Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
    O is Maskvos i Karaliauciu per Lietuva nera absurdas?
    Lietuva turi bendrą sieną su Lenkiją. Rusija su Rytų Prusiją bendros sienos neturi ir susisiekimas įmanomas tik per Lietuvos teritoriją. Todėl tavo klausimas nekorektiškas.

    Comment


      Parašė oranger Rodyti pranešimą
      Lietuva turi bendrą sieną su Lenkiją. Rusija su Rytų Prusiją bendros sienos neturi ir susisiekimas įmanomas tik per Lietuvos teritoriją. Todėl tavo klausimas nekorektiškas.
      Na yra dar ir keltas Karaliaucius - Peterburgas
      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

      Comment


        Parašė oranger Rodyti pranešimą
        Iš dalies sutinku, bet tai galbūt ateities reikalai. Dabar tai netinkamas maršrutas dėl politinių problemų.
        Zinoma tai ateities reikalas, tik klausimas koks railbalticos variantas realesnis ir logiskesnis?
        ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

        Comment


          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
          Na yra dar ir keltas Karaliaucius - Peterburgas
          Tai nors kosminis laivas. Ar tu siūlai čia visomis temomis iš karto kalbėti?
          Ši tema yra apie konkretų projektą ir man visiškai neįdomu kaip ten galima į Europą nuvažiuoti per Mogiliovą, Žmerinką ar kokį Vladikaukazą...

          Comment


            Parašė oranger Rodyti pranešimą
            Ar ne tu vakar įrodinėjai, kad vykti į Vakarus geležinkeliu kvaila ir neapsimoka visiškai?
            Žinoma, mes liekam nuošalyje, nes mums rūpi greitasis traukinys į Minską, o ne į Vakarus. Gal reikia pirmiausiai išsiaiškinti patiems savo prioritetus?
            Apsirinki. Ne aš.

            Comment


              Comment


                Galima ir iki Stokholmo tiesiąją nubraižyti, kas iš to?

                Comment


                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                  Galima ir iki Stokholmo tiesiąją nubraižyti, kas iš to?
                  Na cia jau nusisneki.

                  Yra ir platesnis zemelapis (1996 metu).
                  Tos linijos jau pries gerus simtmecius buvo nubraizytos, o tiesumas yra labai svarbus pozymis gelezinkeliams. Tai ne paprasti keliai. Taip pat irengti gelezinkeli yra labai sunku, kadangi reikalingas atitinkamas minimalus nuolydis, kuris kelis kartus turi buti mazesnis nei paprasto kelio. Tad nepasinaudoti jau esanciomis tiesiosiomis yra neracionalu.

                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                  Comment


                    „Rail Baltica” projektas pakibo ant plauko

                    Lina Verbutienė ("Lietuvos rytas")

                    Jeigu Kauno viešasis logistikos centras bus kuriamas Kauno rajone, o ne mieste, Lietuvos planai 2013 metais į Kauną nutiesti europinę geležinkelio vėžę „Rail Baltica” gali paprasčiausiai žlugti.

                    http://www.lrytas.lt/-12970559921296...ant-plauko.htm
                    www.autobusas.4l.lt +
                    www.facebook.com/Autobusas4l

                    Comment


                      Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                      Na cia jau nusisneki.

                      Yra ir platesnis zemelapis (1996 metu).
                      Tos linijos jau pries gerus simtmecius buvo nubraizytos, o tiesumas yra labai svarbus pozymis gelezinkeliams. Tai ne paprasti keliai. Taip pat irengti gelezinkeli yra labai sunku, kadangi reikalingas atitinkamas minimalus nuolydis, kuris kelis kartus turi buti mazesnis nei paprasto kelio. Tad nepasinaudoti jau esanciomis tiesiosiomis yra neracionalu.

                      Atvaizdas
                      esu diletantas šioje srityje, bet manau, kad geležinkelis yra viena iš transporto rūšių.
                      transportas reikalingas miestams ir gyvenvietėms aptarnauti.
                      galima nubrėžti tiesias linijas miškais, tai kas tokiais geležinkeliais važinės (bus vežama)?
                      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                      Comment


                        Nepolitikas, ten egzistuojanti linija - Vilnius - Marcinkonys - Gardinas - Varšuva. Iki Gardino eina europinė vėžė, iki ten važiuoja reguliarus lenkų keleivinis traukinys.

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Nepolitikas, ten egzistuojanti linija - Vilnius - Marcinkonys - Gardinas - Varšuva. Iki Gardino eina europinė vėžė, iki ten važiuoja reguliarus lenkų keleivinis traukinys.
                          nieko prieš, tegu eina per mišką
                          tik rygos ir talino gaila, na bet peterburgas ir vilnius daug svarbiau
                          pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                          Comment


                            Ryga jau suprato... ir aktyviai rekonstruoja savo Liepojos juru uosta.
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              Ryga jau suprato... ir aktyviai rekonstruoja savo Liepojos juru uosta.
                              Kiek girdėjau politiniuose sluoksniuose (tik nuogirdos), kad Liepoją svarstė kaip dar vieną neoficialų Lietuvos uostą, netgi berods Liepojos LEZ buvo pasiruošęs rezervuoti 25 proc. zonos lietuviškąjam kapitalui, ir liniją iki Mažeikių buvo pasiruošę sutvarkyt....
                              Dabar panašiai žlugdoma tais pačiais metodais ir "Rail Baltika"

                              P.S. Visgi kas už to slypi? Kieno ir kokios valstybės politiniai interesai ar kieno kapitalas?
                              Paskutinis taisė Kosovo; 2011.02.07, 20:42.
                              "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                              Comment


                                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                Galima ir iki Stokholmo tiesiąją nubraižyti, kas iš to?
                                O kas tunelį po jūra statytų?

                                Comment


                                  Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                  Na cia jau nusisneki.

                                  Yra ir platesnis zemelapis (1996 metu).
                                  Tos linijos jau pries gerus simtmecius buvo nubraizytos, o tiesumas yra labai svarbus pozymis gelezinkeliams. Tai ne paprasti keliai. Taip pat irengti gelezinkeli yra labai sunku, kadangi reikalingas atitinkamas minimalus nuolydis, kuris kelis kartus turi buti mazesnis nei paprasto kelio. Tad nepasinaudoti jau esanciomis tiesiosiomis yra neracionalu.

                                  Atvaizdas
                                  Stoties "Dno" ("Dugnas") pavadinimas patiko.

                                  Comment


                                    2011-02-09, 17:02
                                    Geležinkelio ruožo Lenkijos ir Lietuvos siena – Mockava laukia rekonstrukcija
                                    Pasirašyta sutartis dėl geležinkelio ruožo Lenkijos ir Lietuvos valstybės siena – Mockava (1435 mm vėžės pločio kelias) projektavimo paslaugų.

                                    Sutartį pasirašė „Lietuvos geležinkeliai“ ir Jungtinės veiklos pagrindu susivienijusių partnerių grupė, kurią sudaro „Eisenbahn – und Bauplanungsgesellschaft mbH Erfurt“ ir UAB „Tiltų ekspertų centras“, atstovaujamos „Eisenbahn – und Bauplanungsgesellschaft mbH Erfurt“.
                                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...rukcija-331669
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                      O kas tunelį po jūra statytų?
                                      O kam?

                                      Ar Klaipėdos-Zasnico linija turi ateitį?

                                      Klaipėdos-Zasnico (Mukranas) laivybos linija gyvuoja daugiau kaip penkiolika metų. Devinto dešimtmečio viduryje specialiai jai pietinėje Klaipėdos uosto dalyje ir Riugeno saloje, Vokietijoje, buvo pastatyti keltų kompleksai-dvyniai, o Vismaro laivų statykloje – jūriniai geležinkelio keltai “Mukranas” ir “Greifsvaldas” Vokietijos, “Kaunas”, “Vilnius” ir “Klaipėda” – Lietuvos laivynui. Jie buvo įrašyti į Gineso rekordų knygą kaip didžiausi pasaulyje jūriniai geležinkelio laivai.

                                      Tas pats Klaipėda- Stokholmas galėtų vykt, bet pradžiai reik bent su Lenkija susijungt geležinkeliais, o iki Švedijos toli plaukt, pas juos visai kitoks mastymas- unikalus
                                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                      Comment




                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        2011-02-09, 17:02
                                        Geležinkelio ruožo Lenkijos ir Lietuvos siena – Mockava laukia rekonstrukcija

                                        Aktyvūs darbai vyksta ir kituose „Rail Baltica“ ruožuose: jau atlikti pagrindiniai statybos darbai geležinkelio ruože Šeštokai–Mockava, vyksta galimybių studijos ruože Šeštokai–Marijampolė ruošimas, projektavimas linijoje Marijampolė–Kazlų Rūda– Kaunas. Projektavimo paslaugos taip pat vykdomos daugelyje 1520 mm pločio vėžės ruožų nuo Kauno iki Lietuvos ir Latvijos valstybių sienos.
                                        Gal kas žino ar jau apsisprendė daryt rusišką vėžę nuo Kauno galutinai?
                                        Paskutinis taisė toleranceofculture; 2011.02.10, 21:40.
                                        Dear Sir,

                                        Comment


                                          Jau virš metų, kaip atgaivintas traukinys Ryga-Talinas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X