Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąprastas tu verslininkas butum jei tokius bilietus dalintum. Savaitgaliais traukiniai i klaipeda ir taip pilni, kad zmones net ant grindu sedi. Pirkima skatint reikia ne piko metu kai ir taip su srautu nesusitvarkoma, o paprastom dienom kai ora veza.
Na paprastom dienom gal zmones dirba ir papildomai pritraukti nieko neiseis,nes cia ne 20 km per pusvalandi kazkur nulekti,o norint pasiekti klaipeda ir dar ten tureti gera pusdieni ar daugiau laiko -tai jau turi zmogus tureti iseigine diena.
O jei traukiniai ir taip pilni ,kad netelpa zmones ir vis tiek nekabinami papildomi vagonai-na tai toki LG vadova vienareiksmiskai reikia mesti is pareigu nedelsiant kaip visiskai nekompetetinga. Tai vienintelis traukinio privalumas pries kitas transporto rusis,kad gali didinti jo talpuma kiek tinkamas ir taip didinti pajamas.
Nebent jei LG vadovybe turi kitokiu planu,kaip sakykim tycinis padeties bloginimas,imones vedimas prie dirbtinio bankroto ,o po to privatizavimas saviems zmonems uz 1 lita- tada suprantami tokie ju veiksmai.
Comment
-
Rudens-pavasario metu yra. Vasara padaugeja traukiniu i Rusija. Bet gi Siemensai yra.Parašė Joint Rodyti pranešimąO šilumvežių yra pakankamai laisvų?
Tiesa, ar Siemensai pastaruoju metu tempia traukinius i Klaipeda?
Comment
-
Tame ir bėda, kad jų trūksta. Tačiau yra keletas variantų, kaip galima tai išspręsti turint tai, kas yra dabar.Parašė Joint Rodyti pranešimąO šilumvežių yra pakankamai laisvų?
Comment
-
Jeigu jau traukiniai pilnutėliai iki tiek, kad nesutelpa visi norintys važiuoti, ir fiziškai niekaip neįmanoma prikabint daugiau vagonų, kad visi sutilptų - tai bent jau reikia didinti kainą. Tada pajamų bus daugiau, o dalis keleivių atkris, ir visi sutilps.Parašė praeivis Rodyti pranešimąO jei traukiniai ir taip pilni ,kad netelpa zmones ir vis tiek nekabinami papildomi vagonai-na tai toki LG vadova vienareiksmiskai reikia mesti is pareigu nedelsiant kaip visiskai nekompetetinga. Tai vienintelis traukinio privalumas pries kitas transporto rusis,kad gali didinti jo talpuma kiek tinkamas ir taip didinti pajamas.
Šio forumo dalyviai, dirbantys LG, kartais įsižeidžia dėl LG veiksmų kritikavimo. Tačiau mes kritikuojam ne geležinkeliečius (kurių darbas užtikrinti traukinių eismą), o vadybininkus ir marketingistus (kurių darbas - parduoti paslaugas už maksimalią kainą).
Comment
-
Sakyčiau kad gal tiksliau - gauti už paslaugas maksimalias pajamas.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą(kurių darbas - parduoti paslaugas už maksimalią kainą).
Comment
-
O dar tiksliau - maksimalų pelnąParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSakyčiau kad gal tiksliau - gauti už paslaugas maksimalias pajamas.
Gauti 100 Lt papildomų pajamų už 200 LT papildomų išlaidų juk ne verslas
Comment
-
Vilniaus geležinkelio stoty nufotografavau iš po skverno stendą su stotim ir stotelėm, gal kam pravers (prisegta). litrail.lt buvau radus tik su stotimis.
tikiuosi, kad vasarą šis žemėlapis (jei dar ko nenutrumpins) pravers ir man, nes dabar stotelėse išlipinėti šaaalta.
beje, stoty niekad įžūliai nefotografuoju, gal dėl to neturėjau problemų, bet šiandien mačiau kaip "Gelsaugos" apsauginis nuėjo perspėti merginos, kuri fotografavo... būsimą/utopinį Gel. stoties ir apylinkių modelį - ne bėgius, ne traukinius, ne depą... ir pagalvojau, kad man tiesiog sekėsi.
na, atsiprašau, jei kas sugalvos, kai įkelti nuotrauką originalaus dydžio, kad matytųsi raidės, prašau pataisyti, o dabar aš pagriausiu forumo rėmus...
Paskutinis taisė anaiptol; 2010.01.06, 18:20. Priežastis: hmmm, prisegtuko nerodo originalaus dydžio, nesimato pavadinimų.
Comment
-
Taigi čia linijos, kur keleivius vežiojaParašė x21 Rodyti pranešimą/\ Schemoje jau ir Joniškis be geležinkelio.
Comment
-
ER20 vėl tik su krovininiais.Parašė Al1 Rodyti pranešimąRudens-pavasario metu yra. Vasara padaugeja traukiniu i Rusija. Bet gi Siemensai yra.
Tiesa, ar Siemensai pastaruoju metu tempia traukinius i Klaipeda?
Comment
-
Jeigu jau taip labai domina dažymo cechas, tai pabandyk nuvykti į Keleivinių vagonų depą ir paprašyti gerb. riedmenų remonto centro viršininko R.Gaižausko, kad leistų apžiūrėti cechą. Jeigu kažką kursi ar tobulinsi, tai siūlyčiau tai daryti ne vien pažymiui, bet kad tavo darbas iš tikrųjų atneštų kažkokios praktinės naudos.Parašė Gelezinkelietis Rodyti pranešimąVa butent tos dazymo-dziovinimo kameros ir reik. Kaip vyksta dazymas, tai cia jau kita tema, man ji netinka. Modernizuoti butu galima tik pilnai isnagrinejus esama sistema, beto savo darbe pateiksiu tik galima patobulinima, tai nereiskia, kad ji reikes praktiskai igivendinti. Vienintele problema - neturiu informacijos apie esama kamera...
Comment
-
Valstybinės kontoros principas. Sėdi, nieko neveiki, o pinigus gauni. Kur gali būti geriau.Parašė udrius Rodyti pranešimąAi, o kam gauti, dirbti gi reikės
Comment
-
O kas čia tau užkliuvo? Kaliningrado sritis priklauso Rusijos federacijai, arba tiksliau sakant įeina į jos sudėtį.Parašė disident Rodyti pranešimąRussinian Federation - čia tam žemėlapy taip parašyta tikrai, ar čia man akys raibsta?
Comment
-
Oh, tada aš atsiprašau, neįsiskaičiauParašė dariuks Rodyti pranešimąKlausimas apie tai, ar gramatiskai teisingas parasymas "Russinian Federation"
Comment
Comment