Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo kada Orlen vėl tapo Lietuvos įmone? Koks lietuviško kapitalo verslas ar valstybė išpirko akcijas iš lenkų? Štai LG yra Lietuvos įmonė, o Orlen tokia nėra. Ji parduota. O gal tavo butas yra mano, vien dėl to, kad jis yra Lietuvoje?

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Nuo kada Orlen vėl tapo Lietuvos įmone? Koks lietuviško kapitalo verslas ar valstybė išpirko akcijas iš lenkų? Štai LG yra Lietuvos įmonė, o Orlen tokia nėra. Ji parduota. O gal tavo butas yra mano, vien dėl to, kad jis yra Lietuvoje?
      Lietuvos ir lietuviško kapitalo įmonės 2 skirtingi dalykai. Kaip bebūtų PKN orlean sukūria darbo vietas - gi neimportuojama degalų iš užsienio kaip latviai ir estai

      Comment


        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
        Lietuvos ir lietuviško kapitalo įmonės 2 skirtingi dalykai. Kaip bebūtų PKN orlean sukūria darbo vietas
        Atanujinus traukinių eismą į Rengę, Lietuvoje darbo vietų galimai sumažės (kaip LG, taip ir uoste).

        Comment


          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą

          Lietuvos ir lietuviško kapitalo įmonės 2 skirtingi dalykai. Kaip bebūtų PKN orlean sukūria darbo vietas - gi neimportuojama degalų iš užsienio kaip latviai ir estai
          Importuoja, tik mažiau. Tai niekas ir nesako, kad reikia naftos gamyklą uždaryti ar pan. Reikia priversti, kad verslas maksimaliai naudotųsi Lietuvos infrastruktūrą, kitų įmonių paslaugomis ir gaminiais, o ne atsivežtų iš užsienio ar samdytų užsienio firmas, naudotų kitos šalies infrastruktūrą. Ir nereikia čia apie ES. Kiekviena šalis tempia į savo pusę. Lietuva, deja, šiuo atveju pralaimėjo, dėka niekam tikusių politikų...

          Comment


            Parašė Salvijus Rodyti pranešimą

            Reiktų atkurt Mažeikiai-Priekulė-Skuodas-Kretinga
            Apsieinant be latvių. Nuo Lūšies link Skuodo mūsų teritorija. Gabalas nedidelis.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Virš 30 km, kažin ar nedidelis.

              Comment


                Tačiau ši nauja linija leistų naftai nenutekėt į svetimus uostus.
                Ir keleiviam būtų greitas susisiekimas su pajūriu.

                Pagal žemėlapį išeina apie 40 km.
                Remiantis dab. Kroatijoje statomu vienkelio neelektrifikuoto 12,2 km ilgio geležinkelio atkarpos kaina (27,5 mln. Eur, iš jų ES - 85%), tai ruožo Ruzgai-Skuodas kaina siektų 94,3 mln. Eur, iš jų 80 mln. duotų Europa.
                Paskutinis taisė lukass; 2018.08.16, 14:36.
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                  Tačiau ši nauja linija leistų naftai nenutekėt į svetimus uostus.
                  Ir keleiviam būtų greitas susisiekimas su pajūriu.

                  Pagal žemėlapį išeina apie 40 km.
                  Remiantis dab. Kroatijoje statomu vienkelio neelektrifikuoto 12,2 km ilgio geležinkelio atkarpos kaina (27,5 mln. Eur, iš jų ES - 85%), tai ruožo Ruzgai-Skuodas kaina siektų 94,3 mln. Eur, iš jų 80 mln. duotų Europa.
                  Ir taip ir ne. Manau, kad po LG administracijos pasikeitimo, pasikeitė ir abiejų bendrovių komunikacija, kuri tapo daug konstruktyvesnė. Neatsitiktinai Orlenas, nesenei parešikė ketinimą geležinkeliais gabenti degalus iš Mažeikių į Lenkiją. Antra, Orleno bendradarbiavimas su Klaipėdos nafta taip pat vyksta labai konstruktyviai, tad kol kas nėra jokių priežasčių, leidžiančių manyti, kad Mažekių kroviniai automatiškai pasuks į Latvijos uostus.

                  Comment


                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                    Ir taip ir ne. Manau, kad po LG administracijos pasikeitimo, pasikeitė ir abiejų bendrovių komunikacija, kuri tapo daug konstruktyvesnė. Neatsitiktinai Orlenas, nesenei parešikė ketinimą geležinkeliais gabenti degalus iš Mažeikių į Lenkiją. Antra, Orleno bendradarbiavimas su Klaipėdos nafta taip pat vyksta labai konstruktyviai, tad kol kas nėra jokių priežasčių, leidžiančių manyti, kad Mažekių kroviniai automatiškai pasuks į Latvijos uostus.
                    Šiandien bendrauja konstruktyviai, o rytoj? Pasikeis direktorius, pažiūrės, kad per Kužius per brangu vežti naftą į Klaipėdą ir viskas.
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Parašė lukass Rodyti pranešimą

                      Šiandien bendrauja konstruktyviai, o rytoj? Pasikeis direktorius, pažiūrės, kad per Kužius per brangu vežti naftą į Klaipėdą ir viskas.
                      Kas bus, jeigu bus - pagrindo neturinti spekuliacija. O yra taip, kad Orleno ir LG bendradarbiavimas auga ir artimiausioje perspektyvoje ši kryptis neturėtų keistis net ir pasikeitus valdžiai, nebent vėl stipriai pablogėtų Lietuvos ir Lenkijos santykiai. Tačiau taip neturėtų nutikti, nes visi supranta to kainą, o ir buvusios valdžios atstovai, manau, irgi suvokia kokia klaida buvo padaryta, kai nutrūko konstruktyvus dialogas su Lenkija.

                      Comment


                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                        Ir taip ir ne. Manau, kad po LG administracijos pasikeitimo, pasikeitė ir abiejų bendrovių komunikacija, kuri tapo daug konstruktyvesnė. Neatsitiktinai Orlenas, nesenei parešikė ketinimą geležinkeliais gabenti degalus iš Mažeikių į Lenkiją. Antra, Orleno bendradarbiavimas su Klaipėdos nafta taip pat vyksta labai konstruktyviai, tad kol kas nėra jokių priežasčių, leidžiančių manyti, kad Mažekių kroviniai automatiškai pasuks į Latvijos uostus.
                        Jei Orlenui naudinga, tai jis būtų į Lenkiją gabenės degalus ir nepasikeitus LG valdžiai. Kodėl dabar? Nes dar prieš 2 metus buvo nebaigta RB tiesimas. Tik pernai pradėjo veikti kuro perpylimo iš vienų cisternų į kitas stotis Mockavoje. Beje, tai privati investicija. Štai tik kodėl dabar atsirado galimybė gabenti kurą ir nuo LG valdžios čia mažai kas būtų priklausę. Jei kažkas investavo į tokią perpylimo stotį Mockavoje, vadinasi, jis teikėjosi pelno. Ir tai buvo paskaičiuota ir pradėta statyti dar prie senos LG valdžios.

                        Comment


                          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                          Neatsitiktinai Orlenas, nesenei parešikė ketinimą geležinkeliais gabenti degalus iš Mažeikių į Lenkiją.
                          Pareikšti ketinimas yra 0. Jeigu mainais į Rengės linijos atstatymą būtų pasirašyta sutartis vežti iš Mažeikių į Lenkiją per Šeštokus ne mažiau kaip 5 kartus daugiau nei į Latviją ir už kiekvieną t*km mokėti ne mažiau kaip dvigubai - tai būtų naudinga Lietuvai.

                          Comment


                            LG paskelbė konkursą Rengės ruožo atstatymui.
                            "Ačiū" socdemams, A.Butkevičiui ir Dailydkai už sąnaudas ardant, 28mln € baudą ir naujo tiesimą. Poelgis labai panašus į chuilostano elgesį išjungiant Družbos naftotiekį.
                            https://www.15min.lt/verslas/naujien...sa-667-1022590
                            „Lietuvos geležinkelių“ valdyba rugpjūčio pradžioje pritarė preliminarios 10 mln. eurų vertės investicijų projektui. Beveik 28 mln. eurų vertės Europos Komisijos baudą už Rengės ruožo išardymą pernai gavę „Lietuvos geležinkeliai“ ruožą planuoja atstatyti iki 2019 metų pabaigos. Rengės ruožas išardytas 2008 metais. Pernai Komisijos įmonei skirtą 27,87 mln. eurų baudą „Lietuvos geležinkeliai“ sumokėjo sausio pradžioje, o pernai gruodį Europos Sąjungos (ES) Bendrajam Teismui Liuksemburge pateikė skundą prieš EK.
                            "Investicijų". F..k komuniagas.
                            Paskutinis taisė Arunasx; 2018.08.31, 17:32.
                            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                            Comment


                              Ačiū dabartinei valdžiai, kuri pasidavė lenkams ir ES. Lenkija pati dėjo ant ES ir nieko. O mūsų skystaklyniai pabijojo, kad pirštuku ES pabars.

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                LG paskelbė konkursą Rengės ruožo atstatymui.
                                Tas konkursas yra visiškai nereikalingas - LG turi pakankamai technikos kad per savaitę atstatyti šitą atkarpą savo jėgomis.

                                Comment


                                  Ir kas kad turi. Gal jau seniai koridoriuose sutarta, kad kažkokia tai firma turės gauti tą užsakymą, o LG vadovai gaus otkatą. Arba negaus, bet tiesiog iš aukščiau yra nurodymas, kad daryti konkursą. Šiaip tai galėtų atstatyti senomis gardelėmis, senais bėgiais ir po metų pasakyti, kad, ajajai, avarinė būklė. Uždarome remontui.

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    LG paskelbė konkursą Rengės ruožo atstatymui.
                                    "Ačiū" socdemams, A.Butkevičiui ir Dailydkai už sąnaudas ardant, 28mln € baudą ir naujo tiesimą.

                                    "Investicijų". F..k komuniagas.
                                    ir Kirkilui. Vagys vaikšto tarp mūsų.
                                    Paskutinis taisė AutoLiet; 2018.08.31, 21:19.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Virš 30 km, kažin ar nedidelis.
                                      Vyžų ir arklių laikais nepalyginamai daugiau nutiesė.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        LG paskelbė konkursą Rengės ruožo atstatymui.
                                        "Ačiū" socdemams, A.Butkevičiui ir Dailydkai už sąnaudas ardant, 28mln € baudą ir naujo tiesimą. Poelgis labai panašus į chuilostano elgesį išjungiant Družbos naftotiekį.
                                        https://www.15min.lt/verslas/naujien...sa-667-1022590

                                        "Investicijų". F..k komuniagas.
                                        Ar dėl to išardyto geležinkelio LG ir Klaipėdos uostas negavo daugiau pajamų, kurias būtų praradę, jei kroviniai iš Orlen būtų važiavę į Latvijos uostus? Ar čia bėgius išardė tik tam, kad į metalo supirktuvę priduoti ir prisivogti?
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Ar dėl to išardyto geležinkelio LG ir Klaipėdos uostas negavo daugiau pajamų, kurias būtų praradę, jei kroviniai iš Orlen būtų važiavę į Latvijos uostus? Ar čia bėgius išardė tik tam, kad į metalo supirktuvę priduoti ir prisivogti?
                                          Čia toks biznis kaip nusipirkti stipraus alaus, kad galėtum priduoti tuščius butelius ir gauti daug pinigų, kad užsimokėti už baudą, kurią gavai dėl vairavimo esant girtu.
                                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                          Comment

                                          Working...
                                          X