Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    Kažkaip juokinga geležinkelių atžvilgiu kelti ekologijos klausimą... Tai o 400 fūrų turbūt mažiau teršia gamtą nei pora šilumvežių su 80 vagonu satatu... absurdas.
    Kai iki naujosios Alytaus geležinkelio stoties buvo sutrumpintas dyzelinių traukinių maršrutas Kaunas-Alytus, iš tuometinės autobusų stoties kursuoti į naująją geležinkelio stotį buvo pravestas priemiestinio susisiekimo autobusas (miesto autobusas už miestietišką kainą vežti pradėjo vėliau). Tuomet alytiškiai juokavo, kad per tiek reisų autobusas Naujojoje gatvėje orą terš daugiau negu po kelis kartus per dieną pravažiuodavęs traukinys. Juokavimams pagrindo davė dar ilgam po to išlikęs prekinių traukinių važiavimas į senąją stotį Gardino gatvėje.

    Comment


      #42
      Beje, dar norėjau paklausti dėl kintamos ir pastovios el. srovės. Taip suprantu pas mus kintama el. srovė, nes vienas laidas ir važinėja ER9M. Dar žinau, kad pastoviai el. srovei svarbu, kad nesupainioti kur +, kur -, o kintamai-ne. O kuo dar skiriasi?

      Comment


        #43
        Lietuvos geležinkeliai atsisako dviaukščių ir pirks triaukščius traukinius

        Comment


          #44
          Balandžio pirmoji.
          Nenori pirkt traukinių-dangoraižių? ;D

          Comment


            #45
            Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
            Balandžio pirmoji.
            Nenori pirkt traukinių-dangoraižių? ;D
            Ne, LG pirks traukinius su rūsiais.
            Got sun in my face, sleeping rough on the road

            Comment


              #46
              Beje, gal LT-1 galetu pakomentuoti gandus apie tai, kad nuo birzelio 1 nebematysim ir nebegirdesim baltarusisku 2TE10 aplink Vilniu? Lygtais lokomotyvai bus keiciami Kenos stotyje.
              Kodel tokie pasikeitimai? Taip iseina, kad lietuviai prisikabins Kenoje, partemps sastata i Vaidotus ir ten atsikabins? abai tolimas kelias
              Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.19, 01:16.

              Comment


                #47
                Klausykit, o kaip ideti kokybiskas foto cia? nes vis raso, kad limitas virsytas.. Parengciau keleta fotoreportazu apie SIEMENS ER20, 2M62M bei CME-3M masinu skyrius. Nesinori mazyciu foto deti..

                Comment


                  #48
                  Įkelk foto į talpykla.com ir įdėk čia paveikslėlius įrašydamas talpykla.com duotą nuorodą.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    #49
                    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                    Beje, gal LT-1 galetu pakomentuoti gandus apie tai, kad nuo birzelio 1 nebematysim ir nebegirdesim baltarusisku 2TE10 aplink Vilniu? Lygtais lokomotyvai bus keiciami Kenos stotyje.
                    Kodel tokie pasikeitimai? Taip iseina, kad lietuviai prisikabins Kenoje, partemps sastata i Vaidotus ir ten atsikabins? abai tolimas kelias
                    O kitas klausimas - nejaugi visi CME3M iskeliaus i Klaipeda?
                    Netgi Vaidotams neklius?
                    Taip, tiesa. Lokomotyvus keis Kenoje

                    Comment


                      #50
                      Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                      Beje, gal LT-1 galetu pakomentuoti gandus apie tai, kad nuo birzelio 1 nebematysim ir nebegirdesim baltarusisku 2TE10 aplink Vilniu? Lygtais lokomotyvai bus keiciami Kenos stotyje.
                      Kodel tokie pasikeitimai? Taip iseina, kad lietuviai prisikabins Kenoje, partemps sastata i Vaidotus ir ten atsikabins? abai tolimas kelias
                      O kitas klausimas - nejaugi visi CME3M iskeliaus i Klaipeda?
                      Netgi Vaidotams neklius?
                      Na ne birzelio men., bet perspektyvoje taip tikrai Kenoje keisis. O musu silumveziai gales kai kuriuos traukinius (kuriu nereikia performuoti) is Kenos vvezti tiesiai i Radviliski ar Kybartus. O Baltarusiu TE-10 kaip vaziavo taip ir vaziuos i Vaidotus ar Panerius is Lydos puses.
                      Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.19, 01:42.

                      Comment


                        #51
                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                        Kas del modernizuoto CME-3, tai Vaidotams toks galingas nereikalingas. Dabar ten beje irgi dirba tik vieniniai TEM-2. Dar yra techniniu niuansu, kodel CME-3 (tiek modernizuoti tiek ir nemodernizuoti) negali dirbti Vaidotuose.


                        P.S. kokio didžiausio svorio sąstatus baltarusiai atveža?
                        Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.19, 01:46.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #52
                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                          Su vienu TEM2 traukia į kalniuką visą sastatą?
                          O kokie tie niuansai techniniai? Kreivės?

                          P.S. kokio didžiausio svorio sąstatus baltarusiai atveža?
                          Dabar is Molodecno sunkiausius satatus atveza musu 2M-62M - neseniai parvilko sastata virs 6000 tonu. Baltarusiu 2TE-10 tiek neveza - tiksliai dabar nepamenu, bet jie veza apie 5500 tonu.
                          Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.19, 01:47.

                          Comment


                            #53
                            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                            Vaidotuose i kalniuka stumiama o ne traukiama, nes atvykimo parkas yra pries skirstymo kalniuka. O lygioje vietoje net ir sunku sastata pastumti nera sunku, tad pilnai uztenka ir vieno silumvezio. Jei reikia atgal traukti, atvaziuoja kitas TEM ir susikabine patempia. Taciau taip daryti reikia retai. O del CME-3 tai yra problemu su kreivemis.
                            Dabar is Molodecno sunkiausius satatus atveza musu 2M-62M - neseniai parvilko sastata virs 6000 tonu. Baltarusiu 2TE-10 tiek neveza - tiksliai dabar nepamenu, bet jie veza apie 5500 tonu.
                            Nu nieko sau.... 2TE-10 galingesnis gi...

                            Comment


                              #54
                              Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                              Nu nieko sau.... 2TE-10 galingesnis gi...
                              Galingesnis uz nemodernizuota 2M62.

                              Comment


                                #55
                                Čia labai neblogas puslapiukas apie lokomotyvų istoriją
                                http://mavag.spb.ru/
                                Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.19, 20:21.

                                Comment


                                  #56
                                  Užklydau į Šeštokus. Tuo metu atvažiavo keleivinis traukinys iš Varšuvos. Buvo saulėta diena, bet šilumvežyje SU45 degė žibintai.
                                  Pripratome automobiliais dieną važiuodami įjungti artimą žibintų sviesą, bet nematome, kad tai darytų Lietuvos geležinkelių lokomotyvai. Žibintų jie neįjungia netgi lietingą dieną. Ir tų lemputės dega blausiai.
                                  Šeštokuose tikrai buvo akivaizdu, kad traukinys su įjungtais žibintais matyti geriau. Lietuvos geležinkeliuose traukiniai žmonių suvažinėja nemažai, pervažose avarijų taip pat įvyksta.

                                  Comment


                                    #57
                                    Jei traukiniuose yra sankaba, tai yra ir pavaros?
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      #58
                                      Čia kalba eina apie sankabą kitokia prasme
                                      Apie sankabą tarp vagonų

                                      Comment


                                        #59
                                        Yra pavaros. Pas D1 pavyzdziui, jei pavaru dezes dar nepakeistos i pilnai automatines

                                        Comment


                                          #60
                                          O kiek traukiniai turi pavaru? Ar elektriniai irgi turi pavaras? Puiki ideja kooperuotis ir keliaut kartu fotografuot traukinius
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X