Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    2007 12 14
    ČME3T-6336 ir ČME3T-6332 sistema (sudvejinti) su krovininiu sąstatu privažiuojamajame kelyje iš Draugystės stoties į uostą (šalia Nemuno gatvės).

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Buvęs LG lokomotyvas TEM2 Jakutijoje:

    http://train-photo.ru/details.php?image_id=72864

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Na jau na jau... Kiekvieną šeštadienį išeina straipsnis Lryte apie LG. Prieš straisnių atsiradimą ėjo spaudoje labai neigiama info apie LG, tačiau po šių straipsnių atsiradimo ji pradingo. Niekas nerašo straipsnių savo iniciatyva, garantuotai yra mokėta, klausimas tik kiek. Tarkim taip vadinamas bendras projektas su LNK "Pažinkime kraštą su LG" - irgi reklaminė kampanija, kuri buvo mokėta iš LG pinigėlių... Taip kad... Šiais laikais žurnalistai perkami ir parduodami, viskas remiasi į tai , kiek gali mokėti...
    galvokite kaip norite

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na, visgi del TGK nesutikciau. O kas, jei damus ir nebus kuo pakeisti? Nauja pirks. Uz kokius pinigus. Samdys LG manevrinius - galbut. Gal tokios "gilios" modernizacijos ir nebus. Gal bus pasitenkinama tik nauju varikliu.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kam tada tos nesamones apie lietuviska silumvezi? Juk ir 2M62 modernizavo. Dar "gilesne" modernizacija atlikta daliai CME3. Bet juk nesnekejo, niekur neminejo niekas, kad tai nauji lietuviski silumveziai. TEM-TMX galbut ir butu galima pavadinti nauju silumveziu, jei jis sumontuotas ant naujo TEM18 remo ir vezimeliu su el. varikliais.
    TGK2 Lietuvoje yra gan nemazai - kelios desimtys - ivairiose imonese ir gamyklose.
    Visų pirma - reikia parodyti, kad Lietuvoje irgi gaminami riedmenys (t.y. "atsiskaityti" prieš...). Bet ne tik. Skirtumas nuo 2M62, ČME3 "katerpilerezacijos" yra tas, kad šitie projektai buvo realizuoti jau esamų projektų bazėje (vengrų, čekų). TEM TMX ir naujo mažojo šilumvėžio iki šiol niekas dar ne darė - tai yra VLRD suprojektuoti objektai.
    Tai kad galima konstatuoti, kad straipsnis iš esmės yra teisingas, tik truputi pagražintas.
    O dėl tolimesnio TGK modernizavimo Lietuvos gamykloms - manau tai yra beveik nerealizujama dėl paprastos priežasties - šeimininkams juos modernizuoti kainuos brangiau, nei po truputi "damušti" turimus šilumvėžiukus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tai ir bus TGK2. Rėmas, hidropavara, ekipažinė dalis lieka seni, kabina ir variklinis skyrius montuojami nauji. Ne naujas šilumvėžis, o tik senojo modernizacija.
    Tai kam tada tos nesamones apie lietuviska silumvezi? Juk ir 2M62 modernizavo. Dar "gilesne" modernizacija atlikta daliai CME3. Bet juk nesnekejo, niekur neminejo niekas, kad tai nauji lietuviski silumveziai. TEM-TMX galbut ir butu galima pavadinti nauju silumveziu, jei jis sumontuotas ant naujo TEM18 remo ir vezimeliu su el. varikliais.
    TGK2 Lietuvoje yra gan nemazai - kelios desimtys - ivairiose imonese ir gamyklose.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Na jau na jau... Kiekvieną šeštadienį išeina straipsnis Lryte apie LG. Prieš straisnių atsiradimą ėjo spaudoje labai neigiama info apie LG, tačiau po šių straipsnių atsiradimo ji pradingo. Niekas nerašo straipsnių savo iniciatyva, garantuotai yra mokėta, klausimas tik kiek. Tarkim taip vadinamas bendras projektas su LNK "Pažinkime kraštą su LG" - irgi reklaminė kampanija, kuri buvo mokėta iš LG pinigėlių... Taip kad... Šiais laikais žurnalistai perkami ir parduodami, viskas remiasi į tai , kiek gali mokėti...
    Atsiminkime, kokiuose laikraščiuose ėjo neigiama info apie LG - "Vilniaus dienoje" ir "Lietuvos žiniose".
    Dabar paleista užsakomųjų straipsnių serija apie LG pasiekimus "Lietuvos ryte", kuris labai akivaizdžiai simpatizuoja socdemams, o, kaip žinia, LG yra viena didžiausių socdemų buveinių
    Paprasta kaip du kart du
    Grįžkime prie temos.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Taigi čia užsakomasis straipsnis (tik kad nepažymėtas), tai LG, derindamas su "Lietuvos rytu" straipsnio turinį ir dar užmokėjęs už tai, galėjo pasakyti ir sutarti dėl savokų.
    Na jau na jau... Kiekvieną šeštadienį išeina straipsnis Lryte apie LG. Prieš straisnių atsiradimą ėjo spaudoje labai neigiama info apie LG, tačiau po šių straipsnių atsiradimo ji pradingo. Niekas nerašo straipsnių savo iniciatyva, garantuotai yra mokėta, klausimas tik kiek. Tarkim taip vadinamas bendras projektas su LNK "Pažinkime kraštą su LG" - irgi reklaminė kampanija, kuri buvo mokėta iš LG pinigėlių... Taip kad... Šiais laikais žurnalistai perkami ir parduodami, viskas remiasi į tai , kiek gali mokėti...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Malonu žinoti, kad gamina; tuo labiau kyla klausimai apie lietuviškas dalis. Kas bus tas paminėtas 300 kW šilumvežis - kažkas panašaus į TGM ar TGK serijas?
    Tai ir bus TGK2. Rėmas, hidropavara, ekipažinė dalis lieka seni, kabina ir variklinis skyrius montuojami nauji. Ne naujas šilumvėžis, o tik senojo modernizacija.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    VLRD turbut viena is nedaugeliu imoniu kuri dar kazka gamina sunkios pramones srityje,
    Malonu žinoti, kad gamina; tuo labiau kyla klausimai apie lietuviškas dalis. Kas bus tas paminėtas 300 kW šilumvežis - kažkas panašaus į TGM ar TGK serijas?

    O šaldytuvą tai galėjo "Snaigę" pastatyti -- vis daugiau lietuviškų agregatų...

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Taigi čia užsakomasis straipsnis (tik kad nepažymėtas), tai LG, derindamas su "Lietuvos rytu" straipsnio turinį ir dar užmokėjęs už tai, galėjo pasakyti ir sutarti dėl savokų.
    visu ziniai tai "Lrytas" inicijavo si straipsni. Kadangi musu laikais, kai visos gamyklos arba isdraskytos arba ju teritorijoje montuoja padangas ir gamina plastikinius langus, VLRD turbut viena is nedaugeliu imoniu kuri dar kazka gamina sunkios pramones srityje, del to Lietuvos Rytas savo iniciatyva paprase informacijos ir paruose si straipsni, o kad paruose vis delto "kreivai" tai cia faktas.. tai kad nereikia cia iskart sakyt kad straipsnis uzsakomasis... Aciu

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Kokie to šilumvežio mazgai gaminami Lietuvoje? Tikiuosi, bent jau tas paminėtas šaldytuvas kabinoje yra "Snaigė"?
    ne, ne "Snaige", o mikrobangu krosnele tai "Samsung"

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    bet straipsnis tai kreivas kazkoks... silumvezis pavadintas "agregatu", skaiciai irgi neaisku is kur isdygo...
    Taigi čia užsakomasis straipsnis (tik kad nepažymėtas), tai LG, derindamas su "Lietuvos rytu" straipsnio turinį ir dar užmokėjęs už tai, galėjo pasakyti ir sutarti dėl savokų.
    Paskutinis taisė 2Pack; 2009.10.08, 07:35.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Jei tas BMW surinktas Rusijoje, tai pilnai galima vadinti jį rusišku. Aišku išlys jog BMW, tai vokiškas automobilis. Tačiau įsigilius kur jis gamintas, kas gamina įvairiausias detales, tai to vokiškumo gali likti ne tiek ir daug. Be to tikriausiai nėra gamintojo, kuris visus mazgus gamintu pats. O dabartiniais laikais, tai ekonominiais sumetimais tikriausiai didžioji dalis mazgų gaminama kitose įmonėse, kitose šalyse.
    na manyciau reiktu vadinti surenkamu lietuvoje siuo atveju

    Komentuoti:


  • laSSas_
    replied
    Tai vis tik, kiek mazgų gaminami Lietuvoje?

    Pagal esamą informaciją aišku tik, kad "projektuotas" čia ir surinktas iš rinkinio detalių.
    Rizikuojame įsivelti į ilgas diskusijas dėl apibrėžimo "gamyba", tad siūlau apsiriboti pirmu klausimu.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Jei tas BMW surinktas Rusijoje, tai pilnai galima vadinti jį rusišku. Aišku išlys jog BMW, tai vokiškas automobilis. Tačiau įsigilius kur jis gamintas, kas gamina įvairiausias detales, tai to vokiškumo gali likti ne tiek ir daug. Be to tikriausiai nėra gamintojo, kuris visus mazgus gamintu pats. O dabartiniais laikais, tai ekonominiais sumetimais tikriausiai didžioji dalis mazgų gaminama kitose įmonėse, kitose šalyse.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    Vengriskas tas saldytuvas, o pats silumvezis tiek lietuviskas , kiek
    BMW rusiskas
    Jei tas BMW surinktas Rusijoje, tai pilnai galima vadinti jį rusišku. Aišku išlys jog BMW, tai vokiškas automobilis. Tačiau įsigilius kur jis gamintas, kas gamina įvairiausias detales, tai to vokiškumo gali likti ne tiek ir daug. Be to tikriausiai nėra gamintojo, kuris visus mazgus gamintu pats. O dabartiniais laikais, tai ekonominiais sumetimais tikriausiai didžioji dalis mazgų gaminama kitose įmonėse, kitose šalyse.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Kokie to šilumvežio mazgai gaminami Lietuvoje? Tikiuosi, bent jau tas paminėtas šaldytuvas kabinoje yra "Snaigė"?
    Vengriskas tas saldytuvas, o pats silumvezis tiek lietuviskas , kiek
    BMW rusiskas

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kokie to šilumvežio mazgai gaminami Lietuvoje? Tikiuosi, bent jau tas paminėtas šaldytuvas kabinoje yra "Snaigė"?

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė nagi Rodyti pranešimą
    /\ Malonu kažką pozityvaus apie Lietuvos geležinkelius sužinoti.
    bet straipsnis tai kreivas kazkoks... silumvezis pavadintas "agregatu", skaiciai irgi neaisku is kur isdygo...

    Komentuoti:


  • nagi
    replied
    /\ Malonu kažką pozityvaus apie Lietuvos geležinkelius sužinoti.

    Komentuoti:

Working...
X