Parašė Fulgur
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tinka - užtenka tik pakeisti aširačius ir sukabinimo įtaisus.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa didžioji dauguma liko Lietuvoje, niekur neišvažiavo 
 
 1435 vežei gi parduoti netinka.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sakot nėra jokių iššūkių dėl standartų? sertifikavimo ir pan.?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTinka - užtenka tik pakeisti aširačius ir sukabinimo įtaisus.
 
 Tai tada:
 - korupcijos nėra, nes jei dėl korupcijos užkiltų kaina, mes nei 1 neparduotume už LG ribų.
 - VLRD užsienio klientams apskritai iš Rusijos būtų pigiau pirkti, nes tiesiogiai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš 75 - 5 Rusijoje ir 9 Estijoje.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa didžioji dauguma liko Lietuvoje, niekur neišvažiavo 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šita tema bus tinkamesnė.
 Ką pirkti riesiogiai iš Rusijos? - šilumvežio dalį? Ir ką po to su dalimi daryti?Parašė Fulgur Rodyti pranešimą- VLRD užsienio klientams apskritai iš Rusijos būtų pigiau pirkti, nes tiesiogiai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar Lietuvoje išliko tas lenkiškas manevrinis šilumvežis, naudotas statant "Rail Baltica-1"?Parašė Zorro Rodyti pranešimąSM42-700/38
 http://rail.phototrans.eu/15,2195,312.html
 Tarp Kauno ir Marijampolės jo nėra, Šeštokuose ir Mockavoje pasidairyti neteko...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pats originalus CZ LOKO projektas yra 1435mm vėžės lokomotyvų modernizacijos projektas, skirtas 770 ir 771 serijoms, žinomiems Lietuvoje (ir ne tik) kaip ČME3.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa didžioji dauguma liko Lietuvoje, niekur neišvažiavo 
 
 1435 vežei gi parduoti netinka.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O čekai gamina 1520 vėžei? Ar tas projektas "VLRD nuosavybė"?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠita tema bus tinkamesnė.
 Ką pirkti riesiogiai iš Rusijos? - šilumvežio dalį? Ir ką po to su dalimi daryti?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai bendras CZ Loko, Transmašholdingo ir VLRD projektas. Kiekviena šalis įnešė savo dalį - CZ Loko buvo pagrindinis projekto išdirbėjas, kėbulo, kabinos ir tikriausiai kai kurios valdymo įrangos gamintojas ar komplektuotojas. Transmašholdingas tiekė rėmą su vežimėliais ir traukos varikliais, taip pat kai kuriuos kitus mazgus, tarpininkavo bandymams ir sertifikavimui 1520 vėžei, o taip pat gamina šiuos šilumvežius Rusijos rinkai. VLRD iš esmės surinkinėja ir gamina kai kurias dalis. Taip pat pirmas serijos egzempliorius surinktas Lietuvoje. Variklis, generatoriai, valdymo įranga ir kt. tiesiog nupirkta iš Vakarų kompanijų kaip dalys be jokio jų dalyvavimo projekte.
 
 Jis buvo išnuomotas arba ten lenkų firma buvo pasamdyta kartu su savo technika.Parašė Vitas Rodyti pranešimąAr Lietuvoje išliko tas lenkiškas manevrinis šilumvežis, naudotas statant "Rail Baltica-1"?
 Tarp Kauno ir Marijampolės jo nėra, Šeštokuose ir Mockavoje pasidairyti neteko...Paskutinis taisė Al1; 2016.12.02, 17:19.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Rusijos rinkai skirti TEM TMH taip pat buvo gaminami Vilniuje.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTransmašholdingas tiekė rėmą su vežimėliais ir traukos varikliais, taip pat kai kuriuos kitus mazgus, tarpininkavo bandymams ir sertifikavimui 1520 vėžei, o taip pat gamina šiuos šilumvežius Rusijos rinkai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 LG parduoda 10 vnt. nemodernizuotų ČME3:
 6741, 6753, 6758, 6759, 6881, 6883, 7114, 7119, 7183, 7187.
 
 http://www.litrail.lt/skelbimai/-/as..._col_count%3D3
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paprasčiau čia pažiūrėtiParašė Mantukas05 Rodyti pranešimąKauno Grūdai turi du TGMus. Kažkodėl galvojau,kad vieną. Numerius pamėginsiu kitą savaitę sužinoti.
 
 https://trainpix.org/list.php?did=505
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ТГМ23Б-2522 rašo priskirtas Alytuje , tačiau jis dirba Kaune. Jame buvo kilęs gaisras ir stovi Renault fūros variklis.Parašė vectron Rodyti pranešimą
 
 ТГМ23В48-2445 stovi Volvo fūros variklis.
 
 ТГМ23В48-1610 prsikirtas Kaunui, bet jo nėra. Kur jis - nežinau.
 
 ТГМ23В48-2588 - Kaune nėra , nebent prie malūno važinėjasi.Neskubėk ir nespėsi.
 Comment








Comment