Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Manau reikia pasakyti miesto valdziai teisiai, pinigu railbaltikai neturime, atidedam, ju uztenka tik esamo kelio rekonstrukcijai.
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      Taigi žmonės jau sklypus planuotoj RB trasoj susipirko, laukia, kada valdžia išpirkinės. O čia še tau kad nori, vat štai jums ir prašom ....
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Labai jau letai juda ta "Rail Baltica" linija,zmones nesuvokia,jos naudos Lietuvai.Del keliu metru savo zemes nori milijonus nulupti.
        "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

        Comment


          Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
          Labai jau letai juda ta "Rail Baltica" linija,zmones nesuvokia,jos naudos Lietuvai.Del keliu metru savo zemes nori milijonus nulupti.
          Naudą suvokia, bet dauguma "dėjo" ant tos Lietuvos.
          Kita vertus, nesuvokiu menamos "visuomeninės nuomonės" vertinimo. Gal, sakykime, vilniečiai irgi nenori, kad geležinkelis būtų mieste, ir pageidautų jį išardyti. Ar to irgi būtų paisoma?

          Comment


            Parašė bosco Rodyti pranešimą
            Kelte, važiuoja kartu fūristas, čia, jau be jo pagalbos apseis. Sumažės darbų, teks atleisti daug vairuotojų, atitinkamai ir atlyginimai mažės. Šiaip sistema gera.
            Ir dar žinotina, kad per vasaros karščius kartais sunkiajam transportui Lenkijos keliais dieną važiuoti uždraudžiama. Gal būt ne tik Lenkijoje.
            "Fūrų" gabenimas geležinkeliu gal būtų išeitis.

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Ir dar žinotina, kad per vasaros karščius kartais sunkiajam transportui Lenkijos keliais dieną važiuoti uždraudžiama. Gal būt ne tik Lenkijoje.
              "Fūrų" gabenimas geležinkeliu gal būtų išeitis.
              Ir dabar "fūrų" gabenimas geležinkeliu yra naudojamas pvz.: Austrijoje. Ten negalima važiuoti nuo penktadienio 22 val. iki pirmadienio 5 val. Taigi, "fūros" lipa į traukinį ir jas veža. O dėl važiavimo Lenkijoje ir kitose ES šalyse, turėjau kažkur 2010m. lapą su visais draudimais, datom. Man jį davė transporto įmonė kurioje dirbau. Taigi, jei atrasiu ir jei kam bus įdomu būtinai patalpinsiu forume. Arba tiesiog parašykit man privačia žinute.
              P.S. Atsimenu 2010m. buvo labai dideli karščiai Lenkijoj, bet jokių draudimų nebuvo. Buvo draudimai tik per jų šventes ir per NATO, ES viršūnių susitikimus.
              P.S.S Per karščius, kitose ES galima važiuoti. Bet tik keliuose, magistralėse, kuriose danga yra BETONINĖ. O tokia danga beveik visose magistralėse yra Vokietijoje, Austrijoje, Italijoje. Tarp kitko, Austrijoje, Italijoje nors ir +10 tik oro temp. GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA sunkvežimiams važiuoti naktį, t.y nuo 22h iki 5h. Bet Austrijoje galioja išimtis, jei turi LAMARMAEN leidimą ir tavo vilkikas pažymėtas balta L raide, žaliame apskritime.
              Paskutinis taisė bosco; 2011.06.28, 22:26. Priežastis: P.S.S

              Comment


                Kokios naujienos su Railbaltica Lietuvoje?

                Is braliuku puses:
                The railway project "Rail Baltica" most viable option exercise Latvian pay 1.27 billion euros, but in all three Baltic States - 3.68 billion.
                It is estimated by the British consulting company "Aecom Ltd.." Report on the width (1435 mm) track the construction of the possibility of "Rail Baltica" corridor. The study [1] carried out on the route Tallinn - Pärnu - Riga - Panevezys - Kaunas, which in March agreed to all three Baltic countries. True, an important factor that will determine the future of this project will have political aspects, the study authors found.
                Other highlights of the Baltic cities, which are not directly on the 1435 mm gauge lines, but to be connected to the "Rail Baltica", using the existing 1520 mm tracks, is in Tartu, Daugavpils, Ventspils, Jelgava, Riga, Vilnius, Klaipeda and Vilnius.
                Overall depth were studied four route options for the project. Consultants recommended the most direct and shortest of the distant southern point to the furthest northern point of the corridor. It is 728 km long mixed-traffic rail and a maximum speed of passenger traffic at 240 km / h. Latvian "Rail Baltica" length for 235 km. This version is mainly designed to build a new railway line passing through mostly agricultural and forest land.
                The chosen route length of the journey between Tallinn and Lithuania - Polish border passenger trains scheduled for 4 hours and 8 minutes, but goods trains - 10 hours and 29 minutes. The average speed of passenger trains on an estimated 170 km / h and freight trains - 68 km / h. Timetable for traffic 24 hours / day, six days a week, but Sunday traffic volume is reduced, as would be carried out maintenance work. Passenger traffic on the route to be organized every two hours. Of all the routes covered in this particular was found in the greatest demand for freight transport, mainly due to the fact that it provides the shortest transportation time.
                Estonia for three passenger railway stations - Central Station Tallinn, Pärnu Tallinn Airport and opposite the station, one Latvian - Riga Central Station - and two in Lithuania (Palemonas station in Kaunas and Panevezys).
                It is recommended that oversight of the "Rail Baltica" to undertake the development of specially designed programs for the control group (PVG), which aims to design programs for the general control of strategic direction. PVG to build the core of representatives who assist other interested parties, including the European Union (EU). We need an independent audit team to assess the project business objectives. It is composed of independent and commercial experts.
                The study states that to 2024. The project will be the investment period, while the next 30 years - life.
                According to the Latvian, Lithuanian and Estonian institutions responsible for the presentation of the report, it will still have to be approved by the international research project steering committee, which includes all the Baltic countries. After all three countries will be agreed upon, on a new EU rail TSIs appropriate, the establishment of railway lines, or refusal of it. Such a discussion of all three countries could take place in the Baltic Ministers of Transport Forum, which provides in autumn this year in Estonia.
                "Rail Baltica" project's main objective is to restore the Baltic States a direct link to the European rail network and to promote regional integration, connecting Tallinn from Helsinki, Riga, Kaunas, Warsaw and Berlin, and potentially extending the route to Venice. "Rail Baltica" is the European Transport Network (TEN-T) priority project. "Aecom Ltd.." Estimates that it would require the co-financing of 56%.
                Research project was started in the 2010th April and 50% of it is financed from the TEN-T budget. Study of national co-financing provided by each country in proportion to the budget. Research the total cost of up to 396 000 EUR and covers the three Baltic states together - each one-third.
                Kas naujesnio ar siaip kokiu ziniu is Lietuveles?
                Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                Comment


                  “Rail Baltica” kainuotų 3,68 mlrd. eurų, – “Aecom”
                  http://www.cargonews.lt/gelezinkelia...m/ni11635.aspx
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    ES 2014-2020 metais rems Lietuvos elektros ir dujų jungtis, Ignalinos AE uždarymą, “Via Baltica” ir “Rail Baltica”

                    Comment


                      "RailBaltica" lėtai juda į priekį.
                      Paskelbtas konkursas "Projekto „Rail Baltica“ esamo geležinkelio ruožo Marijampolė - Šeštokai rekonstrukcijos, įrengiant papildomą 1435 mm vėžės pločio geležinkelio kelią palei esamą geležinkelio liniją projektavimas“ projektavimo ir statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugų pirkimas".

                      http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1JS5/#

                      Comment


                        Nelabai suprantu kai kurių valdininkų veiksmų, arba tai tiesiog Europinės vėžės tiesimas neturintis nieko bendro su "Rail Baltica"

                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        "RailBaltica" lėtai juda į priekį.
                        Paskelbtas konkursas "Projekto „Rail Baltica“ esamo geležinkelio ruožo Marijampolė - Šeštokai rekonstrukcijos, įrengiant papildomą 1435 mm vėžės pločio geležinkelio kelią palei esamą geležinkelio liniją projektavimas“ projektavimo ir statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugų pirkimas".

                        http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1JS5/#
                        .... nes jei tai sutartų:

                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                        “Rail Baltica” kainuotų 3,68 mlrd. eurų, – “Aecom”
                        http://www.cargonews.lt/gelezinkelia...m/ni11635.aspx

                        Pasak Latvijos susisiekimo ministerijos atstovės viešiesiems ryšiams, su šia vertinimų ataskaita susipažinus trijų Baltijos valstybių atsakingoms struktūroms, ją turės tvirtinti projekto valdymo komitetas, kurį sudaro Lietuvos, Latvijos ir Estijos deleguoti atstovai. Galutinį projekto likimą lems bendras sprendimas. Svarstymas gali įvykti rudenį Estijoje planuojamame Baltijos transporto ministrų forume.
                        tada "ruožo Marijampolė - Šeštokai rekonstrukcija" netenka prasmės (nes tai gaunasi ruožas pagal III variantą, o jis neatitinka greitaeigio geležinkelio koncepcijos) nes tai tada sunkiai paaiškinama (arba tai galima tik Lietuvoje) kam statyti du europinės vėžės ruožus - viena standartinį (lėtą), kitą greitaeigį

                        Parašė Vidma Rodyti pranešimą
                        informacija pasiskolinta iš "skyscrapercity.com"
                        Rail Baltica

                        I variantas - 1435 mm 728 km / ~200 km/h
                        III variantas - 1520 mm 885 km / ~120 km/h

                        Estijos teritorija
                        Atvaizdas


                        Latvijos teritorija
                        Atvaizdas


                        Lietuvos teritorija
                        Atvaizdas

                        Comment


                          /\ Užduosiu gana profaninį klausimą. Kam reikalingos Latvijai 2 lėtos arba 2 greitos europinės atšakos, besitęsiančios nuo Rygos šiaurę: viena aiškiai eina link Estijos, kita link Rusijos (?). Čia vienas ruožas skirti aptarnauti tranzitą Ryga - Rusija( S. Peterburgas (?))?
                          Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                          Dordrechtas/Haarlemas
                          Nesebaras/Plovdivas
                          Kiolnas

                          Comment


                            Ar Lietuvai nėra svarbiausia dalis Kaunas - Lenkija? Gal nuo jos ir reikia pradėti? Ar aš kažką maišau?
                            You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                            Comment


                              Parašė blitz Rodyti pranešimą
                              Ar Lietuvai nėra svarbiausia dalis Kaunas - Lenkija? Gal nuo jos ir reikia pradėti? Ar aš kažką maišau?
                              susidaro toks įspūdis kad du atskiri projektai brukami po tuo pačiu pavadinimu. Vieniems svarbu bet kokia kaina nutiesti bet kokią europinės vėžės geležinkelio atšaką iki Kauno, arba net pasiekti ir Karmėlavos oro uostą, o kiti kalba apie greitaeigio europinės vėžės geležinkelio tiesimą (Estai bei Latviai apie kitoki variantą ir nešneka). Taip kad neaišku kas svarbiau???
                              Paskutinis taisė Vidma; 2011.08.02, 01:18.

                              Comment


                                Parašė Vidma Rodyti pranešimą
                                susidaro toks įspūdis kad du atskiri projektai brukami po tuo pačiu pavadinimu. Vieniems svarbu bet kokia kaina nutiesti bet kokią europinės vėžės geležinkelio atšaką iki Kauno, arba net pasiekti ir Karmėlavos oro uostą, o kiti kalba apie greitaeigio europinės vėžės geležinkelio tiesimą (Estai bei Latviai apie kitoki variantą ir nešneka). Taip kad neaišku kas svarbiau???
                                Greitaeigio geležinkelio, šiaip jau, nelabai benusimato. Bent jau Latviai iš pradžių net europinės vėžės nenusiteikę tiesti, o tik sutvarkyti rusišką einančią ta kryptimi. Kiek žinau, bent pradžioje bus europinė vėžė iki Kauno ir sutvarkyta rusiška vėžė iki Talino.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  http://www.rbgc.eu/media/kick_off/kakulis.pdf

                                  Ketvirtam nuo galo slaide yra Ganto diagrama, pagal kurią matosi, kad tikros greitaeigės Rail Baltica statybos darbai prasidėtų tik po 9 metų (apie 2020). Ir tai tikimybė, kad taip ir įvyks manau maža. Manau protingai daroma, kad nelaukiama ir tiesiog pritaikomas egzistuojantis kelias. Juolab, kad tai berods yra finansuojama iš to paties Rail Baltica projekto, ar aš klystu?

                                  Comment


                                    Parašė Vidma Rodyti pranešimą
                                    susidaro toks įspūdis kad du atskiri projektai brukami po tuo pačiu pavadinimu. Vieniems svarbu bet kokia kaina nutiesti bet kokią europinės vėžės geležinkelio atšaką iki Kauno, arba net pasiekti ir Karmėlavos oro uostą, o kiti kalba apie greitaeigio europinės vėžės geležinkelio tiesimą (Estai bei Latviai apie kitoki variantą ir nešneka). Taip kad neaišku kas svarbiau???
                                    Tokiu atveju, ar nebūtų buvę geriau europinę vėžę dabar tiesti nuo Lenkijos iki Vilniaus, o Rail Baltica statyti kartu su kitais?

                                    EDIT: Nesvarbu, buvau visai pamiršęs, kad bėgiai iš Vilniaus į Lenkijos pusę eina pro Baltarusiją....
                                    Paskutinis taisė blitz; 2011.08.02, 14:10.
                                    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                    Comment


                                      Parašė blitz Rodyti pranešimą
                                      Tokiu atveju, ar nebūtų buvę geriau europinę vėžę dabar tiesti nuo Lenkijos iki Vilniaus, o Rail Baltica statyti kartu su kitais?
                                      Mano supratimu, tai bus daroma / būtų galima daryti paraleliai. Ta prasme atkarpoje Palemonas-Vilnius nutiesti trečiąjį, europinės vėžės kelią, su atšaka nuo Panerių į Vaidotus. Tačiau reiktų išspręsti tiltų ir viadukų klausimą.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė blitz Rodyti pranešimą
                                        Tokiu atveju, ar nebūtų buvę geriau europinę vėžę dabar tiesti nuo Lenkijos iki Vilniaus, o Rail Baltica statyti kartu su kitais?

                                        EDIT: Nesvarbu, buvau visai pamiršęs, kad bėgiai iš Vilniaus į Lenkijos pusę eina pro Baltarusiją....
                                        Labai norint, galima buvo tą baltarusiško "apendikso" problemą išspręsti, įrengti kelio atkarpą per Druskininkus iki Lenkijos sienos.

                                        Comment


                                          Yra pamirštas ir kitas geležinkelio ruožas, kurį už ES lėšas būtų galima atkelti ir kapitaliai rekonstruoti - Šeštokai-Alytus-Varėna (ar Valkininkai - nepamenu per kur trasa ėjo) -Vilnius. Gaunasi (jei neklystu) šiek tiek arčiau nei per Kauną. Tuo pačiu išspręstas tiesioginis susisiekimas tarp Vilniaus ir Alytaus.
                                          Paskutinis taisė Salvijus; 2011.08.02, 16:14.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X