Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Drezinos, kranai, kelio mašinos ir kita spec. technika
Collapse
X
-
Nes dauguma tos technikos susenusi ir netinkama naudojimui, o toji kuri gera isvaroma siekiant sudaryt įspudį, kad visi dirba. Gal nevisiškai tiksliai pasakiau, bet pagrindinė priežastis būtent ta.
-
Ką reiškia, kad nekristų į akį? kodėl ji negali būti iF'o teritorijoje?
Komentuoti:
-
Prieš pavasarinę komisijos apžiurą kelininkų techniką nuvaro į privažiuojamuosius kelius, kad nekristu į akįO tas "geltonas daiktas", tai motorvežis D800
Komentuoti:
-
Patogu, tokį sąstatą teko matyti su M62. Ir degalų mažiau sunaudoja.
Komentuoti:
-
Sunkusis čekiškas motorvežis D800 Nr. 003 atvažiuoja su traukiniu į Vilniaus stotį:
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKą ten TAKRAF'as kėlė?
Komentuoti:
-
Va net reklamą apie šį aparatą parodė prieš LNK orus su straipsnio turiniu
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Naujasis čekiškas motorvežis Klaipėdos stotyje:
Svoris 67,5 t, konstrukcinis greitis 100km/h.
Komentuoti:
-
rode laida per TV Anglijoj apie gelezinkelius, tai sitokie jau senokai darbuojas cionai
Komentuoti:
-
Na nežinau,butu gerai toki tureti Lietuvos Geležinkeliams,čia berods Plasser&Theurer nežinau tikslai.
Komentuoti:
Komentuoti: