Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiandien yra straipsnis Kauno dienoje, na manau ir Vilniaus dienoje bus.

    http://www.diena.lt/naujienos/ekonom...pildyta-271702

    Kai kurie punktai yra iš fantastikos elementų:

    "Lietuvos Vyriausybė, anot PAP, pažadėjo šią atšaką atstatyti per 36 mėnesius, tačiau lenkams trejų metų terminas nėra priimtinas. "

    "Susisiekimo viceministras Arūnas Štaras Diena.lt teigė, esą lenkų keliami terminai yra neįmanomi. Esą geležinkelio atšaką tarp Mažeikių ir Latvijos galima sutvarkyti greičiau nei per trejus metus, tačiau tikrai ne per keletą mėnesių."

    Comment


      kai nudraskyt - per savaite, kai atstatyt - per 3 metus? tai ka jie ten - viena kelininku brigada nusius ir visa darba rankom atliks? juk jei yra paruostos begiu gardeles, tuos 19 km imanoma per menesi paklot, surichtavot ir atlikt bandomaji vaziavima. juk sankasa tai bus ta pati, tik kur ne kur teks pataisyt, ka patys sugadino ardydami...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Susisiekimo viceministras Arūnas Štaras Diena.lt teigė, esą lenkų keliami terminai yra neįmanomi.
        „Tikrai galime anksčiau sutvarkyti, bet iki rugsėjo - vargiai įmanoma. To norėti yra nerealu“, - sakė A.Štaras. Anot jo, geležinkelio atšakos tiesimui reikėtų skelbti viešąjį konkursą, o vien jam įvykdyti prireiktų beveik dviejų mėnesių. Ką bekalbėti apie projektavimą bei pačius atšakos tiesimo darbus.

        Va taip yra, kai „Lietuvos geležinkeliams“ vadovauja diletantai. Pradėjo geležinkelio kelio remonto darbus be projekto. . . . .
        Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

        Comment


          Manau, kad lenkus tik pazadais pasers. Po 36 menesiu LR bus kita valdzia, ne sita.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Manau, kad lenkus tik pazadais pasers. Po 36 menesiu LR bus kita valdzia, ne sita.
            Manau, kad lenkų katrybė turės ribą. Po 36 mėnesių Mažeikiuose bus kita kompanija, ne PKN Orlen.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Ir tame "istorija" su gelezinkeliu tikrai ne lemiama vaidmeni suvaidins...

              Comment


                na, musiskiai tai dabar vel neaiskia pozicija uzeme... kaip ir rasiau, terminai visai realus, be to, nesuprantu, koki konkursa reikia skelbt, kai dvi LG dukterines imones (Lentvaryje ir Silenuose) turi tokia kelio tiesimo technika, kurios ir kaimynai pavydi. koki nauja projekta jiems reikia daryti? lai paima senaji, ir atstato linija - yra TNN, yra topografiniai zemelapiai su pazymeta gelezinkelio linija, yra dar keletas butinu instrukciju - pirmyn, dirbam, judam! kai nuarde begius, tai jokio konkurso neskelbe. ot tai butu "Volmeta" (ar kita metalo lauzo supirkimu uzsiimanti firma) rankas pasisildzius ant sito konkurso!
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  aš irgi pritariu: velniop visokias tvarkas, velniop visokius statybos leidimus, imam paskutinio kapitalinio remonto projektą, kada jis ten paskutinį kartą darytas? prie 30 metų? 40? o gal geriau iš vis originalų trasos tiesimo projektą? tik kokiuose archyvuose tų projektų ieškoti reikia? nu nesvarbu. nesvarbu ir tai, kad nuo to laiko pasikeitė technologijos - bedarbių gretimuose rajonuose (ypač Akmenės) pakanka, kad vėl naudoti ne pripirktą techniką, o žmogaus darbo jėgą.

                  apskritai tai išvis kam tie seni projektai, juk yra senų sovietinę mokyklą baigusių meistrų, kurie gali "iš akies" atstatyti.
                  Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                  Comment


                    Parašė Al1
                    Lenkai isidirbineja ne tiek del gelezinkelio - tai, zinoma, koziris ju rankose, kiek del "Klaipedos naftos" pirkimo. Jie nori monopolizuoti ir taip beveik monopoline naftos produktu didemenines prekybos rinka Lietuvoje. Ka i tai atsakys laisvos rinkos salininkas?
                    Ką čia šneki? Monopolizuoti... Jiems tas Klaipėdos terminalas pirmiausia reikalingas naftos produkcijos eksportui. O štai exministras Butkevičius su LG va(l)dovu Dailydka ne tik kad nesileido į kalbas dėl "Klaipėdos naftos", bet dar ir nuardė bėgius iš Mažeikių į Rengę. Kam išvis įsileisti užsienio investuotoją, jeigu vėliau jam yra sąmoningai trukdoma?
                    Kas dėl monopolijos, tai nereikia tirštinti spalvų. Pasaulyje sėkmingai egzistuoja (savo segmentuose) ne viena monopolija, ir niekas tame didelio blogio neįžvelgia (pvz Microsoft, Coca Cola), juk nedraudžiama tapti monopolininku, draudžiama tik naudotis monopoline padėtimi. Štai pvz ŠVYTURYS prieš kelis metus gavo keletą baudų ir toliau sėkmingai užima monopolines pozicijas (užima 48,5proc. LTU alaus rinkos). Vartotojas to gali ir nežinoti, nes parduotuvėse alaus pasirinkimas kone milžiniškas. Lietuva yra maža valstybė su gana maža rinka, todėl monopolijos yra labai lengva atsirasti. Tokiais atvejais valstybė stengiasi užtikrinti konkurenciją šalies viduje importuojama produkcija. Pvz esu girdėjęs, kad MN niekada negamino A98 benzino (nors pats tuo abejoju), kai kurios benzino rūšys (maišytos su priedais) atvežamos iš užsienio, taip pat labai grubiai skaičiuojant apie pusę automobilinių dujų atvežama iš Rusijos (Orenburgo ir kitur). Lietuvoje taip pat negaminamas aviacinis kuras. Taigi apibendrinus, didelės įmonės Lietuvoje yra pasmerktos monopolinei veiklai. Lietuvos vyriausybės pagrindinis tikslas turėtų būti skatinti tokių įmonių produkcijos eksportą.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė aesde Rodyti pranešimą
                      aš irgi pritariu: velniop visokias tvarkas, velniop visokius statybos leidimus, imam paskutinio kapitalinio remonto projektą, kada jis ten paskutinį kartą darytas? prie 30 metų? 40? o gal geriau iš vis originalų trasos tiesimo projektą? tik kokiuose archyvuose tų projektų ieškoti reikia? nu nesvarbu. nesvarbu ir tai, kad nuo to laiko pasikeitė technologijos - bedarbių gretimuose rajonuose (ypač Akmenės) pakanka, kad vėl naudoti ne pripirktą techniką, o žmogaus darbo jėgą.

                      apskritai tai išvis kam tie seni projektai, juk yra senų sovietinę mokyklą baigusių meistrų, kurie gali "iš akies" atstatyti.
                      Pirmieji projektai (leidimas statyti išduotas 1872-03-18, priduotas 1873-11-01) turėtų būt S. Peterburgo archyve (priklausė Rygos-Jelgavos geležinkelio bendrovei), o kapitalinės rekonstrukcijos 1980 m. - Maskvoje (labai tikėtina).

                      Comment


                        Keli puslapiai iš projektavimo techninių sąlygų
                        4-me priede yra 111 psl. o pačios techninės sąlygos sudaro 8 puslapius
                        1 psl.


                        2 psl.

                        (...)
                        8 psl.


                        Ten prirašyta projektavimo darbų turbūt keliems metams į priekį

                        Užkliuvo kelios vietos:
                        Ten kalbama apie 1871 ar 1873 m. pastatyto (ir neseniai nuardyto) geležinkelio poveikį aplinkai ir Natura-2000 teritorijoms...


                        Projektuotojas turi turėti leidimus dirbti veikiančio geležinkelio zonoje

                        Šaltinis: Pirkimo dalis 13647:1 - „Mažeikiai – V.S. geležinkelio ruožo rekonstravimas“ projektavimo paslaugos
                        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=12748

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą

                          Projektuotojas turi turėti leidimus dirbti veikiančio geležinkelio zonoje
                          na Mažeikių stoties juk niekas neuždarė ar jau ji nebeveikia?
                          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                          Comment


                            eilinis lesu plovimas. sutvarke pries apziura, paskui nuarde, o dabar projektuoja, kaip naujoj vietoj statydami....
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Ten prirašyta projektavimo darbų turbūt keliems metams į priekį
                              Labai daug medžiagos projektuotojams IF-3pateiks. Beliks perkelti į projektinę dokumentaciją.

                              Man užkliuvo punktas 7.5.6. „Suprojektuoti Mažeikių miesto ribose geležinkelio aptvėrimą“. Nesupratau, ką čia norima pasakyti: aptverti visą Mažeikių geležinkelio stoties teritoriją, ar tik geležinkelio kelią tarpstotyje, iki jis prisijungs prie stoties kelių.
                              Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                              Comment


                                Trubūt atstatomos linijos aptvėrimą ir turi omeny. O kas čia keisto?

                                Comment


                                  Nebent prie pat stoties, daugiau nelabai ten yra nuo ko tverti.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Trubūt atstatomos linijos aptvėrimą ir turi omeny. O kas čia keisto?
                                    Keisto nieko, tik nesuprantama, nes pati sąvoka „geležinkelis“ nieko nesako. Tai tas pats, kas ir „ledas“, kuris gali būti valgomas arba čiuožyklai naudojamas, o jei valgomas, tai gali būti vanilinis, grietininis, šokoladinis, vaisinis, ir t.t.

                                    O dabar aš, projektuotojo dėtas, suprojektuočiau tvorą pradedant nuo ten, kur geležinkelio kelias kerta miesto ribą, aptverčiau visą Mažeikių geležinkelio stoties teritoriją, taip pat ir privažiuojamuosius geležinkelio kelius, esančius LG balanse, ir tvorą užbaigčiau priešingame geležinkelio stoties gale, kur geležinkelio kelias, palikdamas miestą, kerta jo ribą. Tokiu atveju, tiek projektavimo kaina, tiek tvoros statybos sąmata, būtų tikrai nemenkos.
                                    Paskutinis taisė Combat; 2010.04.24, 17:28.
                                    Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                    Comment


                                      Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                      Keisto nieko, tik nesuprantama, nes pati sąvoka „geležinkelis“ nieko nesako. Tai tas pats, kas ir „ledas“, kuris gali būti valgomas arba čiuožyklai naudojamas, o jei valgomas, tai gali būti vanilinis, grietininis, šokoladinis, vaisinis, ir t.t.

                                      O dabar aš, projektuotojo dėtas, suprojektuočiau tvorą pradedant nuo ten, kur geležinkelio kelias kerta miesto ribą, aptverčiau visą Mažeikių geležinkelio stoties teritoriją, taip pat ir privažiuojamuosius geležinkelio kelius, esančius LG balance, ir tvorą užbaigčiau priešingame geležinkelio stoties gale, kur geležinkelio kelias, palikdamas miestą, kerta jo ribą. Tokiu atveju, tiek projektavimo kaina, tiek tvoros statybos sąmata, būtų tikrai nemenkos.
                                      o gal toks ir yra tikslas - aptverti visą teritoriją, kad nelandžiotų visokie combatai, kosovai ir etc. mažiau matys mažiau komentuos
                                      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                      Comment


                                        Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                        o gal toks ir yra tikslas - aptverti visą teritoriją, kad nelandžiotų visokie combatai, kosovai ir etc. mažiau matys mažiau komentuos
                                        Na, jei tik dėl Combat. . . .tai tikrai verta.
                                        Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                        Comment


                                          Tuomet turės dar ir pėsčiųjų tiltą pastatyti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X