Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    ne, tvarka lyg ERER

    Comment


      Šioje temoje ir temoje apie maršrutą į Varšuvą yra sudėtos nuotraukos.

      Comment


        Parašė oranger Rodyti pranešimą
        Tai kaip tai atrodo vizualiai - viduje rusiškų bėgių klojami europietiški?
        Pvz. (nuotraukos autorius — Romas):

        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Pvz. (nuotraukos autorius — Romas):

          Niekaip aš nesuprantu, kam to reikia? Prorusiškiems lobistams?

          Comment


            Šioje temoje ir kitur buvo rašyta. Visą tą reikalą sutrukdė žemės klausimas - spekuliantai reikiamu laiku ją susipirko, o išpirkimui nebeliko pinigų. O rusiška vėžė reikalinga vietos susisiekimui ir verslininkams (pvz., Lubiui).

            Comment


              Parašė oranger Rodyti pranešimą
              Niekaip aš nesuprantu, kam to reikia? Prorusiškiems lobistams?
              Ne, prorusiški lobistai čia mažai ką galėtų įtakoti. Tiesiog istorinis palikimas, kad Lietuvoje (ir buvusioje TSRS) yra 1520mm vėžė, o Lenkijoje ir Vakarų/Centrinėje Europoje — 1435mm. RailBaltica tiesiama europine vėže, tačiau ir senoji, taip vadinama rusiška vėžė paliekama, kad būtų tiesioginis susisiekimas traukiniais su Alytumi, Šeštokais, Kalvarija, Marijampole.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                Šioje temoje ir kitur buvo rašyta. Visą tą reikalą sutrukdė žemės klausimas - spekuliantai reikiamu laiku ją susipirko, o išpirkimui nebeliko pinigų. O rusiška vėžė reikalinga vietos susisiekimui ir verslininkams (pvz., Lubiui).
                Tai suprantama, bet egzistuoja ir strateginiai valstybės interesai. Tikiuosi, kad pamažu visa Lietuva turės europines vėžes, o rusiška liks už rytinės sienos.

                Comment


                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                  Tikiuosi, kad pamažu visa Lietuva turės europines vėžes, o rusiška liks už rytinės sienos.
                  Na ir man tokia mintis patiktų, bet realijos tokios, kad LG apie pusę pajamų (gal net daugiau nei pusę) gauna iš Kaliningrado tranzito ir NVS valstybių pramonės reeksporto per Klaipėdą. Panaši situacija ir Latvijoje bei Estijoje.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Na ir man tokia mintis patiktų, bet realijos tokios, kad LG apie pusę pajamų (gal net daugiau nei pusę) gauna iš Kaliningrado tranzito ir NVS valstybių pramonės reeksporto per Klaipėdą. Panaši situacija ir Latvijoje bei Estijoje.
                    Tai reikia palikti du koridorius į Kalningradą ir Klaipėdą.
                    Bet visą kitą pakeisti. Absurdas, kad iš Lietuvos traukiniu negali važiuoti į Europos miestus.

                    Comment


                      Bet kiek tai kainuotų... {žiūrint iš LG}

                      Comment


                        Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                        Bet kiek tai kainuotų... {žiūrint iš LG}
                        Kaip suprantu mes tam ir stojom į ES, kad pertvarkyti savo gyvenimą į europietišką. Nežinau kiek tas kainuotų, man tai nerūpi. Man rūpi stojimo į ES rezultatai, o ne nuolatinis verksmas apie lėšų trukumą. Galų gale mes gauname paramą iš ES, tai ten privalo būti infrastruktūros pertvarkymo punktas!
                        O jeigu LG kontora boikotuoja valstybės strateginius interesus, ją reikia panaikinti ir sukurti naują bendrovę.

                        Comment


                          ... į kurią ateitų tie patys LG'istai?

                          Comment


                            Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                            ... į kurią ateitų tie patys LG'istai?
                            Į kurią ateitų nauji žmonės.

                            Comment


                              Parašė oranger Rodyti pranešimą
                              Į kurią ateitų nauji žmonės.
                              Optimistas.

                              Comment


                                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                Optimistas.
                                Tiesiog užkniso cinizmas.

                                Comment


                                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                  Tai reikia palikti du koridorius į Kalningradą ir Klaipėdą.
                                  Bet visą kitą pakeisti. Absurdas, kad iš Lietuvos traukiniu negali važiuoti į Europos miestus.
                                  Krovinių gabenimas geležinkeliais vyksta ne tik tais koridoriais, todėl kalbos apie vėžės pakeitimą neturį jokios logikos. Rusiška vėžė netrukdo tiesti europietišką.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    Krovinių gabenimas geležinkeliais vyksta ne tik tais koridoriais, todėl kalbos apie vėžės pakeitimą neturį jokios logikos. Rusiška vėžė netrukdo tiesti europietišką.
                                    Iš pelno už tų krovinių gabenimą jau seniai galėjo būti nutiesta europietiška vėžė.
                                    O rusiška vėžė savaime netrukdo, trukdo jos adeptai. Lyg tai nebūtų krovinių jei vėžė būtų europietiška?

                                    Comment


                                      Na, pavyzdžiui, kokia prasmė yra pertiesti Naujoji Vilnia-Turmantas, Lentvaris-Marcinkonys linijas į „europietišką“? Milijardinės išlaidos bėgių perklojimui, įrangos keitimui ir naujiems riedmenims, kad šeši traukiniai per dieną galėtų pervežti keliasdešimt keleivių? O Radviliškis-Pagėgiai? Radviliškis-Daugpilis? Kuo būtų pateisinti ištaškyti milijardai linijoms su nedideliu apkrovimu? Man labiau panašu į standartinės (ne europinės, ji naudojama ir JAV ) vėžės tiesimą vardan standartinės vėžės tiesimo, galbūt dar kovą su „sovietinio palikimo“ vėjo malūnais ten, kur jų nėra. Vietoj bereikalingų emocijų, geriau galva pagalvotumėt, kur tos „europinės“ vėžės reikia. Stebuklas, bet jos reikia labai mažai kur. Pavyzdžiui, krovinių iš Klaipėdos ar į Klaipėdą niekas standartiniais bėgiais neveš - estams, latviams ir lenkams uostų ir taip netrūksta. Į Mažeikius naftą iš Lenkijos? Taip ir paaiškėja, kad galbūt reikia linijos skersai Lietuvą į Latviją, krovinių terminalo Kaune ir galbūt reikia atšakos nuo Kauno į Vilnių keleiviniams traukiniams. Bet kokios kitos statybos yra kol kas ekonomiškai nepateisinamos.

                                      Comment


                                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                        Iš pelno už tų krovinių gabenimą jau seniai galėjo būti nutiesta europietiška vėžė.
                                        O rusiška vėžė savaime netrukdo, trukdo jos adeptai. Lyg tai nebūtų krovinių jei vėžė būtų europietiška?
                                        Pirmą mintį galima taikyti visai valstybei, daug ir daug daugiau jau būtų padaryta ir gyventumėm kokybiškiau.
                                        O apie vėžes jau parašė Carnifex.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          Krovinių gabenimas geležinkeliais vyksta ne tik tais koridoriais, todėl kalbos apie vėžės pakeitimą neturį jokios logikos. Rusiška vėžė netrukdo tiesti europietišką.
                                          Tikrai netrukdo. Ir nesuprantu, kodėl tą 1520 mm vėžę čia visi koneveikia. Nurodytas straipsnis neatsidaro, tai nelabai suprantu, kokiame tarpstototyje užkliuvo ta rusiška vėžė, ir kas ten konkrečiai atsitiko. Gal būt dėl kelio darbų kelioms dienoms pabuvo užbarikaduota pervaža, bet iš to tragediją daryti nereikėtų.
                                          Pagal visą logiką (bent taip įsivaizduoju, ir nelabai norėčiau prisipažinti klystant) 1520 mm vėžė turėtų eisi nuo Šeštokų iki Trakiszki (pirmos stoties Lenkijoje). Nes daug Lenkijos sieną iš rytų ir šiaurės kertančių geležinkelių yra sudvejinta (1435 ir 1520 mm) vėže. Pvz., tokie bėgiai kaip iš Šeštokų į Mockavą eina iš Bresto į Terespolį, iš Volkovysko į Semenuvką, iš Gardino net iki Sokulkos (nors turiu duomenų, kad dar kažkiek toliau), o pakeliui dar yra stotys Bruzgi (BY), Kuznica (PL). Prisiminkime gal būt iki 1992 m. kursavusius
                                          DR1A arba dvigubus D1 Vilnius-Gardinas-Sokulka.
                                          Kol kas nežinau, ar dviguba vėžė yra per Rusijos-Lenkijos sieną einančiuose geležinkeliuose iš Mamonovo (Kaliningrado) ir Železnodorožnyj (Černiachovsko).
                                          Tekę skaityti, kad baigiantis WW2 geležinkelį iš Šeštokų į Suvalkus tiesę sovietų kariškiai SU/PL sienos tikėjosi Kirsnos upeliu (tuoj pat pasibaigus Šeštokų stociai), todėl "dubeltavus" bėgius tiesė tik iš Šėštokų iki Mockavos (pagal realią logiką turėjo tiesti nuo Mockavos iki Trakiszki). Kiek žinau, 1520mm vėžės bėgiai dar yra Riugeno saloje Vokietijoje (kad būtų kur iš laivų-keltų išvaryti iš Klaipėdos atplukdytus tokios vėžės vagonus).
                                          Paskutinis taisė Vitas; 2010.10.06, 08:33.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X