Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
    730 ml mačiau ir į Turnanta važinėja
    Galiu patvirtinti.

    730ML-004, tarpstotis Ignalina - Dūkštas, 2020-05-20


    730ML-007, tarpstotis Ignalina - Švenčionėliai, 2020-05-21

    Comment


      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
      Kad ir tuose dvivagoniuose, duok Dieve, yra 5-10 žmonių.
      Iš kur per karantiną galėjo būti daugiau, jei daugelyje stočių ir stotelių nėra bilietų kasų, o traukinyje pas konduktorių bilietą įsigyti nebuvo galimybės ilgą karantino laiką, tai kaimo žmonėms traukiniais į miestus važiuoti galimybių praktiškai nebuvo. Įdomu, kur tie iškabinti DR1A vadonai laikomi, kaip jie prižiūrimi (ar nepūdomi?), ar neruošiami į metalo supirktuves?

      Comment


        Jau seniai sėkmingai važinėja atgal sukabinti.

        Comment


          Yra dar dvivagonių.Vakar toks iš Varėnos pravažiavo.
          Paskutinis taisė Zorro; 2020.05.28, 10:26.

          Comment


            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
            Yra dar dvivagonių.Vakar toks iš Varėnos pravažiavo.
            Ten tikriausiai 318. Juos ir anksčiau kiekvienai žiemai iškabindavo, dabar tikriausiai paliks visam laikui.

            Comment


              Parašė dtb Rodyti pranešimą
              Jau seniai sėkmingai važinėja atgal sukabinti.
              Trys dvivagoniai dar važinėja Kaune.

              Comment


                Naujų traukinių pirkimas.

                Jau buvo skelbta info apie tai, kad LTG Link planuoja pirkti naujus traukinius. Šiek tiek panagrinėjęs konsultacijos pirkimo dokumentus, atrinkau esminius punktus:
                • Intercity EMU:
                  • Traukiniai bus skirti tiek vidinėms kelionėms (labiausiai tikėtina Vilnius-Klaipėda bei gal keli Vilnius-Kaunas ekspresai) bei maršrutui Vilnius - Minskas.
                  • Elektrinė trauka, ne mažiau kaip du pantografai.
                  • Juose bus verslo, I bei II klasės - verslo klasė - 8-12 vietų; I klasė - 16-24 vietų; II klasė - 176-214 vietų; Viso apie 200-250 vietų.
                  • Kiekviena sėdynė turi turėti 220v lizdą.
                  • Numatyti sustojimai kas 50km.
                  • Max. greitis 160kmh.
                  • Planuojamas kiekis - 9 vnt. (papildomai gali būti perkama 5 vnt).
                  • Bistro zona - ne mažiau 15 m2, vietos valgyti užkandžius, vietos kavos ir užkandžių aparatams
                  • Vieta konduktoriui - 5 m2, mikrobangų krosnelė, kavos aparatas, šaldytuvas, praustuvas ir t.t.
                  • Salono išdėstymas: II klasė 2+3, I klasė 2+2, Verslo klasė 2+2. Pageidautinas vietų su dideliu stalu kiekis yra 50% nuo visų vietų. Ne mažiau trijų tualetų, iš kurių vienas pritaikytas neįgaliesiems.
                • Regional DMU:
                  • traukiniai bus skirti vietinėms kelionėms, tikriausiai dabartinių dyzelinių maršrutų greitiesiems laikams (kurie nestoja visose stotelėse).
                  • Dyzelinė trauka.
                  • Juose bus I bei II klasės - I klasė - 10 vietų; II klasė - 140 vietų; Viso - 150 vietų.
                  • Kiekviena sėdynė turi turėti 220v lizdą.
                  • Sustojimai - kas 20/30km.
                  • Max. greitis 160kmh.
                  • Numatomas kiekis - 21 vnt. (papildomai gali būti 10).
                  • Bistro zona - apie 10 m2 "self service" vietos kavos ir užkandžių aparatams
                  • Konduktoriui atskira darbo vieta su staliuku.
                  • Salono išdėstymas: II klasė 2+3, I klasė 2+2. Pageidautinas vietų su dideliu stalu kiekis yra 20% nuo visų vietų. Ne mažiau dviejų tualetų, iš kurių vienas pritaikytas neįgaliesiems.
                • Urban EMU:
                  • traukiniai bus skirti priemiesčio kelionėms - Vilnius - Kena, Trakai ir kiti panašūs maršrutai.
                  • Elektrinė trauka, ne mažiau kaip du pantografai.
                  • Dokumentuose sumaišyta klasių informacija - nurodoma, kad juose bus trečia klasė, tačiau numatomos vietos nurodomos II klasė - 120-150 vietų; Viso apie 120-150 vietų. Panašu, kad vis dėl to bus perkama trečia klasė.
                  • Kiekviena sėdynių pora turi turėti 220v lizdą.
                  • Numatomi dažni sustojimai.
                  • Max. greitis 120kmh.
                  • Perkamas kiekis 8 vnt. (gali būti +10).
                  • Bistro zona - apie 10 m2 "self service" vietos kavos ir užkandžių aparatams
                  • Konduktoriui atskira darbo vieta su staliuku.
                  • Salono išdėstymas: 2+3 arba 3+3. Vienas tualetas, pritaikytas neįgaliesiems.
                • Intercity EMU, Regional DMU ir Urban EMU vienodos platformos (t.y. vežimėliai, traukos varikliai, stabdžių sistemos, sukabinimo įtaisai, kėbulo elementai, išorinis dizainas ir pan. vienodi visoms kategorijoms. Skirtumas tik traukos tipas, salono išdėstymas ir komforto lygis - pagal šį punktą, visi traukiniai bus vieno modelio, tik skirsis dyzelinė arba elektrinė trauka. Kokie gamintojai galėtų pasiūlyti tokius variantus?
                • Elektriniai traukiniai turi turėti galimybę važiuoti be kontaktinio tinklo (depo teritorijoje). Ar dabartiniai EJ575 traukiniai turi tokią galimybę?
                • Visų traukinių Salono išplanavimas turi būti viename lygyje, be papildomų pakopų, t.y. be laiptelių. Taip pat Dviračių vietos turi būti orientuotos viename vagone. Taip pat turi būti galimybė didinti arba mažinti vietų skaičių (žiema/vasara).
                • Preliminariais parko modelio rezultatais ir kintančiais keleivių srautais DMU Regio tipo traukiniai turėtų būti apie 100 vietų ir dažnai sujunginėjami/atjunginėjami tarpusavyje (kartais iki keturių traukinių).
                • Dalis iš DMU Regio ir EMU Urban traukinių galėtų būti bimodaliniai arba hibridiniai, kuriuos būtų galima eksploatuoti tiek elektrifikuotuose tiek ne elektrifikuotuose ruožuose. Šiuos variantus svarstytumėme jei jie būtų ekonomiškai pagrįsti ir pavyktų pritraukti ES finansavimą. Kiek apytiksliai padidėtų šių traukinių kainą ir eksploatacijos išlaidos lyginant su standartiniais dyzeliniais arba elektriniais traukiniais.

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                  Intercity EMU, Regional DMU ir Urban EMU vienodos platformos (t.y. vežimėliai, traukos varikliai, stabdžių sistemos, sukabinimo įtaisai, kėbulo elementai, išorinis dizainas ir pan. vienodi visoms kategorijoms. Skirtumas tik traukos tipas, salono išdėstymas ir komforto lygis - pagal šį punktą, visi traukiniai bus vieno modelio, tik skirsis dyzelinė arba elektrinė trauka. Kokie gamintojai galėtų pasiūlyti tokius variantus?
                  Iš dabartinių - Stadler Flirt, dalinai - Siemens Desiro, Pesos.
                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                  Elektriniai traukiniai turi turėti galimybę važiuoti be kontaktinio tinklo (depo teritorijoje). Ar dabartiniai EJ575 traukiniai turi tokią galimybę?
                  Neturi.
                  Kur būtų galima peržiūrėti konsultacijos pirkimo dokumentus?
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Kur būtų galima peržiūrėti konsultacijos pirkimo dokumentus?
                    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=524485
                    4. TS main requirements for consultation services vol.10 (LT and EN).xlsx

                    Comment


                      Pesų Elf serijos traukinių grindys ne viename lygmenyje.

                      Comment


                        Pridėčiau dar porą esminių reikalavimų, pirmasis iš kurių gerokai sumažina Pesos galimybes dalyvauti konkurse: DMU elektrinė trauka (ne hidraulinė kaip pas Pesas) ir pritaikymas 200mm bei 550 mm aukščio peronams.
                        Taip pat priminsiu kad ispanų gamintojai Talgo ir CAF dalyvavo Latvių EMU konkurse. Talgo netgi pateikė pigiausią pasiūlymą, bet buvo priverstas nusileisti Škodai, kuri pateikė labai jau optimistinius elektros sąnaudų skaičiavimus (buvo vertinami viso gyvenimo ciklo kaštai).
                        Tiek Talgo, tiek CAF numato savo regioninių traukinių DMU versijas su elektrine pavara. Juos ir Stadlerį, kuris turi gatavą modelį atitinkantį reikalavimus, traktuočiau kaip realiausius pretendentus.
                        Žinoma visada kas nors iš didžiojo trejeto (Alstom, Bombardier ir Siemens) gali sugalvoti kad užsakymo dydis vis tik pakankamas jiems užsiimti naujos savo traukinių versijos kūrimu. Priminsiu kad net ir paminėtas Siemens Desiro RU neatitiktų kelių esminių reikalavimų: perono aukščio, nes yra iš esmės pritaikytas 1050mm peronams, o taip pat neturi DMU varianto. Todėl vis tiek turėtų būti kuriama nauja versija.

                        Comment


                          Dar vienas akmuo į Stadler daržą - jų 1520 mm rinkai skirti traukiniai yra gaminami Baltarusijoje.
                          Siemens Desiro RU yra greitasis traukinys >200 km/h su iš esmės kita konstrukcija, susijusia su greičiu, o LG tokių neužsakinėja.
                          Paskutinis taisė Al1; 2020.07.20, 07:46.

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            [*]Salono išdėstymas: 2+3 arba 3+3.
                            Nepasimoko jie su tom 3 sėdimom vietom niekaip....

                            Comment


                              Siemens Desiro RU yra greitasis traukinys >200 km/h su iš esmės kita konstrukcija, susijusia su greičiu, o LG tokių neužsakinėja.
                              Maišote su Velaro RU. Desiro RU iki 160 km/h

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Nepasimoko jie su tom 3 sėdimom vietom niekaip....
                                3+3 vietos galimos tik esant plačiam kaip ER9M vagonui. O tai negabaritas. T.y. geležinkelio linija turi būti specialiai pritaikyta tokiems traukiniams. Nors yra tekę važiuoti Prancūzijoje priemiestiniame traukinyje su 3+3 vietomis. Europinio pločio, t.y. siauras vagonas. Tai pornografija. Vaikai tik gali sėdėti...
                                Lietuvoje kaip ir yra koridorius Kena - Kybartai (+Trakai), kur gali važiuoti ER9M, o klausimas, ar į Klaipėdą linija pritaikyta? O į Turmantą, Varėną?

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Nors yra tekę važiuoti Prancūzijoje priemiestiniame traukinyje su 3+3 vietomis. Europinio pločio, t.y. siauras vagonas. Tai pornografija. Vaikai tik gali sėdėti...
                                  O man yra teke tokiu važiuoti lietuvoje


                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Lietuvoje kaip ir yra koridorius Kena - Kybartai (+Trakai), kur gali važiuoti ER9M, o klausimas, ar į Klaipėdą linija pritaikyta? O į Turmantą, Varėną?
                                    ten EMU, tad Turmantas ar Varėna neaktualu. Jei pritaikyta iki Klaipėdos, tuomet gali būti negabaritas.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      O man yra teke tokiu važiuoti lietuvoje

                                      Tai normalus tarybinis ER9M, kurio plotis yra didesnis būtent tam, kad būtų 3+3 vietos. Visur kitur galimos tik 2+3 vietos. O Prancūzijoje į siauresnį nei standartinis tarybinis vagonas sukištos 3+3 vietos yra tikra pornografija.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą


                                        Tai normalus tarybinis ER9M, kurio plotis yra didesnis būtent tam, kad būtų 3+3 vietos. Visur kitur galimos tik 2+3 vietos. O Prancūzijoje į siauresnį nei standartinis tarybinis vagonas sukištos 3+3 vietos yra tikra pornografija.
                                        Ne, tai buvo naujas lenkiškas dyzeliukas, kur gavus vidurinę vieta poto kelis metus nesinorėjo važiuoti traukiniu. 2+3 ar 3+3 nesvarbu jeigu tos 3 vietos tinkamos tik vaikams o bilietai parduodami suaugusiems.

                                        Beje tarybiniuose sužymėta 2+2 ant kajučių, bet ant viršaus uždėtas 3+3 skirstymas, taupom vietą...

                                        Comment


                                          Lenkijoje? Lietuvoje gi tokių vietų nėra. Visur naujuose 2+2. Išskyrus automotrises, kur 2+3. Bet jos skirtos tik artimam priemiesčiui, nors LG naudoja ir ilguose maršrutuose.

                                          Kupė yra 4 vietos gulėjimui ir 6 vietos sėdėjimui, jei bilietai parduodami kaip sėdėjimui. Vakarų Europoje būna 6 ar 8 vietos sėdėjimui kupė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X