Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tikslų ir realų greitį rodo spidometras, o ne GPS. GPS parodymai atsilieka laike. Ir visokių mobiliųjų devaisų GPS tikslumas yra prastas, tuo labiau, kad jie netgi be interneto negali GPS rodyti... Visi ekranai valdomi iš vieno centro, nieko nėra sudėtingo, visi kabeliai iš anksto sumontuojami traukinyje, nes gi viskas daroma gamykloje, o ne vėliau, kažkur kažkokiame tai depe, kažkokios tai firmos darbuotojų. Tuomet taip, kyla pagunda kuo pigiau ir nelendant į tarnybinius kabelių kanalus.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tikslų ir realų greitį rodo spidometras, o ne GPS. GPS parodymai atsilieka laike. Ir visokių mobiliųjų devaisų GPS tikslumas yra prastas, tuo labiau, kad jie netgi be interneto negali GPS rodyti...
      GPS parodymai laike neatsilieka. Priesingai, GPS signalas yra labai geras laiko skaiciavimo atskaitos taskas. Didzioji dalis mobiliu baziniu stociu naudoja GPS imtuva laikrodziu sinchrinizacijai ir daznio koregavimui (per phase-locked loop). Panasu, kad maisote su vietos nustatymo tikslumu. Civilinis GPS su gera antena turi apie 4-5 metru CEP (circular error probable). Taciau skaiciuojant _vidutini_ greiti tai nera labai svarbu, nes si additive tipo paklaida kompensuojasi imant dideli (>10) matavimu skaiciu. Galiausiai vel maisote GPS ir A-GPS. Norint naudoti GPS nereikia interneto rysio, taciau gali ilgai uztrukti susigaudyti visus palydovus. A(ssisted)-GPS veikia gaudami apytikslia buvimo vieta is mob. tinklo - tai leidzia daug greiciau nustatyti apytiksle, o paskui ir tikslia buvimo vieta.

      Comment


        Tai aš ir turėjau omenyje A-GPS. Ir šito tikslumas tikrai ne koks. Klausimas, ką jie ten naudoja: A-GPS, kuris kaip taisyklė yra mobiliuosiuose plataus vartojimo įrenginiuose kaip kad planšetiniai kompiuteriai ar telefonai, ar "tikrą" GPS. Kadangi Wi-Fi yra, tai gali būti, kad informacinė sistema kažkaip ir su Wi-Fi sukergta, taigi A-GPS tikriausiai gali būti.

        Comment


          Centralizuotos dėžės šiais laikais nereikia. Pagal tai kaip rodomas žemėlapis - įtariu, kad čia yra web puslapis. T.y. kiekvienas ekranas turi savyje minikompiuteriką su interneto naršykle ir atidaro web puslapį. Pats web puslapis gali būti įkeliamas tiek per USB laikmeną, tiek per wifi (3g ar dar ką) iš centrinio serverio. Kuris gali būti tiek traukinyje, tiek ne. Bet nematau prasmės statyti serverio traukinyje - daug paprasčiau naudoti esamą infrastruktūrą.

          A-GPS yra labai netikslus už miesto. Tikro GPS moduliai yra pigūs ir šiais laikais dažniausiai naudojama abu vienu metu. GPS - nustatyti vietą atvirose vietose. A-GPS - patikslinti vietą mieste bei pastatų viduje kur normalus GPS grybauja arba išvis neveikia.

          Techniniai problemos sprendimai yra 2. Pirmas - toliau piešti liniją ant bėgių esamu greičiu. Juk maršrutas žinomas iš anksto. Antras - apytiksliai skaičiuoti greitį bei kryptį su akselerometru. Pvz automobiliniai GPS tokiu būdu veikia tunelyje. Dalis telefonų taip pat.

          Comment


            Kaip yra Škodose, galima išsiaiškinti dviese važiuojant traukiniu ir su mobiliaisiais telefonais abiems vienu metu sekant ekranus. Pesose, kurios važinėja į Minską, visi ekranai rodo tą patį vaizdą. Tiesa, ten lygtai greičio nėra, o ekranuose sukasi reklama. Pesose - vienas žmogus gali stebėti vaizdą dviejuose ekranuose iš tam tikrų salono vietų vienu metu.

            Comment


              LG skelbia elektrinių traukinių ER9M nuomos konkursą. Vagonus (sąrašas pateiktas) tikimasi išnuomoti ne trumpesniam nei 2 metų laikotarpiui.
              Įdomu, kas potencialus nuomotojas. Nebent tik Ukrainos geležinkeliai, na, galbūt dar Kazachstano... BČ? Mažai tikėtina.

              http://www.litrail.lt/skelbimai/-/as...perator%3Dtrue

              Comment


                Dar Latvija

                Comment


                  Parašė lietus Rodyti pranešimą
                  Dar Latvija
                  netinka.

                  Comment


                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                    netinka.
                    Dėl kintamos ir nuolatinės srovės?

                    Comment


                      Taip.

                      Comment


                        EJ575-002.





                        1 a. 2 kl.



                        2 a. 1 kl.

                        Comment


                          Vakar 2 vagonai pastebėti Minske. Tikriausiai link Ukrainos važiuos.

                          https://forum.railwayz.info/viewtopi...p=84371#p84371

                          Comment


                            https://forum.railwayz.info/viewtopi...p=84746#p84746
                            Šiom dienom, o gal jau ir šiandien atvyksta EJ575-012.

                            Comment


                              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                              https://forum.railwayz.info/viewtopi...p=84746#p84746
                              Šiom dienom, o gal jau ir šiandien atvyksta EJ575-012.
                              Pirmadienį atvyko.

                              Comment


                                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                Vakar 2 vagonai pastebėti Minske. Tikriausiai link Ukrainos važiuos.

                                https://forum.railwayz.info/viewtopi...p=84371#p84371
                                Išlindo kurnors?
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Kol kas ne. Tai aišku, kad išlįs kur nors Ukrainoje. Mažai tikėtina, kad Kazachstane. Nors gali visko būti.

                                  Comment


                                    Visgi jie buvo pastebėti Kazachstane. Neaišku, gal pakeis ER22 Stepnogorsko kombinate. O gal iš Kazachstano toliau bus vežami į Uzbekistaną. Konkrečiai nieko dar nežino žmonės, tačiau buvę LG ER9M atsidūrė Vidurinėje Azijoje.

                                    Comment


                                      Greitasis traukinys Nr29 Maskva-Kaliningradas į Vilnių atvažiavo tempiamas elektrovežio. Gal iš Vilniaus į Keną greit pradės važinėti elektriniai traukiniai?

                                      Comment


                                        Į Minską žada tik nuo naujo grafiko pradžios. Taip pat ir BČ kol kas dyzelinių nekeis į elektrinius. O į Keną tikriausiai ir liks Pesos. Nes LG turėjo nupirkti 3-4 dvivagonius vienaaukščius kelevinius traukinius. O leisti dvivagonius ar Er9M dėl 20-80 keleivių neapsimokės. Tuo labiau kad Pesų yra daugiau nei reikia.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Į Minską žada tik nuo naujo grafiko pradžios. Taip pat ir BČ kol kas dyzelinių nekeis į elektrinius. O į Keną tikriausiai ir liks Pesos. Nes LG turėjo nupirkti 3-4 dvivagonius vienaaukščius kelevinius traukinius. O leisti dvivagonius ar Er9M dėl 20-80 keleivių neapsimokės. Tuo labiau kad Pesų yra daugiau nei reikia.
                                          O kaip apsimoka 4:40h ryto į Kauną visada trivagonį dviaukštį leisti į Kauną?
                                          Čia LG, matyt, vėl kuria "jumoro spektaklio" scenarijų Juoktis sveika, tai gal verta pasijuokti? Juo labiau, kai yra iš ko...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X