Parašė John
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip. Tiesiog klaikiai bloga investicija gavosi.Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, bet problema ne ta, kad 350m sudėjo į infrastruktūrą, o kad ji stovi nenaudojama.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nebūtinai savaitei. Iš tos pačios Balstogės galima kasdien autobusu atvažiuoti į Kauną.Parašė hhh Rodyti pranešimą
Būtent, yra autobusai, kurie nuveš tiesiai į Varšuvą, o ne kažkur su persėdimais, gal netgi į autobusą
 Dar kiek supratau, kelionę reikia planuot savaitei, arba pusdieniui, norint grįžt su tuo traukiniu. Gal blogai perskaičiau tvarkaraštį. Kol nebus Kaunas-Varšuva, tai čia bergždžias reikalas konkuruot su autikais, net nešneku, kad ne už kalnų laikas, kai bus galima nupust iki Varšuvos nuosavu automobiliu autostrada (su keliom išimtim mūsuose 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne už kalnų ir autostrados Marijampolė-Lenkijos siena statyba. Vienas ruožas Marijampolės-Kalvarijos aplinkkelyje turėtų sulaukti darbų dar šiemet (2022Q3). Nu bet matysim, šiaip gyvybinis kelias, delay'ų nelabai pateisinu, net dabartiniam klimate.Parašė hhh Rodyti pranešimą
Būtent, yra autobusai, kurie nuveš tiesiai į Varšuvą, o ne kažkur su persėdimais, gal netgi į autobusą
 Dar kiek supratau, kelionę reikia planuot savaitei, arba pusdieniui, norint grįžt su tuo traukiniu. Gal blogai perskaičiau tvarkaraštį. Kol nebus Kaunas-Varšuva, tai čia bergždžias reikalas konkuruot su autikais, net nešneku, kad ne už kalnų laikas, kai bus galima nupust iki Varšuvos nuosavu automobiliu autostrada (su keliom išimtim mūsuose 
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nieks ir nelygina Paziko su traukiniu. Kalbu apie tai kaip lengvai ir greitai pasiekiamas tikslas. Traukinys važiuoja kažkur, autobusas į Varšuvą. Tiesa pasakius į Varšuva su autobusu irgi nevažiuoju. Bet reiktų, abejoju ar rinkčiausi judėt su traukiniu iki Bialystoko, paskui su tuo pačiu Paziku dar gabalą kelio iki Varšuvos. Reilfanis galbūt sutiktų ir atviroj platformoj važiuot, kad ir per Minską. Aš ne reilfanis. Tokių, kaip aš Lietuvoje daug. Norint pritraukt prie bėgių daugiau žmonių, reikia siūlyt kažką normaliau. Man asmeniškai lempa toks traukinys.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip ir su lauko tualetais. Daug kas prieštinasi jų naikinimui, nes nugi "gerai ir taip viskas". Visada yra visokių nuo gyvenimo atsilikusių, neišprususių ar tiesiog šiaip kvailų žmonių. Tai nėra argumentas, kad įvedinėti miesto kanalizaciją ir vandentiekį yra nesąmonė ir neapsimoka. Autobusai, kaip pagrindinė susisiekimo priemonė, yra visokių šiknaskylių, kaip Bangladešas ar Indonezija, dalykas. Lietuva turi ir gali išsikelti aukštesnius tikslus.Parašė hhh Rodyti pranešimąNieks ir nelygina Paziko su traukiniu. Kalbu apie tai kaip lengvai ir greitai pasiekiamas tikslas. Traukinys važiuoja kažkur, autobusas į Varšuvą. Tiesa pasakius į Varšuva su autobusu irgi nevažiuoju. Bet reiktų, abejoju ar rinkčiausi judėt su traukiniu iki Bialystoko, paskui su tuo pačiu Paziku dar gabalą kelio iki Varšuvos. Reilfanis galbūt sutiktų ir atviroj platformoj važiuot, kad ir per Minską. Aš ne reilfanis. Tokių, kaip aš Lietuvoje daug. Norint pritraukt prie bėgių daugiau žmonių, reikia siūlyt kažką normaliau. Man asmeniškai lempa toks traukinys.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiaip Vilnius-Klaipėda ar bent Vilnius- Kaunas važiuoja tiek autobusai tiek traukiniai, bet nevežioja oro tie autobusai, netgi patys pelningiausi maršrutai autobusam, kaip tuo tarpu LTG neva generuoja vos ne minusą. Tai toks kategoriškas nebūčiau, kad tik traukinys arba nieko.Paskutinis taisė Garbanius; 2022.06.23, 21:32.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne, tai kaip lygint kebabinę su kibinine. Greitojo traukinio dar nėra, ir naktinio traukinio irgi jau nėra. Čia būtų kokybiškai kiti lygiai. Lėtas traukinys, dar su persėdimu, jei ne dviem, puikiai palyginamas su tarpmiestiniu autobusu. Yra tekę į Varšuvą ir atgal važiuoti su Simple Express, ir yra tekę iš Fredericksburg, VA važiuoti į Providence, RI regioniniu traukiniu. Rašiau apie tai forume Jei busas tai silkė šiukšliadėžėj, tai tas Amtrak tai hotdogas šiukšliadėžėj.Parašė John Rodyti pranešimąLyginti autobusą su traukiniu tokiame kontekste yra panašiai, kaip lyginti pašvinkusią silkę šiukšliadėžėje su McDonaldu. Kalorijų skaičius panašus ir pavalgyti panašiai greit juk galima. Be to šiukšliadėžėse esančio maisto galima aptikti dažniau, nei McDonaldą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jon Worth video apie realią šios dienos patirtį keliaujant traukiniu iš Lietuvos į Lenkiją RB1
(1) Jon Worth on Twitter: "#CrossBorderRail summary Day 10 https://t.co/MRSyaQqfL6" / Twitter
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Keliauti autobusu yra pigiau, greičiau, saugiau nei traukiniu. O nuosavas automobilis yra dar geresnė susisiekimo priemonė nei autobusas.Parašė John Rodyti pranešimąLyginti autobusą su traukiniu tokiame kontekste yra panašiai, kaip lyginti pašvinkusią silkę šiukšliadėžėje su McDonaldu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O dviratis dar geriau už nuosavą automobilį, o pėsčiomis dar geriau nei dviračiu, o geriausia iš viso niekur neiti.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKeliauti autobusu yra pigiau, greičiau, saugiau nei traukiniu. O nuosavas automobilis yra dar geresnė susisiekimo priemonė nei autobusas.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiandienos Jon Worth susitikimo Varšuvoje live stream'as, kur visai nemažai kalbėjo ir apie RB. Nuo vietos, kur pradeda apie RB:
https://youtu.be/ldxtn4XEWtQ?t=699
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai, kad traukinys net nera kazkoks stebuklas turtingu saliu, daug "siknaskyliu" (whatever that means, developing salys kai kuriais atvejais sugeba pralenkt ir issivysciusias valstybes) turi isvystyta begini transporta tiek miestu viduje, tiek tarpmiestiniame susisiekime. Teko keliauti Uzbekistane, - tai ne tik puikiais regioniais ar miegamasiais traukiniais galima patogiau keliauti, bet tarp pagrindiniu miestu moderniu stociu kursuoja nuostabus greitasis traukinys. Tuo tarou, ne "siknaskyleje" Lietuvoje, susisiekimo ministras apie traukinius kalba kaip kazkoki stebukla, ir sako, kad gal iki 2050 metu bus greitasis tarp Vilniaus ir KlaipedosParašė John Rodyti pranešimą
Kaip ir su lauko tualetais. Daug kas prieštinasi jų naikinimui, nes nugi "gerai ir taip viskas". Visada yra visokių nuo gyvenimo atsilikusių, neišprususių ar tiesiog šiaip kvailų žmonių. Tai nėra argumentas, kad įvedinėti miesto kanalizaciją ir vandentiekį yra nesąmonė ir neapsimoka. Autobusai, kaip pagrindinė susisiekimo priemonė, yra visokių šiknaskylių, kaip Bangladešas ar Indonezija, dalykas. Lietuva turi ir gali išsikelti aukštesnius tikslus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Yra visokių išimčių, bet reiktų akcentuoti bendrus trendus. Lietuva žinoma, kad nėra šiknaskylė, bet kažkodėl užsilikome su šiknaskylėms būdingu požiūriu į transportą. Dar baisiau yra tai, kad atsiranda aiškinančių, kad gal viskas čia ok ir nereikia nei tramvajaus Vilniuje, nei normalių geležinkelių, nes [įrašyti bet ką].Parašė TIME Rodyti pranešimą
Tai, kad traukinys net nera kazkoks stebuklas turtingu saliu, daug "siknaskyliu" (whatever that means, developing salys kai kuriais atvejais sugeba pralenkt ir issivysciusias valstybes) turi isvystyta begini transporta tiek miestu viduje, tiek tarpmiestiniame susisiekime. Teko keliauti Uzbekistane, - tai ne tik puikiais regioniais ar miegamasiais traukiniais galima patogiau keliauti, bet tarp pagrindiniu miestu moderniu stociu kursuoja nuostabus greitasis traukinys. Tuo tarou, ne "siknaskyleje" Lietuvoje, susisiekimo ministras apie traukinius kalba kaip kazkoki stebukla, ir sako, kad gal iki 2050 metu bus greitasis tarp Vilniaus ir KlaipedosPaskutinis taisė John; 2022.06.25, 03:01.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lietuvos transporto planuotojų filosofijos santrauka (iki 0:17):Parašė John Rodyti pranešimą
Yra visokių išimčių, bet reiktų akcentuoti bendrus trendus. Lietuva žinoma, kad nėra šiknaskylė, bet kažkodėl užsilikome su šiknaskylėms būdingu požiūriu į transportą. Dar baisiau yra tai, kad atsiranda aiškinančių, kad gal viskas čia ok ir nereikia nei tramvajaus Vilniuje, nei normalių geležinkelių, nes [įrašyti bet ką].
Nuo 0:17, spėju, esame mes
							
						
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Amerika puikiai gyvena be viešojo transporto ir geležinkelių.Parašė John Rodyti pranešimąDar baisiau yra tai, kad atsiranda aiškinančių, kad gal viskas čia ok ir nereikia nei tramvajaus Vilniuje, nei normalių geležinkelių, nes [įrašyti bet ką].
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
https://www.youtube.com/watch?v=B2FyItES2WMParašė Aleksio Rodyti pranešimąAmerika puikiai gyvena be viešojo transporto ir geležinkelių.
- 1 patinka
 
Comment
 
Comment