Kaip tai negali būti kalbos? Juk tam maršrutui ir pirko. Deja, apsilažalino. Šio maršruto keleiviai kaip tik vežasi daug didelio bagažo. Autobuse nors bagažinės yra, o automotrisėje jo net normaliai pasidėti nėra kur.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Tai, kad sakei, jog nepritaikyti traukiniai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip tai negali būti kalbos? Juk tam maršrutui ir pirko. Deja, apsilažalino. Šio maršruto keleiviai kaip tik vežasi daug didelio bagažo. Autobuse nors bagažinės yra, o automotrisėje jo net normaliai pasidėti nėra kur.
Comment
-
O tai pagal sėdynes ir vietos kiekį pasidėt bagažą negeriau būtų leisti EJ575? (suprantu, jog jis elektrinis ir dabar nėra kolkas jokių šansų būtent jį leist)Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip ir yra. Traukiniai netinkami tolimam susisiekimui dėl sėdynių (jos netinkamos ilgai kelionei), roletų, užuolaidų ar per mažo langų tonavimo. Taip pat ir su dideliu bagažu važiuoti yra problematiška.
Comment
-
Tur būt eilinį kartą LG pirko kaip '"katę maiše" ????????????Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip ir yra. Traukiniai netinkami tolimam susisiekimui dėl sėdynių (jos netinkamos ilgai kelionei), roletų, užuolaidų ar per mažo langų tonavimo. Taip pat ir su dideliu bagažu važiuoti yra problematiška.
Comment
-
Automobilį perki sau. O traukinys perkamas keleiviams. Negi elementariai negalima suprasti, kad lentynos skirtos dideliam bagažui pasidėti, o ne maišeliui ar rankinei? Negi negalima suprasti, kad sėdynės turi būti patogios ir komforto turi būti daugiau ne autobuse??? Negi neaišku, kad užuolaidos, roletai ar bent jau rimtas langų tonavimas yra būtini??? Visa tai nebūtų daug kainavę ir buvo galima pataupyti kitur. Kad ir kavos aparatų ar dviejų tualetų sąskaita (būtų pakakę ir vieno).
Comment
-
O kam daryti maneurus Ignalinoje, po to atskiru grafiku vaziuoti atgal i Vilniu? Paprasciau dvigubu visa marsruta vaziuoti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kodėl Visagine? Turėjo atsikabinti Ignalinoje.
Comment
-
O stabdžių bandymas?Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kam atskiras grafikas? Galėjo pastovėti Ignalinoje ir grįžus prisikabinti. Tvarkaraščio pokytis minimalus - 5 min. grįžtant į Vilnių. Tuo tikslu iš Turmanto galėjo išvykti 5 min. anksčiau, o nuo Ignalinos esamu grafiku.
Comment
-
Kad traukinių eismo taisyklėse (jei taip galima pavadinti) lyg ir yra punktas, kuris keleiviniam traukniui draudžia išvykti iš stoties anksčiau laiko, nustatyto tvarkaraštyje. Bent sovietinėse PTE toks buvo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kam atskiras grafikas? Galėjo pastovėti Ignalinoje ir grįžus prisikabinti. Tvarkaraščio pokytis minimalus - 5 min. grįžtant į Vilnių. Tuo tikslu iš Turmanto galėjo išvykti 5 min. anksčiau, o nuo Ignalinos esamu grafiku.
Žinoma, tas antras traukinys tikrai galėjo atsikabinti Ignalinoje ir, problemų traukinių eismui nesukeldamas, grįžti savistoviai (trauknių eismas tarp Naujosios Vilnios ir Ignalinos nėra intensyvus), o gal būt susikabinęs su kitu Ignalina-Vilnius (tokių yra). Pagaliau Ignalinoje susikabinti su kitu, grįžtančiu iš Turmanto, didele gaišatimi nebūtų ir iki Vilniaus grafiką pavyti turėtų pavykti (jis dabar nėra toks įtemptas).
Comment
Comment