Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įmonės pačios turi ieškoti galimų pirkėjų, o ne skelbti aukcionus, į kurios gali atvykti tik vietiniai. Arba aukcionų organizavimas turi būti visiškai kitoks.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Įmonės pačios turi ieškoti galimų pirkėjų, o ne skelbti aukcionus, į kurios gali atvykti tik vietiniai. Arba aukcionų organizavimas turi būti visiškai kitoks.
      Siūlau Al1 kandidatuoti į prezidentus. Su savo žiniomis kaip viską padaryti aplenktum Paksą.

      Comment


        Jei nežinai, kaip yra daroma taip kai kurių mėgstamose "civilizuotose" šalyse, tai neskleisk demagogijos.

        Comment


          O dar vienas pamastymas. Galbut LG planuoja patankinti traukiniu marsutus siame ruoze?Tarkim, kad dienos metu, kas 30min isvyktu, tuomet kaip ir poros traukinuku ir reiketu..

          Comment


            Kažin kas turi atsitikti, kad traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno kursuotų kas pusvalandį...

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Kažin kas turi atsitikti, kad traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno kursuotų kas pusvalandį...
              /\ Meteoritas turėtų pataikyti į automagistralę A1. Tik žinoma, ne į Rykantų viaduką.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                /\ Meteoritas turėtų pataikyti į automagistralę A1. Tik žinoma, ne į Rykantų viaduką.
                Tada jau reiktų nebe kas pusvalandį, o kas 5-10 minučių
                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                Comment


                  Užtektų visiems esamiems maršrutams. Bet būtent rezerve tuomet nieko neliktų. Todėl keli ER9M liks rezerve. Jei po metų ar poros pajudėtų elektrifikacija iki Kenos ir Baltarusijos, tai būtų galima elektrinius traukinius leisti iki Kenos.

                  Comment


                    Paskaičiuokim:
                    Šiuo metu 3 dviaukščiai + 1 "karštame" rezerve aptarnauja per dieną 9 reisus Vilnius-Kaunas-Vilnius.
                    ER9M aptarnauja 7 reisus į Kauną ir 6 į Trakus, tarp kurių vienas sezoninis.
                    Pagal analogiją nelabai matau poreikio daugiau nei 4 ER9M + neaiškus kiekis rezerve.
                    Nuolatos važinėjančių dviaukščių skaičiui nuo 3 padidėjus iki 7 nemanau kad reikėtų plėsti "karštą" rezervą. Kitas reikalas "šaltas" rezervas. Tuo metu kai atvažinės nauji traukiniai, turėtu jau pribręsti reikalas rimtesniam pirmųjų EJ575 remontui. Taigi "šaltam" rezervui reikalingas bent vienas traukinys.
                    Pakolkas lygtais viskas susieina. Užsakytų 5 naujų EJ575 pakanka, kad pakeisti visus ER9M dabartiniuose maršrutuose. Papildomas opcijinis EJ575 galėtų būti naudojamas praplėtus elektrifikaciją reisams į Minską ir/ar Keną.

                    Comment


                      Vis tiek rezervui reikia kelių ER9M. Nes net su potencialiai galimais 9 dviaukščiais, jų gedimo atveju ar aptarnavimo atveju, reikės papildomų traukinių iš rezervo. Be to, reikia turėti omenyje, kad į Trakus dabar važinėja automotrisės. Jei vėl vietoj jų paleis elektrinius, tai rezerve dviaukščių neliks. Arba nesant elektrinių traukinių rezerve, naudoti į Kauną ar Trakus dyzelinius traukinius. Bet su dyzelinias irgi ne kas. RA2 daugiau remontuojami nei važinėja, DR1A irgi sensta ir po kelių metų gali tekti seniausius nurašyti...

                      Comment


                        Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                        O dar vienas pamastymas. Galbut LG planuoja patankinti traukiniu marsutus siame ruoze?Tarkim, kad dienos metu, kas 30min isvyktu, tuomet kaip ir poros traukinuku ir reiketu..
                        Keleivinių traukinių važinėjimo patankinimas gerai būtų ne tik Vilniaus-kauno ruože. Antai vieną papildomą traukinį penktadieniais ri sekmadieniais iš kazlų rūdos į kauną pasiūliau temos "Keleivių vežimas" 78 puslapyje.
                        Atsakymas beveik pribloškė:
                        Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                        Apgailėtinai Ponas atrodote. Vien dėl to, kad teko pavažiuoti traukiniu atsistojus dabar keliate tokį vėją ir žmones, dirbančius Geležinkeliuose, vadinate nevykėliais ir kt. Jūs siūlote išeitį, kad paleisti dar vieną traukinį ta kryptimi. Ar jūs bent įsivaizduojat kiek kainuoja vienas traukinio paleidimas maršrutu? Tenka susitaikyti, kad tokia situacija ir tiek. Man irgi nepatikdavo važinėtis į paskaitas sausakimšu troleibusu po porą valandų į dieną. Bet nieko nepadarysi - tokia realybė. Taip kad siūlau čia sh nedrėbti visų iš eilės ir susitaikyt su situacija kokia ji yra.
                        Situacija su elektriniais traukiniais tarp Vilniaus ir Kauno mane tenkina. Žinoma, kai ką netenkina. Kol nesulaukėme LG darbuotojo atsakymo, pateiksi usavo pamastymą apie traukinių kursavimą kas pusvalandį. Tų elektrinių trauykinių reikia visokių - ir greitųjų, ir stojančių visose stotelėse. Jeigu išvažiavo "lėtasis", tai įkandin greitasis, kad nepasivyti "lėtojo"galėtų iš Vilniaus arba Kauno išvažiuoti tik po 50-55 minučių (o gal ir visos valandos). Arba ilgėliau sustabdytą "lėtąjį" nestodamas greitasi galėtų aplenkti Žasliuose, Vievyje arba Lentvaryje. Nuo 2008m. gruodžio 24 d. iki 209m. vasaros pradžios apie 8-9h. taip būdavo Vievyje. Greitojo aplenkiamas "lėtasis" pastovėdavo 9 minutes.
                        Kur greitasis "lėtąjį" aplenkti galėtų važiuojant iš Vilniaus į Kauną, nelabai ir žinau. Kažkada berods "Gintaras" nestodamas aplenkdavo "lėtąjį" elektrinį Kaišiadoryse, bet visiems greitiesiems sustojimas Kaišiadoryse reikalingas.

                        Comment


                          Nebus tų traukinių kas 30 min. Pakaktų bent didesnius langus tvarkaraštyje užkamšyti keliais papildomais traukiniais.

                          Comment


                            Leidžiant kas 30 minučių jau ir krovininiai greičiausiai pradėtų strigti.. O dalis Kaliningrado tranzito per Daugpilį, Radviliškį ir Pagėgius turbūt tikrai nebus nukreipta.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Rytais ir pavakaryje kas valandą netinka. Tačiau tvarkaraščius pakoreguoti reikia, o likusių skylių užkišimui, manau, pakaktų 3 porų traukinių.

                              Comment


                                Kaip skelbia www.litrail.lt ,
                                2011m. rugsėjo 2 d. iš Vilniaus 19:30h į Kauną ir iš Kauno 21:17h. vietoje dviaukščio elektrinio traukinio važiuos modernizuotas ER9M.
                                Antra klasė (žinoma, ir atitinkama bilieto kaina) išlieka.

                                Comment


                                  Modernizuotas ER9M tikrai traukia antrai klasei. Vakarų Europoje nelabai trečios ir yra, o antros klasės komforto lygis varijuoja nuo mūsų dviaukščių iki ER9M su dermantino suolais ir be kondicionieriaus.

                                  Comment


                                    Vadinasi, klasių nėra, jei kaina vienoda. Nebent biliete griežtai nurodoma klasė. Tačiau absurdas, jei kaina vienoda, o perkant reikia nurodyti klasę ir tik tos klasės vagone važiuoti.

                                    Comment


                                      Tur būt tik žiopliai nežino apie Europos vyrų krepšinio čempionato varžybų Vilniaus ir Kauno arenose dienomis sirgaliams namo grįžti pravestus papildomus elektrinius traukinius rugsėjo 7-12 naktį iš Vilniaus į Kauną ir rugsėjo 13-18 iš Kauno į Vilnių.
                                      Pirmas toks traukinys praėjusią naktį jau važiavo.
                                      Iš Vilniaus išvažiuojančio ir į kauną atvažiuojančio ER9M nemačiau. Užtai ankstų rugsėjo 8 d. rytą (~4h) atklydęs į Kauno geležinkelio stotį pamačiau trečiame kelyje stovintį elektrinį traukinį. Kiti du stovėjo jiems įprastuose 11 ir 12 aklikeliuose. Tai ir parūpo, kaip krepšinio aistruollius į Kauną parvežęs elektrinis traukinys grįšį Vilnių (tiksliau - į depą Naujojoje Vilnioje).
                                      Tuo metu iš depo jau manevravo į Mariajmpolę jau besiruošiantis važiuoti (~4:25h, tik be keleivių) trivagonis DR1A. O apie 4:20h baltas siglanas užsidegė 12 aklikelio (to vidiniu vadintino, arčiau pirmo kelio) šviesofore. ER9M pajudėjo, nuvažiavo į tunelio prieigas, atvažiavo į trečią kelią ir susikabino su kitu ten stovėjusiu ER9M. Į Vilnių elektrinis traukinys 4:53h išvažiavo iš trečio kelio ir dvigubas. Tokio vagonų kiekio, koks Lietuvoje būdavo 1976 metais...
                                      Tiesa, antro sąstato durys neatsidarė... Keleiviai (gal du, o gal trys?) buvo įlaipinti tik į pirmą.
                                      Taigi, rugsėjo 9,10,12,13 dienomis iš Kauno 4:53h išvažiuos dvigubas ER9M. Rugsėjo 11 d.(sekmadienį), kai šis traukinys nevažiuoja, dvigubas turėtų važiuoti antras - iš Kauno 5:35h. Į Lentvarį ir Vilnių šis traukinys atvyksta jau prašvytus, todėl ir nuotrauką ar video klipą padaryti galima... Ilgio, koks būdavo 1976 metais (tada elektriniai traukiniai buvo gauti sudaryti iš 8 vagonų), elektrinis traukinys atrodo įspūdingai...
                                      Rugsėjo 14-18 d.d. dvigubas elektrinis traukinys tur būt 20:40h (šeštadienį, kai šis nevažiuoja, dvigubas turėtų būti kitas) išvyks iš Vilniaus į Kauną. Vienas važiuos tam, kad krepšinio sirgalius parvežtų iš Kauno.

                                      Comment


                                        Muziejinis ER9M.

                                        Comment


                                          originaliai jie nebuvo tamsesni..? tokie matiniai kiek pamenu?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X