Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Latvija ir Estija mažesnės valstybės, tačiau tokių klausimų nebekelia dėl keleivinių traukinių ar geležinkelio linijų naikinimo ir pavydi mums, kad mes nepridarėme tokių klaidų kaip jie savo laiku viską naikindami. Jie dabar galvoja ir daro kaip atsatyti uždarytus maršrutus ir linijas - greitu metu bus atidaryta uždaryta linija Tartu-Valga ir tuo pačiu Talinas-Ryga.
Degu iš gėdos, kad sėkmingai sužlugdėme ilgiausią siauruką Europoje - Europos pasidižiavimą (nors jau nebe). Tiesa, latviai dar išsaugo nors 30 km ruožą, kur kursuoja keleiviniai traukiniai. Kodėl aš jau rašiau ir nebesikartosiu.
Tokia griovimo politika niekados prie gero neprivedė.
Jusu pasiulymas - naikinti nereikalingus reisus: na pasiziurekime. Uzdaromas gelezinkeliu susisiekimas keleiviams. Kas lieka? Autobusai (kurie matyt priveza nuo pat duru iki pat duru). Nuo to, jog traukiniai nevazines, kaip sake vienas kolega, jie neprades greiciau vaziuoti nei 100km/h ir netaps greitaisiais. Ir kaip tada suspet ten kur nori, pagal Jus? Jau senai ir tie patys autobusai taiko nezmoniskas kainas, tad tokiu atveju monopolija dar didesne butu. O kur dar tas niuansas, jog dauguma reisu nebe normaliais autobusais, o mikro autobusais, kur negali net bagazo pasideti, ka jau bekalbeti apie dvirati. Zmoniu poreikiai? Nupirkim kiekvienam po lektuva ar oro baliona, tai galesim ir i balkona nusileisti ir kamsciuose nereiks stoveti. Juokingas man toks siauras poziuris, apsimetant, jog "realiai zinai situacija"...
Comment