Parašė Zorro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Pagal tvarkaraštį, kurio galiojimas pasibaigs 2013m. gegužės 25 d., PESA tipo automotrisė į Trakus atvyksta tris kartus. Vieną kartą atvyksta DR1A (jei neklystu, bet kažin ar kas mano klaidą ir beištaisys - jis atvyksta labai anksti), keturis kartus- elektriniai traukiniai. Pastarieji dažniausiai ER9M, bet kartais (kaip matyti iš foto temoje apie elektrinius traukinius http://www.miestai.net/forumas/showt...t=7911&page=32 ) Trakuose pasitaiko dviaukštis.Paskutinis taisė Vitas; 2013.05.03, 09:37.
-
http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1375Parašė Vitas Rodyti pranešimąVieną kartą atvyksta DR1A (jei neklystu, bet kažin ar kas mano klaidą ir beištaisys - jis atvyksta labai anksti),
Elektrinių - penki reisai, dažnai porą reisų dviaukščiai.Parašė Vitas Rodyti pranešimąketuris kartus- elektriniai traukiniai. Pastarieji dažniausiai ER9M, bet kartais Trakuose pasitaiko dviaukštis.Paskutinis taisė Zorro; 2013.05.03, 09:39.
Comment
-
Prisimenant, kokie "klerai" sovietmečiu važinėjo senukai medinukai D1, kaip jie dar baisiau jie atrodydavo 1992-994 metais (išmušinėti šoninių durų langai, ir neretai (ypač Radviliškio mazge) be M62 ar kitokio šilumvežio traukos patys nepavažiuodavę...), tai LG dabar turimiems DR1A tik važinėti ir važinėti...Parašė Al1 Rodyti pranešimąUž metų kitų, bus pradėti nurašinėti DR1A. (...)
Comment
-
Nėra 317 Lietuvoje - yra 1991 pagaminta 300-ji.Parašė Al1 Rodyti pranešimąYra 1993 m. 318 ir, galbūt 317 (jei ne metais senesnis). Taip kad 2020 m. daugumai DR1A bus 30 ir daugiau metų.
Comment
-
Lokomotyvais nevadinčiau.Parašė Grillz Rodyti pranešimąDR1A yra modernizuoti lokomotyvai. (...)
Ar aš klystu?
Vadinčiau dyzeliniais traukiniais, gal būt motorvagoniniais traukiniais... Niekada nemačiau, kad prie DR1A (kad ir "dvigalvio") būtų kabinama papildomų keleivinių (ar ne keleivinių) vagonų (nors www.youtube.com filmukuose ne kartą pastebėjau, kad papildomi keleiviniai vagonai Lenkijoje kartais kabinami prie automotrisių - tiek plačiojo geležinkelio, tiek siauruko)... Kažkurioje rusiškoje geležinkelio literatūroje radau parašyta, kad "lokomotyvai patys keleivių ir krovinių neperveža, tik traukia keleivinius ir krovininius vagonus..."Paskutinis taisė Vitas; 2013.05.08, 14:03.
Comment
-
317-as buvo Sterlitamake, 2011-ais nurašytas.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNėra 317 Lietuvoje
Comment
-
Koks pastebėtas "medinuko" D1 eksploatacijos trukmės rekordas?Parašė Al1 Rodyti pranešimąNaujausias yra DR1A-328, pagamintas 1995 m. Dar yra dvi galvos 1995 m. Yra 1993 m. 318 ir, galbūt 317 (jei ne metais senesnis). Taip kad 2020 m. daugumai DR1A bus 30 ir daugiau metų.
Aš lyg ir pastebėjau arti 40, bet gal kas žinos konkretčiau ir tiksliau?
1992-1994m. būta kraštutinumų, kad patys nepavažiuojantys senukai D1 važiuodavo "tandeme" su šilumvežiu M62. Dažniausiai Radviliškio mazge, tą ne kartą patvirtino tokios sudėties traukinio atvykimas iš Šiaulių į Kauną. Nors matydavau kaip iš Kauno į Vilnių remontui varomas Kauno depe buvęs D1 1992-1993m su M62 pagalba atlikdavo reisą maršrutu Kaunas-Šeštokai-Vilnius, 1993-1994m. - Kaunas-Alytus-Vilnius (šiuo laikotarpiu pagalbą dažniausiai suteikdavo su "Balti-ekspress" reisą Kaunas-Šeštokai-Kaunas atlikęs TEP60).
Comment
-
Na, Ukrainoje dar gyvas 508-as, 1972 metų gamybos.Parašė Vitas Rodyti pranešimąKoks pastebėtas "medinuko" D1 eksploatacijos trukmės rekordas?
http://trainpix.org/photo/56148/
Comment
-
Čia iš temos apie geležinkelį Vilnius-Stasylos-LydaParašė Grillz Rodyti pranešimąO man labai įdomu kokį traukinį sugalvojo leist pagal naują tvarkaraštį į vakarines Stasylas. Motrisei Pesa 620m reikalingas prijungimas stovint, kad pasikrautų. Stasylose šios funkcijos nėra. Negi temps DR1A ir vežios orą? AR2 nakvoja ignalinoi. Ka manot?
(nuo 2013.05.26 įsigaliojus naujam keleivinių traukinių tvarkaraščiui, vienas traukinys nakvos Stasylose).
Kad motrisei Pesa 620M stovint reikalingas prijungimas, gal tai dar vienas šio tipo keleivinių riedmenų trūkumas?.
Įdomu, kur šie traukiniai prie elektros tinklo prisijungia (ar išvis prisijungia) nakvodami Mažeikiuose (Bugeniuose), Rokiškyje?
Tvarkaraštyje (tiek nauajme, tiek besibaigiančiame sename) randu daug numerų su "M" raidėmis priekyje. Tai ar visiais reisais su "M" raidėmis važiuoja automotrisos? Aš spėjau pastebėti, kad ne. Nebent situaicija pasikeis nuo gegužės 26 dienos. Antai M690 maršrutu Kazlų Rūda-Kaunas visada važiuoja dyzelinis traukinys DR1A (iš Kauno į Kazlų Rųdą nuvažiuoja be keleivių). Taip pat forumiečiai rašo, kad vienu reis, kurio numeris su "D" raide, į Turmantą važiuoja dvi sukabintos automotrisės PESA. O kaip maršrutuose iš Vilniaus į Varėną-Marcinokonis?Paskutinis taisė Vitas; 2013.05.16, 11:11.
Comment
-
Pasitaiko ir atvirkštinis reiškinys. 04.50 Iš Vilniaus į Turmantą (D662) išvyksta PESA. Todėl ir D663 iš Turmanto į Vilnių važiuoja motrisė. Iki Švenčionėlių vietų kaip ir užtenka, o toliau pasitaiko ir stovinčių keleivių. Tikėjausi, jog šie reisai nuo naujos eros pradžios bus paženklinti M raide, bet ir toliau liko D. Kaip ir ankščiau, vienintelis "motrisinis" reisas liko vakarinis M660 į Ignaliną su nakvyne ir rytinis M657 (dauguma keleivių Vilniuje dirbantys asmenys, kasdien važinėjantys į/iš darbo).
Comment
-
Sezono metu į Marcinkonis važiuoja DR1A, o į Varėną net nežinau, ar didesnė tikimybė tą patį DR1A išvysti važiuojantį, ar Pesą.Parašė Vitas Rodyti pranešimąO kaip maršrutuose iš Vilniaus į Varėną-Marcinkonis?
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąPasitaiko ir atvirkštinis reiškinys. 04.50 Iš Vilniaus į Turmantą (D662) išvyksta PESA. Todėl ir D663 iš Turmanto į Vilnių važiuoja motrisė. Iki Švenčionėlių vietų kaip ir užtenka, o toliau pasitaiko ir stovinčių keleivių. Tikėjausi, jog šie reisai nuo naujos eros pradžios bus paženklinti M raide, bet ir toliau liko D. Kaip ir ankščiau, vienintelis "motrisinis" reisas liko vakarinis M660 į Ignaliną su nakvyne ir rytinis M657 (dauguma keleivių Vilniuje dirbantys asmenys, kasdien važinėjantys į/iš darbo).Vilniuje nebuvau ilgai, tai kokie traukiniai važinėja į Turmantą, nė nežinau. O būtų įdomu pastebėjimai (o gal dar fotio ar video?) apie tą rytinį traukinį išv.4:50 arba jo grįžimą į Vilnių 10:37hParašė Siemens Rodyti pranešimąGal prieš men,važiavo Vilnius-Turmantas maršrutu ryte dvi sukabintos PESOS
Comment
-
Į Ignaliną dėl to ir išleidžiama yra AR-2 dėl to, kad jos principas pvz žiemą yra mašinisto padėjėjo šildomas variklis, nes į dyzelinius traukinius(gal į Pesa nepila vandens nežinau, bet i DR1A ir Ar-2 tai tikrai) nėra pilamas aušinimo skystis, o yra pilamas vanduo. Elementaru žiemą jis užšaltu. Dėl to man kilo logiškas klausimas ką gi darys su Stasylom, nes bus irgi žiema, o traukinys ten nakvos nei daug nei mažai 9 valandas (absurdas ne kitaip). Pesas atvykusias į depą jungia prie kaip aš vadinu "razetės" taip jų nereikia kūrent naktį. Čia šitą mano teoriją turėtu paaiškint labiau forumiečiai kurie dirba su riedmenimis ir žino tiksliau, čia yra tik mano teorija su bendru žinojimu.Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąPasitaiko ir atvirkštinis reiškinys. 04.50 Iš Vilniaus į Turmantą (D662) išvyksta PESA. Todėl ir D663 iš Turmanto į Vilnių važiuoja motrisė. Iki Švenčionėlių vietų kaip ir užtenka, o toliau pasitaiko ir stovinčių keleivių. Tikėjausi, jog šie reisai nuo naujos eros pradžios bus paženklinti M raide, bet ir toliau liko D. Kaip ir ankščiau, vienintelis "motrisinis" reisas liko vakarinis M660 į Ignaliną su nakvyne ir rytinis M657 (dauguma keleivių Vilniuje dirbantys asmenys, kasdien važinėjantys į/iš darbo).Paskutinis taisė Grillz; 2013.05.16, 23:47.
Comment
-
Stasylos galbūt yra rozetės. Jei nėra, tai žiemą leis DR1A. Šiaip LG būtų pigiau ir paprasčiau stotyse įrengti elektrinio vagonų šildymo rozetes.
Beje, kažkaip neteko matyti, kad žiemą naktį Vilniuje ar Kaune DR1A stovėtų depe su nuolat įjungtais varikliais. Vandenį nakčiai žiemą irgi niekas juk nenupylinėja.
Comment
-
LG parduoda traukinių D1 vagonus ir išnuomoja (???) pavarų dėžes.
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1RF7/#
Kaip suprasti pavarų dėžių nuomą??? O parduoda tai tikriausiai likusius du D1 traukinius ir prikabinamus vagonus. Neįvykus pardavimui (o konkursas tikriausiai tik formalus, nes niekam šiais laikais D1 traukinių nebereikia), bus skelbiamas konkursas parduoti vaginus į metalo laužą.
Comment
-
Skelbimas paskelbtas 05 15, aukcionas 05 17 - na kiek žmonių ar firmų gali apsispręsti dėl traukinio pirkimo per 2 dienas??Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG parduoda traukinių D1 vagonus ir išnuomoja (???) pavarų dėžes.
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1RF7/#
Kaip suprasti pavarų dėžių nuomą??? O parduoda tai tikriausiai likusius du D1 traukinius ir prikabinamus vagonus. Neįvykus pardavimui (o konkursas tikriausiai tik formalus, nes niekam šiais laikais D1 traukinių nebereikia), bus skelbiamas konkursas parduoti vaginus į metalo laužą.
Comment
-
Tokiais atvejais yra du variantai. Pirkėjas jau yra ir formaliai skelbiamas konkursas. Arba norima nurašyti, bet įstatymai dar neleidžia, nes yra nemaža likutinė vertė.Parašė disident Rodyti pranešimąSkelbimas paskelbtas 05 15, aukcionas 05 17 - na kiek žmonių ar firmų gali apsispręsti dėl traukinio pirkimo per 2 dienas??
Comment
Comment