Parašė AB13
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
O kokie techniniai niuansai? Vaidotuose ner aptarnavimo bazes?Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNa ne birzelio men., bet perspektyvoje taip tikrai Kenoje keisis. O musu silumveziai gales kai kuriuos traukinius (kuriu nereikia performuoti) is Kenos vvezti tiesiai i Radviliski ar Kybartus. O Baltarusiu TE-10 kaip vaziavo taip ir vaziuos i Vaidotus ar Panerius is Lydos puses.
Kas del modernizuoto CME-3, tai Vaidotams toks galingas nereikalingas. Dabar ten beje irgi dirba tik vieniniai TEM-2. Dar yra techniniu niuansu, kodel CME-3 (tiek modernizuoti tiek ir nemodernizuoti) negali dirbti Vaidotuose.
O TEM-2 ten daznai susikabina dviese, kai reik sastata ant kalniuko uztempt. Vienakart esu net 3 susikabinusius mates.
Comment
-
Su vienu TEM2 traukia į kalniuką visą sastatą?Parašė LT-1 Rodyti pranešimąKas del modernizuoto CME-3, tai Vaidotams toks galingas nereikalingas. Dabar ten beje irgi dirba tik vieniniai TEM-2. Dar yra techniniu niuansu, kodel CME-3 (tiek modernizuoti tiek ir nemodernizuoti) negali dirbti Vaidotuose.
O kokie tie niuansai techniniai? Kreivės?Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.19, 02:44.
Comment
-
Vaidotuose i kalniuka stumiama o ne traukiama, nes atvykimo parkas yra pries skirstymo kalniuka. O lygioje vietoje net ir sunku sastata pastumti nera sunku, tad pilnai uztenka ir vieno silumvezio. Jei reikia atgal traukti, atvaziuoja kitas TEM ir susikabine patempia. Taciau taip daryti reikia retai. O del CME-3 tai yra problemu su kreivemis.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąSu vienu TEM2 traukia į kalniuką visą sastatą?
O kokie tie niuansai techniniai? Kreivės?
P.S. kokio didžiausio svorio sąstatus baltarusiai atveža?Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.19, 02:44.
Comment
-
tai buvo labai seniai.. Pastaruosius keletą (o gal ir daugiau) metu priklause ir po modernizacijos priklauso Vilniaus lokomotyvu depui (apie tai byloja uzrasas ant sono - LT-1).Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKažkada Bugenių buvo.
Comment
-
Tai kodėl ne į Klaipėdą? Tiesiogiai įtakoja "Klaipėdos naftos" darbą kompresoriai silpni.Parašė LT-1 Rodyti pranešimątai buvo labai seniai.. Pastaruosius keletą (o gal ir daugiau) metu priklause ir po modernizacijos priklauso Vilniaus lokomotyvu depui (apie tai byloja uzrasas ant sono - LT-1).Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.19, 20:58.
Comment
-
Ateis laikas, bus daugelyje stociu tokie manevriniai.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai kodėl ne į Klaipėdą? Tiesiogiai įtakoja "Klaipėdos naftos" darbą kompresoriai silpni.
P.S. kodėl modernizuojant nedėjo 16 cilindrų 3000 AJ CAT variklių į 2M62? Permažas svoris mkės sunkesniems sąstatams. Kaip vieninteliam Latvijoje sekasi su tokiu varikliu?Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.19, 20:56.
Comment
-
Sorry, bet LT-1 i ji neatsakysParašė laSSas_ Rodyti pranešimąČia turbūt klausimas LT-1 - kas ruošė ČME3 modernizacijos projektą? Jei ne Vilniaus depas, tuomet jei ne paslaptis - kiek kainuoja pats projektas?
Comment
-
Prioritetai...Parašė LT-1 Rodyti pranešimąAteis laikas, bus daugelyje stociu tokie manevriniai..
Comment
-
Viena klausimo dalis tikrai ne paslaptis, kas projektą darė.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąSorry, bet LT-1 i ji neatsakys
Comment
-
Siaip sie galingi skirti pakeisti dvejintus manevrinius. Tokie dar yra radviliskyje ir bugeniuose berods. Klaipedos naftai tai nera taip jau aktualu, nes pilnais sastatais niekas nepadavineja i estakadas vagonu. Va i uosta (Klasco) vezioti tai reiketu galingesnio, nes ten labai didele nuokalne.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPrioritetai...
Comment
-
Siaip projekta tikrai ne LG depas dare, nes yra kitu saliu lokomotyvai lygiai taip pat atrodantys:Parašė Eimantas Rodyti pranešimąViena klausimo dalis tikrai ne paslaptis, kas projektą darė.

Kiek matosi, tai Ukrainos gelezinkeliu zenklas ant sono..
Siaip nesu lokomotyvu ukio atstovas, tad ir mano zinios apie lokomotyvu uki ribotos palyginti, tad ir nezinau tiksliai kieno tai projektas. Kiek girdejau ceku berods..Paskutinis taisė LT-1; 2008.05.03, 00:11.
Comment
-
Manau, kad įtakoja, sąstatas nepilnas, bet orą į visą pumpuoja. Tai ir stovi prisikabinęs prie cisternų (su priedangos platforma) ir laukia kol tas vargšas silpnas kompresoriukas užpumpuos magistralę ir galės ištraukti iš estakados, arba Pauostyje, kol stumti į ją galės, kai tuo tarpu su galingesniu uostininkai jau gal krovą būtų pradėję.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąSiaip sie galingi skirti pakeisti dvejintus manevrinius. Tokie dar yra radviliskyje ir bugeniuose berods. Klaipedos naftai tai nera taip jau aktualu, nes pilnais sastatais niekas nepadavineja i estakadas vagonu. Va i uosta (Klasco) vezioti tai reiketu galingesnio, nes ten labai didele nuokalne.
Į KLASCO taip, nors iš uosto rečiau pilnus vagonus tenka traukti, bet jei tenka tai ir kitas manevrinis iš galo pastumia, nes be įkalnės dar kreivė žiauroka.
Comment
-
Siaip yra ir kitu stociu, kur kompresoriai reikalingi galingesni - tai Palemonas (nors cia kol kas dar dirba tik TEM-2, kurie turi pakanakamai galingus kompresorius), Paneriai. Aplamai, visur reikalingi tie kompresoriai...Parašė Eimantas Rodyti pranešimąManau, kad įtakoja, sąstatas nepilnas, bet orą į visą pumpuoja. Tai ir stovi prisikabinęs prie cisternų (su priedangos platforma) ir laukia kol tas vargšas silpnas kompresoriukas užpumpuos magistralę ir galės ištraukti iš estakados, arba Pauostyje, kol stumti į ją galės, kai tuo tarpu su galingesniu uostininkai jau gal krovą būtų pradėję.
Į KLASCO taip, nors iš uosto rečiau pilnus vagonus tenka traukti, bet jei tenka tai ir kitas manevrinis iš galo pastumia, nes be įkalnės dar kreivė žiauroka.
Nepergyvenk, gaus ir Klaipeda tokiu silumveziu
Comment
-
Poltavoje modernizavo tą ukrainiečių čme pagal tą patį projektą, bet truputis skirtumų matosi.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąSiaip projekta tikrai ne LG depas dare, nes yra kitu saliu lokomotyvai lygiai taip pat atrodantys:

Kiek matosi, tai Ukrainos gelezinkeliu zenklas ant sono..
Siaip nesu lokomotyvu ukio atstovas, tad ir mano zinios apie lokomotyvu uki ribotos palyginti, tad ir nezinau tiksliai kieno tai projektas. Kiek girdejau ceku berods..
Štai lentelės:

Jie berods yra ir senųjų ČME3 gamintojai, ar bent jau įpėdiniai.
Comment
-
Modernizavus visus ČME3 vistiek neužteks jų, nors ir atsiras keli papildomi manevriniai vienetai (nebelikus suporintų), dar nenuspręsta dėl senukų TEM'ų pakeitimo?Parašė LT-1 Rodyti pranešimąSiaip yra ir kitu stociu, kur kompresoriai reikalingi galingesni - tai Palemonas (nors cia kol kas dar dirba tik TEM-2, kurie turi pakanakamai galingus kompresorius), Paneriai. Aplamai, visur reikalingi tie kompresoriai...
Nepergyvenk, gaus ir Klaipeda tokiu silumveziu
Comment
-
Sprendziama. Variantu juk visokiu yra.. Galima pvz pigiai nusipirkti senu CME-3 is kitu gelezinkeliu ir juos modernizuoti sau..Parašė Eimantas Rodyti pranešimąModernizavus visus ČME3 vistiek neužteks jų, nors ir atsiras keli papildomi manevriniai vienetai (nebelikus suporintų), dar nenuspręsta dėl senukų TEM'ų pakeitimo?
Comment
Comment