Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiandien popietiniu 15:42h. Daugavpils - Vilnius sieną į Lietuvą kerta 24 keleiviai.

    Comment


      Neteko matyt, kad kas būtų aprašęs šį maršrutą po atkūrimo, tad Jašiūnai - Vilnius 18:35h. (šešt.):

      Jašiūnai: 0,
      Terešiškės: +8,
      Parudaminys: +1,
      Valčiūnai: +2,
      Juodšiliai: 0,
      Oro uostas: +2

      Atvyko į Vilnių: 13.

      Akivaizdu, kad LG cirkai uždarant Stasylas sumažino keleivių srautus. Kitas akis badantis dalykas - stotelė Salininkuose tikrai sugeneruotų papildomus keleivių skaičius, nes vien jau sodininkai ką reikštų, o ir kaina bei nuvykimo laikas - tikrai traukinio, o ne miesto autobuso naudai. Vienintelis labai didelis miesto transporto pliusas - reguliarūs ir dažni reisai bei
      ​​​nuolatinis bilietas (jei žmogus dirba Vilniuje, papildomai mokėti už traukinį jam tikrai nėra logiška).

      Comment


        Traukiniai Klaipėdos link nuo šiol stoja ir dar vienoje stotelėje
        Nuo praėjusios savaitės traukiniai Šilutė-Klaipėda stoja ir viename didžiausių pietrytinių rajonų – Rimkuose.

        Kaip skelbia „Lietuvos geležinkeliai“, naujojo maršruto tvarkaraščiai yra sudaryti, atsižvelgiant į dirbančiųjų poreikius. Rytinis traukinys iš Rimkų išvyksta 7.25 val., o Klaipėdos geležinkelio stotį pasiekia per 10 min. – 7.35 val. Dirbantys nuo 9 val. gali rinktis traukinį, iš Rimkų išvykstantį 8.21 val. Jis į Klaipėdą atvyksta 8.31 val. Važiuojantys iš darbo gali grįžti traukiniu, iš Klaipėdos geležinkelio stoties išvykstančiu 17.16 val. Per dieną iš Rimkų į Klaipėdą išvyksta penki traukiniai...
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Sveiki. Gal kas žino ir galėtų naujokui šitoj temoj paaiškinti, kodėl nėra tiesioginės trasos Kaunas-Klaipėda? Ar yra kokių planų dėl to? Galėtų pvz naudoti geležinkelį Klaipėda-Pagėgiai ir padaryti naują jungtį Pagėgiai-Kaunas. Tad nereikėtų daryti rato per puse Lietuvos


          Comment


            Parašė Efka_01 Rodyti pranešimą
            Sveiki. Gal kas žino ir galėtų naujokui šitoj temoj paaiškinti, kodėl nėra tiesioginės trasos Kaunas-Klaipėda? Ar yra kokių planų dėl to? Galėtų pvz naudoti geležinkelį Klaipėda-Pagėgiai ir padaryti naują jungtį Pagėgiai-Kaunas. Tad nereikėtų daryti rato per puse Lietuvos
            Nėra šio geležinkelio (tiksliau Kazlų Rūda - Tauragė) dėl finansinių problemų. Kai buvo pradėta ruožo Kazlų Rūda-Šakiai statyba 1939(40?), prasidėjo WWII. Po karo, šis atkarpa tapo nereikalinga.
            Kol kas galiojančiame Lietuvos Respublikos bendrajame plane yra numatytas geležinkelis Pilviškiai - Tauragė.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Click image for larger version  Name:	 Views:	2 Size:	156,8 kB ID:	1724287
              "Kautra" išmetė į eterį labai neskoningą reklamą ryšium su tuo, jog traukiniai remonto metu važiuoja ne iki Kauno, o iki Palemono...

              Comment


                Ne tai kad neskoninga, bet labai nedraugiška, pikta, agresyvi reklama

                Comment


                  Parašė senis Rodyti pranešimą
                  Ne tai kad neskoninga, bet labai nedraugiška, pikta, agresyvi reklama
                  O reklama kaip tik ir turi būti tokia.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Kažkada temoje apie Kelio mašinas rašiau klausimą, ar vienas toks Kaune ant 1435 mm vėžės bėgių stovėjęs agragetas patrauktų keleivinį traukinį SA133, jei šis sugestų... Kažkas parašė atsakymą, kad toks patrauktų, bet traukti jam niekas neleistų, ir gedimo atveju SA133 turėtų laukti šilumvežio iš Šeštokų...
                    Išbandymas įvyko 2019m. gegužės 25 d.(šeštadienį). 17.30val. iš Kauno geležinkelio stoties į Bialystoką išvažiavęs SA133 019 sugedo tuojau pat pervažiavęs geležinkelio tiltą, kitaip tariant - Kauno geležinkelio stoties Aleksoto kelyne. . Mašinistas gedimą pašalinti neįstengė. Po valandos padaryta išvada, kad važiuoti neteks. Keleiviai į Kazlų Rūdą išvažiavo "kybartiniu" 18:50h, į Marijampolę - 19:20 "marijampoliniu".
                    Kazlų Rūdą apie 20:00val. 1435mm bėgiais pravažiavo šilumvežįs M62. Iki Kauno - apie pusvalandis kelio... Kada Kaune jis prisikabino sugedusį SA133, kada sąstatas pajudėjo, kada Kazlų Rūdą, Marijampolę tiksliai pravažiavo, nežinau - tą vakarą pasergėti galimybės neturėjau. Aišku viena, kad vėluota daugiau kaip 3 valandas. Maždaug tiek Trakiszki stotyje (PL) laukti turėjo kitas SA133, važiavęs iš Bialystoko į Kauną...

                    Comment


                      Latvijos ministras: Rengės ruože galėtų važiuoti keleiviniai traukiniai
                      Lietuvos, Latvijos ir Lenkijos susisiekimo ministrai pirmadienį apžiūrėjo atstatomą geležinkelio ruožą iš Mažeikių į Latvijos Rengę. Pasak Talio Linkaičio, Latvijos susisiekimo ministro, taip pat buvo pradėtos diskusijos apie tai, kada ir kaip Rengės ruožu būtų galima vežti keleivius.

                      „Šios geležinkelio linijos pastatymas padės perkelti krovinius nuo kelių į geležinkelius. Aš tikiu, kad ši linija padės geriau sujungti mūsų žmones. Šiandien jau pradėjome diskusijas su „Lietuvos geležinkeliais“ dėl to, kaip ir kada šia linija turėtų pradėti važinėti keleiviniai traukiniai“, – žurnalistams pirmadienį sakė p. Linkaitis...
                      Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5qXDRi03F
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Nelabai suprantu kur jiems ten važiuoti. Mažeikiai - Ryga?

                        Comment


                          Parašė Petr Rodyti pranešimą
                          Nelabai suprantu kur jiems ten važiuoti. Mažeikiai - Ryga?
                          Mažeikiai
                          -Aucė(Rengė)-Jelgava-Ryga.

                          Comment


                            Pagaliau... kasdien traukinys iš Klaipėdos į Vilnių važiuos ir 17:55 val..

                            Comment


                              Gaila, kad iki Siauliu nestos, kadangi vakarinis traukinys daznai prisipildo Plungeje-Telsiuose, keliones diena bilietu pastoviai nebebuna. Idomu, kiek klaipedieciu paskirstymas per du traukinius pades cia

                              Comment


                                Parašė dog Rodyti pranešimą
                                ... Idomu, kiek klaipedieciu paskirstymas per du traukinius pades cia
                                Kol dar vasara, daug kas norės Klaipėdoje pabūti ilgiau. Rudenį ir žiemą tokių norų nebus, ir turėtų būti daugiau važiuojančių 15:55 val. Tada darbo dienomis ir šeštadieniais tas 17:55 val. traukinys gal nė nereikalingas pasidarys?

                                Comment


                                  Palemono eismo pertrauka pratęsiama iki rugsėjo pabaigos, grafikas nesikeičia..

                                  Comment


                                    Lietuvai įsitraukus į Interrail erdvę pastebimai padaugėjo keleivių vykstančių su INTERRAIL GLOBAL PASS. Važiavau šeštadienį Bialystoko traukiniu, tai rytiniu iš Lietuvos į Lenkiją vyko 35 keleiviai, o atgal vakariniu - 18. Bene trečdalis iš jų važiavo su INTERRAIL pasais. Tikrai manau, jog reisas Kaunas - Krakow, kuris galėtų važiuoti tol, kol traukinys Hancza stovi Suvalkuose, galėtų generuoti didelį srautą turistų. Atvažiuojantys į Lietuvą traukiniu stebėjosi, kad vos du reisai per dieną į Lietuvą iš Lenkijos ir klausinėjo, kaip pasiekti Vilnių. Žinoma, jie nežinojo, kad tokie reisai vykdomi dar tik savaitgaliais... būtų nustebę dar labiau

                                    Comment


                                      Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                      Lietuvai įsitraukus į Interrail erdvę pastebimai padaugėjo keleivių vykstančių su INTERRAIL GLOBAL PASS. Važiavau šeštadienį Bialystoko traukiniu, tai rytiniu iš Lietuvos į Lenkiją vyko 35 keleiviai, o atgal vakariniu - 18. Bene trečdalis iš jų važiavo su INTERRAIL pasais. Tikrai manau, jog reisas Kaunas - Krakow, kuris galėtų važiuoti tol, kol traukinys Hancza stovi Suvalkuose, galėtų generuoti didelį srautą turistų. Atvažiuojantys į Lietuvą traukiniu stebėjosi, kad vos du reisai per dieną į Lietuvą iš Lenkijos ir klausinėjo, kaip pasiekti Vilnių. Žinoma, jie nežinojo, kad tokie reisai vykdomi dar tik savaitgaliais... būtų nustebę dar labiau
                                      Traukinys "Hancza" esamu grafiku kol stovi Suvalkuose suvažinėti spėtų tik iki Marijampolės.

                                      Comment


                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                                        Traukinys "Hancza" esamu grafiku kol stovi Suvalkuose suvažinėti spėtų tik iki Marijampolės.
                                        to irgi manau pakaktų priderinus mūsų PESAS Kaunas - Marijampolė. Tuo labiau, kad turistams įprasta persėsti Marijampolėje kai ten pora kartų per dieną susitinka visi Eurolines autobusų reisai ir pasikeičia keleiviais.

                                        Comment


                                          Parašė dtb Rodyti pranešimą
                                          Palemono eismo pertrauka pratęsiama iki rugsėjo pabaigos, grafikas nesikeičia..
                                          Labai gerai. Kautrai ir toliau puikiai seksis seimyninkauti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X