Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Su ta N. Vilnios - Kenos elektrifikacija visiška š. Įkišta tiek pinigų ir važiuoja tik 4 poros električkų į Minską. Visa kita konservuojasi. Nuo sienos iki Kenos - kita kalba. Ten naudojama linija pilnu pajėgumu. LG turėjo nupirkti keletą dvivagonių vienaaukšių elektrinių traukinių elektrifikuotam ruožu aptarnauti, taip pat ir į Trakus jie būtų važiavę, nes dviaukščiai į Trakus 80 proc. reisų orą vežioja. Štai ruošiai dabar elektrifikuoti liniją į Klaipėdą. O kur elektriniai traukiniai Klaipėdos - Radviliškio priemiestiniams? Ar irgi po laidu dyzeliniai ir toliaus važinės? O jei dviaukščius planuoja permesti, tai Vilniaus zonai jų neužteks.

    Comment


      O tai jei regioninio traukinio maršrute atsiranda papildoma stotelė kaip VNO, traukinio padangose orą reikia pakeisti ???

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Su ta N. Vilnios - Kenos elektrifikacija visiška š. Įkišta tiek pinigų ir važiuoja tik 4 poros električkų į Minską. Visa kita konservuojasi. Nuo sienos iki Kenos - kita kalba. Ten naudojama linija pilnu pajėgumu. LG turėjo nupirkti keletą dvivagonių vienaaukšių elektrinių traukinių elektrifikuotam ruožu aptarnauti, taip pat ir į Trakus jie būtų važiavę, nes dviaukščiai į Trakus 80 proc. reisų orą vežioja. Štai ruošiai dabar elektrifikuoti liniją į Klaipėdą. O kur elektriniai traukiniai Klaipėdos - Radviliškio priemiestiniams? Ar irgi po laidu dyzeliniai ir toliaus važinės? O jei dviaukščius planuoja permesti, tai Vilniaus zonai jų neužteks.
        Atrodytų geriau maži elektriniai tik iš šalies, bet pigiau ir paprasčiau į Trakus orą vežiot su dviaukščius, o į Keną leist Pesą.

        Comment


          Kam tada buvo reikalinga ta elektrifikacija? Kad pas ūsuotą diktatorių električkas paleisti? Kroviniams KT reikėjo daryti iki Vaidotų, o ne iki N. Vilnios.

          Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
          O tai jei regioninio traukinio maršrute atsiranda papildoma stotelė kaip VNO, traukinio padangose orą reikia pakeisti ???
          Dar kartą kartoju - pažiūrėk į geležinkelių schemą ir atkris noras. Priežastis visų pirma techninė. O jos normaliam išsprendimui reikia dešimčių milijonų. Kam? Valstybei nerūpi. Geriau leisti milijardus kažkokioms RB, nei gerinti esamą susisiekimą. O dar ir oro uostas jau Vilniuje laikinas, gigantomanija užvaldė valdžiažmogių protus. Išsivažinėjančiai ir demografinės krizės krečiamai Lietuvai neužtenka esamų oro uostų, reikia naujo didelio ir laukuose.

          Comment


            „Lietuvos geležinkeliai“ stabdo tarptautinių traukinių maršrutus 14:21

            „Lietuvos geležinkelių“ grupei priklausanti keleivių vežimo bendrovė „LG Keleiviams“ praneša, kad dėl Lietuvoje įvedamo karantino, stabdomas tarptautinių keleivinių traukinių eismas. Nuo kovo 16 d., 00:00 val., stabdomi visų tarptautinių keleivinių traukinių maršrutai. Traukiniai laikinai nevažiuos maršrutais Balstogė–Kaunas–Balstogė, Vilnius–Minskas–Vilnius; maršruto Vilnius–Ignalina–Turmantas–Daugpilis traukiniai vyks tik iki Turmanto; taip pat stabdomas 4 sostinių traukinys maršrutu Kijevas–Minskas–Vilnius–Šiauliai–Ryga. Tranzitiniai traukiniai per šalį vyks, bet nuo kovo 16 d. 00:00 val. keleivių įlaipinimas ir išlaipinimas Vilniaus geležinkelio stotyje bus draudžiamas. Visi šie ribojimai galios iki atšaukimo.

            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1289778?copied

            Comment


              Toliau važinės traukiniai Maskva - Kaliningradas.
              Kaip ten bus su patikra pasienyje Kenoje ir Kybartuose - ar tikrins keleivių sveikatą.
              Lietuvos pareigūnų kontaktas su važinėjančiais išlieka.

              Comment


                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                „Lietuvos geležinkeliai“ stabdo tarptautinių traukinių maršrutus 14:21

                „Lietuvos geležinkelių“ grupei priklausanti keleivių vežimo bendrovė „LG Keleiviams“ praneša, kad dėl Lietuvoje įvedamo karantino, stabdomas tarptautinių keleivinių traukinių eismas. Nuo kovo 16 d., 00:00 val., stabdomi visų tarptautinių keleivinių traukinių maršrutai. Traukiniai laikinai nevažiuos maršrutais Balstogė–Kaunas–Balstogė, Vilnius–Minskas–Vilnius; maršruto Vilnius–Ignalina–Turmantas–Daugpilis traukiniai vyks tik iki Turmanto; taip pat stabdomas 4 sostinių traukinys maršrutu Kijevas–Minskas–Vilnius–Šiauliai–Ryga. Tranzitiniai traukiniai per šalį vyks, bet nuo kovo 16 d. 00:00 val. keleivių įlaipinimas ir išlaipinimas Vilniaus geležinkelio stotyje bus draudžiamas. Visi šie ribojimai galios iki atšaukimo.

                Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1289778?copied
                Tranzitiniai traukiniai, kaip suprantu, yra grynai rusiški. Tiesiog LG bijo juos sustabdyti. Drąsos užteko tik sustabdyti tranzitinį traukinį Ryga-Kijevas.
                Turint omenyje, kad Rusijoje sergamumo mąstai akivaizdžiai slepiami ir kad Lietuvos pareigūnai privalo tikrinti visų keleivių dokumentus - tai yra beveik nusikalstama aplaidumas.
                Paskutinis taisė oranger; 2020.03.15, 18:49.

                Comment


                  Parašė oranger Rodyti pranešimą

                  Tranzitiniai traukiniai, kaip suprantu, yra grynai rusiški. Tiesiog LG bijo juos sustabdyti. Drąsos užteko tik sustabdyti tranzitinį traukinį Ryga-Kijevas.
                  Ryga Kijevas lyg stodavo Lietuvoje, o rusų non stop pravažiuoja ir esmė, kad ten patys rusai nieko neišleistų, kam jį stabdyti?

                  Comment


                    Kai lenkai uždarė tarptautinį susiekimą nuo šios dienos, RŽD (Rusijos geležinkeliai) tiesiog informavo, kad sustabdomi traukiniai Maskva-Berlynas ir Maskva-Paryžius ir nurodė kontaktus kur atsiimti pinigus už nepanaudotus bilietus.

                    Tuo tarpu Lietuva palieka be pakeitimų susisiekimą su Kaliningradu. Nieko neatsitiktų, jei laikinai sustabdytų. Kaip.sako rusai, uvažytel'naja pričina.
                    ​​​​​

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Ryga Kijevas lyg stodavo Lietuvoje, o rusų non stop pravažiuoja ir esmė, kad ten patys rusai nieko neišleistų, kam jį stabdyti?
                      Lietuvos pareigūnai tikrina dokumentus. Čia "nieko tokio"?

                      Comment


                        Rusu privalo stoti, nes netikrinami gali ir žalių zmogeliuku uzvezti ir paleisti vidury lauku

                        Comment


                          Parašė oranger Rodyti pranešimą

                          Tranzitiniai traukiniai, kaip suprantu, yra grynai rusiški. Tiesiog LG bijo juos sustabdyti. Drąsos užteko tik sustabdyti tranzitinį traukinį Ryga-Kijevas.
                          Turint omenyje, kad Rusijoje sergamumo mąstai akivaizdžiai slepiami ir kad Lietuvos pareigūnai privalo tikrinti visų keleivių dokumentus - tai yra beveik nusikalstama aplaidumas.
                          Ukraina pati uždarė savo sienas pirma. Ir gal nereikia čia lyginti tranzitu vykstančių ir atvykstančių ar išvykstančių. Pareigūnų toks darbas. Sienos nėra pilnai uždaromos ir kituose pasienio postuose ne ką ne mažesnė tikimybė pasigauti virusą.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                            Ukraina pati uždarė savo sienas pirma. Ir gal nereikia čia lyginti tranzitu vykstančių ir atvykstančių ar išvykstančių. Pareigūnų toks darbas. Sienos nėra pilnai uždaromos ir kituose pasienio postuose ne ką ne mažesnė tikimybė pasigauti virusą.
                            Žinoma, atriedėjo vatnikas ginti savo bosų...

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Kai lenkai uždarė tarptautinį susiekimą nuo šios dienos, RŽD (Rusijos geležinkeliai) tiesiog informavo, kad sustabdomi traukiniai Maskva-Berlynas ir Maskva-Paryžius ir nurodė kontaktus kur atsiimti pinigus už nepanaudotus bilietus.

                              Tuo tarpu Lietuva palieka be pakeitimų susisiekimą su Kaliningradu. Nieko neatsitiktų, jei laikinai sustabdytų. Kaip.sako rusai, uvažytel'naja pričina.
                              ​​​​​
                              Traukinį į Paryžių atšaukė pati RŽD dar prieš savaitę, nei prasidėjo sienų uždarinėjimas. Būtent, kad be Paryžiaus ir Berlyno traukinio nieko neatsitiks, o be Kaliningrado Rusijai atsitiks. Tačiau tai nereiškia, kad pati Rusija neatšauks traukinių po kelių dienų.
                              Paskutinis taisė Al1; 2020.03.15, 19:48.

                              Comment


                                Ukraina uždarė sieną, atšaukti visi traukiniai iš Rusijos į Ukrainą ir Moldovą.
                                Jokio pasipiktinimo iš Rusijos - uvažytel'naja pričina.

                                Gruzija uždarė sieną su Rusija, apsunkitas tranzitas su Armėnija (ten susisiekimas tik autotransportu)
                                Jokio pasipiktinimo iš Rusijos - uvažytel'naja pričina.

                                Comment


                                  Taigi esminis dalykas, kad tai tranzitinis traukinys iš Rusijos į Rusiją, o ne į kažkur, į kur galima ir nevažiuoti. Dar kartą kartoju, kad už dienos kitos gali atšaukti ir tranzitą. Situacija keičiasi labai sparčiai ir šiandien viena, o rytoj jau visai kitaip gali būti.

                                  Comment


                                    Dar vienas "efektyvių" managerių debilizmo apraiška - LG neparduoda bilietų kasose už grynuosius. Gal visi žmonės turi korteles? Taip pat konduktoriai neparduoda bilietų traukinyje. Vadinasi, galima važiuoti be bilieto nes daugelyje stočių ir stotelių bilietų niekas ir taip neparduoda.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2020.03.16, 12:52.

                                    Comment


                                      Labai gerai, užkniso tie gryni be galo

                                      Comment


                                        Ne tik LG.. Vilniaus VT irgi.

                                        Vairuotojai viešajame transporte laikinai neprekiauja vienkartiniais popieriniais bilietais.
                                        http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1421

                                        Comment


                                          LG pažeidė įstatymus, nes grynieji yra legali atsiskaitymo priemonė ir juos priimti privalo visi. Jokio draudimo atsiskaityti grynaisiais neįvedė ir neįves. Vadinasi, galima teisėtai važinėti traukiniais be bilieto.

                                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                          Ne tik LG.. Vilniaus VT irgi.

                                          Vairuotojai viešajame transporte laikinai neprekiauja vienkartiniais popieriniais bilietais.
                                          http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1421
                                          Bet alternatyva atsiskaityti grynaisiais yra - kioskai ir t.t. O LG alternatyvos grynaisiais pirkti nepaliko. Prekyba internetu nėra alternatyva, nes, kaip minėjau, grynųjų apyvartos niekas neatšaukė ir neatšauks.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2020.03.16, 13:27.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X