Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Drezinos, kranai, kelio mašinos ir kita spec. technika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VNS
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Talpa: 12 keleivių, konstrukcinis greitis 80km/h Klaipėdoje dvi tokios yra.
    koks variklis?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tai kelininkų technika. Vežioja darbininkus, arba išvis dviese važiuoja kokių smulkių remonto darbų atlikti. Privirinti kokią iešmo rodyklę ir panašiai ("svarkės" kabelis apvyniotas ant autosankabos). Valdymas kaip automoblio, mech. pavarų dėžė.
    Talpa: 12 keleivių, konstrukcinis greitis 80km/h Klaipėdoje dvi tokios yra.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Iš tiesų, genialu tai, kas paprasta.

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    paleisti šitą motrisę į oro uostą ir nevežios oro, na bent bus pilna

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai kelininkų technika. Vežioja darbininkus, arba išvis dviese važiuoja kokių smulkių remonto darbų atlikti. Privirinti kokią iešmo rodyklę ir panašiai ("svarkės" kabelis apvyniotas ant autosankabos). Valdymas kaip automoblio, mech. pavarų dėžė.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Lentvaris
    Motrisė AS-1A 2253
    Jau seniai norėjau paklausti: kam skirtos šios motrisės? Tokių mačiau Panevėžyje ir Jonavoje. Pernai liepą ar rugpjūtį važiuodamas traukiniu iš Kauno į Jonavą netyčia užtaikiau ant vokiečių railfanų grupelės (tai jau esu aprašęs šiame forume, berods temoje "Kelionė traukiniu"). Jų buvo 5 ar 6; išlipo Jonavoje ir persėdę į štai tokią motrisę nuvažiavo Kėdainių kryptimi.
    Taigi kam šios motrisės skirtos? Kiek keleivių į jas telpa? Kiek jos gali nuvažiuoti? Kiek LG jų turi ir kam jas naudoja? Ar galima jas pritaikyti komerciniam reguliariam keleivių vežimui į labai atokias vietas (pvz.: Radviliškis-Pagėgiai, Šiauliai-Joniškis, Utena-Švenčionėliai arba Mažeikiai-Naujoji Akmenė)?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Lentvaris
    Motrisė AS-1A 2253



    Plasser & Theurer DGS 62 N

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ten tame puslapyje kažkaip susikeitė nuotraukos. Nes kai rašiau, tai nepamenu tiksliai kas buvo nuotraukoje, bet tikrai apie kitokią mašiną klausiau

    berods nuorodoje turejo but http://gallery.balticrailpics.net/al...s/IMG_7245.jpg
    Nuoroda neveikia. Bet kažin, ar svarbu dabar..

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Nuėjus į šią nuorodą, pamatau AGV mašinos nuotrauką, o jau sekančiame pranešime Eimantas tvirtina, kad pas mus tokių nėra. Netiesa.

    Atvaizdas


    LG IF technika.
    Ten tame puslapyje kažkaip susikeitė nuotraukos. Nes kai rašiau, tai nepamenu tiksliai kas buvo nuotraukoje, bet tikrai apie kitokią mašiną klausiau

    berods nuorodoje turejo but http://gallery.balticrailpics.net/al...s/IMG_7245.jpg
    Paskutinis taisė sleader; 2009.05.26, 19:18.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    "...modernus kelio taisymo mašinų kompleksas, kurį sudaro austrų firmos „Plasser und Theurer“ pagrindinė kelio taisymo mašina 09-32CSM, kurios privalumas tas, kad valdant kompiuteriu automatiškai atstatoma taisyklinga kelio geometrija, kelio stabilizavimo mašina DGS ir kelio balasto planiravimo mašina BDS-200." Daugiau: http://www.mokslasirtechnika.lt/moks...modern-ja.html


    Fotografuota Vilniaus stotyje 2006-ųjų rudenį.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Mūsų geležinkeliečiai turi kanors panašaus kaip šis ?
    http://gallery.balticrailpics.net/di...album=7&pos=13
    Nuėjus į šią nuorodą, pamatau AGV mašinos nuotrauką, o jau sekančiame pranešime Eimantas tvirtina, kad pas mus tokių nėra. Netiesa.



    LG IF technika.

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Nerealus aparatas. Čia moderniau netgi už NASA kosminius erdvėlaivius.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Super

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Šitą reikėjo į Šiaip linksma dėt

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Laipiojantis buldozeris

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pranešimai atkelti iš temos LG Lokomotyvai .

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Originaliai atrodo. Savos gamybos?
    EDK kažkoks, tos pačios gamyklos iš Rytų Vokietijos, kaip ir pagalbinių traukinių kranai.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
    Kranas Klaipėdos laivų remonto įmonės teritorijoje (2008 12)

    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Originaliai atrodo. Savos gamybos?

    Komentuoti:


  • tricky_kid
    replied
    Kranas Klaipėdos laivų remonto įmonės teritorijoje (2008 12)



    Komentuoti:


  • railman
    replied

    ВПРС-500

    Daugiau jokių komentarų

    Komentuoti:

Working...
X