Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei konduktorius turėtų kasos aparačiuką su kortelių nuskaitytuvu (kaip Estijoje) - tai tuomet nereikia. Teko man keisti panelėms eurus į litus, kad galėtų nusipirkt bilietus Šeštokų kasoje.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2012.06.19, 09:24.

    Comment


      siais metais nusimato galimybe apie bilietu isigyjima traukinyje mokant banko kortele.

      Comment


        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
        siais metais nusimato galimybe apie bilietu isigyjima traukinyje mokant banko kortele.
        oho kokia super naujiena !! Dar 20-mt metu ir ziurek galesim bilietus i traukinius internetu nusipirkt..........

        Comment


          Parašė darijusk Rodyti pranešimą
          Sąlygose parašyta, kad reikalaujamas tarpmiestinio susisiekimo standartus atitinkantis DMU salonas. Lietuvoje vienintelis tarpmiestinis geležinkelio maršrutas - tai Vilnius-Klaipėda. Visi kiti regioniniai/priemiestiniai.
          Tai, kad salonas turės atitikti tarpmiestinio susisiekimo standartus dar nereiškia, kad būten tarpmiestiniams maršrutams bus skirti šie traukiniai.

          Comment


            O ką daugiau tai dar gali reikšti? Kam jie dar gali būti skirti? Kam LG pirkti ribotą 3 vnt. traukinių seriją, mokėti papildomai už salono perplanavimą ir leisti juos į regionines linijas, kai galima paimti "nuo lentynos" tą patį PESA M630 ir turėti visai pakenčiamą regioninį traukinį su trečdaliu talpesniu salonu.

            Comment


              O kokia prasmė pirkti su 2 klasės salonu? Ar čia LG strategija gerinti aptarnavimą? Tik kažkodėl ateityje iki 2015 metų nenusimato įsigyti daugiau naujų dyzelinių traukinių.
              O dar lieka moduliniai traukiniai. Tai ar visgi vietoj jų bus perkami kitokie? Gal paprasti dyzeliniai? O gal visgi ir dviaukščiai vagonai su naujais specialiais lokomotyvais, bet be valdymo kabinų, kas supaprastintų dviaukščių vagonų gamybą ir atpigintų tokį traukinį. Nes iš tikrųjų nelabai matosi prasmė tam galiniam vagonui su valdymo kabina. Juk paprasčiau šilumvežiui pervažiuoti į kitą galą.
              Paskutinis taisė Al1; 2012.06.23, 07:34.

              Comment


                Nežinot kur tuos traukinius leis, o tik speliojat ir dar ginčiajates....
                Geležinkeliai valdo!

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                  vaziuoja visi atlikti i Vilniu TO 2 Ar TO3
                  1992 metų vasarą (nuo liepos 7 iki gruodžio mėnesio) "medinukai" D1 iš Kauno į TO Vilniuje nuvažiuodavo keleivius veždami maršrutu Kaunas-Šeštokai-Vilnius, atgal grįžinėdavo maršrutu Vilnius-Šeštokai-Kaunas. Pagal 1993-1994m. tvarkaraštį šis maršrutas būdavo dar ilgesnis: Kaunas-Alytus-Vilnius. Radviliškio "medinukų" varinėjimui į TO Vilniuje ilgai veikė maršrutas Vilnius-Šiauliai (berods, netgi iki 2009 m. kovo mėnesio).

                  Comment


                    Na kagi turim Dizelinių traukinių konkurso laimėtoją. Kaip ir daugelis prognozavo - tai PESA. Vieno traukinio kaina logiška - maždaug lygi dviem 620M motrisėm. Visas skelbimas čia

                    Comment


                      Vadinasi maždaug už metų galima tikėtis pirmojo traukinio. O gal ir anksčiau.

                      Comment


                        Parašė darijusk Rodyti pranešimą
                        Na kagi turim Dizelinių traukinių konkurso laimėtoją. Kaip ir daugelis prognozavo - tai PESA. Vieno traukinio kaina logiška - maždaug lygi dviem 620M motrisėm. Visas skelbimas čia
                        iškarpa

                        Comment


                          Pasirodo, kad perkami dyzeliniai traukiniai bus skirti aptarnauti maršrutą Vilnius - Minskas iki tol, kol linija iki Molodečno bus elektrifikuota.

                          http://www.gelsistemos.lt/lietuvos-g...us-traukinius/
                          Paskutinis taisė Al1; 2012.08.30, 09:08.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Pasirodo, kad perkami dyzeliniai traukiniai bus skirti aptarnauti maršrutą Vilnius - Minskas iki tol, kol linija iki Molodečno bus elektrifikuota.

                            http://www.gelsistemos.lt/lietuvos-g...us-traukinius/
                            Na va, ER9M, Vilnius-Kaunas dar ilgai vazines..

                            Comment


                              ER9M labiau netinka Vilniaus – Trakų maršrutui, per mažai keleivių, o reikia varytis 3 vagonus. Ar negalima kaip nors perkelti pantografus ant „galvų“? Tada užtektų sukabinti dvi „galvas“.

                              Comment


                                Negalima, nes galvos nėra motorinės. Estai perdarinėjo kai kuriuos motorinius vagonus į galinius, sumontuodami kabinas, todėl pas juos ir trivagonių yra. Bet pas juos ER2. O Lietuvoje tai reikėjo bent porą elektrinių traukinių perdaryti dar tuo metu, kai buvo dalijami DR1A. Dabar jau per vėlu, traukiniai per seni ir investicijos nepasiteisins. Dabar jau gaminami 4 nauji dviaukščiai traukiniai, iš kurių du bus dvivagoniai. Manau, vertėjo užsakyti vienaukščius dvivagonius Trakų maršrutui ne piko metu. Jie būtų pravertę ir elektrifikuotai linijai iki Kenos, nes ten keleivių taip pat nėra daug ir važinėja automotrisės. Jos šiek tiek mažokos, tačiau dvivagoniai elektriniai būtų kaip tik. Dabar elektrifikuota linija į Trakus ne piko metu gainiojamos automotrisės, į Keną taip pat dviaukščiai traukiniai būtų per didelės talpos.
                                Paskutinis taisė Al1; 2012.08.30, 11:00.

                                Comment


                                  Klausyk, jei galva motorinė, ar gali ji viena važiuot? – be vagonų ar kitos galvos.

                                  Comment


                                    Originalių motorinių galvų nebūna. Tik perdaryti motoriniai vagonai įrengiant valdymo kabinas

                                    Comment


                                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                      Klausyk, jei galva motorinė, ar gali ji viena važiuot? – be vagonų ar kitos galvos.
                                      Dyzelinio traukinio motorinis vagonas, aišku, gali važiuoti.

                                      Comment


                                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                        ER9M labiau netinka Vilniaus – Trakų maršrutui, per mažai keleivių, o reikia varytis 3 vagonus. Ar negalima kaip nors perkelti pantografus ant „galvų“? Tada užtektų sukabinti dvi „galvas“.
                                        o kam varinet ta automotrise? Man, kvailam paaiskinkit, nejau skiriasi elektros sunaudojimas labai ar 4 vagonai, ar 2-u?

                                        Tuo labiau kertu lazybu, kad elektrinio traukinio varymas bet kuriuo atveju pigiau nei KURU VAROMA AUTOMOTRISE, ar ne?

                                        Comment


                                          Skiriasi maždaug dvigubai. Kas dėl automotrisės ir elektrinio 4 vagonų traukinio, tai, aišku, kad elektrinį varyti kainuoja brangiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X