Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Pritariu. Man keista, kodėl jos nenusiuntė šiais maršrutais anksčiau. Šis pirkinys šiais maršrutais tikrai būtų vykęs ir būtų dingę visi nuostoliai.
    O jei dar LG galvos butu pora metu anksciu, kai ekonomika augo ir LG pelnai buvo nemenki, nupirkusios bent 10 automotrisiu, tai dabar ir problemos bei nuostoliai butu mazesni.

    Comment


      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
      Tafa pagal šią logiką, nutraukime ir keleivinių traukinių eismą iš Vilniaus į Kauną bent iki Kaišiadorių, nes šiuo reisu dabar toli gražu nevažiuoja šimtai, abejoju, ar išvis dažna kuriuo reisu būna daugiau kaip 100.
      Kam tada laikomas maršrutas į Oro uostą? Jis išvis yra nereikalingas, orą vežioja (vakar prie mano akių du kartus atvyko tr. iš Oro uosto - vien k. išlipo 2 keleiviai, kitą - 3). Jei galima kalbėti apie traukinių į Rokiškį, Marcinkonis, Mažeikius bent jau socialinę reikšmę, tai toli gražu maršrutas į Oro uostą neatlieka jokios socialinės f-jos. Tai gal tą motrisę geriau leisti į tą Rokiškį, Mažeikius, Marcinkonis?
      Vilnius- Kaunas tikrai šimtai važinėja, juk autobusas važiuoja tankesniu grafiku nei dauguma miesto maršrutų. Ar pagal tavo logiką, jei į Marcinkonius važiuotų kas 15 min. traukinys keleivių būtų tiek pat kaip ir vieną kartą per dieną?
      Flickr

      Comment


        Tas tankesnis vazinejimas dar nieko nereiskia. Autobusu uzpildymas beveik niekada nesiekia 70 proc. Tame tarpe ir mikroautobusai ne visada pilni (o kiek gi ten vietu - 15-17) vaziiuoja. Paprasciausiai konkuruoja trys stambus vezejai - ir nei vienas nenori mazinti marsrutu, kad i atsiradusi langa grafike, neilistu kitas vezejas. Siaip tai as manau ,kad autobusu kainos tarp Vilniau ir Kauno yra nepagristai dideles ,nors ir yra nemenka konkurencija. Manau, kad vietoj kas 10-15-20 minuciu vaziuojanciu autobusu ir mikroautobusu paleidus kas 20-30 min. vaziuojancius autobusus, butu galima sumazinti keliones kainas. Juk autobusas sunaudoja kuro maziau nei du mikroautobusai. Autobusa vaizruoja vienas vairuotojas. Radau ana savaite skelbima internete - is Visagino veza i Lenkija autobusu apsipikrti. Keliones kaina 45 Lt. Juk net nuo Visagino iki Lenkijos sienos yra apie 300 km. O dar kokiu 30-50 km i Lenkija ivaziuoja. Bendras keliones kilometrazas apie 700 km. Jei 100 proc. autobuso uzpildymas, tai apsimoka vezti ir uz 45 Lt. Taip iseina, kad kelione is Vilniaus i Kauna turetu kainuoti apie 7 Lt.

        Comment


          /\ taip ir paaiškėja, kad visi, kas tik netingi, plešia paprastų žmonių paskutines kelnes

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Vilnius- Kaunas tikrai šimtai važinėja, juk autobusas važiuoja tankesniu grafiku nei dauguma miesto maršrutų. Ar pagal tavo logiką, jei į Marcinkonius važiuotų kas 15 min. traukinys keleivių būtų tiek pat kaip ir vieną kartą per dieną?
            Nežinau, iš kur čia ištraukei tokią logiką. Tikrai abejoju, ar visais 15 traukinių į Kauną kaskart važiuoja šimtai. Tikrai ne. Ir nelyginkim nelyginamų dalykų. Marcinkonims užtenka ir trijų reisų, jei dar visai važiuotų motrisė (ne tik rytiniu reisu), ne keturvagoiniai DR1A kaip kartais važiuoja, tai problemos gal ir neliktų.

            Comment


              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
              Nežinau, iš kur čia ištraukei tokią logiką. Tikrai abejoju, ar visais 15 traukinių į Kauną kaskart važiuoja šimtai. Tikrai ne. Ir nelyginkim nelyginamų dalykų. Marcinkonims užtenka ir trijų reisų, jei dar visai važiuotų motrisė (ne tik rytiniu reisu), ne keturvagoiniai DR1A kaip kartais važiuoja, tai problemos gal ir neliktų.
              Motrisė kur kas racionaliau, į tokius miestelius tokios ir turėtų važineti, pagal degalų kainas gali konkuruoti su autobusu, bet kai monstriškas garvežys su 4 vagonais ir 5 žmonėmis juose važiuoja, tai tikrai nei racionalu, nei ekonomiška, nei ekologiška galų gale.
              Flickr

              Comment


                Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                /\ taip ir paaiškėja, kad visi, kas tik netingi, plešia paprastų žmonių paskutines kelnes
                Įžvelk ir teigiamą pusę, mažiau pinigų iš Lietuvos į Lenkiją iškeliauja.
                Flickr

                Comment


                  Ar yra sia vasara nuolaida jaunesniem nei 26 metai? Litrail.lt nieko neradau...
                  You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                  Comment


                    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                    Ar yra sia vasara nuolaida jaunesniem nei 26 metai? Litrail.lt nieko neradau...
                    Tikėtina, kad bus, bet kiek pamenu, ta akcija prasidėdavo antroje birželio pusėje, o pernai rodos prasidėjo nuo liepos mėn., jei neklystu.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Tikėtina, kad bus, bet kiek pamenu, ta akcija prasidėdavo antroje birželio pusėje, o pernai rodos prasidėjo nuo liepos mėn., jei neklystu.
                      Prasidėdavo jei nemeluoju nuo liepos 1 d. tačiau reiktų klausti LG nurodytais telefonais.

                      Comment


                        Man taip pat atrodo, kad prasidėdavo liepos 1 d., nes birželį dar yra keleivių, o nuo liepos jų gerokai sumažėja, dėl to akcija ir prasideda nuo liepos 1 d. Nors kas studentai, tai gali ir nelaukt akcijos - jiems ir taip nuolaida priklauso.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          kodėl Lietuvoje žmonės kaip pamišę automobilizuojasi? Juk Europos sąjungoje esam ar ne? Tai kodėl toje pačioje Vokietijoje, kurioje automobilių daugiau nei gyventojų, kodėl ten žmonės aktyviai naudojasi traukiniais?
                          paprasta - visuomeninis transportas kainuoja panasiai kiek vaziuoti automobiliu, paprastas pavyzdys: autobusas vilnius kaunas 23LT i viena puse, 46LT i abi. Man vienam su automobiliu pirmyn atgal ant kuro iseina 50LT tai is esmes tas pats, o kur savo auto patogumas. O jeigu vaziuoja bent 2 zmones tai vos ne dvigubai pigiau nei su autobusu lekti.
                          Tas pats ir su miesto transportu - bilietelis kainuoja 2LT, tai nemaai kur as as su auto iki 10km atstuma uz panasiai galiu nuvykt, o jei dviese tai bet kur garantuotai pigiau. Ir taip toliau ir panasiai.
                          Paprasta - visuomeninis transportas yra vos ne prabanga, kai tuo tarpu jis turetu tranauti visuomenes poreikiam ir interesam.
                          Taigi atsakymas del automobiliu paprastas...

                          Comment


                            Tikriausiai tavo mašina nevartoja tepalų, nedyla padangos ir t.t. ir šiaip ją dovanų gavai Nu bet čia ne esmė, man susidaro įspūdis kad (pvz palyginus su UK) Lietuvoj tiesiog labai pigu turėt ir išlaikyt automobilį, nėra kelių mokesčio (priklausančio nuo amžiaus ir išmetamų dujų kiekio) ir pigus senų remontas. Aišku ir prastas VT įvaizdis, nors pats VT nėra jau toks ir blogas.
                            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Man taip pat atrodo, kad prasidėdavo liepos 1 d., nes birželį dar yra keleivių, o nuo liepos jų gerokai sumažėja, dėl to akcija ir prasideda nuo liepos 1 d. Nors kas studentai, tai gali ir nelaukt akcijos - jiems ir taip nuolaida priklauso.
                              Panašu kad Pergalės traukiniui šį šeštadienį nuolados nebus
                              Labai įdomu ar bent DR1 duos, RA2 nesitikiu, nors jie gera reklama LG būtų, nes spėju važiuos nemažai kelevių, kurie traukiniu važiuoja itin retai, o ir nesigirdėjo kad ankstesni Pergalės traukinai būtų nusiaubti
                              You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                              Comment


                                Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                Tikriausiai tavo mašina nevartoja tepalų, nedyla padangos ir t.t. ir šiaip ją dovanų gavai Nu bet čia ne esmė, man susidaro įspūdis kad (pvz palyginus su UK) Lietuvoj tiesiog labai pigu turėt ir išlaikyt automobilį, nėra kelių mokesčio (priklausančio nuo amžiaus ir išmetamų dujų kiekio) ir pigus senų remontas. Aišku ir prastas VT įvaizdis, nors pats VT nėra jau toks ir blogas.
                                Ne uz dyka gavau, bet jei jau turiu tai ir vaziuoju. Ir ne as vienas, dauguma mano pazistamu renkasi vaziuot visur su auto, nes su visuomeniniu transportu tik vos pigiau (ir tai kaip minejau jei vaziuoji vienas masinoje). O dviese tai be klausimu. Cia siaip atsakymas i kodel lietuviai automobilizuojasi.

                                Comment


                                  Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                  Panašu kad Pergalės traukiniui šį šeštadienį nuolados nebus
                                  Labai įdomu ar bent DR1 duos, RA2 nesitikiu, nors jie gera reklama LG būtų, nes spėju važiuos nemažai kelevių, kurie traukiniu važiuoja itin retai, o ir nesigirdėjo kad ankstesni Pergalės traukinai būtų nusiaubti
                                  O anksčiau kas buvo? Električka dermantininiais suolais?

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                    paprasta - visuomeninis transportas kainuoja panasiai kiek vaziuoti automobiliu, paprastas pavyzdys: autobusas vilnius kaunas 23LT i viena puse, 46LT i abi. Man vienam su automobiliu pirmyn atgal ant kuro iseina 50LT tai is esmes tas pats, o kur savo auto patogumas. O jeigu vaziuoja bent 2 zmones tai vos ne dvigubai pigiau nei su autobusu lekti.
                                    Tas pats ir su miesto transportu - bilietelis kainuoja 2LT, tai nemaai kur as as su auto iki 10km atstuma uz panasiai galiu nuvykt, o jei dviese tai bet kur garantuotai pigiau. Ir taip toliau ir panasiai.
                                    Paprasta - visuomeninis transportas yra vos ne prabanga, kai tuo tarpu jis turetu tranauti visuomenes poreikiam ir interesam.
                                    Taigi atsakymas del automobiliu paprastas...

                                    Tau tai dar nieko. Man į Kauną ir atgal nuvažiuoti automobiliu kainuoja 32 Lt. (dujų įranga), o ką jau kalbėt jei važiuoju ne vienas. Ir tai, iš didelių sentimentų aš renkuosi traukinį, nors tokių kvailių ant Lietuvos turbūt maža. Noriu pasakyti, kad kol bus toks važiavimo traukiniu ir savo automobiliu kaštų santykis, tol labai sunkiai seksis įtikinti taupantį ir patogumų ieškantį lietuvaitį rinktis kelione kitaip nei nuosavu automobiliu. (Traukiniu, aišku kiek pigiau, nei autobusu)

                                    Comment


                                      Parašė Loidas Rodyti pranešimą
                                      Tau tai dar nieko. Man į Kauną ir atgal nuvažiuoti automobiliu kainuoja 32 Lt. (dujų įranga), o ką jau kalbėt jei važiuoju ne vienas. Ir tai, iš didelių sentimentų aš renkuosi traukinį, nors tokių kvailių ant Lietuvos turbūt maža. Noriu pasakyti, kad kol bus toks važiavimo traukiniu ir savo automobiliu kaštų santykis, tol labai sunkiai seksis įtikinti taupantį ir patogumų ieškantį lietuvaitį rinktis kelione kitaip nei nuosavu automobiliu. (Traukiniu, aišku kiek pigiau, nei autobusu)
                                      Aha, o aš papasakosiu savo istoriją. Į darbą einu pėsčiomis, nes automobiliu būtų dukart ilgiau (parkavimas). Automobilio neturiu, reikia man jo porą kart į mėnesį, nuoma kainuoja 25 Lt parai. Visuomeninis transportas gerai nes jo nereikia pirkti, bei nereikia jo vairuoti, be to mažiau smirdi. Ir ką jūs man, aftoliubiteliai?

                                      Comment


                                        Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                                        Aha, o aš papasakosiu savo istoriją. Į darbą einu pėsčiomis, nes automobiliu būtų dukart ilgiau (parkavimas). Automobilio neturiu, reikia man jo porą kart į mėnesį, nuoma kainuoja 25 Lt parai. Visuomeninis transportas gerai nes jo nereikia pirkti, bei nereikia jo vairuoti, be to mažiau smirdi. Ir ką jūs man, aftoliubiteliai?
                                        Pas mane mašina įleistų šaknis kieme, tik dėl tos priežasties porą kartų į mėnesį kur nors išvažiuoju (benzinas dar nesurūgo, atrodo ) O šiaip tai naudojuos viešuoju transportu, nes jo vairuoti nereikia ir gali važiuodamas skaityt laikraštį ar dar ką nors. Na, gal čia visiems autofanams taip smarkiai patinka vairuoti...

                                        Comment


                                          Parašė Sovijus
                                          Gal žinote koks kitą savaitę važiuos traukinys į Mažeikius penktadienį per pietus.
                                          Kol dar neuždarė šio maršruto noriu pavažiuot ir dar neteko važiuot su RA2.
                                          Suzinosiu pranesiu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X