O paskui jei bus noro galima ir iki Vilniaus ar Klaipedos nutiesti. Ir galetu greitaeigiai traukiniai vazinet Klaipeda-Kaunas-Vilnius
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Tik nesupyk, bet prifantazavai tai prifantazavai..Parašė DSaulius Rodyti pranešimąO paskui jei bus noro galima ir iki Vilniaus ar Klaipedos nutiesti. Ir galetu greitaeigiai traukiniai vazinet Klaipeda-Kaunas-Vilnius
Turbut realiau keliuose didziuosiuose Lietuvos miestuose metro israusti nei Europine veze vos ne visa LT apraizgyti kaip tu sakai 
Beje, noro tai visada butu, o va su galimybemis kur kas prasciau..
Comment
-
O ko cia pykti
Cia diskusiju forumas as pasakiau minti tu jai oponavai viskas naturalu
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Na aš tai manau papraščiau būtų atstayti senajį Varšuvos St. peterburgo kelią. Tada Europinę vėžę galima butų padaryti iki Vilniaus. Taip, jis eina per Baltarusijos teritoriją, tačiau manau kad baltarusiai nesipriešintų tokiai idėjai...Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąO ar tik nebūtų realiau Lietuvos teritorijoje padaryti kelias jungtis esama 1520mm vėže? Taip pat, rusiška vėžė turėtų eiti iki Varšuvos (kaip, beje, ir buvo kažkada seniai).
Comment
-
rusų planuose iki krizės buvo (nors gal ir dabar dar yra) rusiška vėžė iki Vienos, tačiau tam labai stipriai priešinosi Slovakai, per kurių teritoriją turėjo būti tiesiamas geležinkelis. kaip manai, kodėl? ogi todėl, kad jiems nuplauktu didelis perkrovimo biznis.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąO ar tik nebūtų realiau Lietuvos teritorijoje padaryti kelias jungtis esama 1520mm vėže? Taip pat, rusiška vėžė turėtų eiti iki Varšuvos (kaip, beje, ir buvo kažkada seniai).Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Bet tai turbūt buvo gerokai paprasčiau - nereikėjo pabėgių keisti, tik perkalti siauriau. Dabar gi visus pabėgius tektų pakeisti.Parašė Sula Rodyti pranešimąAtkreipkite dėmesį, kad bėgių pločio pakeitimas yra viena ir ne pati svarbiausia problema. II pasaulinio karo metais vokiečiai tik per 1941m. "persiuvo" virš 6000km bėgių (čia gautųsi bent šešios "Rail Baltic").
Comment
-
Nors ir vertinu vokiečių atliktą darbą, vis tiek abejoju, ar tokie perkalti bėgiai būtų geriausiu atlaikę daugiau, nei 6-8m.. Gaila, laikas jų patikrinti nespėjo, mat besitraukdami vokiečiai juos tiesiog "išarė" specialiais lokomotyvais. Tad toks greito problemos sprendimo pavyzdys nelabai tinka.Parašė Sula Rodyti pranešimąII pasaulinio karo metais vokiečiai tik per 1941m. "persiuvo" virš 6000km bėgių (čia gautųsi bent šešios "Rail Baltic").
Comment
-
Bet sovietai 1944-1945m. taip pat greitai išplatino Pabaltijo bėgius, kurie tebelaiko iki dabar. Taigi matyt viskas padaroma kai labai reikia.Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąNors ir vertinu vokiečių atliktą darbą, vis tiek abejoju, ar tokie perkalti bėgiai būtų geriausiu atlaikę daugiau, nei 6-8m.. Gaila, laikas jų patikrinti nespėjo, mat besitraukdami vokiečiai juos tiesiog "išarė" specialiais lokomotyvais. Tad toks greito problemos sprendimo pavyzdys nelabai tinka.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kažkaip Druskininkų ruožas nelabai atlaikė. Taipogi iš kur vėliau atsirado betoniniai pabėgiai?Parašė Wycka Rodyti pranešimąBet sovietai 1944-1945m. taip pat greitai išplatino Pabaltijo bėgius, kurie tebelaiko iki dabar. Taigi matyt viskas padaroma kai labai reikia.
Comment
-
Lygini nesulyginamus dalykus. Druskininkų ruožas neatlaikė jau po 1990m., o betoniniai pabėgiai buvo neišvengiama progreso pasekmė. Juk taip pat neišvengiamai medinius tiltus keitė metaliniai ir betoniniai.Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąKažkaip Druskininkų ruožas nelabai atlaikė. Taipogi iš kur vėliau atsirado betoniniai pabėgiai?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Bent skaitai, ką pats rašai?Parašė Wycka Rodyti pranešimąLygini nesulyginamus dalykus. Druskininkų ruožas neatlaikė jau po 1990m., o betoniniai pabėgiai buvo neišvengiama progreso pasekmė. Juk taip pat neišvengiamai medinius tiltus keitė metaliniai ir betoniniai.Žodžiu, baigiu diskusiją šiuo klausimu, nes jaučiu, kad nuklajosiu į dausas. Išvada viena: greitomis perkalti bėgiai ilgai nelaiko, pigiai perkalt dabartinių bėgių neišeis.Parašė Wycka Rodyti pranešimąBet sovietai 1944-1945m. taip pat greitai išplatino Pabaltijo bėgius, kurie tebelaiko iki dabar.
Comment
-
Nesupratau kai ko, suomiai ir ispanai turi skirtingo pločio vėžes nei visi kaimynai??Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
Comment
-
Kai Ispanijoj statė geležinkelį, buvo prasti santykiai su Prancūzija, dėl to bijojo, kad prancūzai pasinaudos geležinkeliais karo atveju. Todėl buvo nutarta tiesti šešių Kastilijos pėdų pločio vėžes. Taipogi Ispanija bei Portugalija gana kalnuotos šalys, tad nutarta pasirinkti platesnę vėžę, kad galima būtų paleisti didesnius (ir galingesnius) lokomotyvus.Parašė Lettered Rodyti pranešimąNesupratau kai ko, suomiai ir ispanai turi skirtingo pločio vėžes nei visi kaimynai??
Comment
-
Ne tik suomiai ir ispanai turi skirtingo pločio vėžes nei visi kaimynai (1435 mm ir 1520mm), bet ir airiai, o stai islandai gelezinkelio isvis neturi.Parašė Lettered Rodyti pranešimąNesupratau kai ko, suomiai ir ispanai turi skirtingo pločio vėžes nei visi kaimynai??I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kuo paremti sie skaiciai? Ir ka reiskia "perklojimas" - vezes siaurinimas ar platinimas? Ir kiek kainuoja naujai nutiesti 1km 1435mm vezes begiu?Parašė rakolioux Rodyti pranešimąna kas liecia kelio klojima tai 1520mm vezes perklojimas kainuoja 1200000 uz 1a km!!!I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
1435mm kiek kainauoja nezinau! o perklojimas yra kai keiciami pabegiai ir begiai vienu metu, su skaldos uzpilimu kelio tvirtinimui.Parašė Wycka Rodyti pranešimąKuo paremti sie skaiciai? Ir ka reiskia "perklojimas" - vezes siaurinimas ar platinimas? Ir kiek kainuoja naujai nutiesti 1km 1435mm vezes begiu?
skaiciai yra uab Gelmagis nuosavybe
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
Comment