Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Koks dar geležinkelio išardymas? Esmė, kad bėgiai iš Vilniaus į Druskininkus ėjo pro Baltarusijos teritoriją.
    Nuo Druskininkų iki sienos ir išardė, ko priežastis buvo geležinkelio atkarpos uždarymas dėl Baltarusijos. Tačiau greitąjį traukinį Dainava panaikino dar keli metai iki maršruto Vilnius-Druskininkai uždarymo ir tam įtakos tai, kad geležinkelis ėjo pro Baltarusiją neturėjo. Priežastis buvo kita, kurią anksčiau ir paminėjau.

    Comment


      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

      Geležinkelį išardė daug vėliau nei panaikino greitąjį traukinį. Be greitojo Dainava tuo maršrutu važiavo dar kelios poros paprastųjų traukinių į Druskininkus iš Vilniaus. Beje buvo ir dyzelinis traukinys Gardinas-Druskininkai ir Gardinas-Marcinkonys.
      O greitąjį traukinį panaikino, kai atseit atkarpoje Varėna-Druskininkai kaimų gyventojai ėmė skųstis, kad traukinys nestoja jų kaimo stotelėse. Tada politiniu sprendimu sustojimai buvo organizuoti ir greitasis traukinys pakeistas paprastu, jau nefirminiu.
      Todėl ir parašiau į šią temą, nes ir maršrute Vilnius-Ryga prasideda girdėtis "darbo liaudies prašymai" kad traukinys stotų kuo dažniau.
      O tau neatrodo kad tie "darbo liaudies" prašymai logiški, kokie jau ten tie srautai į Druskininkus, kad reiktų ekspreso? Gal vasara kokius pora mėnesių? Taip ir Vilnius Ryga, euforiją išgyveno per atidarymą, o dabar kokia jo paklausa? Dažnu atveju LT problema, kad per 100 metų, nesugebam priversti traukinių važiuoti fiziškai greičiau, o tik mažindami sustojimų skaičių.

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        O tau neatrodo kad tie "darbo liaudies" prašymai logiški, kokie jau ten tie srautai į Druskininkus, kad reiktų ekspreso? Gal vasara kokius pora mėnesių? Taip ir Vilnius Ryga, euforiją išgyveno per atidarymą, o dabar kokia jo paklausa? Dažnu atveju LT problema, kad per 100 metų, nesugebam priversti traukinių važiuoti fiziškai greičiau, o tik mažindami sustojimų skaičių.
        Neprisimenu tikslių datų, bet tai vyko 90-ųjų viduryje ir traukinių užpildymas tada buvo su stovinčiais keleiviais 4 vagonų dyzeliniame D1 traukinyje. Tas greitasis irgi visada buvo ne mažiau 80% užpildytas. Jį dauguma rinkdavosi vien dėl mažesnės kelionės trukmės. Bet tamsta kiek suprantu geriau tų laikų keleivių srautus žinote, matyt tyrimus tada atlikinėjote.

        Comment


          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

          Nuo Druskininkų iki sienos ir išardė, ko priežastis buvo geležinkelio atkarpos uždarymas dėl Baltarusijos. Tačiau greitąjį traukinį Dainava panaikino dar keli metai iki maršruto Vilnius-Druskininkai uždarymo ir tam įtakos tai, kad geležinkelis ėjo pro Baltarusiją neturėjo. Priežastis buvo kita, kurią anksčiau ir paminėjau.
          Neišardė, bėgiai tebėra, tik apleisti ir matyt nebetinkami naudojimui.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Neišardė, bėgiai tebėra, tik apleisti ir matyt nebetinkami naudojimui.
            Prie pačių Druskininkų nemažą gabalą lyg ir išardė?

            Comment


              Neišardyti nuo Marcinkonių link sienos, o nuo Druskininkų link sienos jau 20 metų kaip nebėra.

              Comment


                Man tai nelabai suvokiama, kodėl LTG negali pratęsti geležinkelio nuo Marcinkonių iki Druskininkų... Pylimo reikia nuo Margionių iki Jaskonių, kitur pylimas jau yra. Beveik nereikia savivaldos išpirkimo, nes beveik viskas miškai... Nelabai suprantama ko jie laukia.

                Comment


                  Tai gal miškas ir yra problema. Sunkiausia yra pakeisti miško paskirties žemės sklypo paskirtį. Be to ten mažai gyvenamos teritorijos. Kažkaip abejoju, kad į Druskininkus bus dideli srautai, kad reikėtų traukinio. Todėl tiesiog per brangu tiesti.
                  Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.03.07, 15:23.

                  Comment


                    Parašė Petr Rodyti pranešimą
                    Man tai nelabai suvokiama, kodėl LTG negali pratęsti geležinkelio nuo Marcinkonių iki Druskininkų... Pylimo reikia nuo Margionių iki Jaskonių, kitur pylimas jau yra. Beveik nereikia savivaldos išpirkimo, nes beveik viskas miškai... Nelabai suprantama ko jie laukia.
                    Nes nėra poreikio?

                    Comment


                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                      Tai gal miškas ir yra problema. Sunkiausia yra pakeisti miško paskirties žemės sklypo paskirtį. Be to ten mažai gyvenamos teritorijos. Kažkaip abejoju, kad į Druskininkus bus dideli srautai, kad reikėtų traukinio. Todėl tiesiog per brangu tiesti.
                      Į vienus Druskinikus gal ir nebūtų dideli srautai. Bet tas nedidelis papildomas srautas galėtų labai pagelbėti Vilnius-Varėna(-Druskininkai) maršrutui.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Į vienus Druskinikus gal ir nebūtų dideli srautai. Bet tas nedidelis papildomas srautas galėtų labai pagelbėti Vilnius-Varėna(-Druskininkai) maršrutui.
                        Į Alytų nėra, bet norite į Druskininkus?

                        Comment


                          Manau tiesiog per didelės investicijos, kurios niekada neatsipirktų. Šiaip jau paprasčiau būtų pratęsti nuo Marcinkonių iki Kabelių traukinius, o nuo Kabelių iki Druskininkų vežti autobusu arba dviem. Nors ten dabar nuo Marcinkonių iki Kabelių irgi reiktų beveik iš naujo tiesti geležinkelį, tik tiek kad pati trasa jau yra ir jokių žemių išpirkinėti nereiktų.

                          Comment


                            Parašė _marius_ Rodyti pranešimą
                            Neišardyti nuo Marcinkonių link sienos, o nuo Druskininkų link sienos jau 20 metų kaip nebėra.
                            yra poreikis. Druskininku meras apie tai snekejo net. Kodel neatkuriamas dvi lietuviskai idiotiskos priezastys - 1) valdininkai, priiminejantys sprendimus, vaziuoja grietines nusipirkti su SUVu. Tad, ,,neapsimoka", yra mikriukai ir panasus dalykai (nors ironiskai gelezinkelis iki Druskininku sumazintu emisiju panasiai kaip keli ismtai tukstanciu medziu, del kuriu nuolat kovojama 2) statyti ,,rusiska veze'' asocijuojasi su rusija, del to ,,nelygis"

                            Panasiai ir su vezes pratesimu iki Palangos

                            Comment


                              Parašė TIME Rodyti pranešimą

                              yra poreikis. Druskininku meras apie tai snekejo net. Kodel neatkuriamas dvi lietuviskai idiotiskos priezastys - 1) valdininkai, priiminejantys sprendimus, vaziuoja grietines nusipirkti su SUVu. Tad, ,,neapsimoka", yra mikriukai ir panasus dalykai (nors ironiskai gelezinkelis iki Druskininku sumazintu emisiju panasiai kaip keli ismtai tukstanciu medziu, del kuriu nuolat kovojama 2) statyti ,,rusiska veze'' asocijuojasi su rusija, del to ,,nelygis"

                              Panasiai ir su vezes pratesimu iki Palangos
                              Kur to poreikio skaičiavimai? Druskininkų meras yra politikas, t.y. joks ne autoritetas.

                              Comment


                                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                Kur to poreikio skaičiavimai? Druskininkų meras yra politikas, t.y. joks ne autoritetas.
                                vien Lietuva (ES nare priminsiu) isipareigojus tapti klimatui neutrali iki 2055, o sitos emisijos privaciu automobiliu del alternatyvos nebuvimo yra visiska beprasmybe.

                                Toliau, Druskininkai nemazas turistinis miestelis - bus zmoniu is Druskininku su reikalais Vilniuje plius turistai is Vilnius, aplink ji, tiek is uzsienio, norinciu aplankyti Druskininkus.
                                Be to, Lietuvoje yra didziule problema del netolygaus darbo vietu skaiciaus - miesteliuose ir kaimuose darbo beveik nera, miestuose sunkiai surandama zmoniu, galinciu uzimti tas vietas. Traukinys, padetu zmonems is Marcinkoniu, Zervynu ir panasiai dirbti Druskininkuose, sprendziant sia strukturine nedarbo problema.
                                Paskutinis taisė TIME; 2024.03.07, 20:59.

                                Comment


                                  Parašė TIME Rodyti pranešimą

                                  vien Lietuva (ES nare priminsiu) isipareigojus tapti klimetui neutrale iki 2055, o sitos emisijos privaciu automobiliu del alternatyvos nebuvimo yra visiska beprasmybe.

                                  Toliau, Druskininkai nemazas turisitnis miestelis - bus zmoniu is Drsukininkus su reikalais Vilniuje plius turistai is Vilnius, apáink ji, tiek is uzsienio, norinciu aplankyti Druskininkus.
                                  Be to, Lietuvoje yra didizule problema del netolygaus darbo vietu skaiciaus - miesteliuose ir kaimuose darbo beveik nera, miestuose sunkiai surandama zmoniu, galinciu uzimti tas vitas. Traukinys, paletu zmonems is Marcinkoniu, Zervynu ir panasiai dirbti Druskininkuose, sprendziant sia strukturine nedarbo problema.
                                  Ir autobuso tiems žmonėms iš Marcinkonių ir Zervynų nepakaktų? Tiek daug žmonių, kad reikalingas traukinys?

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Prie pačių Druskininkų nemažą gabalą lyg ir išardė?
                                    Druskininkų atkarpą taip.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Druskininkų atkarpą taip.
                                      Nuo Marcinkonių iki sienos buvo dvi linijos, viena išardyta, o ant kitos pabėgiai supuvę ir jau auga medžiai virš 3 ar 5 metrų. Tad naudoti niekaip netinkamas.

                                      Comment


                                        TIME
                                        Kažkokius kosmosus paistai.
                                        Leisti šimtus milijonų, kirsti miškus, kad po to sumažinti taršą keliais kilogramais, ar patenkinti 20 keleivių per dieną.
                                        ​​​​​​​Realus variantas būtų RB pratęsimas iš Vilniaus į Gardiną (ir toliau link Varšuvos) su regionine stotimi Druskininkuose. Tačiau tai veiktų tik tuo atveju, jei Baltarusija kada nors taptų demokratine valstybe.

                                        Comment


                                          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                          TIME
                                          Kažkokius kosmosus paistai.
                                          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                          TIME
                                          Realus variantas būtų RB pratęsimas iš Vilniaus į Gardiną
                                          ​​​​​​​

                                          Comment

                                          Working...
                                          X