Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Nu neblogai, pats išbandžiau: greitasis važiuoja 1:09h ir kainuoja 17Lt, o lėtasis: 1:13h ir kainuoja 15Lt. Kas netikite, www.litrail.lt pažiūrėkite maršrutus Vilnius-Kaunas 11:10h ir 10:20h. Akivaizdu, kad kainos skirtumas atsiranda tik dėl klasės skirtumo. Nu man prabangos kasdien nereikia, tad su žmona ir sūnumi nuvažiavome praktiškai per tą patį laiką, tik sutaupėme 4Lt...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Tai kur zadeti "maziau valandos"?
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Dabar greičiausias, pvz EJ811 nuvažiuoja per 1:01h. Krizės metu greitieji labiasiai "nukentėjo", todėl tikiuosi, kad 2010m. vasarą jie vėl atgims ir nuvažiuosime iš Vilniaus į Kauną arba atgal per valandą ar dar greičiauParašė Mørtã Rodyti pranešimąTai kur zadeti "maziau valandos"?
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Visiškai ne taip mane supratai. Minėjau ne traukinio išvystomą maksimalų greitį, o apie laiką, per kurį traukinys nuvažiuoja iš Vilniaus į Kauną arba atgal. O tai priklauso ne tik nuo traukinio greičio, bet ir nuo sustojimų skaičiaus. Kuo dažniau sustoja — tuo ilgiau važiuoja maršrutą. Iki krizės buvo daug maršrutų, nuvažiuojančių per 58-59min., dabar liko tik keli; net dviaukščiai traukiniai ėmė stoti Vievyje, Žasliuose, Pravieniškėse, dar berods Lentvaryje ir Palemone.Parašė SovijusPrie ko čia krizė ir traukinių greitis? Autobusai ir greitasis traukinys Vilnius-Klaipėda nuo to lėčiau nepradėjo važiuot.
Tas vadinamas "greitis" - eilinis "piaras".I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Paskutinę senųjų metų dieną patyriau nemalonumų, kai 9 val. į Klaipėdą iš Vilniaus susiruošė važiuoti viso labo 5 vagonai. Pripažįstu, bilietą galėjau įsigyti ir anksčiau, negu likus 20 min., kai jie staiga baigėsi (man prieš nosį), tačiau nemanau, jog tai vien mano problema... Nuėjęs prie traukinio, kad vietoje įvertinčiau padėtį, nugirdau palydovę grupei panašių į mane nelaimėlių aiškinant, kad ji nežino, kodėl nebuvo laiku prijungti bent keli papildomi vagonai, nes taip tarsi ir buvo ketinama padaryti... Kantrybės taurę perpildė transliuojami pranešėjos žodžiai, kad traukinyje Vilnius-Klaipėda laisvų vietų nebeliko, o "Lietuvos geležinkeliai" atsiprašo už... laikinus nepatogumus. Neslėpsiu, man tai nuskambėjo kaip pasityčiojimas...
Žodžiu, galiausiai man teko nemaloniai varginanti kelionė per visą Lietuvą autobusu, kurios tikrai norėjau išvengti... Grįždamas iš pajūrio (taip pat autobusu, nes reikėjo dar užsukti ir į Kauną), nugirdau kelių merginų pokalbį, kaip jos mielai rinktųsi kelionę traukiniu, tik kad šie važiuojantys pernelyg retai ir ne visada patogiu laiku...
Man asmeniškai nuoširdžiai gaila dėl to, kad "Lietuvos geležinkelių" vadovybė, kaip atrodo, kryptingai žlugdo keleivių pervežimą. Net jeigu ši viešoji paslauga tikrai yra nuostolinga, o tiksliau, būtent tuo atveju, jeigu ji yra nuostolinga, geležinkeliečiams derėtų pasirūpinti, kad bent paskutiniai likę traukinių entuziastai (taip pat ir ištikimesnieji už mane, gana retą keliauninką) nesugalvotų persėsti į autobusus.
Comment
-
Amžina problema. Kaip ir LG reikėtų pradėt galvot apie bilietų pardavimą internetu. Tačiau tuo klausimu kartojamės kaip sugedusios plokštelės.
Įtariu arba neturi vagonų, arba palydovių. Delfi buvo rašyta, kad per šventes padidino Vilnius-Maskva (net 19 vagonų) ir Vilnius-S. Peterburgas traukinių sąstatus. Paprastomis dienomis Vilnius-Klaipėda-Vilnius būna tuštokas ir laikyti armiją palydovių per didelė prabanga.
Jei nėra palydovių tai galėtų iki Šiaulių paleist papildomą dyzelinį 4-6 vagonų pusiau greitąjį - panašiai kaip Vilnius-Šeštokai. Jis galėtų važiuot savaitgaliais ir per Kauną. Nuo Šiaulių toliau iki Klaipėdos srautai normalizuojasi. Seniau, kiek pamenu studijų metais jei nebegaudavom bilietų į Vilnius-Klaipėda, padėtį gelbėdavo po berods 40 min. išvykstantis Vilnius-Mažeikiai.
LG keleivių vežimo direkcija turėtų gerokai susimąstyt dėl tokių problemų.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.03, 14:48.
Comment
-
Visiškai sutinku. Nors atkurtas dyzeliukas Vilnius-Kaunas-Šiauliai tikrai nieko nenuliūdintų, nes dabar ištisa virtinė miestelių, kurie turi stotis, bet yra visiškai neaptarnaujami keleivinių traukinių.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNe išeitis papildomas dyzeliukas. Kad vienai palydovei priskirti du vagonus - va čia realiausia būtų.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąVisiškai sutinku. Nors atkurtas dyzeliukas Vilnius-Kaunas-Šiauliai tikrai nieko nenuliūdintų, nes dabar ištisa virtinė miestelių, kurie turi stotis, bet yra visiškai neaptarnaujami keleivinių traukinių.
Kad butu patrauklus traukiniai turetu kursuoti tik tarp dideliu miestu ir vaziuoti greiciau nei autobusai. O jei stos kiekviename miestelyje-tai ir neekonomiska ir letas vaziavimas labai jau bus.
Comment
-
Vis stebėjausi, kodėl traukinį Vilnius-Klaipėda atkarpoje Vilnius-Kaišiadorys dubliuoja elektriniai traukiniai ir Vilnius-Šeštokai, ir atkarpoje nuo Radviliškio dyzeliukas Radviliškis-Klaipėda. Kodėl yra apleista atkarpa Kaišiadorys-Radviliškis, ypač mažesnės stotelės? Dar forumietis Dariuks yra minėjęs, kad kai Vilnius-Klaipėda nustojo stoti Baisiogaloje, vietiniai žmonės kone pamiršo kas tai yra keleiviniai traukiniai, o ir autobusų bilietai pabrango (kažin ar liko tiesioginis susisiekimas su Vilniumi ir Klaipėda). Mano supratimu dyzeliukas Vilnius-Šiauliai užpildytų šią spragą (tik nebereikia to keisto užsukimo į Kauną), jis galėtų važiuoti iš Vilniaus nesustodamas iki Kaišiadorių, o tada į Šiaulius sustodamas ne tik Jonavoje, Kėdainiuose ir Radviliškyje, bet ir visose bent vidutinio dydžio stotelėse (pvz jei 1km spinduliu gyvena bent 200 žmonių). Tuo pačiu tai taptų šiokia tokia alternatyva tiems keleiviams, kurie negauna nusipirkti bilieto į Vilnius-Klaipėda traukinį.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąVisiškai sutinku. Nors atkurtas dyzeliukas Vilnius-Kaunas-Šiauliai tikrai nieko nenuliūdintų, nes dabar ištisa virtinė miestelių, kurie turi stotis, bet yra visiškai neaptarnaujami keleivinių traukinių.
Girdi girdi mus LG personalas, bet... Gal šiek tiek klystu, bet mūsų diskusijas, kritiką ir pasiūlymus perskaito daug LG "pėstininkų", bet nė vienas "generolas"; t.y. skaito ne tie, kurie priima esminius sprendimus. Be abejo, kad tokie žmonės kaip Dailydka, Šimėnas, Ragauskis, Burkovskis ar Gudvalis bent jau žino, kad "kažkoks forumas" yra, bet "kam gaišti laiką pašalinei veiklai"Parašė disident Rodyti pranešimąGal ir mes ir būsim išgirsti, kartais atrodo, kad LG skaito šį forumą
Ar pastebėjote, kad iki šiol visi forumiečiai, viešai prisipažinę esantys LG darbuotojai, dirba su kroviniais arba infrastruktūra? Argi niekam nekeista, kad čia atvirai nesireiškia su LG keleivių pervežimu tiesiogiai susiję forumiečiai?
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Vilnius-Kaunas-Šiauliai ne vilniečių, ne kauniečių ir ne šiauliečių interesams tenkinti būtų skirtas, o visokių Baisogalų, Gimbogalų ir panašių.
Nesakau, mane tiesioginis pogreitis ar greitas Kaunas-Jonava-Kėdainiai-Šiauliai irgi visai nudžiugintų, ir tikrai nevažiuotų tuščias. Mačiau, kiek studentų byrėjo iš lėtojo dyzelio Kaune-1 paskutinėmis jo gyvenimo dienomis... Bet reikia ir tiems miesteliams užtikrinti kažkokį susisiekimą su sostine, Šiauliais, Kaunu.
P.S. Geriau pagalvojus, man atrodo, neblogas variantas būtų tokia trijulė maršrutų gal po kokį vieną reisą į dieną:
* Šiauliai-Kaišiadorys-Vilnius-Kaišiadorys-Šiauliai, kuris tarp Šiaulių ir Kaišiadorių stotų tankiai, o tarp Kaišiadorių ir Vilniaus - nebent kokiame Vievyje.
* Šiauliai-Jonava-Kaunas-Jonava-Šiauliai, stojantis tik rajonų centruose.
* Šiauliai-Jonava-Kaunas-Jonava-Šiauliai, stojantis tankiai.
Aš iš Kauno ir į Klaipėdą pavažiuoti traukiniu neatsisakyčiau, jei tvarkaraščiai būtų paderinti taip, kad išlipęs Šiauliuose, po kokio pusvalandžio jau galėčiau į Klaipėdos kurį nors traukinį įlipti. Dabar tai viskas suderinta taip, kad perlipti reikia Kaišiadoryse, ir tas perlipimas panašesnis į perbėgimą, o kur dar susimokėjimas už daugiau kaip trisdešimt kilometrų. nuvažiuotų ne į tą pusę...Paskutinis taisė Carnifex; 2010.01.03, 18:48.
Comment
-
Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimąSiandien Klaipeda - Vilnius 17.00. Is Klaipedos pajudejo tikrai nemazai zmoniu. Ir vagonu netruko.
Atvaizdas
siaip jau nei perone,nei vagonu languose kazkaip daug zmoniu nematyti. daug tai kiek panasiai..... bus nors 100 ?
Comment
-
Tikrai bus. Nezinau kodel, bet Klaipedoje dauguma gavo vietas nuo 5 vagono ir juose zmoniu tikrai gana daug. Kituose maziau, bet net neabejoju, jog iki Siauliu susirinks labai daug zmoniu.Parašė praeivis Rodyti pranešimąsiaip jau nei perone,nei vagonu languose kazkaip daug zmoniu nematyti. daug tai kiek panasiai..... bus nors 100 ?
Comment
-
O kiek minuciu vaziuoja autobusas ir kiek tarukinys? Tuo labiau, kad autobusas dar ir greiti didesni vysto ir tiesesniu keliu vaziuoja.Parašė Kecal Rodyti pranešimąPaskutinę senųjų metų dieną patyriau nemalonumų, kai 9 val. į Klaipėdą iš Vilniaus susiruošė važiuoti viso labo 5 vagonai. Pripažįstu, bilietą galėjau įsigyti ir anksčiau, negu likus 20 min., kai jie staiga baigėsi (man prieš nosį), tačiau nemanau, jog tai vien mano problema... Nuėjęs prie traukinio, kad vietoje įvertinčiau padėtį, nugirdau palydovę grupei panašių į mane nelaimėlių aiškinant, kad ji nežino, kodėl nebuvo laiku prijungti bent keli papildomi vagonai, nes taip tarsi ir buvo ketinama padaryti... Kantrybės taurę perpildė transliuojami pranešėjos žodžiai, kad traukinyje Vilnius-Klaipėda laisvų vietų nebeliko, o "Lietuvos geležinkeliai" atsiprašo už... laikinus nepatogumus. Neslėpsiu, man tai nuskambėjo kaip pasityčiojimas...
Žodžiu, galiausiai man teko nemaloniai varginanti kelionė per visą Lietuvą autobusu, kurios tikrai norėjau išvengti... Grįždamas iš pajūrio (taip pat autobusu, nes reikėjo dar užsukti ir į Kauną), nugirdau kelių merginų pokalbį, kaip jos mielai rinktųsi kelionę traukiniu, tik kad šie važiuojantys pernelyg retai ir ne visada patogiu laiku...
Man asmeniškai nuoširdžiai gaila dėl to, kad "Lietuvos geležinkelių" vadovybė, kaip atrodo, kryptingai žlugdo keleivių pervežimą. Net jeigu ši viešoji paslauga tikrai yra nuostolinga, o tiksliau, būtent tuo atveju, jeigu ji yra nuostolinga, geležinkeliečiams derėtų pasirūpinti, kad bent paskutiniai likę traukinių entuziastai (taip pat ir ištikimesnieji už mane, gana retą keliauninką) nesugalvotų persėsti į autobusus.
Asmeniskai as tai visada rinkciausi autobusa, bet renkuosi traukinius tik todel, kad ju bilietai paprastai pigesni. O siaip autobusu zymiai komfortabiliau man.
Comment
-
Su kokiais kamikadzėmis už autobuso vairo 120km/h tenka važiuoti?Parašė Gator Rodyti pranešimąO kiek minuciu vaziuoja autobusas ir kiek tarukinys? Tuo labiau, kad autobusas dar ir greiti didesni vysto ir tiesesniu keliu vaziuoja.
Asmeniskai as tai visada rinkciausi autobusa, bet renkuosi traukinius tik todel, kad ju bilietai paprastai pigesni. O siaip autobusu zymiai komfortabiliau man.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO kiek minuciu vaziuoja autobusas ir kiek tarukinys? Tuo labiau, kad autobusas dar ir greiti didesni vysto ir tiesesniu keliu vaziuoja.
Asmeniskai as tai visada rinkciausi autobusa, bet renkuosi traukinius tik todel, kad ju bilietai paprastai pigesni. O siaip autobusu zymiai komfortabiliau man.
siaip traukiniu butu patogiau vaziuoti,gali atsikelti ,gali pavaikscioti ir pan. Bet teko kazkada senai vaziuoti is i klaipeda,tai atsiminimai patys juodziausi. Jei su traukiniu nori is vieno Lietuvos pakrascio pasiekti kita tai tam reikia sugaisti visa diena ir dar butinai tures buti persedimas:-)) Daug patogiau tada autobusas: zymiai greitesnis,gal tik kad atsibos sedeti vienoj vietoj,bet nuvaziuosi dvigubai greiciau nei su tuo archaisku traukiniu.
Comment
Comment