Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    ir per 33 nepriklausomybės nesugebėta nutiesti 20 km atšakos nuo Margionių iki Druskininkų, Rygos kaltinti nereikia.
    Tar Margionių ir Druskininkų yra problema, kurios pavadinimas Dzūkijos nacionalinis parkas. Ne taip paprasta ten proskyną iškirsti ir bėgių tiesimu užsiimti. Čia per laukus einančio RB nutiest nesugeba vis amžinos problemos dėl trasos, o ten krūvą įstatymų tektų keisti.

    Comment


      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
      Tar Margionių ir Druskininkų yra problema, kurios pavadinimas Dzūkijos nacionalinis parkas. Ne taip paprasta ten proskyną iškirsti ir bėgių tiesimu užsiimti. Čia per laukus einančio RB nutiest nesugeba vis amžinos problemos dėl trasos, o ten krūvą įstatymų tektų keisti.
      Puikiai tą suprantu. Bet yra toks Žemyninių kopų atvėrimo projektas. Galima puikiai suderinti su geležinkelio tiesimu. Reikia tik politinio sprendimo ir gamtosaugininkai pabrukę uodegas lįstų būdon.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

        Tar Margionių ir Druskininkų yra problema, kurios pavadinimas Dzūkijos nacionalinis parkas. Ne taip paprasta ten proskyną iškirsti ir bėgių tiesimu užsiimti. Čia per laukus einančio RB nutiest nesugeba vis amžinos problemos dėl trasos, o ten krūvą įstatymų tektų keisti.
        Tai, kad visiškai netrukdo Dzūkijos nacionalinis parkas. Raudonai pažymėjau buvusį geležinkelį ir galimą trasą nuo Margionių km. kur ties buvusią Kabelių stotelę jau galėtų suktis link Druskininkų.

        Click image for larger version

Name:	IMG_20231101_214350.jpg
Views:	1319
Size:	165,0 kB
ID:	2086771

        Comment


          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

          Tai, kad visiškai netrukdo Dzūkijos nacionalinis parkas. Raudonai pažymėjau buvusį geležinkelį ir galimą trasą nuo Margionių km. kur ties buvusią Kabelių stotelę jau galėtų suktis link Druskininkų.

          Click image for larger version

Name:	IMG_20231101_214350.jpg
Views:	1319
Size:	165,0 kB
ID:	2086771
          Pasvajoti niekas nedraudžia...
          O realybė?
          Tik reikėtų vietoje įsitikinti, kas dabar yra buvusioje Druskininkų geležinkelio stotyje ir prie jos...

          Comment


            Parašė Vitas Rodyti pranešimą

            Pasvajoti niekas nedraudžia...
            O realybė?
            Tik reikėtų vietoje įsitikinti, kas dabar yra buvusioje Druskininkų geležinkelio stotyje ir prie jos...
            Nutiesti naują geležinkelį žymiai paprasčiau ir pigiau, nei skelbti karą Belarusijai ir aneksuoti Pariečę.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

              Nutiesti naują geležinkelį žymiai paprasčiau ir pigiau, nei skelbti karą Belarusijai ir aneksuoti Pariečę.
              Jei jau skelbti karą Baltarusijai, tai reikia imti Gardiną (ir taip aišku kam).

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                Pasvajoti niekas nedraudžia...
                O realybė?
                Tik reikėtų vietoje įsitikinti, kas dabar yra buvusioje Druskininkų geležinkelio stotyje ir prie jos...
                Druskininkai nėra jau labai didelis miestas, kad stotį reiktų daryti būtinai toje pačioje vietoje.
                Nesu ekspertas, bet gal didžiąją dalį žemės būtų galima panaudoti esamos elektros linijos, kuri po truputį slepiama po žeme ir yra pakankamai tiesios.
                https://maps.app.goo.gl/eW1a26twSPXqMQU79

                Comment


                  Kaip visiškas megėjas paklausiu, ar Marcinkonys - Druskininkai geležinkelio atšaka yra neracionali ir nelogiška vidaus geležinkelių vystymo prasme, nukraunant gan intensyvų kelią, taip skatinant traukinių eismą su perspektyva, kad ateityje, jeigu BY būtų normali, nuvesti atšaką iki sienos?

                  Comment


                    Link BY nebent dėl krovinių, tačiau tam reikėtų pertvarkyt visą liniją (iš pradžių sudiegiant automatinę blokiruotę, dabartinis pusiau automatas niekaip nesusidoros su keleiviniais ir prekiniais traukiniais). Bet ir tų krovinių nebus itin daug - Kaliui arčiau pro Lydą, lieka pagrinde tik Gardino azotas.

                    Galbūt logiškesnis variantas būtų tiesti nuo Marcinkonių iki Druskininkų, su galimybe ateityje numatyti jungtį su Lenkija (pro Kapčiamiestį link Augustavo), tačiau su RB perspektyvomis, nėra ir tokiai linijai didelio potencialo..

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                      Galbūt logiškesnis variantas būtų tiesti nuo Marcinkonių iki Druskininkų, su galimybe ateityje numatyti jungtį su Lenkija (pro Kapčiamiestį link Augustavo), tačiau su RB perspektyvomis, nėra ir tokiai linijai didelio potencialo..
                      Kažkodėl spėju, jog pro Kužnica realesnis variantas.

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                        Kažkodėl spėju, jog pro Kužnica realesnis variantas.
                        Man taip ir liko neaišku, kodėl (iki tų didelių konfliktų) nebuvo bandoma paleisti Vilnius - Varšuva su persėdimu Sokolkoje (dėl vėžės keitimo). Galima būtų net sutarti be sustojimo Gardine (kad nebūtų tų ilgai vykstančių patikrinimų). Tai žymiai greitesnis kelias (beje tradicinis) iš Vilniaus į Varšuvą.

                        Comment


                          Buvo, esu apie 2000 metus taip važiavęs traukiniu per Gardiną į Varšuvą.

                          Comment


                            Su tokia Baltarusija to nebus.

                            Ir į Baltarusiją labai ligą laiką reikėjo vizų, kitaip nei į Lenkiją, kur nuo 2007 siena yra tik administracinė riba.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              LRT 2024.03.02
                              Rajonų politikai nepatenkinti dėl Vilnius–Ryga traukinio maršruto
                              Atrodo, kad jis paleistas tik dėl sostinės gyventojų
                              Kažkada dėl šios priežasties žlugo greitasis traukinys Dainava...

                              Comment


                                /\ Kas ta "Dainava? ?

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  /\ Kas ta "Dainava? ?
                                  Greitasis firminis traukinys Vilnius-Druskininkai, paleistas kartu su traukiniais Pajūris ir Baltija iš Vilniaus į Klaipėdą.

                                  Comment


                                    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                    Greitasis firminis traukinys Vilnius-Druskininkai, paleistas kartu su traukiniais Pajūris ir Baltija iš Vilniaus į Klaipėdą.
                                    O ne dėl to, kad reikėjo įvažiuot į Baltarusijos teritoriją norint atvažiuot bėgiais į Druskininkus?

                                    Comment


                                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                      Greitasis firminis traukinys Vilnius-Druskininkai, paleistas kartu su traukiniais Pajūris ir Baltija iš Vilniaus į Klaipėdą.
                                      Tai kad ten kelias jau išardytas bene 2002 m.
                                      Priežastys visai kitos, kaip žinia,.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        O ne dėl to, kad reikėjo įvažiuot į Baltarusijos teritoriją norint atvažiuot bėgiais į Druskininkus?
                                        Geležinkelį išardė daug vėliau nei panaikino greitąjį traukinį. Be greitojo Dainava tuo maršrutu važiavo dar kelios poros paprastųjų traukinių į Druskininkus iš Vilniaus. Beje buvo ir dyzelinis traukinys Gardinas-Druskininkai ir Gardinas-Marcinkonys.
                                        O greitąjį traukinį panaikino, kai atseit atkarpoje Varėna-Druskininkai kaimų gyventojai ėmė skųstis, kad traukinys nestoja jų kaimo stotelėse. Tada politiniu sprendimu sustojimai buvo organizuoti ir greitasis traukinys pakeistas paprastu, jau nefirminiu.
                                        Todėl ir parašiau į šią temą, nes ir maršrute Vilnius-Ryga prasideda girdėtis "darbo liaudies prašymai" kad traukinys stotų kuo dažniau.

                                        Comment


                                          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                          Geležinkelį išardė daug vėliau nei panaikino greitąjį traukinį. Be greitojo Dainava tuo maršrutu važiavo dar kelios poros paprastųjų traukinių į Druskininkus iš Vilniaus. Beje buvo ir dyzelinis traukinys Gardinas-Druskininkai ir Gardinas-Marcinkonys.
                                          O greitąjį traukinį panaikino, kai atseit atkarpoje Varėna-Druskininkai kaimų gyventojai ėmė skųstis, kad traukinys nestoja jų kaimo stotelėse. Tada politiniu sprendimu sustojimai buvo organizuoti ir greitasis traukinys pakeistas paprastu, jau nefirminiu.
                                          Todėl ir parašiau į šią temą, nes ir maršrute Vilnius-Ryga prasideda girdėtis "darbo liaudies prašymai" kad traukinys stotų kuo dažniau.
                                          Koks dar geležinkelio išardymas? Esmė, kad bėgiai iš Vilniaus į Druskininkus ėjo pro Baltarusijos teritoriją.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X