad negalima...
    Tavo nuomone, kuo geležinkeliai argumentuoja tą savo draudimą fotografuoti stotyse?

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    2Pack, jeigu kuris būtų palindęs po traukiniu, abejoju ar dar jis būtų ką parašęs

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė aesde Rodyti pranešimą
    berods 1994 m. buvo susprogdintas geležinkelio tiltas per Bražuolės upelį. Vilniaus - Kauno ruožas.
    200x m. prie Neveronių išrinktos bėgių sandūros, tvirtinimai, tačiau pats bėgis paliktas gulėti ir taip pat paliktos jungės, kurios nenutraukė elektros srovės bėgiuose (jei būt nutraukta srovė iškart būtų draudžiamasis signalas ir traukinys nebūtų nulėkęs nuo bėgių).
    Vilniaus stotis, jei neklystu, tai bent kartą į metus būna evakuojama dėl anonimo skambučio.




    tu tuo tikras? geriau šia frazę patikslintum: ...nei vienas pažįstamas besidomintis...
    kad ir kaip keista, bet čia Lietuvoje marodierių taip pat pilna. ir jie darbuojasi greitai.
    faktų aš nežinau, tačiau taip tvirtai teigti kaip kad, gerbiamasis, padarė, aš nedrįsčiau.



    atrodo ne kuriems intelektualams tokios žinios buvo įkaltos tiesiogine žodžio "įkaltos" prasme
    Pasiskaityk atidžiau, apie ką aš rašiau. Aš kalbėjau apie pačių traukinių sprogdinimą ar ten dar ką (pvz., apie panačius įvykius kurie pries porą metų atsitiko Barselonoje), ne pasikėsinimus į infrastruktūrą.
    Aš kalbu apie geležinkelių entuziastus. Kuris iš čia esančių (o jų čia, kaip matau, nemažai) esate palindę po traukiniu?

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    /\ is kur man zinoti kas yra paslaptis, o kas nera? manau negalima fotkinti tik tam, kur yra pazymeta zenklu, ar paprastai parasyta kad negalima...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Geležinkelio stotis yra vieša vieta, todėl fotografuoti neturi būti draudžiama. Kažkodėl pas mus (bent Vilniaus stotyje) taip nėra.
    Fotografuoti yra draudžiama ten, kur galima būtų nufotografuoti kažką, kas yra valstybės paslaptis. Geležinkelis (išskyrus pasienio stotis) nepriskyriamas prie valstybės paslapčių. Jeigu kas nors iš apsauginių bandys drausti filmavimą, galima iš karto kreiptis į teismą dėl moralinės žalos kompensavimo.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Geležinkelio stotis yra vieša vieta, todėl fotografuoti neturi būti draudžiama. Kažkodėl pas mus (bent Vilniaus stotyje) taip nėra.

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    ...Kada paskutinį kartą Lietuvoje, kas kėsinosi traukinius (kalbu ne apie geležinkelio objektus - kelius bei tiltus)? .....
    berods 1994 m. buvo susprogdintas geležinkelio tiltas per Bražuolės upelį. Vilniaus - Kauno ruožas.
    200x m. prie Neveronių išrinktos bėgių sandūros, tvirtinimai, tačiau pats bėgis paliktas gulėti ir taip pat paliktos jungės, kurios nenutraukė elektros srovės bėgiuose (jei būt nutraukta srovė iškart būtų draudžiamasis signalas ir traukinys nebūtų nulėkęs nuo bėgių).
    Vilniaus stotis, jei neklystu, tai bent kartą į metus būna evakuojama dėl anonimo skambučio.


    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    ...Kiek žinau, nė vienas besidomintis geležinkeliais dar nepalindo po ratais fotografuodamas ar filmuodamas. ...
    tu tuo tikras? geriau šia frazę patikslintum: ...nei vienas pažįstamas besidomintis...
    kad ir kaip keista, bet čia Lietuvoje marodierių taip pat pilna. ir jie darbuojasi greitai.
    faktų aš nežinau, tačiau taip tvirtai teigti kaip kad, gerbiamasis, padarė, aš nedrįsčiau.

    Parašė Nikas
    Šiaip tokio leidimo nėra. Juk čia LG, tad biurokratija ir t.t.
    Geriausia fotografuoti ten, kur galima, nes net pakeitus įstatymus, buki kelininkai ar apsaugiečiai to nežinos ir gali neblogai "pakratyti".
    atrodo ne kuriems intelektualams tokios žinios buvo įkaltos tiesiogine žodžio "įkaltos" prasme

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė RAW Rodyti pranešimą
    O kaip dėl leidimo: lengva jį gaut? Kur kreiptis? Sakė mokėt dar reikia?
    Šiaip tokio leidimo nėra. Juk čia LG, tad biurokratija ir t.t.
    Geriausia fotografuoti ten, kur galima, nes net pakeitus įstatymus, buki kelininkai ar apsaugiečiai to nežinos ir gali neblogai "pakratyti".

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Keleiviams yra tam skirtos teritorijos, kur jie gali nevarzomai vaikscioti. Pasalinis asmuo, slampinejantis po gelezinkelio objektus, visu pirma gali pats nukenteti
    LT-1, aš klausiau dėl fotografavimo stotyse irgi sakė negalima, o dėl nukentėjimo, tai rizikuoji savo gyvybe (ir tai reikia visai būt žioplam, kad traukinys ant tavęs užlėktų. Man jau juokingos istorijos, kai per radiją girdi partrenkė vieną, kitą, tarsi pas mus TGV ar ICE važinėja (beje kur jie važinėja iš vis turbūt nenutinka tokie dalykai) ar pervažose užgesta variklis, kaip kokiam trilery). O kaip dėl leidimo: lengva jį gaut? Kur kreiptis? Sakė mokėt dar reikia?

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    O depe nėra kamerų..? Nes jei ne, tai logiška, kad naktį įeina koks ir išterlioja... Teko matyti, kaip sąstatas nedaudojamų D1 vagonų stovėjo Vilniaus stotyje švarūs, o po mėnesio ar kiek daugiau neliko nė vieno neišterlioto.
    Beje, su grafitti visame pasauly ta pati problema
    Vienas pazystamas neseniai ikales ishsidave kad jaunystej biski uzsiiminejo, zino jie ir kameru vietas ir kada apsauginiai eina ir vykdo ekspedicijas i Latvija, Lenkija ir sulaukia sveciu is ten pat... sake kad Policija juos visus taip pat zino...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pagauti, nurengti, ir visą tais dažiais nupurkšti

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    O depe nėra kamerų..? Nes jei ne, tai logiška, kad naktį įeina koks ir išterlioja... Teko matyti, kaip sąstatas nedaudojamų D1 vagonų stovėjo Vilniaus stotyje švarūs, o po mėnesio ar kiek daugiau neliko nė vieno neišterlioto.
    Beje, su grafitti visame pasauly ta pati problema
    Yra kameros kai kur, taciau prie kiekvieno vagono po apsaugini nepastatysi. Yra buves atvejis, kai depo darbuotojas bande vytis terliotojus, bet dar buvo pats akmenim apmetytas, po to nedarbinguma net gavo.. Tragikomedija.. Siaip manau guminemis kulkomis reiketu pasaudyti i tokius, arba sautuvu, uztaisytu druska... Tuoj dabar uzpuls mane zmogaus teisiu gynejai uz tokius pasisakymus..

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    O depe nėra kamerų..? Nes jei ne, tai logiška, kad naktį įeina koks ir išterlioja... Teko matyti, kaip sąstatas nedaudojamų D1 vagonų stovėjo Vilniaus stotyje švarūs, o po mėnesio ar kiek daugiau neliko nė vieno neišterlioto.
    Beje, su grafitti visame pasauly ta pati problema

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Nu nemanau, kad logiška, o tiksliau prasminga, lyginti aviaciją ir geležinkelius...
    Man net juokas suėmė - kas šiais laikais gali sprogdint lietuviškus traukinius??? Kada paskutinį kartą Lietuvoje, kas kėsinosi traukinius (kalbu ne apie geležinkelio objektus - kelius bei tiltus)? Kiek žinau, nė vienas besidomintis geležinkeliais dar nepalindo po ratais fotografuodamas ar filmuodamas.
    Kita vertus, sauga turi būti sauga. Pats esu prieš vandalus, ypač grafitti piešėjus. Grafitti niekada nebuvo menas. Kažkur esu skaitęs, kad kiekvieno grafitti piešėjo svajonė arba tikslas - nupiešti ant traukinio!
    Deja vaizdas po to būna nekoks, atsiminus kiek traukinių buvo išteplioti. Galų agle pažiūrėkime į ką panaši Trakų stotis, stovinti be apsaugos (beje ji gal jau perdažyta..?)
    Juokis kiek nori.. Gal tu esi tas, kuris gali garantuoti, kad LG traukiniu niekas nejudins, niekas niekada jiems neatsitiks? Kol kas aciu Dievui nieko nebuvo panasaus, bet visada gali buti pirmas kartas. Ir pazvelk i si reikala placiau..
    O kas del grafiti, reiketu pagauti su svariais irodymais, po to per teisma issireikalausti atlyginti nuostolius (traukinio nuvalymas, ar gal net perdazymas labai brangiai kainuoja.. O jei dar paskaiciuoti prastovas remonto metu.. ). Galbut tada pamastytu bukagalviai terliotojai...

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Nu nemanau, kad logiška, o tiksliau prasminga, lyginti aviaciją ir geležinkelius...
    Man net juokas suėmė - kas šiais laikais gali sprogdint lietuviškus traukinius??? Kada paskutinį kartą Lietuvoje, kas kėsinosi traukinius (kalbu ne apie geležinkelio objektus - kelius bei tiltus)? Kiek žinau, nė vienas besidomintis geležinkeliais dar nepalindo po ratais fotografuodamas ar filmuodamas.
    Kita vertus, sauga turi būti sauga. Pats esu prieš vandalus, ypač grafitti piešėjus. Grafitti niekada nebuvo menas. Kažkur esu skaitęs, kad kiekvieno grafitti piešėjo svajonė arba tikslas - nupiešti ant traukinio!
    Deja vaizdas po to būna nekoks, atsiminus kiek traukinių buvo išteplioti. Galų agle pažiūrėkime į ką panaši Trakų stotis, stovinti be apsaugos (beje ji gal jau perdažyta..?)

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Kur cia taip tave pariso?
    Neturi teisĖs. Mane 6 kartus bandĖ sulaikyti...užkniso, tai gavau leidimĄ.
    Paskutinis taisė Mantas; 2008.03.08, 21:58.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Žaidimams simuliatoriams reikalingos tokios nuotraukos?
    Girdėjau, kad ten žvėriški apsauginiai...

    Dėl foto AŽ parašyk.
    Kas del apsauginiu, tai jie tik atlieka savo darba. Kas del fotografavimo, tai aisku cia diskutuotinas dalykas, nes panaudojus siuolaikines technologijas galima ir niekam uz akiu neuzkliuvant nufotografuoti bet ka, tad nematau jokios problemos kai fotografuoja silumvezius, vagonus, stoties pastatus. O va del pasaliniu asmenu vaiksciojimo po gelezinkelio objektus reikalas kategoriskai aiskus - jokiu pasaliniu asmenu neturi buti. Keleiviams yra tam skirtos teritorijos, kur jie gali nevarzomai vaikscioti. Pasalinis asmuo, slampinejantis po gelezinkelio objektus, visu pirma gali pats nukenteti (tokie atvejai labai dazni, kai pasaliniai asmenys lieka be ranku, be koju, o kartais ir be galvos..). Bet aisku cia patys kalti, jei palenda po traukiniu (tycia ar netycia). Kitas dalykas, kai tokie slampinetojai iesko ka galima nugvelbti, o svarbiausia siais laikais, kai yra terorizmo gresme - jie gali ivykdyti kokia nors diversija. O ivykiu pasitaiko visokiu (negaliu cia mineti ju, bet jie nebuvo labai pavojingi), svarbu, kad kol kas jie pasibaigdavo laimingai.. Suprantu entuziastus, kuriems smalsu patekti i gelezinkelio objektus ir pasizvalgyti, bet tvarka yra tvarka. Kaip pvz galima pamineti oro uostus - pabandykite patekti i teritorija... O gelezinkelis ir aviacija - labai panasus transportas - kaip sake vienas kazkada gelezinkelyje dirbes aviacijos specialistas - gelezinkelis - tai aviacija ant begiu..
    O kas del patekimo i gelezinkelio objektus - tai galiu nuliudinti - neturint leidimu patekti ten bus vis sunkiau ir sunkiau, nes apsaugos darbas pastoviai tobulinamas. Pamenu dar pries keleta metu nueidavau pasizvalgyti po depo teritorija, pastatus, ilipdavau i silumvezius - niekas net nepaprasydavo pazymejimo, jau nekalbant kad net prie vartu apsaugos nebudavo.. Tikra betvarke buvo, nes turintis piktu keslu asmuo tikrai gali padaryti labai daug zalos (nekalbesime apie tokius krastutinumus kaip sprogstamojo itaiso imontavimas i silumvezi..).

    Komentuoti:

Working...
X