Naują keleivinių traukinių depo pastatą statysis https://ltg.lt/naujienos/2024/ltg-li...avimo-sutarti/
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tam nereikalinga net studija, nes infros kaštai pateikti, LTG infrastruktūros kainodara matoma viešai, tad belieka susigalvoti kiek maksimaliai galima apkrauti esamas linijas ir džiūgauti, kad TEORIŠKAI galima vežti ir pigiau. Bet ką tokie skaičiai duos, jei realybėje tiek keleivių niekada nepririnksite?Parašė Perfect Rodyti pranešimąBet kaip atrodytų infrastruktūros kainos statistika jeigu skirtingų transporto rūšių infrastruktūros savikaina būtų vertinama pagal vienodą pervežamų krovinių/keleivių kiekį?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nėra taip, kad elektrifikuota linija yra pigesnė. Su sąlyga, kad yra pakankama apkrova dėl kurios atsipirktų pradinės investicijos elektrifikacijai. Bet jei srauto mažai - elektrifikacija neatsipirktų suvokiamą laiko tarpą.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
 Ne klaidinančios, bet jos vertina ne grynuosius kaštus, o efektyvumą. Studijoje kaina skaičiuojama atsižvelgiant į statistinius vidutinius pervežamų krovinių/keleivių duomenis.
 Pagal šią studiją neelektrifikuotos geležinkelio linijos išlaikymas yra brangesnis už elektrifikuotos, nes neelektrifikuota vežama statistiškai mažiau keleivių/krovinių, todėl pervežimo neelektrifikuota linija savikaina yra didesnė!
 
 Bet kaip atrodytų infrastruktūros kainos statistika jeigu skirtingų transporto rūšių infrastruktūros savikaina būtų vertinama pagal vienodą pervežamų krovinių/keleivių kiekį?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip suprantu, nei po elektrifikacijos užbaigimo, nei po Stadlerių užsipirkimo, nei po naujo depo pastatymo, LTG net neplanuoja didinti maksimalaus greičio virš esamų 120km/h, kuris ir taip dar ne visur pasiekiamasParašė ignaloidas Rodyti pranešimąNaują keleivinių traukinių depo pastatą statysis https://ltg.lt/naujienos/2024/ltg-li...avimo-sutarti/  
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Absoliutus idiotizmas skaičiuoti infrastruktūros statymo "atsipirkimą". Kaip ir gatvių, šaligatvių, parkų, autostradų ir pan. "atsipirkimą".Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Nėra taip, kad elektrifikuota linija yra pigesnė. Su sąlyga, kad yra pakankama apkrova dėl kurios atsipirktų pradinės investicijos elektrifikacijai. Bet jei srauto mažai - elektrifikacija neatsipirktų suvokiamą laiko tarpą.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Depą išlaikys Naujojoje Vilnioje, tad prisidėjus naujiems elektrifikuotiems maršrutams padaugės oro vežiojimo N. Vilnia - Vilnius atkarpoje. Gal jau pats laikas būtų visais reisais į depą vežti ir keleivius, o ne išvažiuot užrakintomis durimis?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąNaują keleivinių traukinių depo pastatą statysis https://ltg.lt/naujienos/2024/ltg-li...avimo-sutarti/
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 "Nėra paklausos".Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
 Depą išlaikys Naujojoje Vilnioje, tad prisidėjus naujiems elektrifikuotiems maršrutams padaugės oro vežiojimo N. Vilnia - Vilnius atkarpoje. Gal jau pats laikas būtų visais reisais į depą vežti ir keleivius, o ne išvažiuot užrakintomis durimis?
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žemyniniam Taivane tokia logika gal ir veikia. Pas mus - ne. Ar statom maglevą ir trijų juostų autostradą į kiekvieną kaimą?Parašė John Rodyti pranešimą
 Absoliutus idiotizmas skaičiuoti infrastruktūros statymo "atsipirkimą". Kaip ir gatvių, šaligatvių, parkų, autostradų ir pan. "atsipirkimą".
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Niekas niekur buhalteriškai tokių dalykų "atsipirkimo" neskaičiuoja. Taip niekada niekur nebuvo ir nebus. Kam rašinėti nesąmones?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Žemyniniam Taivane tokia logika gal ir veikia. Pas mus - ne. Ar statom maglevą ir trijų juostų autostradą į kiekvieną kaimą?
 Žinoma, kartais "paskaičiuoja" bendrą/social/whatever "impact", kuris būna gerokai didesnis, nei investicijos, bet tai irgi būrimas iš kavos tirščių. Paprastai tiesiog priimamas politinis sprendimas, kai būna akivaizdu, kad to reikia.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
  
 
 This is the answer.
 
 Skaičiuot skaičiuoja, bet tu visiškai teisus.
 
 Šaltinis: Draugas kuris dirbo Trafikverket.
 Trafikverket labai detaliai skaičiuoja visus atsiperkamumus, socialinį poveikį ir t.t.
 Sudėtingos metodologijos ir t.t. Bet summa summarum, tai yra autoritetingas būrimas iš kavos tirščių.
 Kai akivaizdu ko reikia ir kokių išvadų reikia, pagal jau padarytas išvadas derina dar nepadarytus skaičiavimus.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kartais galim nutiest maglevą į kalabybiškį? Nes nu kodėl neParašė John Rodyti pranešimą
 Niekas niekur buhalteriškai tokių dalykų "atsipirkimo" neskaičiuoja. Taip niekada niekur nebuvo ir nebus. Kam rašinėti nesąmones?
 Žinoma, kartais "paskaičiuoja" bendrą/social/whatever "impact", kuris būna gerokai didesnis, nei investicijos, bet tai irgi būrimas iš kavos tirščių. Paprastai tiesiog priimamas politinis sprendimas, kai būna akivaizdu, kad to reikia. 
 
 Akivaizdumas ir yra vienokie ar kitokie paskaičiavimai. Nebent akivaizdumas traukiamas iš šiknos.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu kam į absurdus eiti?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Tai kartais galim nutiest maglevą į kalabybiškį? Nes nu kodėl ne 
 
 Akivaizdumas ir yra vienokie ar kitokie paskaičiavimai. Nebent akivaizdumas traukiamas iš šiknos.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Greičio didinimas kaip ir įeina į elektrifikacijos projekto uždavinius.Parašė John Rodyti pranešimą
 Kaip suprantu, nei po elektrifikacijos užbaigimo, nei po Stadlerių užsipirkimo, nei po naujo depo pastatymo, LTG net neplanuoja didinti maksimalaus greičio virš esamų 120km/h, kuris ir taip dar ne visur pasiekiamas 
 
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Good to know. Žiūrėsim tada. Labai labai noriu būti neteisus ir tikėti, kad bent kai kur tas greitis visgi bus padidintas bent iki 140km/h.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
 Greičio didinimas kaip ir įeina į elektrifikacijos projekto uždavinius.
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Standartas. Bent jau taip dažnai daroma. Turbūt istoriniai dalykai, nes 100mph daugmaž lygu 160km/h. Kadangi britai išrado geležinkelius, tai matyt ir greičio dydžius jie nustatinėjo. 100 mylių per valandą buvo gražus apvalus skaičius labai greitiems traukiniams savo laiku, ir tai gavosi daugmaž 160km/h.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąĮdomu kodėl būtent 160 km/h? Tiesiog iki tokio greičio buvo planuojama dar prieš daugiau nei 25 metus paleidžiant greituosius traukinius į Klaipėdą, tada Baltija ir Pajūris. Ar čia kažkoks techninis standartas yra tie 160 km/h ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2008 m. straipsnis:Parašė John Rodyti pranešimą
 Good to know. Žiūrėsim tada. Labai labai noriu būti neteisus ir tikėti, kad bent kai kur tas greitis visgi bus padidintas bent iki 140km/h.
 
 Traukiniu Vilnius – Kaunas, 160 km/val.
 
 AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir Vokietijos kompanijos „DB-INTERNATIONAL GmbH“ atstovai pasirašė sutartis dėl „Techninės pagalbos (projektavimo) linijos Vilnius – Kaunas kelio modernizavimo greičiui iki 160 km/val.“
 | Visą straipsnį galite rasti: https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...km-val-n182559
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O čia visų 2023 metų keleivių pervežimų statistika:
 
 2023 m. pervežta viso 5 mln. keleivių:- Iš jų Lietuvoje 4,7 mln.(94 proc.). 0.22 mln. daugiau nei 2022 m. ir 0.115 mln. daugiau nei 2019 m. (rekordiniais).
- Vilnius-Kaunas: 1.7 mln., metinis augimas 10 proc. (Populiariausias maršrutas)
- Vilnius-Klaipėda: 0.6 mln.
- Vilnius-Ryga: 0.0013 mln. (per paskutines penkias 2023-ų metų dienas)
- Kaunas–Šiauliai: metinis augimas 51 proc.
- Klaipėda–Šilutė: metinis augimas 20 proc.
- Vilnius–Vilniaus oro uostas: metinis augimas 18 proc.
- Vilnius-Varšuva-Krokuva: 0.038 mln. Kiek pamenu metų viduryje buvo minėta, kad pervežta apie 18 tūkst. keleivių, tad atrodo maršruto populiarumas išliko stabilus visus metus.
- 35 tūkstančiai pervežtų dviračių ir 8 tūkst. augintinių.
 
 
 Man klausimas kyla iš kur galėjo susidaryti 0.3 mln. keleivių ne Lietuvoje, jei į Lenkiją 38 tūkst.? Ar čia įskaičiuojami keleiviai vykstantys tranzitu į rusiją? Taip pat, matant Kaunas-Šiauliai augimą, panašu, kad maršrutas turi dar labai daug potencialo augti toliau.
 
 Ir šiaip, gal kas žino, ar keleivių pervežimo statistika yra įslaptinta informacija ir visuomenei pranešama tik minimaliai, kad patenkinti poreikį? Nes būtų labai įdomu pamatyti kasmetinę visų maršrutų, stotelių statistiką, paanalizuoti, suprasti, kaip maršrutuose skiriasi 1/2 klasių pasirinkimai. Tuo pačiu ir sužinoti, kokia statistika ir kitų maršrutų, kurių populiarumas turbūt mažėja jei nėra minimi (kaip į Turmantą, Marcinkonis).
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matant visus metinius augimus, LG padarys vieną išvadą - papildomiems traukiniams, poreikio nėraParašė Bluefox Rodyti pranešimąO čia visų 2023 metų keleivių pervežimų statistika:
 
 2023 m. pervežta viso 5 mln. keleivių:- Iš jų Lietuvoje 4,7 mln.(94 proc.). 0.22 mln. daugiau nei 2022 m. ir 0.115 mln. daugiau nei 2019 m. (rekordiniais).
- Vilnius-Kaunas: 1.7 mln., metinis augimas 10 proc. (Populiariausias maršrutas)
- Vilnius-Klaipėda: 0.6 mln.
- Vilnius-Ryga: 0.0013 mln. (per paskutines penkias 2023-ų metų dienas)
- Kaunas–Šiauliai: metinis augimas 51 proc.
- Klaipėda–Šilutė: metinis augimas 20 proc.
- Vilnius–Vilniaus oro uostas: metinis augimas 18 proc.
- Vilnius-Varšuva-Krokuva: 0.038 mln. Kiek pamenu metų viduryje buvo minėta, kad pervežta apie 18 tūkst. keleivių, tad atrodo maršruto populiarumas išliko stabilus visus metus.
- 35 tūkstančiai pervežtų dviračių ir 8 tūkst. augintinių.
 
 
 Man klausimas kyla iš kur galėjo susidaryti 0.3 mln. keleivių ne Lietuvoje, jei į Lenkiją 38 tūkst.? Ar čia įskaičiuojami keleiviai vykstantys tranzitu į rusiją? Taip pat, matant Kaunas-Šiauliai augimą, panašu, kad maršrutas turi dar labai daug potencialo augti toliau.
 
 Ir šiaip, gal kas žino, ar keleivių pervežimo statistika yra įslaptinta informacija ir visuomenei pranešama tik minimaliai, kad patenkinti poreikį? Nes būtų labai įdomu pamatyti kasmetinę visų maršrutų, stotelių statistiką, paanalizuoti, suprasti, kaip maršrutuose skiriasi 1/2 klasių pasirinkimai. Tuo pačiu ir sužinoti, kokia statistika ir kitų maršrutų, kurių populiarumas turbūt mažėja jei nėra minimi (kaip į Turmantą, Marcinkonis). - Kas gi vyksta toje Ukrainoje? - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
 - Rusija su Amerika kariauja.
 - Ir ką, kaip ten reikalai?
 - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
 - O amerikiečiai?
 - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
 - 10 patinka
 Comment







Comment