Parašė Himleris
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Tai kad kiek žinau du tokie - berods numeriai 300 ir 302 . Vienas dirba Mockavoje, kitas stovi depe Kaune.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąLG turi viena 1435 mm vezes lokomotyva. Tai paprasciausias musu M-62, tik su siauresnes vezes vezimeliais ir kabliu vietoje musiskos autosankabos. Sis lokomotyvas dirba Sestokuose ir Mockavoje.
Comment
-
300 ir 304.Parašė udrius Rodyti pranešimąTai kad kiek žinau du tokie - berods numeriai 300 ir 302 . Vienas dirba Mockavoje, kitas stovi depe Kaune.
Comment
-
Yra vienas toks silumvezis, kurio vežimeliai su 1435 mm plocio asiraciais. Kitos silumvezio dalys (isskyrus kalblius) yra tokios pat kaip ir kitu visu 1520 mm M-62. Beje, periodiskai (nepamenu, berods kas pora metu, ar kas metus) atvaziuoja suremontuotas paprastas 1520 mm M-62 i Mockava, kur avarinio traukinio kranu pagalba nukeliamas silumvezis, paliekant vezimelius, ir uzkeliamas ant 1435 mm vezimeliu, nuo kuriu pries tai buvo nukeltas savo perioda atidirbes 1435 mm. Paskui jis uzdedamas ant 1520 mm vezimeliu ir pats vaziuoja i depa, kur jam atliekami planuoti dideleles apimties darbai (nes kol buna su 1435 mm vezimeliais, atliekamas tik einamasis remontas, kuri vykdo atvykstantys automobiliu depo saltkalviai). Lenkijoje musiskis remontuojamas nebuna, nes del to nera susitarta.Parašė udrius Rodyti pranešimąTai kad kiek žinau du tokie - berods numeriai 300 ir 302 . Vienas dirba Mockavoje, kitas stovi depe Kaune.
Comment
-
Butu idomu pamatyti sia procedura, gal kur kokiu fotku ta tema yra?Parašė LT-1 Rodyti pranešimą...avarinio traukinio kranu pagalba nukeliamas silumvezis..
Comment
-
Gal iki Trakiškių ar net Suvalkų nuvažiuoja?Parašė LT-1 Rodyti pranešimąLG turi viena 1435 mm vezes lokomotyva. Tai paprasciausias musu M-62, tik su siauresnes vezes vezimeliais ir kabliu vietoje musiskos autosankabos. Sis lokomotyvas dirba Sestokuose ir Mockavoje.
Ar bent buvo nuvažiavęs?
Comment
-
Nevaziuoja.Parašė Vitas Rodyti pranešimąGal iki Trakiškių ar net Suvalkų nuvažiuoja?
Ar bent buvo nuvažiavęs?
Comment
-
Tai dar sykį įrodo LG orientaciją tik į Rytus, net mažo gabalėlio europinės vėžės nenorima išnaudoti ir žiūrima į ją kaip į podukrą. LG savo mentalitetu vis dar išlieka artimesni Pabaltijo geležinkelių apygardos statusui, o ne nepriklausomos valstybės savarankiškiems geležinkeliams.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNevaziuoja.
Comment
-
Kalbi kaip zmogus, mazai ka ismamantis specifinius niuansus (ne viskas cia taip paprasta, kai tau gali atrodyti), ir mesk salin tas kvailas politines interpretacijas...Parašė Linas Rodyti pranešimąTai dar sykį įrodo LG orientaciją tik į Rytus, net mažo gabalėlio europinės vėžės nenorima išnaudoti ir žiūrima į ją kaip į podukrą. LG savo mentalitetu vis dar išlieka artimesni Pabaltijo geležinkelių apygardos statusui, o ne nepriklausomos valstybės savarankiškiems geležinkeliams.
Comment
-
Manyčiau, kad Liną (kuris myli Kauną) dviese puolate be pagrindo.Parašė udrius Rodyti pranešimąKeistas Tavo požiūris. Kur čia podukra? Ką meš išlošim , jei važiuosim iki Lenkijos stočių? Jei iki jų važiuoja mūsų lokomotyvai, reikia mokėti už infrastruktūrą. O dabar, kadnagi lenkai važiuoja kažkiek km Lietuvos geležinkeliais, tai lenkai mums moka už infrastruktūrą. Taigi, kas geriau?
Lenkijos PKP lokomotyvai į Lietuvą iš Šeštokų atvažiuodami tikriausiai uždirba už pervežtus krovinius ir keleivius. Lygiai taip Baltarusijos atvažiuodami iki Vilniaus, Vaidotų, Panerių, Latvijos iki Radviliškio ar Mažeikių (kiek žinau, iš Jelgavos per Rengę į Mažeikius prekiniai važinėja), Rusijos (Kaliningrado, Černiachovsko) – iki Kybartų. Ir tikriausiai uždirba daugiau nei išleidžia? LG lokomotyvai su keleiviniais traukiniais pavažinėja iki Nesterovo, Daugpilio.
„Fūrų“ vairuotojai taip pat moka mokesčius už naudojimąsi kitų šalių keliais. Bet lietuviai vairuotojai ant sienos savo puspriekabes ant lenkų vilkikų neperkabinėja.
Jei tikrai nenaudinga mokėti už LG lokomotyvo naudojimąsi kitos šalies infrastruktūra (nors automatinės blokiruotės nuo Trakiškių iki Suvalkų tikriausiai nėra) ir naudinga, kai kitų šalių lokomotyvai naudojasi lietuviška, tai gal apsimoka Kaliningrado lokomotyvams leisti atvažiuoti iki Vilniaus, Baltarusijos – iki Kybartų, Radviliškio ar Klaipėdos?
O būsima „Rail Baltica“ nejaugi važinės tik Lenkijos PKP lokomotyvai? Nes Lietuvoje apie 1435mm vėžės lokomotyvų depo statybą dar nekalbama.
P.S.: būsimo „Rail Baltica“ geležinkelio trasą per Prienų rajoną ir dalelę Kauno rajono nesunku įžiūrėti Prienų rajono žemėlapyje http://www.prienai.lt/popup2.php?item_id=6737
Vasarą mėginsiu paturistauti prie Rokelių, Ilgakiemio, Juodbūdžio, Leskavos, Plutiškių, Jiestrakio ir gal jau pastebėsiu „Rail Baltica“ statybos pradžios pėdsakų?
Comment
-
Krovinių transportavimas per Lenkijos sieną vyksta.Parašė Perfect Rodyti pranešimąTuriu klausimą. O vyksta dabar koks nors krovinių transportavimas geležinkeliais tarp Lietuvos ir Lenkijos ar tik keliaiviai pervežami?
Šeštokuose veikia perkrovimo stotis. Vienoje krovinių perono pusėje (arčiau keleivinių peronų) yra 1435 mm bėgiai, kitoje - 1520. Keli "ožiniai" kranai dabar dirba, neprisimenu.
Ar to užtenka, nežinau. Manau, kad ne. Krovimą būtų dar galima organizuoti Kalvarijoje ir Krosnoje, bet reikėtų iki šių stočių nutiesti 1435mm bėgius.
Comment
-
Šeštokų geležinkelio stoties prieigose, ten kur susijungia bėgiai nuo Alytaus ir Marijampolės, aikteli pamatęs didžiulius medienos kalnus. Pasirodo, ji išvežama į Lenkiją (o gal dar toliau?), kraunama į lenkiškus (1435 mm vėžės) vagonus. Deja, krovimas ir išvežimas vyksta lėtokai (tą rodo tie didžiuliai rastų kalnai).Parašė Eimantas Rodyti pranešimą600 tūkst. tonų krovinių per metus ten berod kraunama, pervežama.
Comment
-
Iš kur.....Parašė doncius Rodyti pranešimąGal kas kokių naujienų turit?When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Paturistavau po Suvalkiją...Parašė doncius Rodyti pranešimąGal kas kokių naujienų turit?
Deja, nepavyko aptikti kažką dirbant, kur "Rail Baltica" trasa kirs geležinkelį Kalvarija-Šeštokai, plentą Marijampolė-Prienai (šiose vietose viadukai turės būti), jokių požymių nėra apie būsimą tilto per Dovinę statybą...
Susidarė įspūdis, jog "Rail Baltica" statyba - vis labo mitas. Bet vasara dar neįpusėjo, gal dar ką pamatysiu pasivažinėjęs dviračiu, paplaukiojęs laiveliu, pavaikšrtinėjęs pėsčias... (automobiliu arba traukiniu važiuodamas daug ko nepamatai).
Comment
Comment