2007 12 14
ČME3T-6336 ir ČME3T-6332 sistema (sudvejinti) su krovininiu sąstatu privažiuojamajame kelyje iš Draugystės stoties į uostą (šalia Nemuno gatvės).
Na jau na jau... Kiekvieną šeštadienį išeina straipsnis Lryte apie LG. Prieš straisnių atsiradimą ėjo spaudoje labai neigiama info apie LG, tačiau po šių straipsnių atsiradimo ji pradingo. Niekas nerašo straipsnių savo iniciatyva, garantuotai yra mokėta, klausimas tik kiek. Tarkim taip vadinamas bendras projektas su LNK "Pažinkime kraštą su LG" - irgi reklaminė kampanija, kuri buvo mokėta iš LG pinigėlių... Taip kad... Šiais laikais žurnalistai perkami ir parduodami, viskas remiasi į tai , kiek gali mokėti...
Na, visgi del TGK nesutikciau. O kas, jei damus ir nebus kuo pakeisti? Nauja pirks. Uz kokius pinigus. Samdys LG manevrinius - galbut. Gal tokios "gilios" modernizacijos ir nebus. Gal bus pasitenkinama tik nauju varikliu.
Tai kam tada tos nesamones apie lietuviska silumvezi? Juk ir 2M62 modernizavo. Dar "gilesne" modernizacija atlikta daliai CME3. Bet juk nesnekejo, niekur neminejo niekas, kad tai nauji lietuviski silumveziai. TEM-TMX galbut ir butu galima pavadinti nauju silumveziu, jei jis sumontuotas ant naujo TEM18 remo ir vezimeliu su el. varikliais.
TGK2 Lietuvoje yra gan nemazai - kelios desimtys - ivairiose imonese ir gamyklose.
Visų pirma - reikia parodyti, kad Lietuvoje irgi gaminami riedmenys (t.y. "atsiskaityti" prieš...). Bet ne tik. Skirtumas nuo 2M62, ČME3 "katerpilerezacijos" yra tas, kad šitie projektai buvo realizuoti jau esamų projektų bazėje (vengrų, čekų). TEM TMX ir naujo mažojo šilumvėžio iki šiol niekas dar ne darė - tai yra VLRD suprojektuoti objektai.
Tai kad galima konstatuoti, kad straipsnis iš esmės yra teisingas, tik truputi pagražintas.
O dėl tolimesnio TGK modernizavimo Lietuvos gamykloms - manau tai yra beveik nerealizujama dėl paprastos priežasties - šeimininkams juos modernizuoti kainuos brangiau, nei po truputi "damušti" turimus šilumvėžiukus.
Tai ir bus TGK2. Rėmas, hidropavara, ekipažinė dalis lieka seni, kabina ir variklinis skyrius montuojami nauji. Ne naujas šilumvėžis, o tik senojo modernizacija.
Tai kam tada tos nesamones apie lietuviska silumvezi? Juk ir 2M62 modernizavo. Dar "gilesne" modernizacija atlikta daliai CME3. Bet juk nesnekejo, niekur neminejo niekas, kad tai nauji lietuviski silumveziai. TEM-TMX galbut ir butu galima pavadinti nauju silumveziu, jei jis sumontuotas ant naujo TEM18 remo ir vezimeliu su el. varikliais.
TGK2 Lietuvoje yra gan nemazai - kelios desimtys - ivairiose imonese ir gamyklose.
Na jau na jau... Kiekvieną šeštadienį išeina straipsnis Lryte apie LG. Prieš straisnių atsiradimą ėjo spaudoje labai neigiama info apie LG, tačiau po šių straipsnių atsiradimo ji pradingo. Niekas nerašo straipsnių savo iniciatyva, garantuotai yra mokėta, klausimas tik kiek. Tarkim taip vadinamas bendras projektas su LNK "Pažinkime kraštą su LG" - irgi reklaminė kampanija, kuri buvo mokėta iš LG pinigėlių... Taip kad... Šiais laikais žurnalistai perkami ir parduodami, viskas remiasi į tai , kiek gali mokėti...
Atsiminkime, kokiuose laikraščiuose ėjo neigiama info apie LG - "Vilniaus dienoje" ir "Lietuvos žiniose".
Dabar paleista užsakomųjų straipsnių serija apie LG pasiekimus "Lietuvos ryte", kuris labai akivaizdžiai simpatizuoja socdemams, o, kaip žinia, LG yra viena didžiausių socdemų buveinių
Paprasta kaip du kart du
Grįžkime prie temos.
Taigi čia užsakomasis straipsnis (tik kad nepažymėtas), tai LG, derindamas su "Lietuvos rytu" straipsnio turinį ir dar užmokėjęs už tai, galėjo pasakyti ir sutarti dėl savokų.
Na jau na jau... Kiekvieną šeštadienį išeina straipsnis Lryte apie LG. Prieš straisnių atsiradimą ėjo spaudoje labai neigiama info apie LG, tačiau po šių straipsnių atsiradimo ji pradingo. Niekas nerašo straipsnių savo iniciatyva, garantuotai yra mokėta, klausimas tik kiek. Tarkim taip vadinamas bendras projektas su LNK "Pažinkime kraštą su LG" - irgi reklaminė kampanija, kuri buvo mokėta iš LG pinigėlių... Taip kad... Šiais laikais žurnalistai perkami ir parduodami, viskas remiasi į tai , kiek gali mokėti...
Malonu žinoti, kad gamina; tuo labiau kyla klausimai apie lietuviškas dalis. Kas bus tas paminėtas 300 kW šilumvežis - kažkas panašaus į TGM ar TGK serijas?
Tai ir bus TGK2. Rėmas, hidropavara, ekipažinė dalis lieka seni, kabina ir variklinis skyrius montuojami nauji. Ne naujas šilumvėžis, o tik senojo modernizacija.
VLRD turbut viena is nedaugeliu imoniu kuri dar kazka gamina sunkios pramones srityje,
Malonu žinoti, kad gamina; tuo labiau kyla klausimai apie lietuviškas dalis. Kas bus tas paminėtas 300 kW šilumvežis - kažkas panašaus į TGM ar TGK serijas?
O šaldytuvą tai galėjo "Snaigę" pastatyti -- vis daugiau lietuviškų agregatų...
Taigi čia užsakomasis straipsnis (tik kad nepažymėtas), tai LG, derindamas su "Lietuvos rytu" straipsnio turinį ir dar užmokėjęs už tai, galėjo pasakyti ir sutarti dėl savokų.
visu ziniai tai "Lrytas" inicijavo si straipsni. Kadangi musu laikais, kai visos gamyklos arba isdraskytos arba ju teritorijoje montuoja padangas ir gamina plastikinius langus, VLRD turbut viena is nedaugeliu imoniu kuri dar kazka gamina sunkios pramones srityje, del to Lietuvos Rytas savo iniciatyva paprase informacijos ir paruose si straipsni, o kad paruose vis delto "kreivai" tai cia faktas.. tai kad nereikia cia iskart sakyt kad straipsnis uzsakomasis... Aciu
bet straipsnis tai kreivas kazkoks... silumvezis pavadintas "agregatu", skaiciai irgi neaisku is kur isdygo...
Taigi čia užsakomasis straipsnis (tik kad nepažymėtas), tai LG, derindamas su "Lietuvos rytu" straipsnio turinį ir dar užmokėjęs už tai, galėjo pasakyti ir sutarti dėl savokų.
Jei tas BMW surinktas Rusijoje, tai pilnai galima vadinti jį rusišku. Aišku išlys jog BMW, tai vokiškas automobilis. Tačiau įsigilius kur jis gamintas, kas gamina įvairiausias detales, tai to vokiškumo gali likti ne tiek ir daug. Be to tikriausiai nėra gamintojo, kuris visus mazgus gamintu pats. O dabartiniais laikais, tai ekonominiais sumetimais tikriausiai didžioji dalis mazgų gaminama kitose įmonėse, kitose šalyse.
na manyciau reiktu vadinti surenkamu lietuvoje siuo atveju
Pagal esamą informaciją aišku tik, kad "projektuotas" čia ir surinktas iš rinkinio detalių.
Rizikuojame įsivelti į ilgas diskusijas dėl apibrėžimo "gamyba", tad siūlau apsiriboti pirmu klausimu.
Jei tas BMW surinktas Rusijoje, tai pilnai galima vadinti jį rusišku. Aišku išlys jog BMW, tai vokiškas automobilis. Tačiau įsigilius kur jis gamintas, kas gamina įvairiausias detales, tai to vokiškumo gali likti ne tiek ir daug. Be to tikriausiai nėra gamintojo, kuris visus mazgus gamintu pats. O dabartiniais laikais, tai ekonominiais sumetimais tikriausiai didžioji dalis mazgų gaminama kitose įmonėse, kitose šalyse.
Vengriskas tas saldytuvas, o pats silumvezis tiek lietuviskas , kiek
BMW rusiskas
Jei tas BMW surinktas Rusijoje, tai pilnai galima vadinti jį rusišku. Aišku išlys jog BMW, tai vokiškas automobilis. Tačiau įsigilius kur jis gamintas, kas gamina įvairiausias detales, tai to vokiškumo gali likti ne tiek ir daug. Be to tikriausiai nėra gamintojo, kuris visus mazgus gamintu pats. O dabartiniais laikais, tai ekonominiais sumetimais tikriausiai didžioji dalis mazgų gaminama kitose įmonėse, kitose šalyse.
Komentuoti: