Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Radviliškis - Rokiškis - Daugpilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tarpukaryje statytas. Rekonstruotas prieš maždaug dešimtmetį.

    Comment


      Šeduvos geležinkelio stotis, 1916 m.

      delcampe.net

      Comment


        Kadangi prieš porą metų beveik utopiška laikytą mintį pratęsti Turmanto maršrutą iki Daugpilio LG jau beveik įgyvendino, tai gal nebaisiai daug kainuotų pratęsti ir Rokiškio savaitgalinį traukinį iki Daugpilio, bent jau vasaromis? Manau tikrai pagyvintų šitą maršrutą, nes kitaip laiko klausimas kada uždarys. Gal vasarą būtų norinčių važiuoti iš Daugpilio į LT pajūrį su persėdimu Šiauliuose, arba iš LT papoilsiauti prie Daugpilio ežerų...

        Comment


          Neaišku, kiek ilgai pratemps Daugpilio maršrutas ir ar po metų o gal dar anksčiau jis nebus užrauktas. O Radviliškio - Daugpilio ruožas ir tarybiniais laikais nebuvo gausus traukiniais. Važiuodavo tolimojo susisiekimo traukiniai į Klaipėdą, Kaliningradą. Ir 2-3 poros dyzelinių į Daugpilį. Bet tada buvo kiti laikai ir kita šalis.

          Comment


            Įdomu koks buvo judėjimas šiuo ruožu tarpukariu?

            Comment


              Keleivinių buvo nedaug. Pavyzdžiui, 1936 m. nuo rudens buvo 3 poros traukinių ruože Radviliškis - Obeliai. Viena vidinė, kitos dvi - tarptautinės iš Berlyno į Maskvą per Daugpilį ir į Daugpilį. Tarptautiniai vagonai, aišku, važiavo prikabinti prie vietinių pagreitintų traukinių, taip kad viduje Lietuvos tais traukiniais buvo galima važiuoti, bet jie stodavo tik didesnėse stotyse.
              Taip pat buvo Radviliškis - Panevėžys viena pora ir traukinys Obeliai - Noreikiai.
              Paskutinis taisė Al1; 2017.10.30, 18:58.

              Comment


                O koks siuo metu yra prekiniu traukiniu srautas?

                Comment


                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                  O koks siuo metu yra prekiniu traukiniu srautas?
                  4 traukiniai plius rinktinis per para

                  Comment


                    Geležinkelio stotis Obeliuose, 1916 m.







                    ebay.de

                    Comment


                      Informacija dėl keleivinio traukinio maršruto Šiauliai – Daugpilis tvarkaraščio pakeitimo

                      AB „Lietuvos geležinkeliai“ keleivių vežimo direkcija spalio mėnesio pabaigoje tvirtins naują tvarkaraštį maršrutu Šiauliai – Rokiškis.

                      Siūloma, kad keleivinis traukinys Šiauliai – Rokiškis važiuotų kiekvieną savaitės dieną tiek darbo dienomis, tiek savaitgaliais. Traukinys iš Rokiškio išvyktų 5 val. ryto ir Šiauliuose būtų 7 val. 30 min. Iš Šiaulių į Rokiškį traukinys išvyktų 17 val. 30 min. ir Rokiškyje būtų 20 val.
                      Tokiu būdu būtų sudaryta galimybė kiekvieną dieną traukiniu pasiekti Kupiškį, Panevėžį, Radviliškį, Šiaulius ir tą pačią dieną grįžti atgal į Rokiškį.

                      Comment


                        Šiauliai-Daugpilis? Aš kažką praleidau?

                        Comment


                          man irgi užkliuvo ta antraštė. Ar čia LG užrašuose atsiet "esamas" ir "egzistuojantis" toks maršrutas, kad užsidėt ES pliusiuką ?

                          Comment


                            Parašė mrmiao Rodyti pranešimą

                            Šiauliai-Daugpilis? Aš kažką praleidau?
                            Manau, kad tai paprasčiausia klaida. Paprasčiausiai Rokiškis supainiotas su Daugpiliu. Prie to supainiojimo galėjo prisidėti sovietmetyje ir kažkiek po 1990 metų šio maršruto buvimas iki Daugpilio (kažkas tai prisimena). Realiai popietinis traukinys Šiauliai_Rokiškis iki Daugpilio nenuvažiuotų: į Rokiškį nuvyksta vėlai, iš ten rytą išvažiuoja anksti. Kažkada iš Daugpilio apie 3h nakties išvažiuodavęs šis traukinys veždavo orą (kartą sekmadienį Šiauliuose apie 8-9h tuo įsitikinau). Realiau būtų iki Daugpilio prailginti reisą, kai į Rokiškį važiuojama rytą, grįžtama vakare, bet tikėtina mažai...

                            Comment


                              Pora nuotraukų iš Gustonių.
                              Stoties pastatą prieš kelis metus rekonstravo.






                              Comment


                                https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...vezys-rokiskis

                                Nuo šių metų liepos 1 d. laikinai trumpinamas traukinių maršrutas Šiauliai – Radviliškis – Panevėžys – Rokiškis. Šis sprendimas priimtas  įvertinus Rusijos karo Ukrainoje ir agresoriams įvestų tarptautinių sankcijų poveikį dalies traukinių techninei priežiūrai reikalingų atsarginių dalių tiekimu bei išanalizavus keleivių srautus. 
                                Nuo liepos mėnesio traukiniai kursuos maršrutu Šiauliai – Radviliškis – Panevėžys. Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) teigimu, susisiekimas maršruto atkarpa iki Rokiškio bus užtikrinamas autobusais.  Likusiame maršruto ruože, kaip ir kituose maršrutuose Lietuvoje, traukinių reisai po liepos 1 d. bus vykdomi įprastai.     

                                Comment


                                  „Laikinai“ turima omenyje tikrai ilgam?

                                  Comment


                                    Daug metų bandė šį maršrutą sutrumpinti iki Panevėžio. Bet vis pasipriešindavo Rokiškio valdžia. Dabar pagaliau pavyko. Pasiteisinimas, kad trūksta atsarginių dalių, skamba juokingai. Tada reikia visus maršrutus, aptarnaujamus „Pesomis“, trumpinti arba naikinti...

                                    Maži keleivių srautai buvo dėl nepatogaus tvarkaraščio. Per visą šio maršruto gyvavimo laikotarpį niekaip nesuderino su traukiniu vykstančiu į/iš Klaipėdą. Jei kartais į Klaipėdą dar buvo galima nuvykti, tai grįžti jau nebe.

                                    Comment


                                      Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                      Daug metų bandė šį maršrutą sutrumpinti iki Panevėžio. Bet vis pasipriešindavo Rokiškio valdžia. Dabar pagaliau pavyko. Pasiteisinimas, kad trūksta atsarginių dalių, skamba juokingai. Tada reikia visus maršrutus, aptarnaujamus „Pesomis“, trumpinti arba naikinti...

                                      Maži keleivių srautai buvo dėl nepatogaus tvarkaraščio. Per visą šio maršruto gyvavimo laikotarpį niekaip nesuderino su traukiniu vykstančiu į/iš Klaipėdą. Jei kartais į Klaipėdą dar buvo galima nuvykti, tai grįžti jau nebe.
                                      Ar ne rusiški RA2 aptarnaudavo šį maršrutą?

                                      Comment


                                        Nice. Darnus judumas, žalumas ir viską į šiukšlių dėžę, nes karas. Įdomu, kad karas ir infliacija, pavyzdžiui, nesutrukdė SM didinti leistiną greitį A1 iki 130km/h ir taip sukurti papildomą paskatą didinti taršą, triukšmą ir, žinoma, išleisti daugiau lėšų degalamas. Visokie kvaili ir biedni olandai mažina greitį autostradode iki 100km/h, o mes didiname ir dar naikiname geležinkelio maršrutus.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X